А. Костецький «Батьківщина». Н. Забіла «Древній Київ»

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: розширити знання учнів про звертання; розвивати вміння виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками, удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання, збагачувати словниковий запас. Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;виховувати любов до Батьківщини;
Перегляд файлу

Урок літературного читання

Тема: А. Костецький «Батьківщина». Н. Забіла «Древній Київ»

Формування  предметних  компетентностей: розширити знання учнів про звертання; розвивати вміння виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками, удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання, збагачувати словниковий запас.

Формування ключових компетентностей: уміння  вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду діяльності на інший; розвивати  вміння  організовувати  своє  робоче  місце,  планувати  власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;виховувати любов до Батьківщини;

комунікативної: розвивати зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування.

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

інформаційної: розширити знання учнів про Україну.

Міжпредметні зв’язки: літературне читання, музичне мистецтво.

 

I.                   Організація класу
Доброго ранку,Україно моя,
Доброго ранку,земле моя!
Доброго ранку,любі українці:
дівчата та хлопці.
 

II.                 Мовленнєва розминка.
1.Робота над скоромовкою
2.Гра «Блискавка»
3. Гра «Відновіть вірш» (робота в парах)
У     к..жн..м   св..т… -к..ж..н    зн….:
Є    Б..тьк..вщ..н..  л..ш   ..дн…
І в    н..с     ..дн..      в..н..      ..д..н..-
Ц..    н..ш..        сл..вн..         Укр….н…
 

III.              Вивчення нового матеріалу
1 Читання акровірша «Рідний край»

  • Яке слово вийшло?
    -У яких рядках головні слова?
    2. Повідомлення теми уроку
    3. Вправа «Очікування»
    4. Вправа «Асоціативний кущ»(слово Україна)
    5. Прослуховування пісні Т.Кароль «Україна-це ти»
    6. Читання вірша «Батьківщина»(вчителем)
    - Які почуття викликав вірш?
    - Що вкладає поет в слово «Батьківщина» в кожному реченні вірша?
    7. Читання вірша учнями
    - Які малюнки можна намалювати до вірша?
    8.Фізкультхвилинка.
    9.Робота над текстом «Древній Київ»
    9.1 Словникова робота.
    поляни
    князь
    бори
    9.2 Стратегія INSERT (читання з позначками  +?!-)
    - Про щодізналися з тексту ? Що здивувало?

ІV Рефлексія

V Домашнє завдання

  • Прочитайте батькам про те, що ви дізналися на уроці.
docx
Додано
10 червня 2020
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку