Академічна доброчесність учасників освітнього процесу

Про матеріал
Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або творчих досягнень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Академічна доброчесністьучасників освітнього процесу Матеріал підібрала:методист Чернігівського професійноголіцею залізничного транспорту Наталія Корж

Номер слайду 2

«Чим чесніша людина, тим менше вона підозрює інших у безчесності» Марк Туллій Цицерон

Номер слайду 3

Aкадемічна доброчесність. Academic Integrity. Термін integer з лат. означає “довершений, повний, цілісний”Integrity – “довершеність, повнота, цілісність” – означає такий психологічний стан людини, який характеризується її внутрішньою гармонією, стійкістю і послідовністю морального образу (Killinger 2010)Академічна доброчесність – це відданість академічної спільноти, навіть перед лицем труднощів, шести фундаментальним цінностям: чесності, довірі, справедливості, повазі, відповідальності і мужності(The International Center for Academic Integrity 2012)

Номер слайду 4

Поняття академічної доброчесності1. Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або творчих досягнень.

Номер слайду 5

Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;об’єктивне та справедливе оцінювання здобувачів освіти

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання;посилання на джерела інформації у разі запозичень ідей, тверджень, відомостей;дотримання норм законодавства про авторське право;незаохочування інших осіб до вчинення дій, які суперечать нормам академічної доброчесності.

Номер слайду 8

Академічна недоброчесністьакадемічний плагіатфабрикаціяобмансписуванняхабарництво

Номер слайду 9

За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, заліктощо);повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;відрахування із закладу освіти (крім осіб, що здобувають загальну середню освіту).

Номер слайду 10

Бухарестська декларація етичних цінностей і принципів вищої освіти в Європі«…Кожен член освітньої спільноти повинен прагнути до чесності і поширювати це прагнення на інших учасників освітнього процесу, послідовно утримуючись від брехні, шахрайства, крадіжок та інших форм нечесної поведінки, що викривляють парадигму освіти і науки….»

Номер слайду 11

довіраповагачесністьвідповідальністьсправедливість. Складники академічної доброчесності

Номер слайду 12

Дозволяє нам співпрацювати, обмінюватись інформацією і поширювати нові ідеї вільно, не побоюючись, що наша робота буде вкрадена, наш кар’єрний ріст або наша репутація зменшиться. Довіра

Номер слайду 13

Повагаповага в академічних спільнотахповинна бути взаємною і вимагатипрояву поваги як до самого себе, так і до інших. Повага до себе означає стикатися з проблемами цілісно, а повага до інших – оцінювати різноманітність думок і необхідність оскаржувати, тестувати і доопрацьовувати ідеї.

Номер слайду 14

Чесністьнедобросовісна поведінка не лишеставить під загрозу добробутакадемічних шкіл і порушує правасвоїх членів, вона також може кинутитінь на репутацію навчального закладу та зменшити кількість виданих наукових ступенів.

Номер слайду 15

Відповідальність дозволяє нам співпрацювати, обмінюватися інформацією і поширюватинові ідеї вільно, не побоюючись, що наша робота буде вкрадена, наш кар’єрний ріст або наша репутація зменшиться.

Номер слайду 16

Справедливість Важливі компоненти справедливості:передбачуваність, прозорість і чіткі, розумні очікування. Справедлива, точна й неупереджена оцінка відіграєважливу роль у процесах навчання, має важливе значення для встановлення довіри між викладачами та учням.

pptx
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку