Активізація творчого потенціалу педагога шляхом використання ігрових педтехнологій. (виступ)

Про матеріал
Кожна дитина - гарна, талановита. І коли вона прийшла до нас, до центру – має досягти успіху. І не обов'язково перші місця в конкурсах, хоча це теж важливо. Прийшовши до нас, вона має відчути себе «своєю», частинкою великої, дружної, позитивної родини незалежно від того, з якого середовища вона походить. А завдання керівника гуртка - якомога більше пізнати кожного учня.
Перегляд файлу

                     

C:\Users\Admin\Desktop\103417.001.jpg

 

Активізація творчого

потенціалу педагога

шляхом  використання

 ігрових педтехнологій.

(виступ)

 

 

КПНЗ «ЦТКУЕМ «Меридіан» КМР

Гусейнова С.В., методист

 

 

Кривий Ріг

 

 

           

         Кожна дитина - гарна, талановита. І коли вона прийшла до нас, до центру – має досягти успіху. І не обов'язково перші місця в конкурсах, хоча це теж важливо. Прийшовши до нас, вона має відчути себе «своєю», частинкою великої, дружної, позитивної родини незалежно від того, з якого середовища вона походить. А завдання керівника гуртка  - якомога більше пізнати кожного учня. За можливістю та необхідністю корегувати стосунки дитини та батьків, дитини й учителів, дитини та ровесників, учити дитину відвертості, адекватній поведінці, незалежно від виду занять у гуртку. І допомогою в цьому є  використання ігрових педтехнологій.  Одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками, є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають ігри. Адже

 Гра - це є творчість, гра - це є праця, а праця - шлях дітей до пізнання світу.

Шановні колеги, давайте познайомимось з висловами про гру.

               (методисти по черзі зачитують вислови на квіточках)

  • Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте.
  • Гра - гігантська комора дійсної творчої думки майбутньої людини. 
  • Граючи навчати і навчатися граючись!
  • Де гра, там і радість. 
  • Гра – гігантська комора творчої думки майбутньої людини.
  • Гра дає можливість відшукати себе в суспільстві, себе в людстві.
  • Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку.
  • Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості. 

         Гра є незмінним важелем розумового розвитку дитини. Ігрова форма занять створюється за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, які дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів, нагромадження в учнів знань, вироблення вмінь і навичок, засвоєння правил гри, розвитку пам’яті, виховання кмітливості, самостійності, наполегливості. Гра – найбільш доступний для дітей вид діяльності. Гра для дітей – перша можливість проявити себе, самовиразитись самоствердитись, тому в своїй роботі керівники гуртків використовують навчальні настільні   ігри як засіб навчання і виховання.

        Працюючи над проблемою «Використання ігрових педагогічних технологій»  ми  переконалися, що саме в іграх розпочинається невимушене спілкування дитини з колективом гуртка , взаєморозуміння між вчителем і учнем. Тому нам, саме завдяки навчальним настільним іграм, вдалося залучити пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати змогу дитині відчути успіх, повірити в свої сили,  щоб кожен учень

 

 

був не просто слухачем, а дослідником, фантазером, винахідником і просто жив щасливим життям спілкування. Давайте познайомимось з іграми, які використовують наші педагоги в своїй роботі для формування національної свідомості, громадянських якостей, поваги до національних символів України вихованців нашого закладу.

«ПОДОРОЖ УКРАЇНОЮ »

           Ця гра для тих,хто цікавиться історією України,любить мандрувати.  Помиляється той, хто вважає, що на рідній землі не існує нічого цікавого, неповторного та захоплюючого. І саме завдяки цій грі  ви переконаєтесь у цьому. Під час гри,діти мають можливість заочно відвідати різні місця нашої країни, побувати у багатьох цікавих куточках України. Щоб знайти незвичайні емоції та враження, не обов'язково їхати за кордон чи в якусь іншу далечінь. Дивовижне та неповторне часто поруч – головне, знати, де шукати.   На ігровому полі зображено карту України на якій розташовано багато цікавих історичних, природних об’єктів, місця народження відомих українців.    До гри входить: ігрове поле з картою України, фішки для прокладання маршрутів, фішки для підрахунку балів, ігрові квитки на 8 видів транспорту, фішки вокзалів.    Перед гравцями стоїть цікаве завдання – відвідати якомога більше міст України та подолати найдовший маршрут.  Діти мають змогу подорожувати на велосипеді, мотоциклі, автомобілем, мікроавтобусом чи на автобусі, поїздом, літаком, пливти кораблем. І пішов, і поплив, і поїхав… Класно!.. Сподіваємось, ви не лише переконалися в унікальності та багатстві своєї Батьківщини, а й з радістю будете подорожувати мальовничими куточками нашої України

           Гра «Подорож Україною» заворожить усіх, хто вирушить у мандрівку.

 

« ПОДОРОЖ ЄВРОПОЮ»

                Гра «Подорож Європою» схожа на всесвітню відому настільну гру «Квиток на поїзд», але з більш простими правилами. Діти мають можливість відвідати міста Європи, не виходячи з кімнати. А для подорожі звичайно потрібно придбати квиток. Летіти літаком? Їхати автобусом? Або мандрувати велосипедом? Варіантів багато, а мета одна: прокласти максимально довший маршрут подорожуючи по містах Європи. Той хто набере найбільше балів, стає переможцем.

 

 

 

«ЦЕ ФАКТ»

          Багато з нас в дитинстві любили сперечатися і хвалитися. Наприклад, чий тато найвищий або найсильніший. І щоб довести наводили факти. А що станеться, якщо направити цю енергію в правильне русло, дозволяючи розширити свої пізнання з географії? В цьому нам допоможе захоплююча настільна гра-вікторина «Це факт. Країни.». Ви коли- небудь замислювались, яка країна тепліша: Україна чи Ірландія? Хто займає більше місця на карті: Україна чи Мексика? Здавалося б, все це діти повинні проходити на уроках географії, але чомусь десятки чисел ніяк не хочуть вкладатися в голові. В нашому центрі знають, як це виправити. Варто тільки відкрити цю чарівну коробочку, і вам гарантовано веселе і пізнавальне проведення часу – це факт!

          Це пізнавальна гра-вікторина, яка відмінно розвиває ерудицію, яка допоможе учасникам швидко засвоїти основні параметри і характеристики країн світу, а також легко орієнтуватися в їх столицях,  прапорах, контурах меж і розташування.  У веселій і захоплюючій формі діти дізнаються безліч цікавих фактів про держави світу.  З одного боку карти  зображений прапор держави, назва і перелік параметрів. А з іншого – контур країни, назва столиці і числові значення площі,чисельність  населення,  середня температура повітря. Все це діти можуть порівнювати з своєю Батьківщиною. Знайомитися з навколишнім світом і поповнювати свій багаж знань завжди цікаво, особливо якщо робити це за допомогою настільних ігор, і це-факт!

 

«УЯВА»

              Психологи стверджують, люди, у яких добре розвинена уява – вже казково багаті. Так чому б не ставати багатшим з кожною годиною, кожним днем?  Настільна гра «Уява» тільки посприяє такому накопиченню «фантастичного» капіталу. Це не просто гра… вона змушує працювати фантазію, уяву, активізує словниковий запас. «Уява» - це той випадок, коли дітям не потрібно керуватися логікою або знаннями в процесі гри. Навіть навпаки, все, що буде потрібно – це свобода думки, політ фантазії і відмова від всіх стандартів і шаблонів. На відміну від більшості ігор, ця гра – не логічна, вона вчить прислухатися до інтуїції.  Гравець, який ходить,  кладе карту на стіл і каже свою асоціацію до неї. Інші гравці вибирають свою карту, яка максимально відповідає названій асоціації.  Діти затримують дихання… і ось , - ілюстрації відкриті.

 

 

 

Вони унікальні, але всіх їх об’єднує одна загадкова фраза, сказана гравцем, який ходить. Гравець має загадувати асоціацію згідно умові гри:

  • Асоціація має містити рівно три слова
  • Асоціація загадується у формі питання
  • Асоціація має бути основана на фільмі, мультфільмі, телепрограмі.
  • Асоціація загадується на основі літературного твору

 

«ПРАПОРИ СВІТУ»

           Ця гра допомагає дізнатися назви різних країн і їх місцезнаходження.  Гра сприяє розвитку логіки,творчих здібностей дитини, мислення, мовлення, уваги, кругозору дитини. Картки двосторонні,містять не тільки зображення прапора, а й назву країни, її столиця, площа,чисельність населення, вказується частина світу,показано в якому місці на континенті країна розташована, також деякі факти з географічного або політичного життя країни.  Ця гра захоплюючий спосіб вивчити назви країн і їх столиці. Ви знаєте, як виглядає  прапор України? Звичайно! Ви знаєте,як виглядає прапор Америки, Росії?  Може бути! А як щодо прапора Катару чи Самоа? Ви повинні це побачити! Прийшов час знайомитися з грою.     Я пропоную вибрати варіант гри двома командами. Мета – зібрати максимальну кількість очок. Ведучий показує картки,на зворотному боці яких вказані підказки з географічного або політичного життя країни. Якщо команда дала відповідь відразу без підказок, то отримує 3  бали. Якщо ж після першої підказки – 2 бали,  після другої – 1 бал. Ну що ж розпочали. 

 Ми закликаєм друзі разом вас

 Для відпочинку знайти час.
Грати в ігри  це:

 

Модно!

              Стильно!

                               Красиво!       

                                                Класно!
 

 

docx
Додано
2 липня 2020
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку