"Абетка харчування для 1 класу".П'ять уроків

Про матеріал
Цей матеріал можна використовувати на виховній годині,а також частково на урокахЯДС
Перегляд файлу

Урок №1

 

 Тема уроку: Для чого ми їмо?

 Мета уроку: Дати уявлення дітям про харчування. Формувати позитивне ставлення до власного здоров'я. Познайомити зі способами оволодіння збереження здоров'я. Виховувати інтерес до уроків «Абетка харчування».

 Обладнання: Зошит «Абетка харчування» 1кл. Карта країни «Правильне Харчування»

 

Зміст уроку

I Організація класу.

II Повідомлення теми й завдань уроку.

 ─ Сьогодні, діти, листоноша приніс нам листа від Феї Смачнулі й Питайлика, які прислали нам карту їх чарівної країни «Правильного Харчування» та передали кожному з вас книжку-зошит, яка допоможе нам мандрувати цією чарівною країною.

Ви готові відправитися у подорож?

III Первинне сприйняття нового матеріалу

  1. Інтерактивна гра «Вибери продукти» (робота парами)

 ─ Діти, у вас на кожній парті лежить конверт, в якому є картинки з намальованими продуктами. Виберіть малюнки тих продуктів, які ви любите.

 ─ Розкажіть, які ви вибрали картинки-продукти?

 Так, це морозиво, сухарики, пиріжки, ковбаса, газована вода, горішки, йогурт.

 ─ А тепер, давайте з вами завітаємо у гості до країни «Правильного Харчування»

  1. Робота з зошитом.

 ─ Розкажіть, які продукти ви бачите в чарівній країні?

 ─ Які любите, а які ні? Чому?

 ─ Щоб знайти правильну відповідь, ми відправляємося у подорож до міста «Для чого ми їмо?»

  1. Слово вчителя.

 ─ Хто з вас мріє бути здоровим?

 А для того, щоб бути здоровим, нам треба навчитися правильно харчуватися.

 Правильне здорове харчування зберігає здоров’я і відіграє важливу роль у попередженні захворювань, але все це залежить і від якості харчування.

 Їжа – джерело енергії, яку забезпечують три головних класи харчових речовин, які містяться в продуктах харчування – білки, жири, вуглеводи.

 Якщо ви хочете вирости красивими, здоровими, сильними, треба споживати корисні продукти. Бо в них є речовини, без яких людина не може рости й бути здоровою.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Робота в зошиті (стор 4).

 ─ Позначте пташечками у кружечках ті відповіді, які ви вважаєте правильними. Доведіть це.

 ─ Діти, а чому захворів Питайлик?

 Як ви гадаєте, що не так зробив Питайлик? Чому їжа не принесла йому користі?

 ─ Скільки разів на день треба їсти?

 Правильно молодшим школярам треба їсти 4-5 разів на день. Можливі й більш часті прийоми їжі за рахунок «перекусів» удома або в школі.

 ─ Яка ваша улюблена страва? Чому?

  1. Робота в зошиті (стор 6).

 ─ Щоб їжа йшла на користь, харчуватися треба правильно! Щоб такого більше не трапилося з Питайликом, давайте розгорнемо чарівну книжку і ознайомимося з правилами харчування.

 (Діти ознайомлюються з 4 правилами «Здорового харчування», а щоб прочитати п'яте правило, треба розгадати головоломку).

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Читання віршика «Неправильні правила» (стор 7).

 ─ Скількох з прочитаних правил ти дотримуєшся?

 IV Закріплення та узагальнення знань.

  1. Гра на закріплення знань про «Правила харчування». На дошці вчитель під номерами записує правила. У кінці уроку діти ще раз розповідають ці правила так, як вони їх зрозуміли.
  2. Гра «Ланцюжок здорового харчування». Учні один за одним називають по одному правилу здорового харчування, вже відомих їм з дитинства. Гра закінчується тоді, коли відповіді повторюються.
  3. Робота в зошиті (стор 7).

 ─ Намалюй продукт, який ти вважаєш корисним. Чому?

 V Підсумок уроку.

 Гра «Набери побільше фішок»

 ─ Діти, на парті у вас кружечки. Вони двох кольорів: зелені й червоні. Зелені кружечки ви будете відкладати, якщо ви дотримуєтеся цих правил; червоні – якщо впевнені, що це робити не можна.

  • Пішов до школи, але забув поснідати.
  • Помив яблуко, а потім з'їв.
  • Купив фрукти й зібрався їсти їх, не помивши.
  • Після гри в бадмінтон випив сік.
  • Після гри у футбол, випив холодну газовану воду.
  • Показав маляті, як треба мити руки.
  • Замість обіду, з'їв бутерброд і запив газованою водою.
  • На обід їв борщ, рибу з гарніром, компот.
  • Після обіду відпочив.
  • На вечерю вирішив з'їсти кілька бутербродів і булочку.
  • Відразу після обіду побіг грати у футбол.

 Тепер підрахуємо кружечки (6 зелених і 5 червоних)

 ─ Наш урок допоміг вам зрозуміти значення їжі для здоров'я. Я сподіваюся, що знання, отримані сьогодні на уроці, допоможуть вам зміцнити здоров'я.

 Робота з батьками.

 Пропоную батькам зробити «щоденник здоров'я». Для початку виміряти ріст, вагу, об'єм грудної клітки дитини. Зміни показників проводимо раз у півроку.

 

 


Урок №2

 

 Тема уроку: Повноцінне здорове харчування.

 Мета уроку: Ознайомити учнів з назвами поживних речовин і головними функціями цих речовин в організмі (білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінеральні речовини). Дати уявлення про те, які поживні речовини містяться у різних продуктах. Формувати в учнів знання про основи повноцінного харчування, як обов'язкові умови збереження і зміцнення здоров'я. Розвивати інтерес до уроків «Абетка харчування». Виховувати вміння працювати в парах та групах.

 Обладнання: Карта країни «Правильного Харчування», робочий зошит «Абетка харчування».картки для ігор.

 

Зміст уроку

 I Організація класу.

 II Актуалізація знань учнів.

  1. вступне слово вчителя.

 ─ Діти, сьогодні ми знову продовжуємо мандрувати країною «Правильного Харчування» разом з феєю Смачнулею та Питайликом. Ми відправляємося з вами до міста «Повноцінне здорове харчування»

 ─ Як ви думаєте, чому людина їсть?

 Звичайно, щоб рости і розвиватися, щоб організм був здоровим, щоб жити.

 Кожна людина їсть, п'є. Для життя і росту потрібні поживні речовини.

 У харчових продуктах містяться білки, жири, вуглеводи та, звичайно, вода. З них складається організм людини.

 Їжа неоднакова за своїм складом і значенням для організму.

 Щоб ви росли вам необхідні білки, які є будівельним матеріалом для організму. Де ж вони знаходяться? У м'ясі, рибі, яйцях, молоці, кефірі, квасолі, горосі.

 Для того, щоб наш організм зігрівався, нам потрібні жири. Вони знаходяться у вершковому маслі, рослинній олії, салі.

 Щоб ми могли фізично працювати, рухатися, дихати, працювало наше серденько нам необхідні вуглеводи. А вони є у хлібі, кашах, картоплі, меду, цукрі, цукерках, тортах, тістечках.

 Наша їжа містить і рослинні волокна, які також мають велике значення для організму.

 Дуже важливими складниками їжі є вітаміни та мінеральні речовини. Вони не є джерелом енергії, але необхідні для життєдіяльності всіх систем організму. Вони є у хлібі, яблуках, різних ягодах, картоплі, у крупах, квасолі, горосі, м'ясі, у рибних стравах. Особливо велику цінність для організму мають різноманітні овочі і фрукти.

  1. Робота в зошиті (стор 8-9).

 ─ Давайте допоможемо Питайлику разом з феєчкою Смачнулею відповісти на питання: «Який із продуктів найкорисніший?»

 Відгадування загадок. (При відгадуванні, дитина повинна відповісти: «До яких поживних речовин належить?»)

  1. Фізкультхвилинка.

 III Мотивація учбової діяльності.

  1. Розповідь вчителя.

 ─ А хто з вас знає, що означає правильно харчуватися?

 Так. Правильно харчуватися – означає вживати різноманітну їжу. А ще харчування влітку і взимку дещо відрізняється. Взимку холодно і тому ваш організм витрачає більше енергії, тому в цей період ваша їжа повинна мати більшу енергетичну цінність.

 Улітку спека і тому рекомендується їжа, яка містить легкозасвоювані, необхідні для організму поживні речовини.

  1. Робота у зошиті (стор 10).

 У природі не існує продукту, який містить усі поживні речовини. Жоден продукт не може забезпечити людину всіма основними поживними речовинами. Молоко, наприклад, має білки, жири, різні види цукру, вітаміни А і В, але не містить вітаміну С.

 Для міцного здоров'я потрібно більше сорока різних поживних речовин, які містяться в різноманітних продуктах. А для цього виділили 6 основних груп харчових продуктів.

  1. Рухлива гра. (Замість фізкультхвилинки)

 ─ Діти, ви потрапили в чарівне місто і перетворилися на продукти, які зображені на картках. Я буду називати кожній групі дію, яку ви повинні виконати.

  • Овочі веселі помахали ручками.
  • Фрукти нахилилися і топнули ніжкою.
  • А продукти із зерна посміхнулися один одному.
  • Молочні продукти похлопали у долоньки.
  1. Робота у зошиті (стор 11)

     Написати, який продукт ви любите найбільш.

     Визначте, чиє з дітей харчування найбільш правильне і різноманітне. Чому?

  1. Рольова гра «У магазині»

 Клас ділю на групи. У кожній групі є «продавець», який отримує картки із зображенням продуктів. «Покупець» описує продукт, не називаючи його (який на вигляд, де використовується, чим корисний).

 Коли «продавець» здогадується, то він віддає картку. Перемагає та група, яка матиме найбільше «куплених» продуктів.

 IV Підсумок уроку.

  1. Командна гра.

 Називаю цифри, потім діти, в яких є такі цифри, встають (цифри відповідають групам продуктів, зображених на картці). Команда повинна визначити, який продукт у цій групі зайвий,тобто вказати на відповідного учня. Якщо команда відповідає правильно, їй зараховується бал. Перемагає та команда , в якої буде найбільше балів.

  1. ─ Що нового ви дізналися на уроці.

 Робота з батьками.

 Для закріплення пропоную батькам разом з дітьми підібрати у магазині продукти, необхідні для харчування сім’ї.

 

 


Урок №3

 

 Тема уроку: Режим харчування.

 Мета уроку: Дати уявлення про основні вимоги до організації щоденного раціону харчування, його різноманітність і сполучення продуктів (принцип дотримання балансу енергії, поняття порції стосовно різних типів продуктів); Сформувати в учнів необхідність дотримуватися режиму харчування, як однієї з головних умов зміцнення здоров'я. Виховувати бажання дотримуватися режиму харчування.

 Обладнання: : Карта країни «Правильного Харчування», робочий зошит «Абетка харчування».картки для ігор.

 

Зміст уроку:

 I Організація класу.

 II Актуалізація опорних знань.

  1. Читання прислів'я вчителем і подальше обговорення

 «Ми їмо для того, щоб жити, а не живемо для того, щоб їсти»

 Поясніть значення прислів'я.

 ─ Що змінилося у вашому харчуванні?

 ─ Які продукти ви почали вживати, коли довідалися про їхню необхідність і користь для свого здоров'я.

 III Повідомлення теми й завдань уроку.

 ─ Сьогодні, діти, ми знову разом з феєю Смачнулею та Питайликом відправляємося у подорож до країни «Правильного Харчування» і перед нами розкриється місто «Режим Харчування»

 Але спочатку відпочинемо. Фізкультхвилинка.

 IV Первинне сприйняття нового матеріалу.

  1. Слово вчителя.

 ─ Почуття голоду нагадує вам, що настав час підживитися. Їжа необхідна вашому організмові для життя, як і всьому живому. А ще вам потрібно рости й бути здоровими.

 В організмі засвоюються корисні речовини, а шкідливі виводяться.

 Харчуватися треба правильно.

 Перший сніданок повинен бути калорійним, ситним і обов’язково включати гарячі страви і тепле пиття.

 Він повинен складати четверту частину того, що людина споживає протягом доби.

 Потрібно привчитися снідати кожного дня в один і той же час (а саме з 7год 00хв до 7год 30хв) в період максимальної активності роботи шлунка.

 Другий сніданок у вас проходить у школі (з 9год 00хв до 11год 00хв)

 Обід може складатися у вас із трьох страв, і проходити він повинен з 12год 30хв до 13год 00хв

 Полуденок повинен проходити з 15год 00хв до 15год 30хв.

 Вечеряти треба не пізніше ніж за 2-3 години до сну, тобто в період 17год 00хв -18год 00хв, щоб їжа могла добре перетворитися ще до сну. Багато споживати їжі під час вечері не можна. Вечеря повинна складати не більше четвертої частини того, що дитина споживає протягом доби.

 Їжа повинна бути свіжою, правильно приготовленою, містити молочні продукти, м’ясо, рибу, хліб. Серед страв повинні бути різноманітні салати, в яких зберігаються вітаміни.

 Неможна їсти швидко і багато.

 Переїдання шкідливо впливає на організм людини.

 Не рекомендується споживати їжу на вулиці, у транспорті, під час читання і в ліжку.

 За столом  негарно чавкати, багато сміятися і розмовляти.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Робота з зошитом (стор 12-15)

     ─ Діти, зараз, ми подивимося чи виконують ці правила мешканці міста Режим Харчування. (Діти працюють на стор 12-13).

     Індивідуальна робота.

 Пропоную дітям за допомогою карток скласти власний раціон.

  1. Робота у зошиті (стор 14-15)

 V Закріплення та узагальнення знань.

  1. Інтерактивна гра з використанням карток.

 Гра на закріплення вивченого матеріалу про режим харчування. Кожній команді вчитель дає завдання скласти з усіх продуктів, які зображені на картках, страви на сніданок, обід, вечерю тощо, але ставить умову (наприклад, щоб на сніданок використали овочі, соки, а на обід приготували кашу тощо). Діти повинні запам'ятати умови і вигадати страви на цілий день. Перемагає команда, яка виконає умови без помилок і виявить найбільшу уяву.

  1. Запам'ятайте прислів'я.

 «Поганий обід, якщо хліба нема»

 «Поїси рибки – будуть ноги швидкі»

 VI Підсумок уроку.

 ─ А чи дотримуєтеся ви режиму у харчуванні?

 ─ Кого з вас хвалили батьки?

 Робота з батьками.

 Пропоную допомогти дитині обґрунтувати свій режим харчування та підготувати до його презентації перед класом.

 

 


Урок №4

 

 Тема уроку: Смачно і корисно – дві складові здорового харчування.

 Мета уроку: Познайомити дітей з органами чуття, які задіяні у процесі харчування. Надати інформацію про такі показники якості продуктів, як склад, упакування, маркування; ознайомити з правилами збереження продуктів. Сформувати уявлення про гігієнічні правила поведінки за столом, як вияв рівня культури людини. Виховувати культурно-гігієнічні навички поводження під час їжі.

 Обладнання: : Карта країни «Правильного Харчування», робочий зошит «Абетка харчування».картки для ігор.

 

Зміст уроку:

 I Організація класу.

 II Актуалізація опорних знань.

  1. Презентація дитячих робіт про режим харчування.

 III Мотивація навчальної діяльності.

  1. Відгадування загадок.
  • Два брати через дорогу живуть, а один одного не бачать. (Очі)
  • Якщо б не було його, не сказав би нічого. (Язик)
  • Один говорить, двоє слухають і двоє дивляться. (Язик, вуха, очі)
  • Між двох вогників – я, один горбочок. (Ніс)

 ─ Як можна двома словами назвати відповіді? (Органи чуття)

 IV Повідомлення теми уроку.

 ─ Молодці, діти, правильно відгадали. І за це ми знову у гостях у Смачнулі та Питайлика, у місті Смачно і Корисно. А що спільного між органами чуття і цим містом, ми дізнаємося на уроці.

 V Первинне сприйняття нового матеріалу.

  1. Гра «Юний дегустатор»

 (Учень стоїть біля столу вчителя)

 Учитель пропонує учневі із зав’язаними очима, не торкаючись руками, упізнати предмет.

  • За смаком – лимон, цукор;
  • За запахом – яблуко, апельсин.

 ─ За допомогою яких органів чуття вам вдалося це визначити?

  1. Слово вчителя.

 ─ Які ж органи чуття допомагають нам зрозуміти чи смачна їжа?

 Є у носа одна важлива функція – сприймати різні запахи. Це – орган нюху. За допомогою запаху людина може визначити недоброякісну їжу, шкідливі домішки в повітрі, а значить, попередити свій організм від отруєння. Запах смачної їжі, проникаючи в носову порожнину, подразнює нюхові рецептори, що спричиняє слиновиділення ще до приймання їжі.

 У роті їжа піддається також перевірці на придатність до вживання: визначається її температура, жорсткість, смак. Уявлення про смак їжі виникає завдяки смаковим сосочкам, які знаходяться на слизовій оболонці язика, які посилають сигнали про результати перевірки в мозок.

 Смакові відчуття бувають різними. Але всі вони походять від змішування чотирьох основних смаків: солодкого, солоного, гіркого і кислого. Хімічні речовини поєднуються з рецепторами смакових сосочків і утворюють специфічний для даного смаку електричний імпульс. Імпульс потрапляє в головний мозок по нервових волокнах, де й народжується сприйняття смаку. Рецептори смаку розміщені на язиці (в основному). Рецептори смаку також є на м'якому піднебінні і задній стінці глотки.

 Здавна люди навчилися покращувати смак їжі різними способами. Один з них – використання приправ.

 У природі існує багато продуктів і рослин, які можна використовувати як приправи. Особливо добре споживати насіння редьки та редису, бо воно надає усім стравам пікантного смаку і приносить велику користь.

  1. Робота у зошиті «Як ми сприймаємо їжу?» (стор 16-17)
  2. Фізкультхвилинка
  3. Робота в групах.

 Конкурс «Кулінарні секрети»

 Пропоную дітям приготувати прості страви (бутерброди, салати, закуски), намалювавши на альбомних аркушах. Обговорити в групах, як приготовлені страви зробити більш апетитними та смачними. Після цього кожна група презентує свою роботу.

  1. Бесіда.

 ─ У якій кімнаті ви їсте?

 ─ Хто накриває на стіл?

 ─ А як треба вести за столом?

 Здавна в Україні з повагою ставилися до їжі, дотримувалися культури поведінки.

     За столом сиди прямо, не клади лікті на стіл, не закладай ногу на ногу, не підпирай голову рукою.

     Не розмовляй, коли їси. Якщо тебе про щось запитують, спочатку їжу проковтни, а потім відповідай.

     Під час їжі не сьорбай, не дмухай на гарячу страву, намагайся їсти беззвучно.

     Під час їжі  не займайтесь сторонніми справами – не читай і не розмовляй.

     За столом не повинно бути жодного недоброго слова. Роздратованість, поганий настрій негативно впливають на процес травлення.

     Поївши, подякуй батькам або господині, якщо ти у гостях.

 Інсценування, «Як правильно вживати їжу.»

 Діти інсценують правила вживання їжі.

  1. Робота у зошиті (стор 18-19)
  2. Фізкультхвилинка.
  3. Слово вчителя.

 Так, необхідно дотримуватися правил збереження продуктів, які, зазвичай, вказуються на упаковках, і не використовувати продукти з терміном збереження, який закінчився.

 Наприклад, яйця зберігають у холодному місці протягом 10 днів і тримати окремо від інших продуктів.

 Щоб визначити якість яєць, їх можна опустити в склянку з розчином солі. Свіжі яйця потонуть, а несвіжі піднімуться на поверхню.

 М'ясо й рибу не миють перед зберіганням у холодильнику. Перевірити їх якість та морозива допоможе підігрітий ніж, котрим слід зробити надріз. За запахом робимо висновок.

 Хліб зберігають у хлібницях.

 Рослинну олію у теплому місці.

 Сипучі продукти у спеціальних банках.

 VI Підсумок уроку.

 Інтерактивна гра з використанням карток.

 Командна гра. Дітям роздають картки, щоб у кожної команди були в наявності 3 кольори. (Зелений – так, червоний – ні, жовтий – це не важливо)

 Читаю правила зберігання їжі. Кожна команда дає свої відповіді. Перемагає та команда, яка набере найбільше балів.

 Робота з батьками.

 Пропоную батькам провести «екскурсію» до свого холодильника та розповісти про правила зберігання в ньому продуктів.

 


Урок №5

 

 Тема уроку: Народні традиції харчування.

 Мета уроку: Ознайомити учнів з кулінарними традиціями українського народу та інших народів, які проживають на території України. Формувати повагу до культури власного народу. Виховувати любов до України.

 Обладнання: : Карта країни «Правильного Харчування», робочий зошит «Абетка харчування».картки для ігор.

 

Зміст уроку:

 I Організація класу.

 II Актуалізація опорних знань.

  1. ─ Що нового ви дізналися, коли зробили «екскурсію» до свого холодильника

 III Повідомлення теми й завдань уроку.

 ─ Сьогодні ми попрощаємося з феєю Смачнулею та Питайликом до наступного року. Але спочатку відвідаємо місто Народні традиції з ними і подивимося як там живуть люди цієї чудової країни.

 IV Первинне сприйняття нового матеріалу.

  1. Слухання вірша.

Батьківщини рідної сади

Нахилились цвітом до води.

Кожна гілка – в сонці, у теплі,

Щедро пахне соками землі.

Батьківщини рідної гаї.

Кличуть серце в затінки свої.

Зупинись і слухай солов'я.

І відчуй, що це земля твоя.

М. Сингаївський

  1. Слово вчителя.

  Національні традиції харчування є часткою національної культури кожного народу, тому треба уважно й турботливо ставитися до них, вивчати, використовувати найважливіше й найкраще. У кожній країні, навіть у кожному районі, склалися свої традиції щодо харчування. Їх сенс – у використанні ресурсів місцевості, особливості способу життя населення, турбота про його здоров'я.

 У національних традиціях є багато цінного для підтримки здоров'я людини.

 Особливості народних традицій харчування:

     Помірність;

     Харчування за сезонами;

     Постування;

     Перевага овочевих страв;

     Святкова та скоромна їжа.

 Найбільш поширеними стравами в Україні були ті, що готувалися з продуктів рослинного походження. Найбільш улюбленими овочевими стравами були борщ, капусняк, печений гарбуз, огірки, часник, цибуля, перець, хрін. Різноманітні страви готували з картоплі. Більшу частину їжі становили каші. Вони готувалися з гречки, ячменю, вівса, кукурудзи, проса, пшона.

 М'ясні страви та яйця вживалися рідко, лише на свята. Страви з птиці готували лише в неділю. Споживали також у помірній кількості сало. Частіше їли молочні продукти.

 Регулярно українці чистили свій організм шляхом постування. Піст завжди проводився перед великими релігійними святами. Постили також у середу та п'ятницю щотижня. У ці дні люди не вживали м'ясної та молочної їжі, яка мала назву пісної.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Робота у зошиті (стор 20-21)

 ─ Що їдять у місті Народні традиції Смачнуля та Питайлик.

 V Узагальнення та систематизація знань.

  1. Конкурс «Відгадай страву»
  • Рідка страва, яка популярна в Україні, яка вариться з посічених буряків, капусти та інших овочів і приправ. (Борщ)
  • Солодка рідка страва з сушених ягід і фруктів. (Узвар)
  • Невеликий варений виріб, зліплений з прісного тіста і начинений сиром, капустою,ягодами. (Вареники)
  • Одна з обов’язкових 12 страв на Святвечір, яку готують з пшениці,заправляють тертим маком, горіхами, медом. (Кутя)
  1. Конкурс малюнків «Смачного!»

 Учням пропонується намалювати страви з національної української (або інших народів) кухні, які готують і вживають у їхній родині, та продукти, з яких вони приготовлені. З допомогою батьків із малюнків та рецептів до них складається класна, книга рецептів.

  IV Підсумок уроку.

  1. робота у зошиті (стор 22). Самооцінка.
  2. Вручення Дипломів знавця правильного харчування та призів.
  3. Читання вірша.

Україна

Краю милішого, ріднішого,

Як Україна, – в світі нема.

Слова солодшого, зручнішого,

Як Україна – в світі нема.

Марійка Підгірянка

 Відгадування загадки:

Красивий, щедрий рідний край

І мова наша – солов'їна

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься… (Україна)

 

 

docx
Додано
19 вересня 2023
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку