Адаптовані критерії оцінювання проектно-технологічної діяльності учнів на урокух трудового навчання

Про матеріал

Даний матеріал містить критерії оцінювання проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання для 7-9 класів адаптовані для дистанційного навчання.

Перегляд файлу

Оцінювання проектно технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання. (Дистанційне навчання).

Проектна діяльність учнів на уроках трудового навчання (технології) складається з розробки теоретичної частини проекту (в зошиті, word або Google документі)  і виконання проектного виробу на запропоновану тему. При виконанні проектів кожен наступний етап діяльності доповнює попередній, таким чином загальна оцінка за проект складає 12 б.

Рівні

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

початковий

1

Теоретично: Самостійно обирає тему проектного виробу.

Практично: З  допомогою вчителя виконує тільки фрагменти практичних завдань

2

Теоретично: Усвідомлює значущість виробу, виконує обґрунтування проектного виробу.

Практично: Учень допускає значні відхилення від установлених вимог при виконанні більшості технологічних операцій та прийомів роботи

 

3

Теоретично: З’ясовує короткі історичні відомості стосовно проектного виробу і технології його виготовлення.

Практично: Добирає матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Пояснює доцільність власного вибору.

 

Середній

4

Теоретично: Добирає ( графічно зображує) зразки -аналоги проектного виробу (не менше трьох зразків).

Практично: Виконує розмічання деталей запланованого виробу із зазначенням раціонального використання матеріалів.

Демонструє розмічання деталей виробу на заготовках.

5

Теоретично: Проводить аналіз зразків-аналогів проектного виробу, визначає найкращі якості.

Практично: Дотримується безпечних умов праці різноманітним ручним (електрифікованим) інструментом під час виготовлення деталей запланованого виробу. Демонструє роботу з інструментами.

 

6

Теоретично: Поєднує найкращі якості у власному виробі.

Практично: Застосовує поєднання основних і допоміжних технік під час створення проектного виробу. Демонструє вміння і навички роботи по створенню виробів певними техніками.

 

Достатній

7

Теоретично: Виконує креслення, шаблони деталей виробу.

Практично: Виконує виготовлення деталей виробів із дотриманням правил безпечної праці і певних якісних показників (точність виконання). Демонструє виготовлені деталі. Пояснює особливості виготовлення.

 

8

Теоретично: Розуміє і виконує технологічну послідовність виготовлення виробу (виконує технологічну карту виробу).

Практично: Обирає раціональний спосіб з’єднання деталей в готовий виріб. Виконує з’єднання деталей обраним способом. Демонструє результат.

 

9

Теоретично: Виконує екологічний аналіз виробу.Практично: Застосовує різні способи з’єднання деталей, усуває недоліки при з’єднанні деталей.

 

Високий

10

Теоретично: Виконує економічний аналіз виробу.

Практично: Розрізняє техніки завершальної обробки виробу.

Обирає і пояснює найбільш доцільний спосіб завершальної обробки виробу.

 

11

Теоретично: Створює презентацію власного виробу.

Практично: Виконує завершальну обробку виробу запланованим способом. Демонструє етапи виконання завершальної  обробки.

 

12

Теоретично: Презентує власний виріб, виконує захист проекту.

Практично: Демонструє виготовлений виріб, пояснює методи і способи догляду за виробом.

 

 

docx
Додано
13 травня
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку