Адаптоване календарне планування 1 сем 3 год/тижд Карпюк 2 клас НУШ

Про матеріал
З колонкою очікувані результати здобувача освіти. Матеріал можете відредагувати чи використати для адаптації/модифікації програми
Перегляд файлу

Календарне планування  2 клас

І семестр (3 години на тиждень)

Дата

Тема / Мовленнєвий

зразок

Очікувані результати

Лексика

Читання

Сприйняття

на слух

Усне мовлення

Письмо

Факт-на

дата

 Змістові лінії:Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

1.

 

 

Пам'ятаєш мене? Hello! I am …

Nice to see you!

-Пробує вітатися та називати ім’я

-Ідентифікує знайомі літери

 

Greeting, introduction

Alphabet

Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7

Ex.2, p. 6

 

 

2.

 

Моя школа

 Nice to see you!

-Розпізнає та називає окремі слова шкільного приладдя з опрою на наочність

School supplies, numbers

Alphabet

Ex. 2, p. 8

Ex.1, p. 8

 

 

3.

 

Кольори моїх літер

Is it …?

Yes, it is.

No, it isn’t.

-Називає окремі літери та пробує назвати / з’єднати відповідне слово до літери

Colours, letters

Alphabet

Ex. 1,2, p. 9

 

Ex. 3, 4, p. 9

 

 

4.

 

Тварини

E is for elephant

 

 

-ідентифікує окремі знайомі слова про тварин

-вказує на правильну картку після усної вказівки

Animals

Alphabet

 

Ex. 1, 2, p. 10

 

Making ABC-books

 

5.

 

Моє ім’я

починається з

літери …

-Називає першу літеру свого імені

-взаємодіє з учнями у груповій роботі

Names

Ex. 3, p. 11

Ex. 1, p. 11

Ex. 2, p. 11

Ex. 4, p. 11

 

6.

 

Познайомся з

моєю родиною! /

 My name is … .

My surname is … .

Here’s my family: … .

-Називає слова по темі родина

-Вказує на правильну картку після усної вказівки

Mummy, daddy, brother, sister, family

 

Ex. 1, p. 12

 

Ex. 2, 3, 4, p. 12

 

 

 

7.

 

Розповідаємо

про себе

I am a boy / a girl. I am 7 / 8….

-Правильно ідентифікує учнів у класі з допомогою позначення a boy|a girl

 

Ex. 3, p. 15

Ex. 1, p. 14

Ex. 3, 4, p. 14

 

 

8.

 

Моя родина

-пробує читати CVC с

слова

-пише слова за зразком

Family,

animals,

numbers

Ex. 3, p. 15

Ex. 1, p. 15

Ex. 2, p. 15

 

 

9.

 

Де знаходиться твій будинок?

What’s your name / surname?

Where is your house?

-під керівництвом асистента бере участь у груповій роботі

-правильно відповідає на запитання

Names of the streets

 

Ex. 1, p. 16

Ex. 2, 3, 4, p. 16

 

 

10.

 

Де твоя мама?

Where is

your mum /

dad?

-називає лексику уроку

з опорою на наочний матеріал

-пробує виконувати завдання на слухання

At work, at school, at home, I don’t know.

 

Ex. 1, 2, p. 17

Ex. 3, 4, 5, p. 17

Ex. 6, p. 17

 

11.

 

Це гарний

велосипед!

-називає окремі літери

та пробує читати a_е

слова

-переписує слова за

зразком

 

Ex. 2,4,5, p. 18

Ex. 1, p. 18

Ex. 1, 2, p. 18

Ex. 3, p. 18

 

12.

 

Сім'я твого двоюрідного брата (сестри)

-називає / ідентифікує слова теми родина з опорою на наочність

Aunt, uncle, vet,

cousin, doctor

Ex. 2,4,5, p. 18

Ex. 1, p. 19

Ex. 3, 4, p. 19

Ex. 2, p. 19

 

13.

 

Оповідання:

Сьюзі загубилася

-пробує виконувати завдання на послідовність після прослуховування аудіоматеріалу

 

 

Ex. 1, p. 20

Ex. 2,3,4, p. 20

 

 

14.

 

У твоє портфоліо:

Сімейне фото

- називає членів родини на своєму малюнку

 

 

Ex. 6, p. 21

 

Ex. 2,4,5, p. 21

 

 

15.

 

У твоє портфоліо:

Сімейне фото

-називає членів родини на фотографіях

 

 

 

 

 

 

16.

 

Повторення

 теми «Це моя родина!»

 

 

-називає професії

-старається писати слова з дотриманням правильного правопису літер

 

Ex. 6, p. 23

 

Ex. 3, p. 23

 

Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23

 

 

 

Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

17

 

Мені подобається мій друг

 We (sing, walk, swim) together.

-називає окремі види діяльності з порою на наочний матеріал

-ідентифікує правильну картку після слухання

I he, she, we they, together

 

Ex. 1, 2, p. 24

 

Ex. 3, 4, p. 24

 

Ex. 5, p. 24

Ex. 6,7, p. 25

 

18

 

Ми друзі

We are… .

We like …

-з допомогою наочності розповідає про свої вподобання та однокласників

-пробує підписати картинки фрази за зразком

I he, she, we they

 

Ex. 1, p. 26

 

Ex. 2, 3, 4, p. 26

 

Ex. 5, p. 26

 

 

19

 

Почитай про

 мене та мого

друга!

-повторює літери та пробує читати найпростіші слова u_e

-тренує письмо, переписуючи за зразком/надписуючи

 

Ex. 2, 3, p. 27

 

Ex. 1, p. 27

 

 

Ex. 4, p. 27

 

 

20

 

Хто твій друг?

-називає слова уроку, які запам’яталися

-ідентифікує/підписує картинки правильними словами

Funny, clever, nice, pretty

 

Ex. 1, 2,  p. 28

Ex. 3, 4, p. 28

Ex. 5, p. 28

 

21

 

Мій найкращий

друг

-тренує читання слів / адаптованих текстів (2-3 речення)

-описує картинки словами, що запам’яталися

 

 

Ex. 1, p. 29

Ex. 2, 3, 4,  p. 29

 

 

22

 

Почитай про

сім'ю Люка!

-повторює слова та тренує читання найпростіших слів o_e

-шукає знайомі слова у тексті

 

Ex. 2, 4, 5, p. 30

Ex. 1, 2,  p. 30

 

Ex. 3,  p. 30

 

23

 

Тарас любить комп'ютерні ігри

 

-називає картинки словами, що запам’яталися

-працює в парі під керівництвом

 

 

Ex. 1,  p. 31

Ex. 2, 3, 4,  p. 31

Ex. 3,  p. 31

 

24

 

Оповідання:

Родина та друзі

Трейсі

-прослуховує аудіо матеріал на послідовність

-взаємодіє з учнями класу

 

 

Ex. 1, p. 32

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33

 

 

25

 

У твоє портфоліо:

«Коло друзів»

-знайомить однокласників зі своїми друзями на власному малюнку

-вчиться поважно ставитися до однокласників, коли вони демонтрують свої малюнки

 

 

 

Ex. 2, p. 34

 

Ex. 3, p. 34

 

26

 

У твоє портфоліо:

«Коло друзів»

-пробує назвати улюблені іграшки по картинках

-вчиться працювати в парі

 

 

 

 

 

 

27

 

Повторення:

Мої друзі

 

-ідентифікує та підписує картинки словами зі списку

-вчиться відповідально виконувати поставлені завдання

 

Ex. 3, p. 35

Ex. 1, 4 p. 35 - 36

Ex. 2, p. 35

 

 

Змістові лінії: Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

28

 

 

Речі у моєму класі

We have

got a …

-називає окремі слова по темі з опрою на наочність

-вказує на відповідні предмети в класі після прослуховування вказівок

Chair, floor,

clock,

blackboard,

window, door,

hair

 

 Ex. 1, 4, p. 38 - 39

Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39

 

 

29

 

 

«Тік-так» - каже

годинник

 It’s …

o’clock

-називає окремі цифри та ідентифікує їх на картках

-називає годинку з тими цифрами, які запам’яталися

O’clock,

numbers 1-12

 

Ex. 1, 3,  p. 40

Ex. 2, 4, 5, 7,  p. 40

Ex. 6, p. 40

 

 

30

 

Я у своєму класі

 

-вивчає та пробує читати слова

зі звуком sh

-знаходить та пробує читати слова уроку у тексті

Shelf, fish, school, classroom

Sh

Ex. 2, 4, 5, p. 41

Ex. 1, p. 41

 

Ex. 3, p. 41

 

 

 

 

31

 

Моє шкільне

Приладдя

What is this?

What is that?

-вивчиє та називає певні слова з теми уроку з опорою на наочність

- пробує переписувати слова зі зразка

School supplies

 

Ex. 1, p. 42

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42

 

 

 

32

 

Це мої олівці

These are …

Those are …

-читає найпростіші знайомі слова, співвідносячи їх з картинками

School supplies

 

Ex. 1, 5, p. 43

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 43

 

 

33

 

 

Почитай про моє шкільне приладдя This is …

That is …

These are …

Those are …

-вивчає та тренує звук TH

-знаходить звук у тексті та пробує читати слова

-виконує справи під керівництвом асистента

 

Garden,

sharpener

Th, ar, -er

Ex. 1, 2, 4, p. 44

 

 

 

 

 

34

 

Трейсі та Люк у кімнаті

Who is that?

Who are those?

-вивчає та пробує відтворювати усно прості речення з опорою на картки

-виконує вправу на слухання з обиранням правильної відповіді

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 45

Ex. 3, 4, p. 45

 

 

35

 

Оповідання:

Трейсі та Люк

їдуть до Африки

We’re going

to …

- виконує вправу на слухання на послідовність

-вчиться працювати у парі

-поважно та терпляче ставиться до однокласників під час парної чи класної роботи

Africa

 

Ex. 1, p. 46

Ex. 2, 3, 4, p. 46

 

 

36

 

У твоє портфоліо: Котра година?

 It’s …

o’clock

-створює власний паперовий годинник

-називає годину зі знайомими цифрами

 

 

 

 

 

 

37

 

Повторення:

У моєму класі

 

 

-називає слова по темі, описуючи картки

-працює в групі

- виконує вправи з постійною підтримкою від асистента

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:  Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

38

 

 

Я щасливий вранці

How are

you?

-вивчає та називає слова з допомогою карток

-описує власні емоції, допомагаючи жестами

-ідентифікує правильну відповідь ппід час виконання вправ на слухання

In the morning, at noon, in the

evening, in the

dark

 

Ex. 1, p. 50

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 - 51

 

 

39

 

Ми щасливі.

Вони сумні.

Are you

Happy (sad/tired)?

-вивчає традиційну різдвяну пісню

-відповідально виконує вправи з постійною підтримкою асистента

 

 

Ex. 1, p. 52

Ex. 2, 3, p. 52

 

 

40

 

Щасливого Різдва!

Merry X-mas!

-називає окремі слова уроку

-тренує читання звуку у

Yak, teddy

Ex. 2, 3, 4, p. 53

Ex. 1, p. 53

 

 

 

41

 

Я не можу знайти

свого ведмедика

I can’t

find …

 

-може показати розташування предметів з допомогою карток (in|on|under)

-вчиться працювати у парі

-увічливо взаємодіє з однокласниками

In, on, under

 

Ex. 1, p. 54

Ex. 2, 3, 4, p. 54

 

 

42

 

Подивись, що на 

Моєму столі!

-рахує шкільні предмети

-тренується працювати в парі

-відповідально виконує вказівки

 

 

Ex. 1, p. 55

Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55

Ex. 5, p. 55

 

43

 

Джейн та його

сестра Саллі

-повторює літери та тренує читання ey|ay

-знаходить слова з відповідним звуком у тексті та пробує читати

Grey, boy

-ey, -ay

Ex. 2,4,5, p. 56

Ex. 1, p. 56

 

Ex. 3, p. 56

 

44

 

Повторення:

Мої друзі, У моєму

класі, Ми щасливі!

-вивчає пісню про цифри (1-20)

-називає окремі слова на картинказ

-переписує слова зі зразка

 

Ex. 2, p. 57

Ex. 1, p. 57

Ex. 3, p. 57

Ex. 4, p. 57

 

47

 

Оповідання:

Родина Трейсі у

Африці

-слухає аудіо матеріал на визначення послідовності

-тренується працювати в парі /

класом

 

 

Ex. 1, p. 58

Ex. 2, 3, 4,  p. 58

 

 

48

 

У твоє портфоліо:

Я – Санта Клаус!

-створює власну святкову листівку з позначенням слів теми

 

 

Ex. 1, p. 59

Ex. 2, p. 59

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
дячук анна
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Інкл
Додано
29 серпня
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку