8 клас. План конспект "Футбол"

Про матеріал
Урок з елементами футболу, який формує свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами футболу.
Перегляд файлу

План-конспект

  8  клас

Тема :  Футбол.

Тип  уроку : навчально-тренувальний

Мета  уроку : Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами футболу.

Завдання :

  1. Повторити  зупинку  м’яча .
  2. Навчити  обманні  рухи(фінти).
  3. Закріпити  ведення  м’яча
  4. Сприяти  розвитку  спритності.

Обладнання :  6  футбольних  м’ячів,  10  фішок, фліпчарт,  музична  колонка,  секундомір,  свисток.

 

Місце  проведення : спортивний  зал

 

 

 

н/н

Зміст  завдання

Дозування

Методичні  вказівки

 

Підготовча  частина

15 хв.

Перевірка  готовності

учнів.

1

Організований  вхід  до  залу

30 с.

2

Шикування, привітання, повідомлення теми та завдань уроку.

30 с.

Учні, звільнені від занять через хворобу, залучаються до співпраці з учителем, як помічники.

3

Опитування учнів про самопочуття.

30 с.

4

Вимірювання ЧСС.

30 с.

Норма  не більше  9 ударів за 6с. Учням, пульс яких перевищує норму, одягнути на праву руку спеціальний браслет, для того, щоб під час уроку звертати на їхбільшуувагу.

 

5

Нагадати правила техніки безпеки і поведінки на уроці.

30 с.

Фронтальний метод. Особливу  увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки.

6

Ознайомлення  учнів  з  профілактикою  травматизму

3 хв.

 

7

. Організуючі та стройові вправи:

 - ліво-РУЧ;

 - право-РУЧ;

 - кру-ГОМ;

- перешикування з колони по одному в колону по двоє,  троє.

1 хв.

Стежити за чітким виконанням команд, прямою поставою.

 

8

 

 

 

 

Ходьба

-  руки  вверх,  на  носках;

-  руки  за  голову,  на  п’ятках;

-  руки  на  пояс,  перекатом  з  п’ятки  на  носок;

1 хв.

10-12м.

10-12м.

10-12м.

 

Дистанція 1,5м.

Слідкувати за осанкою.

9

 

 

 

 

 

 

 

 

Біг

-  звичайний  біг;

- біг спиною вперед.

- біг змійкою.

-  приставним  кроком  в  право,  вліво;

-  ходьба  з  відновленням  дихання

1 – руки вгору  вдих;

2 – руки донизу  видих.

 

1 хв.

10-12м.

10-12м.

10-12м.

10-12м.

 

30 с.

 

У повільному темпі, дистанція 1,5м. під музичний супровід.

Звернути увагу дітей на  дихання.

 

 

 

 

ОРВ  в русі (під  музику)

5 хв.

 

1

В.п.  руки  на  пояс,   кругові  рухи головою :

1-4 – вправо;

5-8 – вліво.

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

2

 В.п.  руки  в  сторони,  оберти  передпліччями :

1-4 – вперед;

5-8 – назад. 

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

3

В.п.  руки  в  замок,  розминаємо  кісті  рук  хвиле  образно.

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

4

В.п.  руки  перед  груддю :

1,2 – відведення  зігнутих  рук  назад;

3,4 – прямих  рук  з  поворотом тулуба  вправо;

5,6 -  відведення  зігнутих  рук  назад;

7,8 – прямих  рук  з поворотом   тулуба  вліво

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

5

 В.п.  руки  на  пояс,  нахил :

1 – до правої  ноги;

2 – до  лівої  ноги;

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

6

В.п.  руки  в сторону  махи :

1 – права  нога до  лівої  руки;

2 – ліва  нога до  правої  руки.

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

7

В.п. руки  назад  в  замок :

1-3 – нахил  вперед  руки  вгору;

4 – в.п.

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

8

В.п.  руки  перед  груддю в  борцовий  замок :

1 – випад  правою вперед, поворот  тулуба  вправо;

2 – лівою,  поворот тулуба вліво.

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

9

В.п.  руки  вперед,  ходьба  присіді 

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

10

В.п.  руки  на  пояс  ;

– стрибки ;

– спиною  вперед.

10 р.

Стежити  за  чітким  виконанням  вправ

13

Вимірювання пульсу за 6с, та визначити середній показник ЧСС у класі.

30 с.

 

ІІ.

Основна  частина

25 хв.

 

1

Повторити  техніку зупинки м’яча  підошвою

 

Спеціальні вправи:

А) Імітація вправи без м’яча;

Б) Зупинка м’яча , що котиться  назустріч від партнера відстань 50 см. – 1м.;

В) Зупинка м’яча , що котиться  назустріч від партнера відстань 2-3м.(права-права, ліва-ліва, права-ліва, ліва-права).

 

5 хв.

 

 

 

10 р.

10 р.

 

 

10 р.

Фронтальний метод. Носок стопи повернутий назовні, а м’яч торкається внутрішньої сторони стопи, стопа розвернута вбік. Тулуб нахилений вперед, кроки короткі і часті, руки працюють розслаблено. Учень зорове  безперервно повинен контролювати ситуацію і здійснювати контроль над м’ячем.

Для більш підготовлених дітей кількість зупинок  м’яча збільшується

2

Навчити :

Фінт "відходом"

 

Виконання  прийому по частинах :

1-й атакує; 2-й застосовує фінт.

Зміна завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінт  "ударом" по м'ячу.

Виконання  прийому по частинах :

1-й атакує; 2-й застосовує фінт.

Зміна завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінт "зупинкою" м'яча ногою 

Виконання  прийому по частинах :

1-й атакує; 2-й застосовує фінт.

Зміна завдань.

 

 

6 хв.

 

 

10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 р.

Фінти "відходом" ґрунтуються на принципі несподіваної і швидкої зміни напрямку руху. Зближаючись із суперником, на відстані 1,5— 2 м від нього, поштовхом правої ноги футболіст здійснює широкий випад уперед. Суперник намагається перекрити зону проходу і переміщається у бік випаду. Різким поштовхом лівої ноги робить крок вправо. Зовнішньою частиною підйому правої ноги м'яч посилається вправо — уперед. Якщо супротивник атакує позаду, застосовується фінт "відходом" з переносом ноги через м'яч.

 

Фінти "ударом" по м'ячу виконуються під час ведення, після передачі м'яча партнером, після зупинки. Зближаючись із суперником, роблять замах ударною ногою на м'яч. Реагуючи на це, суперник намагається відібрати м'яч чи перекрити зону удару за допомогою випаду, шпагату, підкату, що пов'язано зі сповільненням руху чи зупинкою. За­лежно від ігрової ситуації у фазі реалізації відбувається від­хід уперед, вправо, вліво чи назад

 

Фінт "зупинкою" м'яча ногою застосовується під час ве­дення і після передачі м'яча партнером. У першому випадку інсценізується спроба зупинки з м'ячем. Атакуючий супер­ник сповільнює рух. У цей момент відбувається прискорен­ня з м'ячем. У другому випадку після передачі стають у підготовче положення для зупинки м'яча. Суперник атакує гравця. Однак той, замість зупинки, пропускає м'яч, повертається на 180° й оволодіває ним.

3

Закріпити  техніку ведення м’яча. 

 

Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи

Спеціальні вправи:

А) ведення м’яча внутрішньою стороною стопи повільною ходьбою;

Б) ведення м’яча  почергово правою та лівою ногою по прямій, між фішками;

В) ведення м’яча  зі зміною напрямку руху, швидкості бігу та  ведення м’яча між фішок.

 

 

Ведення м’яча зовнішньою стороною стопи

 

Спеціальні вправи:

А) ведення м’яча зовнішньою стороною стопи повільною ходьбою;

Б) ведення м’яча  почергово правою та лівою ногою по прямій, між фішками;

В) ведення м’яча  зі зміною напрямку руху, швидкості бігу, ведення м’яча між фішок.

6 хв.

 

 

 

 

10 р.

 

10 р.

 

 

10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

10 р.

 

10 р.

 

 

10 р.

Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.

  Можливі помилки під час ведення:

  • Ведення м’яча перед собою, жорстко вдаряючи по м’ячу;
  • Торкання м’яча напруженою ступнею;
  • Відпускання м’яча далеко від себе;
  • Під час ведення м’яча порушується ритм бігу;
  • У ході ведення використовується лише одна нога.

Для більш підготовлених учнів кількість торкань м’яча збільшується

 

4

Робота  по  станціям :

(розвиток  спритності)

1 станція.

Пересування  приставним  кроком

 

2 станція.

Біг  вісімкою

 

3 станція.

Дрібний  біг  через  скакалку

6 хв.

 

 

 

Учні  діляться  на  3  групи.

 

 

При  виконанні  вправи,  торкатися  до  підлоги.

 

При  бігу  назад, дивитися  через  ліве  плече.

 

5

Шикування в одну шеренгу.

 

Вправа на уваг

2 хв

 

Умови гри:

Піднята права рука – ГОЛ!

Піднята ліва рука – МИМО!

Підняті дві руки до пліч – ПОПЕРЕЧИНА!

Підняті дві руки догори -УРА!

Перемагає та команда, яка допустить  менше помилок

ІІІ

Заключна  частина

5 хв.

 

1

Шикування 

30 с.

 

2

Футбольна   вікторина зі знань історії та правил гри.

 

1 хв.

Як називається обманний рух, що виконує гравець із метою введення  суперника в оману? (Фінт)

 

Якою є тривалість футбольного матчу? (90хв)

 

Яку країну вважають батьківщиною футболу? (Англію)

 

Скільки таймів має гра футбол? (Два тайми)

3

Вимірювання пульсу за 6с. та визначити середній показник ЧСС у класі.

 

30

Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початку уроку.

 

4

Підбиття підсумків уроку.

1 хв.

Визначається найкраща команда та найактивніші учні на уроці.

 

5

Домашнє  завдання 

1 хв.

Віджимання від підлоги: хлопці — 4x10 разів,

дівчата — 4x5 разів

6

Організований вихід із залу

1 хв.

 

 

 

Вчитель  фізичної  культури  Латинін  І. В.

docx
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку