А це ж так просто — щастя дарувати!І усмішку, щоб радістю цвіла.Лиш треба доброту у серці мати,І людяність, і трішечки тепла.І до людей нести це щиро-щиро,Сказати добре слово

Про матеріал
Презентація для педагогів Тривога народжується разом з нами, вона вчить нас мобілізуватися, але надлишок тривоги шкідливий для здоров`я. Ми зараз переживаємо надзвичайну ситуацію, і більшість людей відчувають тривогу Нам потрібні підтримка, розуміння себе і своїх емоцій, але також важливим є вправи для індивідуальної роботи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ШЛЯХ ДО СЕБЕ САМОГО для збереження здоров’я ОЛЬГА Дула

Номер слайду 2

Чорнявський ліцей з дошкільним відділенням , початковою школою та гімназієюпрактичний психолог Ольга Анатоліївна Дула. Т.0975671280

Номер слайду 3

А це ж так просто — щастя дарувати!І усмішку, щоб радістю цвіла. Лиш треба доброту у серці мати,І людяність, і трішечки тепла.І до людей нести це щиро-щиро,Сказати добре слово від душі……. То ж вчися щастя дарувати ти!

Номер слайду 4

1. Практичне завдання «Колесо життя». Це колесо ЖИТТЯ — і воно змінюється, крутиться в буквальному й переносному сенсах.

Номер слайду 5

Привабливість цього підходу в тому, що навіть якщо ви виявляєте, що якісь 2–3 сфери просідають до 5, то у вас завжди залишаються інші сфери, на які ви можете покластися. До речі, це абсолютно нормально, коли деякі сфери тимчасово не дотягують до 9–10 балів і далекі від ідеального стану.

Номер слайду 6

Профілактика паніки та засоби її подолання. РЕКОМЕНДАЦІЇ

Номер слайду 7

3. Рекомендації

Номер слайду 8

3. Рекомендації

Номер слайду 9

3. Рекомендації

Номер слайду 10

Багато дітей пильно спостерігають за реакцією дорослих на кризу! Якщо ви занадто схвильовані, дитині передається ваше хвилювання

Номер слайду 11

Техніка 1«Емоційний Серфінг»регуляція негативних інтенсивних емоцій ***Як хвилі, емоції приходять і йдуть***Погоджуючись з реальністю і приймаючи негативні емоції, не засуджуючи їх, ми можемо істотно полегшити біль і страждання, не вдаючись до дисфункціональної поведінки

Номер слайду 12

Основні зміни в психічних процесах та поведінці людини, яка перебуває в паніці:- когнітивна сфера: відбувається порушення відчуттів, уваги, мислення, пам'яті, сприйняття; знижується критичність мислення; порушується координація рухів; погіршується сприйняття оточуючої дійсності; з’являються порушення процесів ухвалення рішення, контролю, регуляції станів;- соматовегетативні прояви: порушення сну, апетиту; головокружіння; зниження ваги (чи підвищення), енергетичного тонусу; збліднення або почервоніння особи; потовиділення; сухість у роті; напруга в м'язах; тремтіння кінцівок та голосу; млявість;- емоційна сфера: тривога; страх, крайнім вираженням якого є жах; панічний стан; необґрунтована агресія; гнів; відчуття провини; туга, пригніченість, апатія; втрата довіри до людей та до світу.

Номер слайду 13

Техніка 2 «Емоційний Серфінг»регуляція негативних інтенсивних емоцій *** Ви – це не ваші емоції! ***Пам’ятайте про це. Описувати свої емоції словами:– у мене є тривога, у мене є страх.

Номер слайду 14

Як правильно подолати відчуття тривоги, занепокоїння, паніки? ***Спершу потрібно спробувати заспокоїтися самому *** ***зорієнтуватися в ситуації, яка виникла*** ***з'ясувати, наскільки ця загроза реальна і чи можливо її уникнути *** Після оцінки ситуації потрібно спробувати знайти раціональний вихід із неЇ***доцільно спробувати вжити заходи, які будуть спрямовані на допомогу собі, щоб допомогти іншим***Дуже важливо контролювати дихання, що дасть можливість людині заспокоїтися й мобілізувати свої сили

Номер слайду 15

Сам собі терапевт Допомож у цьому техніка дистанціювання. Перша з них «Хмаринки»1. Уявіть собі потік автоматичних думок у вигляді череди хмаринок, що пливуть небом. Думка, що викликає некорисну тривогу – одна з них. 2. Дозвольте цим хмаринкам проплисти повз вас. 3. Поверніться до поточної діяльності. Адже ваша увага належить вам і саме ви обираєте, на що її спрямовувати. 1 техніка

Номер слайду 16

ДРУГА Аналогічна техніка «Трамвай» ***Згадайте досвід пересування громадським транспортом ***Коли ви чекаєте на зупинці, наприклад, трамвай маршруту 8, а приходить 28 – чи ви в нього сядете? Звісно ж, ні! Так само і з думками. Коли ви чекаєте корисну думку, а приходить некорисна, просто подивіться на неї й дозвольте їй проїхати. Ця метафора має продовження. **Якщо ми відволіклися й автоматично сіли не в той трамвай, то що нам робити, коли ми це усвідомили? Звісно ж, вийти! Так само і з думками. Якщо ми зловили себе на тому, що вже деякий час «жуємо» некорисну тривожну думку, то все, що нам необхідно – вийти з цього трамвая й дати йому проїхати. 2 техніка

Номер слайду 17

ТРЕТЯ Техніка “Відкладене переживання” ***Відрізняється від попередніх двох***Мета її полягає у вивільненні часу для поточних справ і в обмеженні часу переживань. Для виконання вправи потрібно зробити наступні кроки: 1. Виділіть певний час у своєму розкладі (зазвичай це 15-30 хвилин), коли ви можете дати волю тривожним переживанням. Це може бути чітко виділений час: з 19-30 до 19-45. Чи може бути більш неформальне призначення “Я переживаю 15 хвилин під час обідньої перерви після їжі”. 2. Коли некорисна тривожна думка приходить у непризначений час, скажіть собі: «Це лише некорисна тривожна думка, я переживатиму про це у відведений час». Запишіть цю думку у спеціально відведений блокнот чи файл. Все, вона вже не загубиться. 3. Третій крок – не менш важливий за попередні. Поверніться до поточної діяльності. Впевнено керуйте вашою увагою. 3 техніка

Номер слайду 18

Тривога народжується разом з нами, вона вчить нас мобілізуватися, але надлишок тривоги шкідливий для здоров`я. Ми зараз переживаємо надзвичайну ситуацію, і більшість людей відчувають тривогу. Нам потрібні підтримка, розуміння себе і своїх емоцій, але також важливим є вправи для індивідуальної роботи

Номер слайду 19

Постав над собою і сто вчителів – вони виявляться безсилими, якщо ти не зможеш сам примусити себе і сам вимагати від себе...

Номер слайду 20

Чорнявський ліцей з дошкільним відділенням , початковою школою та гімназієюпрактичний психолог Ольга Анатоліївна Дула. Т.0975671280

Номер слайду 21

ШЛЯХ ДО СЕБЕ САМОГО для збереження здоров’я ІІ частина ОЛЬГА Дула

Номер слайду 22

А якщо ти не навчився примушувати себе робити так, як треба, ти не зможеш стати дисциплінованою, вольовою людиною”.

Номер слайду 23

Чорнявський ліцей з дошкільним відділенням , початковою школою та гімназієюпрактичний психолог Ольга Анатоліївна Дула. Т.0975671280

Номер слайду 24

Комплекс вправ 1 вправа «РАЦІОНАЛЬНА»Потрібно дізнаватись правдиву інформацію про ситуацію Все, що нам наказують робити дорослі або наші військові треба виконувати. Тримайте в голові все, що вам допомагало колись в минулому, коли ви були у стресіВи вже не один раз впроралися зі стресом, впораєтесь і тепер

Номер слайду 25

2 вправа «ОБМЕЖУВАЛЬНА» Обмежуй свій інфопотік. ПРОСІЮЙ КРІЗЬ ТРИ СИТАЧитай лише перевірені джерела – офіційні сторінки органів влади, варті довіри медіа

Номер слайду 26

в тому, що ти хочеш ЗНАТИ, немає ні правди, ні доброти, ані користі. Навіщо тоді ЦЕ ТОБІ?ПРАВДАКОРИСТЬДОБРОТА

Номер слайду 27

3 вправа «ДИХАЛЬНА» Вам потрібно відчувати своє дихання і використовувати його, щоб відновити рівновагу «квадратне» 4 секунди на вдих, 4 секунди затримка дихання, 4 секунди на видих і 4 секунди – затримка без повітря.

Номер слайду 28

4 вправа «Тілесна» «відчуття себе»Відчуйте ноги на підлозі Думайте про тіло, про те , що воно відчуває Ви пружна людина, ви гнучка людина, ви міцно стоїте ногами і опираєтесь спиною Нормалізуйте дихання і споглядайте за м`язами. Ваші м`язи розслабляються не всі одразу Покладіть руку на серце, послухайте стукіт серця, усвідомте себе живим

Номер слайду 29

5 вправа «АНАЛІТИЧНА» Ця техніка полягає в пошуку тверджень, альтернативних вашим тривожним думкам. Для цього спробуйте скласти таблицю щодо ваших переживань із 7 стовпчиків: 1) Подія, яка лякає;2) Мимовільні думки;3) Імовірність події (замірюйте від 1 до 10);4) Рівень тривоги ( від 1 до 10)5) Альтернативні варіанти події, яка лякає. Як ви будете діяти6) Яка ймовіртність цієї альтернативи (від 1 до 10)7) Замірювання: який тепер рівень тривоги (від 1 до 10)

Номер слайду 30

Що можемо відчувати…. Нервове тремтіння та рухове збудження: захисні реакції психіки на стрес і що з ними робити?***Реакція організму на сильний стрес може бути різноманітною***Рухове збудження. Виглядає це як повна розгубленість і паніка. Людина перестає розуміти, що відбувається довкола, губиться, перестає чітко мислити За рухового збудження людина робить різкі, безцільні рухи, може говорити ненормально голосно та без зупину, ігнорує будь-які звернення, прохання чи накази оточення 

Номер слайду 31

Головне Як допомогти собі?спробуйте спрямувати активність на яку-небудь діяльністьне забувайте про дихання помістіть руки й ноги в тепло зосередьте увагу на своєму серцебитті 

Номер слайду 32

Основні правила шляху до себе– це пошук смислу життя, свого істинного «Я».1. Заведи блокнот –планер, який допоможе швидше йти до цілі!2. На сторінках можна писати завдання на кожен день…3. Також написати ті справи та бажання, які хочеш та можеш виконати саме зараз….5. Кожен малюнок та кожну справу можнауявно зображувати символами…4. Примушуй себе дотримуватися певних трьох -п’яти правил…6. Те що найголовніше зумій виконати впродовж 72 годин… 7. Завдання

Номер слайду 33

Практичне завершення 1. Візьміть аркуш паперу… або уявіть2. …що збираєтеся в подорож , на своєму шляху до СЕБЕ…3. На початку намалюйте(уявіть), що за спиною …що перед вами…4. Намалюйте(уявіть) дерево і три тваринки , які біля нього(тваринок уявляємо почергово) 7. Щоб ви зробили з ними або з однією тваринкою, чи взяли б із собою далі в подорож… Завдання з авторської настільної гри «Дорогою до себе самого…»

Номер слайду 34

Інтерпретація дороги***це твоє життя і ваше до нього ставлення. Якщо рівна- життя, виходить таке ж: рівне і умиротворене, з деякою кількістю життєвих проблем***А ось якщо з вибоїнами, скелями та складнощами ,є привід задуматися, в кого ви такі агресивненькі і недовірливі. До речі, якщо у вас в руках нема нічого- значить, ви не дуже практична людина. І по суті, ще дитина

Номер слайду 35

Інтерпретація дерева***крона - область реальної поведінки (енергетичний потенціал)***стовбур - область несвідомого поведінки(стержень особистості)

Номер слайду 36

Інтерпретація тваринок. Перша тварина – це те, ким ти мрієш бути. Подумай, які якості має ця тварина. Це саме ті якості, що тобі подобаються та які ти хотів би мати в себе. Друга тварина – це те, як тебе, на твою думку, сприймають інші люди, яким ти б хотів бути в очах оточуючих. Третя тварина – це те, яким ти є насправді.

Номер слайду 37

І на останок…Назвіть трьох людей, яких любите, довіряєте і ніколи не зрадите….. Чи назвали ви себе?Любіть себе

Номер слайду 38

Дякую!Ваш психолог Ольга Анатоліївна Дула. Т.0975671280https://www.facebook.com/profile.php?id=100017993438016

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
20 квітня 2023
Переглядів
383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку