A perfect house for living

Про матеріал
Урок для учнів 10 кл з поглибленим вивченням іноземних мов на тему :"A perfect house" у форматі Stem освіти
Перегляд файлу

План- конспект уроку англійської мови

Вчитель:  Ільченко Ірина Юріївна

 

Тема:  Different kinds of houses (ordinary house, eco house, smart house)

Клас:  10

Мета уроку:

  • Активізувати лексичний матеріал по темі;
  • Розвивати вміння  пошуку інформації,  класифікації  та аналізу;
  • Розвивати комунікативні здібності учнів;
  • Розвивати навички роботи на новітніх платформах (Padlet, Mentimeter)
  • Практикувати вживання пасивних граматичних конструкцій у мовленні учнів;
  • Виховувати культуру спілкування у здобувачів освіти .

 

Очікувані результати в кінці уроку учні

  • зможуть вживати  лексику по темі  у власному мовленні ;
  • зможуть ввічливо запитати ,надати аргументи, а також порівняти різні види будинків
  • зможуть проаналізувати різні види будинків щодо практичності ,економності екологічності та безпечності;
  • зможуть вести діалог між собою та вчителем.

 

 

Наскрізні лінії: Підприємливість і фінансова грамотність; екологічна безпека; здоров’я і безпека

Компетентності:

Спілкування в іншомовному середовищі, вміння вести діалог, формуючи влучні запитання і розуміти почуте; ініціативність і підприємливість; інформаційно-цифрова компетентність ;володіти математичною грамотністю, роблячи розрахунки за утримання будинку.

 

Обладнання та матеріали: екран, ноутбук, проектор, платформи( Padlet, Mentimeter, Teams) , підручник (Enterprise 4, Virginia Evans – Jenny Dooley ).

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

  1. Привітання.

          T: Hello, students! How are you?  Ps: Great!

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

           T: Let’s start our lesson. We’re going to discuss different kinds of houses to live in and how burglar-friendly it is and  what you should do to keep your house in safety. .

 

  1. Введення в іншомовну атмосферу. Вчитель пропонує учням зайти за посиланням

https://www.mentimeter.com/app/presentation/alegre6ca9xmtgy39y64je4phyi7tocx/tfa8rqgrijhg/edit

 

         The teacher asked  students to work on the platform Mentimeter to make a World cloud

         Each group writes three words about its kind of house.

ІІ. Основна частина уроку

 

Students have been joined in three groups: the first group has been working on an ordinary house; the second one – an eco-house; the third – a smart house beforehand

 

 

  1. Each group makes a description  of the house that they worked on (its location, building materials for it) based on the information they left on Padlet.

Кожна група робить короткий опис будинка, над яким вони працювали, спираючись на інформацію, яку вони знайшли та проаналізували на платформі Педлет (https://padlet.com/ilchenkoirina76/qgsolxxfkhpt88cc)

Здобувачі освіти розглядають будинки з боку екологічної безпеки.

 

 

  1. Працюємо з підручником (текст “Do you live in a burglar-friendly house?”Визначаємо основні ознаки цього будинку і відповідаємо на питання:

What do burglars think when they see the house at first?

Should you complain about nosy neighbours?

When are you in more risk?

How can you prevent your house from being burgled?

 

 

  1. Вчитель поділяє учнів на кімнати на платформі Teams обговорити таке питання

Is your kind of  house more burglar- friendly than others?

Це завдання допомагає  розвивати одну з ключевих  компетентностей  Нової Української школи ---- Підприємливість і фінансова грамотність. Учні на практиці повинні презентувати  свій будинок і зробити правильні обчислювання щодо утримання свого будинку у безпеці

 

Where is it located?

What does it look like?

Are there any nosy neighbours?

How can you keep your house in safety?

How much does it cost to keep your house in safety?

What modern technologies can be used in your house? 

 

  1. Розвивати граматичні навички у створенні  пасивних конструкцій.

Make up sentences on topic and then  transform them from Active into Passive

Учні пишуть речення на Whiteboard in Teams

 

  • They are painting the house now.
  • We have already built a new house .
  • The workers will tile the bathroom next month.
  • They had fixed the electricity by the time the owner came back
  • You were laying parquet when the doorbell rang.

 

 

III Рефлексія

Учням пропонується проголосувати, який будинок вони все ж таки вибирають для проживання ( платформа Mentimeter https://www.mentimeter.com/app/presentation/257f28c6b76956e0c6f271698f34dfcb/1cce4fa8f57b/edit)

Home school links написати Argumentative composition about your kind of house.

 

Список використаних джерел

 

  1. (https://padlet.com/ilchenkoirina76/qgsolxxfkhpt88cc)
  2. https://www.mentimeter.com/app/presentation/257f28c6b76956e0c6f271698f34dfcb/1cce4fa8f57b/edit)
  3. https://www.mentimeter.com/app/presentation/alegre6ca9xmtgy39y64je4phyi7tocx/tfa8rqgrijhg/edit
  4. Підручник Enterprise 4, Virginia Evans – Jenny Dooley ).

 

 

 

 

            

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку