8 клас. Т.Шевченко, Леся Українка. Тест 2

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Тарас Шевченко, Леся Українка. За підручником Коваленко Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Тарас Шевченко, Леся Українка. За підручником Коваленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Які є види рим? А. Перехресні, суміжні. Б. Чоловічі, жіночі. В. Кільцеві, сусідні. Г. Довгі, короткі. 1. Чим віршована мова відрізняється від прозо-вої? А. Жанрами творів. Б. Стилем мовлення. В. Художніми засоба-ми. Г. Наявністю ритму. ІІ варіант І варіант Т.Шевченко, Леся Українка

Номер слайду 2

2. Свою Україну любіть, Любіть її... Во врем’я люте, В остатню тяжкую минуту За неї Господа мо- літь. Жанр лірики? А. Інтимна. Б. Пейзажна. В. Громадянська. Г. Філософська. 2. Думи мої, думи мої, Ви мої єдині, Не кидайте хоч ви ме- не При лихій годині. Жанр лірики? А. Інтимна. Б. Пейзажна. В. Громадянська. Г. Філософська.

Номер слайду 3

3. Що змальовував Шев-ченко в Літньому саду? А. Фонтани. Б. Античні статуї. В. Екзотичні дерева. Г. Квітники. 3. Як звали власника кріпака Т.Шевченка? А. П.Енгельгарт. Б. П.Енгельгардт. В. П.Егельгардт. Г. П.Енгелгарт.

Номер слайду 4

4. Коли Т.Шевченко став вільною людиною? А. 1836. Б. 1838. В. 1938. Г. 1814. 4. Що означає вислів “Північна Пальміра”? А. Російська імперія. Б. Заполярні краї. В. Санкт-Петербург. Г. Скандинавські краї-ни.

Номер слайду 5

5. Яку останню книжку видав Т.Шевченко? А. “Малий Кобзар”. Б. “Кобзар”. В. “Буквар”. Г. “В казематі”. 5. Як Т.Шевченко назвав збірку творів, написаних під час відвідин України 1843-47 рр.? А. “У казематі”. Б. “Кобзар”. В. “Три літа”. Г. “Думи мої”.

Номер слайду 6

6. Що означає вислів: “На нашій — не своїй зем- лі”? А. Поет пише не про Україну. Б. Україна загарбана ворогами. В. Україна належить українцям, але… Г. Варіанти Б й В пра- вильні. 6. Який прийом викорис-тано у вірші “Ой три шляхи широкії”? А. Антитеза. Б. Паралелізм. В. Метафоризація. Г. Гіперболізація.

Номер слайду 7

7. Із якого роду похо-дить Леся Українка? А. Кріпацького. Б. Козацького. В. Дворянського. Г. Купецького. 7. Хто навчався в не-дільних школах? А. Діти. Б. Дорослі. В. Іноземці. Г. Служителі церкви.

Номер слайду 8

8. Як називається пер-ша поетична збірка Лесі Українки? А. “Думи і мрії”. Б. “Відгуки”. В. “На крилах пісень”. Г. “Давня казка”. 8. До якого гуртка на-лежала молода Леся Ук-раїнка? А. “Стара громада”. Б. “Плеяда”. В. “Кирило-Мефодіїв-ське братство”. Г. Ні до якого.

Номер слайду 9

9. Який основний худож-ній засіб у вірші “Давня весна”? А. Паралелізм. Б. Антитеза весни й недуги. В. Уособлення весни. Г. Образ самотньої хворої. 9. Який художній засіб “захований” усередині ін-шого художнього засобу: “Вона летіла хутко, мов стокрила”? А. Епітет у метафорі. Б. Епітет у порівнянні. В. Гіпербола в порівня-нні. Г. Порівняння в гіпер-болі.

Номер слайду 10

10. Який головний при-йом використано в поемі “Давня казка”? А. Антитеза. Б. Паралелізм. В. Метафоризація. Г. Гіперболізація. 10. “Трудно навіть роз- казати, що за лихо стало в краю” – про які події йде- ться? А. Жорстоке правління нового графа. Б. Війна проти сусід- нього царства. В. Повстання бідняків. Г. Арешт поета.

Номер слайду 11

11. Установити відпо-відність (“Давня казка”). 1. Зав’язка. 2. Кульмінація. 3. Розв’язка. 4. Епілог. А. Зустріч поета й лица-ря. Б. Загибель графа. В. Відмова поета від по-сади. Г. Нащадки продовжу-ють боротьбу. Д. Лицар стає графом. 11. Установити відпо-відність (“Ой три шляхи широкії”). 1. Зав’язка. 2. Розвиток дії. 3. Кульмінація. 4. Розв’язка. А. Посадила стара мати три ясени в полі. Б. Ой три шляхи широкії докупи зійшлися. В. Не вертаються три брати, по світу блукають. Г. А дівчину заручену кладуть в домовину. Д. На чужину з України брати розійшлися.

Номер слайду 12

12. Виконати повний аналіз вірша “Мені однако-во, чи буду…” (5). 12. Виконати повний аналіз вірша “Хотіла б я піснею стати” (5).

ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
2168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку