8 клас німецька мова календарно-тематичне планування друга іноземна І семестр
За підручником: Сотникова С. І. Німецька мова (4-й рік навчання) : підруч. для 8 класу загально освіт. нав ч. закл. / С. І. Сотникова. — Х. : Ранок, 2016. — 224 с. : іл.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
І СЕМЕСТР. 2018/2019 Н. Р.
8-А, 8-Б, 8-В, 8-Г КЛАСИ (II ІНОЗЕМНА)
Кількість годин на семестр: 32
Кількість годин на тиждень: 2
№ п/п |
Дата проведення |
Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Повторення |
||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
Тема 1. Моя родина і мої друзі . 9 годин |
|||||||||||
1. |
04.09 2018 |
Якими були літні канікули? |
Минулий час Perfekt (повторення). Впр. 4, с. 7; РЗ |
Впр. 2, 3, с. 6; РЗ |
Впр. 6, с. 8; РЗ |
Впр. 2, 3, с. 6; РЗ |
Впр. 4, 5, с. 7, Впр. 7, с. 8 |
РЗ |
минулий час Perfekt
|
||
2. |
06.09. 2018 |
Ласкаво просимо! |
Відмінювання прикметників (повторення); РЗ |
das Treffen (-), die Einladung (-en), abholen (hat abgeholt), Besuch haben, Herzlich willkommen! Впр. 2, с. 9; РЗ |
|
Впр. 3a, с. 9, 3b, 4, с. 10 |
Впр. 5, с. 10 |
Впр. 6, с. 10; РЗ |
|
||
3. |
11.09. 2018 |
Моя рідня |
Множина іменників (повторення). Впр. 1, с. 11 Іменники в родовому відмінку. Впр. 4, 5a, 5b, с. 13; РЗ |
die Nichte (-n), der Neffe (-n), der Enkel (-), die Enkelin (-nen), der Schwager (-¨-), die Schwägerin (-nen). Впр. 2а , с. 11, Впр. 5a, 5b. с. 13; РЗ |
Впр. 6, с. 13 |
Впр. 3b, с. 12 |
Впр. 2b, с. 11, 3a, с. 12, Впр. 7, с. 13 |
РЗ |
множина іменників |
||
4. |
13.09. 2018 |
Хто Ви за професією? |
Складносурядне речення зі сполучником „denn“. Впр. 3, с. 14, Впр. 6, с. 15; РЗ |
das Berufssymbol (-e), der Handwerker (-), der Metzger (-), der Schreiner (-), der Schneider (-), der Apotheker (-), der Optiker (-), der Schauspieler (-), der Mechaniker (-), der Koch (-¨-e). Впр. 2, с. 14, Впр. 4, с. 15; РЗ |
Впр. 5, с. 15 |
Впр. 2, с. 14 |
Впр. 4, 6, 7, с. 15 |
РЗ |
ССР |
||
5. |
18.09. 2018 |
Ярмарок професій |
Складносурядне речення зі сполучником „deshalb“. Впр. 5a, 5b, с. 17; РЗ |
der Berufswunsch (-¨-e), heilen (hat geheilt), der Programmierer (-), der Tierarzt (-¨-e), der Fotograf (-en), der Krankenpfleger (-), deshalb. Впр. 2, с. 16 |
Впр. 4, с. 17 |
РЗ |
Впр. 3, с. 16, Впр. 6, с. 17 |
РЗ |
ССР |
||
6. |
20.09. 2018 |
Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти |
Імена людей у родовому відмінку. Впр. 3, с. 18, Впр. 6, с. 20; РЗ |
der Steckbrief (-e), der Vorname (-n), der Familienname (-n), das Alter, die Adresse (-n), die Telefonnummer (-n). Впр. 2a, с. 18, Впр. 7, с. 20; РЗ |
Впр. 2b, с. 18, Впр. 4, с. 19 |
Впр. 1, с. 18, Впр. 5, с. 20 |
Впр. 4, с. 19, Впр. 6, с. 20; РЗ |
РЗ |
|
||
7. |
25.09. 2018 |
Друг пізнається в біді |
Минулий час Präteritum. Впр. 1, 2, с. 21, Впр. 4b, с. 24; РЗ |
ungeschickt, glücklich, stolz, nennen (nannte, hat genannt), stören (störte, hat gestört), rennen (rannte, ist gerannt), stehlen (stahl, hat gestohlen), ausnutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt). Впр. 3, с. 22 |
РЗ |
Впр. 4a, с. 22, Впр. 5, с. 24; РЗ |
Впр. 6, с. 24, Впр. 7, с. 24; РЗ |
|
імена у родовому відмінку |
||
8. |
27.09. 2018 |
Біографія |
Числівники на позначення року. Впр. 1, 2, с. 25; РЗ Минулий час Präteritum |
der Lebenslauf (-¨-e), das Studium, von ... bis, seit, der Dichter (-), heiraten (heiratete, hat geheiratet) (Akk.), sterben (starb, ist gestorben). РЗ |
Впр. 4, с. 26; РЗ |
Впр. 3. с. 25 |
|
Впр. 5, с. 26; РЗ |
ЛО, ГО теми |
||
9. |
02.10. 2018 |
Тестова робота №1 |
|
|
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
||
Тема 2. Мій розпорядок дня. 12 годин |
|||||||||||
10. |
04.10. 2018 |
Хто рано встає, тому Бог подає |
Зворотні дієслова. Впр. 2, с. 30; РЗ |
faulenzen (faulenzte, hat gefaulenzt), sich ausruhen (ruhte sich aus, hat sich ausgeruht), sich abtrocknen (trocknete sich ab, hat sich abgetrocknet), sich treffen (traf sich, hat sich getroffen) mit (Dat.). Впр. 3, с. 31; РЗ |
Впр. 3, с 31; РЗ |
Впр. 5b, с. 32 |
Впр. 1b, с. 30, Впр. 4a, 4b, с. 31, Впр. 5a, 6, с. 32 |
РЗ |
|
||
11. |
09.10. 2018 |
Допомагати вдома |
Модальне дієслово „sollen“ (повторення). Впр. 6, с. 35 |
aufräumen (räumte auf, hat aufgeräumt), die Blumen gießen (goss, hat gegossen), bügeln (bügelte, hat gebügelt), babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spülen (spülte, hat gespült), staubsaugen (staubsaugte, hat gestaubsaugt), wischen (wischte, hat gewischt), selten, nie. Впр. 2, с. 33, Впр. 3, с. 34, Впр. 5a, 7, с. 35); РЗ |
|
Впр. 6, с. 35 |
Впр. 4, с. 34, Впр. 5b, 6, 7. с. 35; РЗ |
РЗ |
модальні дієслова |
||
12. |
11.10. 2018 |
Що ти плануєш поробляти? |
|
vorhaben (hatte vor, hat vorgehabt), der Terminkalender (-). Впр. 2a, 2b, 3a, 3b, с. 36; РЗ |
Впр. 5, с. 37 |
|
Впр. 1b, с. 36, Впр. 4, с. 37, Впр. 6a, 6b, 7, с. 38; РЗ |
РЗ |
|
||
13. |
16.10. 2018 |
Смачного! |
Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів. Впр. 3, 4, с. 40 |
die Speise (-n), der Kellner (-), bestellen (bestellte, hat bestellt), einen Bärenhunger haben. Впр. 2, с. 39; РЗ |
|
Впр. 7, с. 42; РЗ |
Впр. 1b, с. 39, Впр. 4, с. 40, Впр. 5, с. 41, Впр. 6a, 6b, 8, с. 42 |
Впр. 8, с. 42 |
вживання артикля |
||
14. |
18.10. 2018 |
Купуємо та готуємо |
Неозначені займенники „etwas“ і „nichts“. Впр. 5, с. 44, Впр. 6, с. 45; РЗ Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів |
das Kilo (-s/-), das Gramm (-e/-), der/das Liter (-), die Dose (-n), verdorben sein, riechen (roch, hat gerochen), haltbar sein bis (Akk.). Впр. 1, с. 43; РЗ |
|
Впр. 4а, с. 44 |
Впр. 2, 3, с. 43, Впр. 5, с. 44, Впр. 6, с. 45 |
Впр. 4b, с. 44, Впр. 7, с. 45; РЗ |
|
||
15. |
23.10. 2018 |
Звички у харчуванні та страви |
Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів |
die Essgewohnheit (-en), die Spezialität (-en), der Cappuccino, die Sahne, der Quark, die Maultasche (-n), die Füllung (-en), die Buchweizengrütze, grillen (grillte, hat gegrillt). Впр. 2, 3, с. 46, Впр. 7, с. 47; РЗ |
|
Впр. 5, с. 47; РЗ |
Впр. 4, с. 46), Впр. 6, с. 47 |
РЗ |
|
||
16. |
25.10. 2018 |
Людина є те, що вона їсть |
Складносурядне речення зі сполучником „denn“ (повторення). Впр. 3, с. 48 |
der Vegetarier (-), das Mitleid, die Nahrung, das Eiweiß, natürlich, Angst haben vor (Dat.), Appetit haben auf (Akk.), töten (tötete, hat getötet). Впр. 2, с. 48); РЗ |
|
Впр. 4, с. 48; РЗ |
Впр. 1b, с 48, Впр. 5, 6, с. 49 |
РЗ |
відмінювання прикметників |
||
17. |
06.11. 2018 |
Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму |
Відмінювання прикметників (повторення). Впр. 4, с. 51, Впр. 5-7, с. 52; РЗ |
das Top (-s), der Hut (-¨-e), der Absatz (-¨-e), das Image, sich kleiden (kleidete sich, hat sich gekleidet), grell, rosa, lila, prima. Впр. 2, с. 50; РЗ |
Впр. 5, с. 52 |
Впр. 3, с. 51 |
Впр. 6, с. 52 |
РЗ |
відмінювання прикметників |
||
18. |
08.11. 2018 |
У торговому домі |
Означені займенники в називному і знахідному відмінках. Впр. 6, с. 54, Впр. 7, 8, с. 55 Відмінювання прикметників (повторення); РЗ |
die Abteilung (-en), Hi-Fi, das Medium (Medien), die Stereoanlage (-n), der Kopfhörer (-), scheußlich, schrecklich, schick, doof, furchtbar, anprobieren (probierte an, hat anprobiert), jemandem (Dat.) stehen. Впр. 2, 3, с. 53, Впр. 5, с. 54; РЗ |
Впр. 4, с. 54 |
Впр. 1b, с. 53, Впр. 6, с. 54, Впр. 7, 8, с. 55 |
РЗ |
|
|
||
19. |
13.11. 2018 |
Про смаки не сперечаються |
Відмінювання прикметників (по-вторення). Впр. 3, с. 56; РЗ Відмінювання особових займенників. Впр. 5, с. 58; РЗ |
der Geschmack (-¨-e), die Kopfbedeckung, das Käppi (-s), das Kopftuch (-tücher), der Badeanzug (-¨-e), die Strumpfhose (-n), die Frisur (-en), ähnlich, gefallen (gefiel, hat gefallen) (Dat.), gehören (gehörte, hat gehört) (Dat.)/zu (Dat.). Впр. 2 , с. 56 |
Впр. 6, с. 58 |
Впр. 4, с. 57 |
Впр. 7a, 7b, с. 58 |
РЗ |
означені займенники |
||
20. |
20.11. 2018 |
Мода та одяг |
Відмінювання прикметників (повторення). Впр. 4, с. 60), Впр. 5, с. 61 |
Die Markenkleidung/-klamotten, die neueste Mode tragen, mit der Mode gehen, Mode sein, in Mode sein, in sein, aus der Mode kommen, modisch, die Nationaltracht (-en). Впр. 1b, 2 , с. 59 |
РЗ |
Впр. 3а, с. 60; РЗ |
Впр. 3b, 4, с. 60, Впр. 5, с. 61 |
|
ЛО, ГО теми |
||
21. |
15.11. 2018 |
Тестова робота №2 |
|
|
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
||
Тема 3. Відпочинок і дозвілля. 6 годин |
|||||||||||
22. |
20.11. 2018 |
Що Ви охоче робите у вільний час? |
|
Gefährlich, langweilig, joggen (joggte, ist/hat gejoggt), simsen (simste, hat gesimst), reiten (ritt, ist/ hat geritten), jonglieren (jonglierte, hat jongliert), das Inlineskaten, das Bungeespringen/ Bungeejumping, das Mountainbiking. Впр. 1, 2, с. 65, Впр. 4, с. 67 |
Впр. 3b, с. 66; РЗ |
Впр. 5, с. 67 |
Впр. 3a, с. 66, Впр. 4, с. 67, Впр. 6, 7, с. 68; РЗ |
РЗ |
|
||
23. |
22.11. 2018 |
Види відпочинку |
|
das Angebot (-e), die Anzeige (-n), die Kunst (-¨-e), täglich, versuchen (versuchte, hat versucht), anbieten (bot an, hat angeboten). Впр. 2, с. 69); РЗ |
Впр. 6, с. 71 |
Впр. 3, с. 69, Впр. 4, с. 70, Впр. 5, с. 71; РЗ |
Впр. 7, Впр. 8, с. 71 |
Впр. 8, с. 71; РЗ |
множина іменників |
||
24. |
27.11. 2018 |
Куди на вихідні? |
Множина іменників (повторення). Впр. 1, с. 72; РЗ Прийменники подвійного керування (повторення). Впр. 3, с. 72; РЗ |
die Ausstellung (-en), die Galerie (-n), die Eintrittskarte (-n), sich interessieren (interessierte sich, hat sich interessiert) für(Akk.), übrig haben (Akk.). Впр. 2, с. 72 |
РЗ |
|
Впр. 2, с. 72, Впр. 4a, 4b, 5, с. 73 |
РЗ |
|
||
25. |
29.11. 2018 |
Що сьогодні у програмі? |
Словотвір: складні слова. Впр. 2, с. 74); РЗ |
die Sendung (-en), die Wissenschaftssendung (-en), die Nachricht (-en), die Reportage (-n), die Show (-s), die Komödie (-n), der Trickfilm (-e), der Actionfilm (-e), der Krimi (-s), die Serie (-n). Впр. 2, 3a, с. 74; РЗ |
Впр. 4, с. 75 |
Впр. 5b, с. 76 |
Впр. 3b, 5a, с. 75, Впр. 5c, 6, с. 76; РЗ |
РЗ |
|
||
26. |
04.12. 2018 |
Повторення |
|
HP |
|
|
Впр. 1, 2, с. 82, Впр. 4, с. 83 |
Впр. 1, 3, с. 82; РЗ |
ЛО, ГО теми |
||
27. |
06.12. 2018 |
Тестова робота №3 |
|
|
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
||
28. |
11.12. 2018 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
||||
29. |
13.12. 2018 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||||
30. |
18.12. 2018 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||||
31. |
20.12. 2018 |
Контроль мовлення |
|
|
|
|
|
||||
32. |
27.12. 2018 |
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
||||