Даний матеріал містить критерії оцінювання проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання для 7-9 класів адаптовані для дистанційного навчання.
Оцінювання проектно технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання. (Дистанційне навчання).
Проектна діяльність учнів на уроках трудового навчання (технології) складається з розробки теоретичної частини проекту (в зошиті, word або Google документі) і виконання проектного виробу на запропоновану тему. При виконанні проектів кожен наступний етап діяльності доповнює попередній, таким чином загальна оцінка за проект складає 12 б.
Рівні |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
початковий |
1 |
Теоретично: Самостійно обирає тему проектного виробу. Практично: З допомогою вчителя виконує тільки фрагменти практичних завдань |
2 |
Теоретично: Усвідомлює значущість виробу, виконує обґрунтування проектного виробу. Практично: Учень допускає значні відхилення від установлених вимог при виконанні більшості технологічних операцій та прийомів роботи
|
|
3 |
Теоретично: З’ясовує короткі історичні відомості стосовно проектного виробу і технології його виготовлення. Практично: Добирає матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Пояснює доцільність власного вибору.
|
|
Середній |
4 |
Теоретично: Добирає ( графічно зображує) зразки -аналоги проектного виробу (не менше трьох зразків). Практично: Виконує розмічання деталей запланованого виробу із зазначенням раціонального використання матеріалів. Демонструє розмічання деталей виробу на заготовках. |
5 |
Теоретично: Проводить аналіз зразків-аналогів проектного виробу, визначає найкращі якості. Практично: Дотримується безпечних умов праці різноманітним ручним (електрифікованим) інструментом під час виготовлення деталей запланованого виробу. Демонструє роботу з інструментами.
|
|
6 |
Теоретично: Поєднує найкращі якості у власному виробі. Практично: Застосовує поєднання основних і допоміжних технік під час створення проектного виробу. Демонструє вміння і навички роботи по створенню виробів певними техніками.
|
|
Достатній |
7 |
Теоретично: Виконує креслення, шаблони деталей виробу. Практично: Виконує виготовлення деталей виробів із дотриманням правил безпечної праці і певних якісних показників (точність виконання). Демонструє виготовлені деталі. Пояснює особливості виготовлення.
|
8 |
Теоретично: Розуміє і виконує технологічну послідовність виготовлення виробу (виконує технологічну карту виробу). Практично: Обирає раціональний спосіб з’єднання деталей в готовий виріб. Виконує з’єднання деталей обраним способом. Демонструє результат.
|
|
9 |
Теоретично: Виконує екологічний аналіз виробу.Практично: Застосовує різні способи з’єднання деталей, усуває недоліки при з’єднанні деталей.
|
|
Високий |
10 |
Теоретично: Виконує економічний аналіз виробу. Практично: Розрізняє техніки завершальної обробки виробу. Обирає і пояснює найбільш доцільний спосіб завершальної обробки виробу.
|
11 |
Теоретично: Створює презентацію власного виробу. Практично: Виконує завершальну обробку виробу запланованим способом. Демонструє етапи виконання завершальної обробки.
|
|
12 |
Теоретично: Презентує власний виріб, виконує захист проекту. Практично: Демонструє виготовлений виріб, пояснює методи і способи догляду за виробом.
|