8 клас. Т.Шевченко. Тест

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Тарас Шевченко. За підручником Коваленко Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Тарас Шевченко. За підручником Коваленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Підберіть синонім до слова “віршування”. А. Поезія. Б. Лірика. В. Римування. Г. Версифікація. 1. Яка ознака не обов’яз-кова для віршованих тво-рів? А. Членування тексту на рядки. Б. Наявність ритму. В. Наявність рими. Г. Наявність ліричного героя. ІІ варіант І варіант Поезія. Т.Г.Шевченко

Номер слайду 2

2. Що таке лірика? А. Один із жанрів пое-зії. Б. Один із родів літера-тури. В. Один із засобів пое-тизації мовлення. Г. Один із художніх за-собів мовлення. 2. Через що/кого автор передає почуття в пое-тичному творі? А. Через ліричного ге-роя. Б. Через головного ге-роя. В. Через другорядного героя. Г. Через образ самого себе.

Номер слайду 3

3. У якому рядку – жанри ліричних творів? А. Вірш, оповідання. Б. Сонет, елегія. В. Пісня, новела. Г. Романс, етюд. 3. Які є жанри лірики? А. Пейзажна, соціаль-на. Б. Інтимна, громадян-ська. В. Філософська, науко-ва. Г. Публіцистична, ху-дожня.

Номер слайду 4

4. Про що йдеться у творах філософської лі-рики? А. Важливі питання жи-ття народу та вітчизни. Б. Вічні цінності, сенс буття. В. Картини природи че-рез людські почуття. Г. Особисті почуття людини. 4. Про що йдеться у творах громадянської лі-рики? А. Важливі питання жи-ття народу та вітчизни. Б. Вічні цінності, сенс буття. В. Картини природи че-рез людські почуття. Г. Особисті почуття людини.

Номер слайду 5

5. Чому в Російській імперії було дуже важко працювати для розвитку української культури? А. Через незнання мо-ви. Б. Через відсутність шкіл. В. Через жорстокі за-борони. Г. Через погану освіту культурних діячів. 5. Що таке вільний вірш? А. Вірш без рим із од-накової довжини рядками. Б. Римований, але не ритмічний вірш. В. Вірш без розділових знаків. Г. Вірш без рим із різ-ної довжини рядками.

Номер слайду 6

6. У чому заслуга Т.Шев-ченка перед українцями? А. Заклав норми укра-їнської літературної мови. Б. Уперше почав писа-ти народною мовою. В. Уперше почав писа-ти українською мовою. Г. Написав “Історію України”. 6. Як не називають Т.Шевченка українці? А. Великим Кобзарем. Б. Батьком нації. В. Генієм і пророком. Г. Великим істориком.

Номер слайду 7

7. Де Шевченко малював ночами? А. У Літньому саду. Б. У Зимовому саду. В. В Ермітажі. Г. В Академії мистецтв. 7. Де Шевченко почав учитися на художника? А. У Києві. Б. У Вільно. В. У Петербурзі. Г. У Москві.

Номер слайду 8

8. Хто такий Карл Брю-ллов? А. Великий художник. Б. Видатний поет. В. Видатний музикант. Г. Великий учений. 8. Хто такий Іван Со-шенко? А. Поет. Б. Музикант. В. Художник. Г. Педагог.

Номер слайду 9

9. Якого відомого поета намалював К.Брюллов? А. Шевченка. Б. Гребінку. В. Пушкіна. Г. Жуковського. 9. Як заробили кошти на викуп Шевченка з крі-пацтва? А. Через лотерею. Б. Узяли кредит. В. Зібрали між друзя-ми. Г. Позичили в царя.

Номер слайду 10

10. Скільки років було Шевченкові, коли він став вільною людиною? А. 24. Б. 25. В. 26. Г. 27. 10. Хто дав відпускну Шевченкові? А. Брюллов. Б. Сошенко. В. Граф Вільєгорський. Г. Енгельгардт.

Номер слайду 11

11. Чим займався Брюл-лов, крім живопису? А. Викладав в Академії мистецтв. Б. Писав музику. В. Брав уроки танцю. Г. Нічим. 11. Чим займався Жуко-вський, крім поезії? А. Музикою. Б. Писав картини. В. Виховував царських дітей. Г. Розводив коней.

Номер слайду 12

12. Хто намалював коб-заря до першого видання “Кобзаря”? А. Штернберг. Б. Брюллов. В. Сошенко. Г. Шевченко. 12. Скільки творів уві-йшло до першого видання “Кобзаря”? А. 22. Б. 24. В. 18. Г. 8.

Номер слайду 13

13. Як називається пе-ріод творчості Шевченка 1843-47 років? А. Три літа. Б. В казематі. В. Захалявний. Г. Не має назви. 13. Чому дехто в Росії погано сприйняв твори “Кобзаря”? А. Бо автор був недо-свідчений. Б. Бо написані “мужи-цькою” мовою. В. Бо автор українець. Г. Бо автор не оспіву-вав царя й цариці.

Номер слайду 14

14. Що спричинило арешт кирило-мефодіїв-ців? А. Донос студента Петрова. Б. Самі зізналися. В. Стеження жандар-мів. Г. Випадкова облава. 14. Що таке Кирило-Ме-фодіївське братство? А. Перша українська політична партія. Б. Перша українська культурна спілка. В. Перша українська політична організація. Г. Перше українське просвітницьке товариство.

Номер слайду 15

15. Скільки творів вхо-дять до циклу “В казема-ті”? А. 11. Б. 13. В. 21. Г. 38. 15. Де написаний цикл “В казематі”? А. У Києві. Б. У Москві. В. У Варшаві. Г. У Петербурзі.

Номер слайду 16

16. У чому полягало по-карання поета? А. Каторжні роботи. Б. Служба рядовим солдатом. В. Одиночна камера в тюрмі. Г. Заслання за Поляр-не коло. 16. Що стало основною причиною заслання Шев-ченка? А. Його твори. Б. Його участь у діяль-ності Кирило-Мефодіївсь-кого братства. В. Його походження з кріпаків. Г. Його участь у підго-товці замаху на царя.

Номер слайду 17

17. Що полегшило умови служби Шевченка? А. Повага з боку війсь-кового начальства. Б. Участь у двох експе-диціях. В. Спеціальний дозвіл царя. Г. Передачі від друзів. 17. Яка причина появи саме “захалявних” книже-чок? А. Нестача паперу. Б. Відсутність стола. В. Заборона друкувати твори. Г. Заборона на твор-чість.

Номер слайду 18

18. Що таке офорт? А. Особливе військове взуття. Б. Гравюра на металі або її відбиток. В. Спеціальна фарба для гравюр. Г. Військовий кітель для рядових солдатів. 18. Що стало причиною передчасного повернення поета із заслання? А. Смерть царя. Б. Тяжкий стан здоро-в’я поета. В. Революція в Петер-бурзі. Г. Рішення суду.

Номер слайду 19

19. Яку книгу Шевченко видав останньою? А. “Кобзар”. Б. “Буквар”. В. “В казематі”. Г. “Три літа”. 19. Яке звання Академія мистецтв присвоїла Шев-ченкові 1859 року? А. Академіка малюван-ня. Б. Професора живопи-су. В. Професора офортів. Г. Академіка гравюри.

Номер слайду 20

20. Де знаходиться могила Шевченка? А. У Києві. Б. У Петербурзі. В. У Каневі. Г. У Москві. 20. Де був похований Шевченко в березні 1861 року? А. У Києві. Б. У Петербурзі. В. У Каневі. Г. У Москві.

Номер слайду 21

21. Установити відпо-відність. 1. Інтимна лірика. 2. Вільний вірш. 3. Ритм. 4. Патріотичний вірш. А. Громадянська лірика. Б. Різна довжина рядків. В. Наголос на першому з трьох складі. Г. Неодмінний атрибут поезії. Д. Висловлює почуття. 21. Установити відпо-відність. 1. Лірика. 2. Рима. 3. Жіноча рима. 4. Сонет. А. Наголос на третьому від кінця складі. Б. Жанр вірша. В. Наголос на передос-танньому складі. Г. Співзвучне закінчення рядків вірша. Д. Рід літератури.

ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку