8 клас. Т.Шевченко, Леся Українка. Тест 1

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Тарас Шевченко, Леся Українка. За підручником Коваленко Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Тарас Шевченко, Леся Українка. За підручником Коваленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Який обов’язковий ат-рибут вірша? А. Рима. Б. Ритм. В. Строфи. Г. Художні засоби. 1. Що таке лірика? А. Рід літератури. Б. Віршовані твори. В. Вид літератури. Г. Жанр літератури. ІІ варіант І варіант Т.Шевченко, Леся Українка

Номер слайду 2

2. Що є основним у тво-рах громадянської лірики? А. Картини природи. Б. Особисті пережива-ння. В. Народ, Вітчизна. Г. Сенс буття, вічні ці-нності. 2. Кіт гуляє у дворі, в’ється пташка угорі. Вид римування? А. Перехресне. Б. Чоловіче. В. Дактилічне. Г. Суміжне.

Номер слайду 3

3. Кіт гуляє у дворі, в’ється пташка угорі. Вид рими? А. Перехресна. Б. Чоловіча. В. Дактилічна. Г. Суміжна. 3. Що є основним у тво-рах філософської лірики? А. Картини природи. Б. Особисті пережива-ння. В. Народ, Вітчизна. Г. Сенс буття, вічні ці-нності.

Номер слайду 4

4. Як називають лірич- ний твір без рим, із рядка- ми різної довжини? А. Сенкан, п’ятирядко-вик. Б. Сонет. В. Медитація. Г. Верлібр, вільний вірш. 4. Чиї думки та почу- ття виражені у віршах? А. Автора. Б. Ліричного героя. В. Усіх людей. Г. Окремих історичних осіб.

Номер слайду 5

5. Що сталося в житті Т.Шевченка 1840 року? А. Викупили з кріпац- тва. Б. Заарештували. В. Вийшов «Кобзар». Г. Вступив до брат- ства. 5. Хто такий Іван Со- шенко? А. Поет. Б. Адвокат. В. Художник. Г. Учитель.

Номер слайду 6

6. До якої лірики нале- жить вірш «Мені однако- во, чи буду…»? А. До громадянської. Б. До інтимної. В. До пейзажної. Г. До філософської. 6. Де написані вірші цик- лу «В казематі»? А. У Вільно. Б. У Києві. В. У Петербурзі. Г. У Москві.

Номер слайду 7

7. Звідки родом Леся Українка? А. Київщина. Б. Житомирщина. В. Харківщина. Г. Полтавщина. 7. Яка з поезій близька за стилем до народної пісні? А. «Ой три шляхи ши- рокії». Б. «Думи мої». В. «Мені однаково, чи буду…». Г. «Заповіт».

Номер слайду 8

8. Хто такий Петро Ко- сач? А. Брат Лесі Українки. Б. Батько Олени Пчіл- ки. В. Брат Лариси Косач. Г. Чоловік Ольги Дра- гоманової. 8. У якому творі викори- стано уособлення? А. «Давня весна». Б. «Хотіла б я піснею стати». В. «Давня казка». Г. Варіанти А й В пра- вильні.

Номер слайду 9

9. У якому творі засто- совано прийом антите- зи? А. «Давня весна». Б. «Хотіла б я піснею стати». В. «Давня казка». Г. Варіанти А й В пра- вильні. 9. Яка ідея поеми «Дав- ня казка»? А. Невдячність – най- гірша риса характеру. Б. Митець повинен служити народові. В. Мистецтво – лише для обраних, для тих, хто його розуміє. Г. Краще бути багатим, ніж бідним.

Номер слайду 10

10. У якій державі вірші Лесі Українки були надру- ковані вперше? А. Російська імперія. Б. Україна. В. Канада. Г. Австро-Угорська ім- перія. 10. Яку пісню заспівали військові співці перед взя-ттям ворожої столиці? А. Серенаду. Б. Сатиру про боягуз-тво. В. Сатиру про багатих і бідних. Г. Державний гімн.

Номер слайду 11

11. Установити відпо-відність. 1. “Давня казка”. 2. “Давня весна”. 3. “Ой три шляхи широ-кії”. 4. “Думи мої”. А. Сам я вільний і ніколи Не зламав чужої волі! Б. Замиготіло листячко зелене, посипались біле- сенькі квітки. В. Прилітайте, сизокрилі мої голуб’ята… Г. Свою Україну любіть, Любіть її... Во врем’я лю- те… Д. Плаче жінка з діточка- ми в нетопленій хаті. 11. Установити відпо-відність. 1. Була весна, весела, щедра, мила. 2. Люди мучились, як в пеклі, пан втішався, як у раю. 3. ...гай свій відгук з ним прислав. 4. Вона летіла хутко, мов стокрила. А. Порівняння. Б. Епітет. В. Метафора. Г. Паралелізм. Д. Антитеза.

Номер слайду 12

Була весна весела, щедра, мила. Промінням грала, сипала квітки. Вона летіла хутко, мов стокрила, За нею вслід співучії пташки! Все ожило, усе загомоніло — Зелений шум, веселая луна! Співало все, сміялось і бриніло, А я лежала хвора й самотна. Я думала: “Весна для всіх настала. Дарунки всім несе вона, ясна. Для мене тільки дару не придбала, Мене забула радісна весна”. Ні, не забула! У вікно до мене Заглянули від яблуні гілки. Замиготіло листячко зелене, Посипались білесенькі квітки. Прилинув вітер, і в тісній хатині Він про весняну волю заспівав, А з ним прилинули пісні пташині, І любий гай свій відгук з ним прислав. Моя душа ніколи не забуде Того дарунка, що весна дала; Весни такої не було й не буде, Як та була, що за вікном цвіла. Ой три шляхи широкії Докупи зійшлися. На чужину з України Брати розійшлися. Покинули стару матір. Той жінку покинув, А той сестру. А найменший Молоду дівчину. Посадила стара мати Три ясени в полі. А невістка посадила Високу тополю. Три явори посадила Сестра при долині... А дівчина заручена — Червону калину. Не прийнялись три ясени, Тополя всихала, Повсихали три явори, Калина зов’яла. Не вертаються три брати. Плаче стара мати, Плаче жінка з діточками В нетопленій хаті. Сестра плаче, йде шукати Братів на чужину... А дівчину заручену Кладуть в домовину. Не вертаються три брати, По світу блукають, А три шляхи широкії Терном заростають. 12. Виконати повний аналіз вірша (5).

ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку