За допомогою іноваційних технологій діти вчаться:
Доводити свою точку зору.
Cлухати іншу людину.
Формувати власну думку.
Аргументувати і дискутувати.
Розвивати навички самостійної роботи.
Методична тема: Активізація пізнавальної діяльності учнів початкових класів на уроках шляхом впровадження інноваційних технологій в навчанніІнноваційні педагогічні технології -це«цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів». Мета– створення комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. За допомогою іноваційних технологій діти вчаться: Доводити свою точку зору. Cлухати іншу людину. Формувати власну думку. Аргументувати і дискутувати. Розвивати навички самостійної роботи. Серед іноваційних технологій розрізняють: Технології інтерактивного навчанняІнформаційно-коп'ютерні технології Ігрові технологіїТехнології проблемного навчання Проєктна технологія. Технологія особистісно-орієнтованого навчання Технологія критичного мислення
Номер слайду 3
Технології інтерактивного навчання. Мета інтерактивного навчання:створювати комфортні умови та сприятливе емоційне середовище для всіх учасників заняття формувати навички роботи в команді та вміння висловлювати свої думки викликати інтерес до навчання та внутрішню мотивацію розкривати творчий потенціал. Структура уроку:мотивація;оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів;надання необхідної інформації;інтерактивна вправа — центральна частина уроку;підбиття підсумків, оцінюваннярезультатів уроку, рефлексіяІнтерактивні технології: Вправи:”Знайди помилку” “Здивуй”“Створи ланцюг” “Мозковий штурм” “Мікрофон” “Дискусія”“Експрес-опитування”Рефлексія Види уроків:урок-гра; урок-подорож; урок-тренінг; вікторини;кросворди, ребуси;“Пошук інформації” (робота в групах)Інтерактивне навчання — ценавчання, побудоване на активнійвзаємодії викладача та учнів.
Номер слайду 4
Види дидактичних ігор: Сюжетні ігри Ігри-тренування Ігри-подорожі Ігри-змагання Ігри-загадки Ігри-бесідиІгрові технології навчанняІгрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і здобувача освіти за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату. Використання ігрових технологій в освітньому процесі сприяє:підвищенню навчальної та творчої активності учнів, ефективній організації роботи в колективі та утвердженню дитини в ньому, ефективності засвоєння навчального матеріалу, поглибленню та розширюються уявлень і знань. Етапи гри:підготовчий;проведення гри;підведення підсумків. Вимоги до проведення гри: чітко продумана мета; здійснення мотивації ігрової діяльності; чітка організація підготовки, проведення і підбиття підсумків; постановка пізнавальних і проблемних запитань у процесі гри; залучення всіх учнів класу; тривалість не більше однієї навчальної години.
Номер слайду 5
Види проєктів: Дослідницький проєкт; Творчий проєкт; Інформаційний проєкт; Рольовий проєкт; Індивідуальний проєкт. Проєктне навчання. Проєктне навчання – це метод, навчаючись за яким, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички. Основна мета проєктного навчання – створити умови для розвитку вміння школярів навчатися у процесі розробки навчального проєкту на власному досвіді та досвіді інших. Через проєктне навчання учні мають можливість використовувати не лише знання з навчальних дисциплін, а й вчитися вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність щодо ролі в навчальній команді й разом презентувати результати своєї діяльності.