8 клас. Підручник Коваленко. Ст. 6-19. Тест

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Ст. 6-19 за підручником Коваленко Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. Ст. 6-19 за підручником Коваленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Які твори належать до елітарної культури? А. Шедеври мистецтва. Б. Масова культура. В. Поп-культура. Г. Усе мистецтво. 1. Що таке духовна ку-льтура людства? А. Предмети побуту. Б. Усе, що створили люди. В. Досягнення в науці, мистецтві, філософії то-що. Г. Досягнення в галузі легкої та важкої промисло-вості. ІІ варіант І варіант Ст. 6-19

Номер слайду 2

2. Що не є функцією ху-дожньої літератури? А. Естетична. Б. Пізнавальна. В. Наукова. Г. Виховна. 2. За допомогою чого творить письменник? А. Слово, образ. Б. Побутова мова. В. Пензель і фарби. Г. Художні засоби мов-лення.

Номер слайду 3

3. Який образ у худож-ньому творі зазвичай є головним? А. Образ-персонаж. Б. Образ-час. В. Образ-річ. Г. Образ-пейзаж. 3. Яких образів не бу-ває? А. Образ-персонаж. Б. Образ-час. В. Образ-річ. Г. Образ-пейзаж.

Номер слайду 4

4. Який образ є в цьому уривку: “Тихесенько вітер віє, степи, лани мріють, меж ярами над ставами верби зеленіють”? А. Слуховий. Б. Зоровий. В. Дотиковий. Г. Образ-символ. 4. Який образ є в цьому уривку: “Плаче козак — шляхи биті заросли тер- нами”? А. Образ-персонаж. Б. Образ-символ. В. Образ-річ. Г. Образ-пейзаж.

Номер слайду 5

5. Яка була найвагоміша подія в історії України XVIІ-XVIІІ ст.? А. Перемога над Золо-тою Ордою. Б. Визвольна війна 1648-1654 рр. під прово-дом Богдана Хмельниць-кого. В. Розпад Речі Поспо-литої. Г. Падіння Київської Русі. 5. Під вплив яких країн потрапила Україна після звільнення від Золотої Орди? А. Угорщина, Польща, Московія, Молдова. Б. Польща, Московія, Туреччина, Кримське ханство. В. Російська та Австро-Угорська імперії. Г. Крим і Османська імперія.

Номер слайду 6

6. Хто такий Гійом Ле- вассер де Боплан? А. Знаменитий ман- дрівник, мореплавець. Б. Французький посол у Польщі. В. Інженер і військовий картограф на службі в по- льського короля. Г. Етнограф, фолькло- рист. 6. Яка держава була створена в результаті Визвольної війни під про- водом Б.Хмельницького? А. Київська Русь. Б. Україна. В. Козацька республі-ка. Г. Українська Гетьман-ська держава.

Номер слайду 7

7. Яка з ознак не нале-жить історичним пісням? А. Зображення певної історичної епохи. Б. Розповідь про життя людей як представників певних соціальних верств. В. Наявність справж-нього історичного персо-нажа. Г. Згадка про конкрет-ну історичну подію. 7. Які твори належать до героїчного епосу? А. Жартівливі пісні та колядки. Б. Думи та легенди. В. Думи та історичні пісні. Г. Історичні та суспіль-но-побутові пісні.

Номер слайду 8

8. Що таке ліричний твір? А. Твір, у якому йдеть-ся про почуття людей. Б. Твір, що має сюжет. В. Твір, написаний про-зовою мовою. Г. Твір, написаний вір-шем. 8. Що таке епічний твір? А. Твір, у якому йдеть-ся про почуття людей. Б. Твір, що має сюжет. В. Твір, написаний про-зовою мовою. Г. Твір, написаний вір-шем.

Номер слайду 9

9. Знайдіть образ-сим-вол. А. Вражі вороги. Б. Козак – орел. В. Як кіт наплакав. Г. Ясна зброя. 9. Знайдіть постійний епітет. А. Зелена трава. Б. Сонце сміється. В. Побив тисячу воро-гів. Г. Чисте поле.

Номер слайду 10

10. Проти якого ворога воюють герої пісні “Зажу-рилась Україна”? А. Татари. Б. Ляхи. В. Московити. Г. Турки. 10. Хто вперше викори-став термін “історичні пісні”? А. М.Гоголь. Б. І.Котляревський. В. Т.Шевченко. Г. Б.Хмельнцький.

Номер слайду 11

11. Підберіть фразеоло-гічний синонім до вислову “ґринджоли малювати”. А. Пекти раків. Б. Побити глека. В. Байдики бити. Г. Водити за носа. 11. Якої зброї не мали герої пісні “Зажурилась Україна”? А. Шабель. Б. Дрюків. В. Рушниць. Г. Пістолів.

Номер слайду 12

12. Яка ідея пісні “Зажу-рилась Україна”? А. Плач за втратами на війні. Б. Заклик об’єднувати-ся проти ворога. В. Уславлення героїв війни. Г. Опис козацької зброї. 12. Знайдіть уособле-ння. А. Зажурилась Украї-на, бо нічим прожити. Б. Бери шаблю гостру, довгу та йди воювати! В. Дамо тому стиха ли- ха та вражому турку! Г. Ой щоб слава не пропала проміж козаками.

Номер слайду 13

13. Який настрій має по-чаток пісні “Зажурилась Україна”? А. Оптимістичний. Б. Сумний. В. Веселий. Г. Нейтральний. 13. Який настрій має фі-нал пісні “Зажурилась Ук-раїна”? А. Оптимістичний. Б. Сумний. В. Веселий. Г. Нейтральний.

Номер слайду 14

14. Що приписував Іва-нові Сіркові один із народ-них переказів? А. Уміння воскресати по смерті. Б. Нелюдську силу. В. Чаклунство. Г. Неймовірну вроду. 14. Чим найбільше про-славився кошовий Іван Сірко? А. Виграв багато битв. Б. Прізвиськом Урус-шайтан. В. Довголіттям. Г. Не програв жодної битви.

Номер слайду 15

15. Хто став прообра- зом І.Сірка на картині «Запорожці пишуть лис- та турецькому султано- ві»? А. М.Гоголь. Б. Т.Шевченко. В. Д.Яворницький. Г. Сам художник. 15. Хто написав карти- ну «Запорожці пишуть листа турецькому сул- танові»? А. Ілля Рєпін. Б. Тарас Шевченко. В. Іван Шишкін. Г. Невідомий худож- ник.

Номер слайду 16

16. Як називається при-йом, побудований на порівняннях, використа-ний автором пісні про І.Сірка? А. Гіперболізм. Б. Ліризм. В. Паралелізм. Г. Метафоризм. 16. Яка була мета похо-дів запорожців на Крим? А. Визволяти невільни-ків. Б. Загарбати півострів. В. Винищити татар. Г. Відпочити біля моря.

Номер слайду 17

17. Із ким/чим автор піс-ні порівнює І.Сірка? А. Із соколом і левом. Б. Із орлом і соколом. В. Із орлом і місяцем. Г. Із соколом і місяцем. 17. Як називається піс-ня про І.Сірка? А. «Та, ой, та як крик-нув же та козак Сірко». Б. «Та, ой, як крикнув же козак Сірко». В. «Та, ой, як крикнув та козак Сірко». Г. «Та, ой, як крикнув же та козак Сірко».

Номер слайду 18

18. Який пункт є в плані аналізу прозового твору? А. Римування й види рим. Б. Ліричний герой. В. Композиція. Г. Усне малювання. 18. Якого пункту немає в плані аналізу поетично-го твору? А. Композиція. Б. Проблематика. В. Ідея. Г. Усне малювання.

Номер слайду 19

19. Куди належать істо-ричні пісні? А. Фольклор. Б. Історична проза. В. Ліричні твори. Г. Бардівська пісня. 19. Що таке художня лі-тература? А. Вид культури. Б. Вид мистецтва. В. Вид поп-культури. Г. Різновид епосу.

Номер слайду 20

20. Яка історична осно-ва пісні «Та, ой, як крикнув же та козак Сірко»? А. Біографія І.Сірка. Б. Морський похід ко-заків на Крим. В. Боротьба козаків проти московитів. Г. Похід козаків на Крим. 20. Яка історична осно-ва пісні «Зажурилась Ук-раїна»? А. Похід козаків на Стамбул. Б. Період боротьби проти турецько-татарських загарбників. В. Морський похід ко-заків на Крим. Г. Боротьба козаків проти московитів.

Номер слайду 21

21. Установити відпо- відність. 1) XIV-XVI ст. 2) 1648-1654 рр. 3) XVI-ХХ ст. 4) ХІХ-ХХІ ст. А. Визвольна війна під проводом Хмельницького. Б. Стихійні селянські по- встання. В. Боротьба українського народу проти турецько-та- тарських загарбників. Г. Боротьба проти мос- ковитів. Д. Запис фольклору вче- ними. 21. Установити відпо- відність. 1) Гіпербола. 2) Постійний епітет. 3) Паралелізм. 4) Метафора. А. Гей, та ми думали, та ми ж думали, що то орли та із Січі вилітали, — аж то військо… Б. …сизий орел по степу літає… В. Оце ж тобі, вражий турчин, з душею розлука! Г. …туман поле покри- ває. Д. Полягло наших чима- ло, а татар утроє.

ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку