Календарно-тематичне планування
з алгебри для 9 класу
(2 години на тиждень, І семестр – 32 години)
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
І семестр |
||||
Тема 1. Нерівності. |
||||
Учень/учениця: Наводить приклади: числових нерівностей, нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей. Пояснює: що таке об’єднання та перетин числових проміжків; Формулює: Властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; Означення розв'язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; Обґрунтовує: властивості числових нерівностей Зображує на координатній прямій: об'єднання та перетин числових проміжків, задані нерівності, числові проміжки, виконує обернене завдання; Записує: розв'язки нерівностей та їх систем у вигляді об'єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; Розв'язує: лінійні нерівності з однією змінною, системи лінійних нерівностей з однією змінною |
||||
1 |
Повторення навчального матеріалу, вивченого у 8 класі за темою «Раціональні вирази. Раціональні дроби». |
02.09 |
|
|
2 |
Повторення навчального матеріалу за темою «Квадратні корені. Дійсні числа». |
05.09 |
|
|
3 |
Повторення навчального матеріалу за темою «Квадратні рівняння». |
09.09 |
|
|
4 |
Розв’язування задач та вправ. |
12.09 |
|
|
5 |
Діагностична контрольна робота |
16.09 |
к.р. |
|
6 |
Числові нерівності. |
19.09 |
|
|
7 |
Основні властивості числових нерівностей. |
23.09 |
|
|
8 |
Розв’язування задач та вправ. |
26.09 |
|
|
9 |
Додавання та множення числових нерівностей. |
30.09 |
зошит |
|
10 |
Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності. |
03.10 |
|
|
11 |
Розв’язування задач та вправ. Самостійна робота. |
07.10 |
с.р. |
|
12 |
Числові проміжки. Об'єднання та переріз множин. |
10.10 |
|
|
13 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
14.10 |
|
|
14 |
Розв’язування лінійних нерівностей. Самостійна робота. |
17.10 |
с.р. |
|
15 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною. |
21.10 |
|
|
16 |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. |
24.10 |
зошит |
|
17 |
Розв’язування типових задач. |
04.11 |
|
|
18 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
07.11 |
|
|
19 |
Контрольна робота №1. |
11.11 |
к.р. |
|
Тема 2. Квадратична функція. |
||||
Учень/учениця: Наводить приклади:квадратичної функції Обчислює: значення функції в точці Пояснює: перетворення графіків функції: ƒ () (); ƒ () (); ƒ () (); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; Характеризує функцію за її графіком Розв'язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції, розв'язування квадратичних нерівностей, знаходження розв'язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівнянь другого степеня, складання і розв'язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач. |
||||
20 |
Функція. Область визначення і область значень функції. Графік функції. |
14.11 |
|
|
21 |
Розв'язування задач та вправ. |
18.11 |
|
|
22 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання, спадання функції. |
21.11 |
|
|
23 |
Розв'язування задач та вправ. |
25.11 |
зошит |
|
24 |
Розв’язування типових задач. Самостійна робота. |
28.11 |
с.р. |
|
25 |
Найпростіші перетворення графіків функцій. |
02.12 |
|
|
26 |
Розв'язування задач та вправ. |
05.12 |
|
|
27 |
Розв’язування типових задач. Підготовка до контрольної роботи. |
09.12 |
|
|
28 |
Контрольна робота №2. |
12.12 |
к.р. |
|
29 |
Квадратична функція та її графік. |
16.12 |
зошит |
|
30 |
Властивості квадратичної функції. |
19.12 |
|
|
31 |
Розв’язування задач та вправ. Самостійна робота. |
23.12 |
с.р. |
|
32 |
Розв’язування типових задач. |
26.12 |
|
|