8 клас. "Сто тисяч". Тест 2

Про матеріал
Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. І.Карпенко-Карий. "Сто тисяч". За підручником Коваленко Тест-презентація на два варіанти. 8 клас. І.Карпенко-Карий. "Сто тисяч". За підручником Коваленко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Хто такий Роман? А. Син Калитки. Б. Небіж Савки. В. Продавець фальши-вок. Г. Зять Пузиря. 1. Хто головний персо-наж твору? А. Герасим. Б. Калитка. В. Жид. Г. Варіанти А й Б пра-вильні. ІІ варіант І варіант “Сто тисяч”

Номер слайду 2

2. Хто така Мотря? А. Наймичка. Б. Дочка Калитки. В. Дочка Пузиря. Г. Дочка Параски. 2. Хто такий Бонавен-тура? А. Жид. Б. Кум Калитки. В. Копач. Г. Наймит.

Номер слайду 3

3. Хто такий Пузир? А. Розбагатілий селя-нин. Б. Сусід-шляхтич. В. Калитчин родич. Г. Царський офіцер. 3. Хто такий Невідо-мий? А. Шукач скарбів. Б. Продавець фальши-вок. В. Шахрай. Г. Адвокат.

Номер слайду 4

4. Ким був багатій Жо-лудь раніше? А. Хліборобом. Б. Шевцем. В. Різником. Г. Ковалем. 4. Що скуповує Калит-ка? А. Фальшиві гроші. Б. Цінні папери. В. Худобу. Г. Землю.

Номер слайду 5

5. Скільки землі вже має Калитка? А. 200 десятин. Б. 250 десятин. В. 300 десятин. Г. 350 десятин. 5. Скільки землі Смокви-нова продається? А. 200 десятин. Б. 250 десятин. В. 300 десятин. Г. 350 десятин.

Номер слайду 6

6. Скільки коштує земля Смоквинова? А. 5 тисяч рублів. Б. 10 тисяч рублів. В. 15 тисяч рублів. Г. 20 тисяч рублів. 6. Як Калитка планує витрачати фальшиві гроші? А. У казначействі міня-ти на справжні. Б. Купувати товари в магазинах. В. Платити робітникам і купувати на ярмарках. Г. Покласти в банк.

Номер слайду 7

7. “Теперечки пізнавай- те, почтенний, де тут фальшиві, а де настоя- щі?” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Савчині. В. Невідомого. Г. Бонавентури. 7. “Чув я, що Жолудь не- чисті гроші має, від само- го, не при хаті згадуючи, сатани” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Савчині. В. Невідомого. Г. Бонавентури.

Номер слайду 8

8. “Що ж, коли він чорта не боявся, то не побоїть- ся казначея, щоб розмі- нять гроші” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Савчині. В. Невідомого. Г. Бонавентури. 8. “Та ти давай мені та- ких грошей хоч лантух – прийму” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Савчині. В. Невідомого. Г. Бонавентури.

Номер слайду 9

9. Чим займається Бо-навентура? А. Копає городи. Б. Шукає скарби. В. Продає фальшивки. Г. Пише книги. 9. Кого Бонавентура на-зиває “Никодимович”? А. Герасима. Б. Савку. В. Романа. Г. Копача.

Номер слайду 10

10. Про що шкодує Бо-навентура перед огляди-нами Пузиревих дочок? А. Що в Калитки мало грошей. Б. Що Роман не гово-рить по-французьки. В. Що погода невдала. Г. Що не встигне ви-прасувати одяг. 10. Що зробив би копач, якби викопав гроші? А. Купив би землю. Б. Побудував би буди-нок. В. Поїхав би до Пари-жа. Г. Одружився б.

Номер слайду 11

11. “То я жартував, щоб вона старалась у роботі” – про що ці слова Гераси- ма? А. Про Параску й ко- ней. Б. Про одруження Ро- мана з Мотрею. В. Про неслухняну на- ймичку. Г. Про фальшиві гроші. 11. Що мав удавати Ро-ман на оглядинах у Пузи-ря? А. Що купує свиней. Б. Що купує коней. В. Що просто зайшов у гості. Г. Що заблукав у сте-пу.

Номер слайду 12

12. Що отримав зять Калитки в придане? А. 5 тисяч рублів. Б. Худобу та побої. В. Нічого. Г. Варіанти А й Б пра-вильні. 12. “Вона і без грошей до душі мені” – хто про кого сказав? А. Герасим про Парас-ку. Б. Роман про Пузирів-ну. В. Копач про Параску. Г. Роман про Мотрю.

Номер слайду 13

13. “Тілько коти в таку пору сидять у хаті на пе- чі, а робітники та собаки надворі повинні буть” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Савчині. В. Невідомого. Г. Бонавентури. 13. “Виграв я, бо п’ять тисяч зосталось у кали- тці – не дав-таки зятьо- ві” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Савчині. В. Невідомого. Г. Бонавентури.

Номер слайду 14

14. Як ставиться Кали-тка до наймитів? А. Шанує та поважає. Б. Створює їм хороші умови життя. В. Не змушує тяжко працювати. Г. Б’є, мало годує, зму-шує тяжко працювати. 14. “Вже ж я їм і отчена-ша даю, як затоплю, то зараз і на землі” – про що говорить Калитка? А. Що молиться разом із робітниками. Б. Що бив робітників. В. Що працює разом із наймитами. Г. Що дуже любить Бо-га.

Номер слайду 15

15. “Не хочу я нікого за невістку, опріч Мотрі” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Парасчині. В. Пузиреві. Г. Савчині. 15. “Якби я спав у неді- лю, то й не снідав би, а то з цієї пори до обіда на ногах – не ївши охлянеш” – чиї слова? А. Герасимові. Б. Копачеві. В. Романові. Г. Наймитові.

Номер слайду 16

16. Хто перевіряв фаль-шиві гроші в казначей-стві? А. Савка. Б. Герасим. В. Копач. Г. Невідомий. 16. “Від кожної тисячі, що купите, мені сто кар-бованців” – хто отримає ці 100 з тисячі? А. Савка. Б. Герасим. В. Копач. Г. Невідомий.

Номер слайду 17

17. “Їдеш день – чия зем- ля? Калитчина; їдеш два – чия земля? Калитчина” – що за епізод? А. Збирають податок за землю. Б. Герасим мріє. В. Пузир оцінює маєтки Калитки. Г. Копач описує статки Герасима. 17. “Пожалій скотину раз, вона тобі послуже десять раз… Іди пішки” – про яку ситуацію йдеть- ся? А. Роман їде до Пузи-ря. Б. Герасим їде на вок-зал. В. Савка їде в казна-чейство. Г. Параска їде до цер-кви.

Номер слайду 18

18. Як Калитка одурив жида? А. Дав три тисячі за-мість 5. Б. Здав його жандар-мам. В. Не купив фальши-вок. Г. Підсунув фальшиві гроші замість справжніх 18. У чому були складені фальшиві гроші? А. У фанерній валізі. Б. У шкіряному мішку. В. У скрині. Г. У полотняній торбі.

Номер слайду 19

19. Хто цілував мішок із фальшивими грошима? А. Савка. Б. Герасим. В. Копач. Г. Жид. 19. Хто першим витяг-нув ніж при поділі фаль-шивок? А. Савка. Б. Герасим. В. Копач. Г. Жид.

Номер слайду 20

20. “Сама бумага… чис-тісенька бумага!..” – що за ситуація? А. Жид підсунув чистий папір замість фальшивок. Б. Не заповнили бланк у казначействі. В. Калитка пише запо-віт. Г. Загубився важливий документ. 20. Як Калитка захищав мішок із грошима від дру-жини? А. Ударив її. Б. Виштовхав за двері. В. Ховав мішок у скри-ню. Г. Погрожував убити.

Номер слайду 21

21. Установити відпо-відність. 1. Не боїться чорта за-ради грошей. 2. Любить Мотрю. 3. Жаліє більше коней, ніж рідну людину. 4. Скаржиться, що стало багато розумних людей. А. Невідомий. Б. Параска. В. Роман. Г. Герасим. Ґ. Савка. 21. Установити відпо-відність. 1. Не зважає на почуття родичів. 2. Продає втридорога чистий папір. 3. Знає всі прикмети скарбів. 4. Теж зацікавився пошу-ком скарбу. А. Савка. Б. Бонавентура. В. Герасим. Г. Роман. Ґ. Невідомий.

ppt
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
2303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку