Календарне планування 2 клас
І семестр (3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема / Мовленнєвий зразок |
Очікувані результати |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Факт-на дата |
Змістові лінії:Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||
1. |
|
Пам'ятаєш мене? Hello! I am … Nice to see you! |
-Пробує вітатися та називати ім’я -Ідентифікує знайомі літери
|
Greeting, introduction |
Alphabet |
Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7 |
Ex.2, p. 6 |
|
|
2. |
|
Моя школа Nice to see you! |
-Розпізнає та називає окремі слова шкільного приладдя з опрою на наочність |
School supplies, numbers |
Alphabet |
Ex. 2, p. 8 |
Ex.1, p. 8 |
|
|
3. |
|
Кольори моїх літер Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
-Називає окремі літери та пробує назвати / з’єднати відповідне слово до літери |
Colours, letters |
Alphabet |
Ex. 1,2, p. 9
|
Ex. 3, 4, p. 9 |
|
|
4. |
|
Тварини E is for elephant
|
-ідентифікує окремі знайомі слова про тварин -вказує на правильну картку після усної вказівки |
Animals |
Alphabet |
|
Ex. 1, 2, p. 10
|
Making ABC-books |
|
5. |
|
Моє ім’я починається з літери … |
-Називає першу літеру свого імені -взаємодіє з учнями у груповій роботі |
Names |
Ex. 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
Ex. 4, p. 11 |
|
6. |
|
Познайомся з моєю родиною! / My name is … . My surname is … . Here’s my family: … . |
-Називає слова по темі родина -Вказує на правильну картку після усної вказівки |
Mummy, daddy, brother, sister, family |
|
Ex. 1, p. 12
|
Ex. 2, 3, 4, p. 12
|
|
|
7. |
|
Розповідаємо про себе I am a boy / a girl. I am 7 / 8…. |
-Правильно ідентифікує учнів у класі з допомогою позначення a boy|a girl |
|
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 3, 4, p. 14 |
|
|
8. |
|
Моя родина |
-пробує читати CVC с слова -пише слова за зразком |
Family, animals, numbers |
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 15 |
Ex. 2, p. 15 |
|
|
9. |
|
Де знаходиться твій будинок? What’s your name / surname? Where is your house? |
-під керівництвом асистента бере участь у груповій роботі -правильно відповідає на запитання |
Names of the streets |
|
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, 3, 4, p. 16 |
|
|
10. |
|
Де твоя мама? Where is your mum / dad? |
-називає лексику уроку з опорою на наочний матеріал -пробує виконувати завдання на слухання |
At work, at school, at home, I don’t know. |
|
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 3, 4, 5, p. 17 |
Ex. 6, p. 17 |
|
11. |
|
Це гарний велосипед! |
-називає окремі літери та пробує читати a_е слова -переписує слова за зразком |
|
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 1, 2, p. 18 |
Ex. 3, p. 18 |
|
12. |
|
Сім'я твого двоюрідного брата (сестри) |
-називає / ідентифікує слова теми родина з опорою на наочність |
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor |
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 19 |
Ex. 3, 4, p. 19 |
Ex. 2, p. 19 |
|
13. |
|
Оповідання: Сьюзі загубилася |
-пробує виконувати завдання на послідовність після прослуховування аудіоматеріалу |
|
|
Ex. 1, p. 20 |
Ex. 2,3,4, p. 20 |
|
|
14. |
|
У твоє портфоліо: Сімейне фото |
- називає членів родини на своєму малюнку |
|
|
Ex. 6, p. 21
|
Ex. 2,4,5, p. 21 |
|
|
15. |
|
У твоє портфоліо: Сімейне фото |
-називає членів родини на фотографіях |
|
|
|
|
|
|
16. |
|
Повторення теми «Це моя родина!»
|
-називає професії -старається писати слова з дотриманням правильного правопису літер |
|
Ex. 6, p. 23
|
Ex. 3, p. 23
|
Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23
|
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||
17 |
|
Мені подобається мій друг We (sing, walk, swim) together. |
-називає окремі види діяльності з порою на наочний матеріал -ідентифікує правильну картку після слухання |
I he, she, we they, together |
|
Ex. 1, 2, p. 24
|
Ex. 3, 4, p. 24
|
Ex. 5, p. 24 Ex. 6,7, p. 25 |
|
18 |
|
Ми друзі We are… . We like … |
-з допомогою наочності розповідає про свої вподобання та однокласників -пробує підписати картинки фрази за зразком |
I he, she, we they |
|
Ex. 1, p. 26
|
Ex. 2, 3, 4, p. 26
|
Ex. 5, p. 26
|
|
19 |
|
Почитай про мене та мого друга! |
-повторює літери та пробує читати найпростіші слова u_e -тренує письмо, переписуючи за зразком/надписуючи |
|
Ex. 2, 3, p. 27
|
Ex. 1, p. 27
|
|
Ex. 4, p. 27
|
|
20 |
|
Хто твій друг? |
-називає слова уроку, які запам’яталися -ідентифікує/підписує картинки правильними словами |
Funny, clever, nice, pretty |
|
Ex. 1, 2, p. 28 |
Ex. 3, 4, p. 28 |
Ex. 5, p. 28 |
|
21 |
|
Мій найкращий друг |
-тренує читання слів / адаптованих текстів (2-3 речення) -описує картинки словами, що запам’яталися |
|
|
Ex. 1, p. 29 |
Ex. 2, 3, 4, p. 29 |
|
|
22 |
|
Почитай про сім'ю Люка! |
-повторює слова та тренує читання найпростіших слів o_e -шукає знайомі слова у тексті |
|
Ex. 2, 4, 5, p. 30 |
Ex. 1, 2, p. 30 |
|
Ex. 3, p. 30 |
|
23 |
|
Тарас любить комп'ютерні ігри
|
-називає картинки словами, що запам’яталися -працює в парі під керівництвом |
|
|
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 2, 3, 4, p. 31 |
Ex. 3, p. 31 |
|
24 |
|
Оповідання: Родина та друзі Трейсі |
-прослуховує аудіо матеріал на послідовність -взаємодіє з учнями класу |
|
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33 |
|
|
25 |
|
У твоє портфоліо: «Коло друзів» |
-знайомить однокласників зі своїми друзями на власному малюнку -вчиться поважно ставитися до однокласників, коли вони демонтрують свої малюнки |
|
|
Ex. 2, p. 34 |
|
Ex. 3, p. 34 |
|
26 |
|
У твоє портфоліо: «Коло друзів» |
-пробує назвати улюблені іграшки по картинках -вчиться працювати в парі |
|
|
|
|
|
|
27 |
|
Повторення: Мої друзі
|
-ідентифікує та підписує картинки словами зі списку -вчиться відповідально виконувати поставлені завдання |
|
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 1, 4 p. 35 - 36 |
Ex. 2, p. 35 |
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
|||||||||
28 |
|
Речі у моєму класі We have got a … |
-називає окремі слова по темі з опрою на наочність -вказує на відповідні предмети в класі після прослуховування вказівок |
Chair, floor, clock, blackboard, window, door, hair |
|
Ex. 1, 4, p. 38 - 39 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39 |
|
|
29 |
|
«Тік-так» - каже годинник It’s … o’clock |
-називає окремі цифри та ідентифікує їх на картках -називає годинку з тими цифрами, які запам’яталися |
O’clock, numbers 1-12 |
|
Ex. 1, 3, p. 40 |
Ex. 2, 4, 5, 7, p. 40 |
Ex. 6, p. 40 |
|
30 |
|
Я у своєму класі
|
-вивчає та пробує читати слова зі звуком sh -знаходить та пробує читати слова уроку у тексті |
Shelf, fish, school, classroom |
Sh Ex. 2, 4, 5, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41
|
|
31 |
|
Моє шкільне Приладдя What is this? What is that? |
-вивчиє та називає певні слова з теми уроку з опорою на наочність - пробує переписувати слова зі зразка |
School supplies |
|
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42 |
|
|
32 |
|
Це мої олівці These are … Those are … |
-читає найпростіші знайомі слова, співвідносячи їх з картинками |
School supplies |
|
Ex. 1, 5, p. 43 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 43 |
|
|
33 |
|
Почитай про моє шкільне приладдя This is … That is … These are … Those are … |
-вивчає та тренує звук TH -знаходить звук у тексті та пробує читати слова -виконує справи під керівництвом асистента
|
Garden, sharpener |
Th, ar, -er |
Ex. 1, 2, 4, p. 44 |
|
|
|
34 |
|
Трейсі та Люк у кімнаті Who is that? Who are those? |
-вивчає та пробує відтворювати усно прості речення з опорою на картки -виконує вправу на слухання з обиранням правильної відповіді |
|
|
Ex. 1, 2, p. 45 |
Ex. 3, 4, p. 45 |
|
|
35 |
|
Оповідання: Трейсі та Люк їдуть до Африки We’re going to … |
- виконує вправу на слухання на послідовність -вчиться працювати у парі -поважно та терпляче ставиться до однокласників під час парної чи класної роботи |
Africa |
|
Ex. 1, p. 46 |
Ex. 2, 3, 4, p. 46 |
|
|
36 |
|
У твоє портфоліо: Котра година? It’s … o’clock |
-створює власний паперовий годинник -називає годину зі знайомими цифрами |
|
|
|
|
|
|
37 |
|
Повторення: У моєму класі
|
-називає слова по темі, описуючи картки -працює в групі - виконує вправи з постійною підтримкою від асистента |
|
|
|
|
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||
38 |
|
Я щасливий вранці How are you? |
-вивчає та називає слова з допомогою карток -описує власні емоції, допомагаючи жестами -ідентифікує правильну відповідь ппід час виконання вправ на слухання |
In the morning, at noon, in the evening, in the dark |
|
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 - 51 |
|
|
39 |
|
Ми щасливі. Вони сумні. Are you Happy (sad/tired)? |
-вивчає традиційну різдвяну пісню -відповідально виконує вправи з постійною підтримкою асистента |
|
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3, p. 52 |
|
|
40 |
|
Щасливого Різдва! Merry X-mas! |
-називає окремі слова уроку -тренує читання звуку у |
Yak, teddy |
Ex. 2, 3, 4, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
|
41 |
|
Я не можу знайти свого ведмедика I can’t find …
|
-може показати розташування предметів з допомогою карток (in|on|under) -вчиться працювати у парі -увічливо взаємодіє з однокласниками |
In, on, under |
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, 3, 4, p. 54 |
|
|
42 |
|
Подивись, що на Моєму столі! |
-рахує шкільні предмети -тренується працювати в парі -відповідально виконує вказівки |
|
|
Ex. 1, p. 55 |
Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55 |
Ex. 5, p. 55 |
|
43 |
|
Джейн та його сестра Саллі |
-повторює літери та тренує читання ey|ay -знаходить слова з відповідним звуком у тексті та пробує читати |
Grey, boy |
-ey, -ay Ex. 2,4,5, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 |
|
44 |
|
Повторення: Мої друзі, У моєму класі, Ми щасливі! |
-вивчає пісню про цифри (1-20) -називає окремі слова на картинказ -переписує слова зі зразка |
|
Ex. 2, p. 57 |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
|
47 |
|
Оповідання: Родина Трейсі у Африці |
-слухає аудіо матеріал на визначення послідовності -тренується працювати в парі / класом |
|
|
Ex. 1, p. 58 |
Ex. 2, 3, 4, p. 58 |
|
|
48 |
|
У твоє портфоліо: Я – Санта Клаус! |
-створює власну святкову листівку з позначенням слів теми |
|
|
Ex. 1, p. 59 |
Ex. 2, p. 59 |
|
|