Активності Cool Games

Про матеріал
Активності Cool Games на уроках фізичної культури для різних вікових категорій. Список активностей які можуть робити учні без спеціальної фізичної підготовки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Cool Games - Круті ігри. Презентацію підготував:вчитель фізичної культури Комунального закладу “Дергачівський ліцей №3”Дергачівської міської ради. Харківської області

Номер слайду 2

Всеукраїнський спортивно-масовий захід серед школярів «Cool Games – Круті ігри» - це унікальний український проект, який проводиться з 2018-2019 навчального року. Організаторами змагань стали Комітет з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України та Українська федерація учнівського спорту.

Номер слайду 3

Його запроваджено з метою:- впровадження інноваційних підходів до проведення уроків фізичного виховання;- збільшення рухової активності;- залучення до систематичних занять фізичною культурою та подальшої популяризації здорового способу життя серед школярів

Номер слайду 4

Змагання проводяться у трьох вікових дивізіонах:1 віковий дивізіон – 8 учнів (4 хлопця та 4 дівчинки 4-5 класів);ІІ віковий дивізіон – 6 учнів (3 хлопця та 3 дівчинки 6-8 класів);ІІІ віковий дивізіон – 8 учнів (4 юнаки та 4 дівчат 9-11 класів)

Номер слайду 5

Програма активностейІ віковий дивізіон – 8 учнів (4 хлопця та 4 дівчинки 4-5 класів);

Номер слайду 6

«Біатлон (варіант 1)»За командою перший учасник стартує, долає відстань до лінії вогню, з лінії вогню намагається влучити в отвір. Якщо він не влучає тричі, то перекидає м’ячик через стіну. Партнер учасника, який отримує м’ячик або крізь отвір після влучного кидка, або після його перекидання через верх «мішені», повертається на старт/фініш, передає там м’яч наступному учаснику і займає місце в кінці колони своєї команди. Все повторюється. Останній учасник після «стрільби» не забігає за стіну, а повертається разом з партнером, що біг передостаннім. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 7

«Біатлон (варіант 2)»За командою перший учасник стартує, долає відстань до лінії вогню, з лінії вогню намагається влучити у ворота. Партнер учасника забирає м’яч і повертається на старт/фініш, передає там його наступному учаснику і займає місце в кінці колони своєї команди. Все повторюється. Останній учасник після «стрільби» не забігає за ворота, а повертається разом з партнером, що біг передостаннім. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 8

«Біатлон (варіант 3)»За командою перший учасник стартує, долає відстань до лінії вогню, з лінії вогню перекидає м'яч через ширму. Учасник, що знаходиться за ширмою, намагається зловити м’яч пасткою. Якщо це йому не вдається, він перекидає м'яч назад партнеру. Якщо це не вдається тричі, то учасники міняються місцями – той, що «стріляв» забирає пастку та залишається за ширмою, той, що отримав м’ячик або після влучного кидка, або після трьох спроб влучити, повертається на старт/фініш, передає там м’яч наступному учаснику і займає місце в кінці колони своєї команди. Останній учасник після «стрільби» не забігає за стіну, а повертається разом з партнером, що біг передостаннім. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 9

«Гулівер»За командою перший учасник команди без розбігу робить стрибок. На рівні з носками його взуття кладеться гімнастична палиця. Наступний учасник заміняє колегу по команді таким чином, щоб його носки взуття також торкнулися палиці, палиця забирається суддею і учасник робить стрибок. Естафета закінчується тоді, коли кожен учасник команди зробить свій стрибок.

Номер слайду 10

«River Ranger var 1»За сигналом «River Ranger» стартує, долає відстань до своєї команди, присідає і нахиляє обруч перед партнером. Той залазить в «човен» – всередину кільця, «River Ranger» підіймає його і обидва учасники разом повертаються до старту/фінішу. На старті/фініші «River Ranger» вистрибує з «човна», «заєць» стає «River Ranger», і все повторюється. Естафета продовжується до того моменту, коли останній «заєць» перетне лінію фінішу.

Номер слайду 11

«River Ranger var 2» За сигналом «River Ranger» стартує, долає відстань до своєї команди, рухаючись наступаючи виключно всередину «крижинок» (обручі розташовані на підлозі «змійкою»), присідає і нахиляє обруч перед партнером. Той залазить в «човен» – всередину кільця, воно підіймається і обидва учасники разом долають зворотню відстань до старту/фінішу в такому самому порядку – по «крижинкам». На старті/фініші «River Ranger» вистрибує з «човна», «заєць» стає «River Ranger», і все повторюється. Естафета продовжується до того моменту, коли останній «заєць» перетне лінію фінішу.

Номер слайду 12

Класики. За командою учасник стартує і стрибками долає «класики» таким чином, щоб наступити в кожний обруч, після проходження всієї фігури, в останньому обручі, розвертається і проходить класики в зворотньому напрямку. Якщо під час руху учасник торкається обруча, він повинен повернути його у вихідне положення, якщо він зсунув обруч, або торкнутися його рукою, імітуючи відновлення положення, якщо обруч не зсунувся з місця. Після завершення він торкається руки наступного учасника – передає естафету. Все повторюється. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 13

Коло За командою перший учасник команди бере м’яч свого кольору і передає його в долоню партнеру, що стоїть ліворуч від нього. Учасник, що отримує м’яч, передає його далі по ланцюжку команди. Замикаючий учасник команди кладе м’яч команди в вільне кільце діагоналі на п‘єдесталі. Як тільки перший м’ячик опиняється в діагоналі, перший учасник отримує право взяти другий м’ячик, і потім третій. Естафета закінчується тоді, коли всі три м’ячі розіграні.

Номер слайду 14

Коти горошку Першим стартує учасник з фітболом, долає відстань до опорної точки, штовхаючи фітбол, огинає її та повертається до старту/фінішу. На старті/фініші передає фітбол наступному учаснику, при цьому вони повинні обидвоє торкнутися м’яча, і все повторюється. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 15

Коти горошку (слалом) Першим стартує учасник з фітболом, долає відстань до опорної точки, штовхаючи фітбол та огинаючи кожну стійку для слалому, огинає опорну точку та повертається до старту/фінішу таким самим способом – огинаючи стійки. На старті/фініші передає фітбол наступному учаснику, при цьому вони повинні обидвоє торкнутися м’яча, і все повторюється. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 16

Флеш Першим стартує учасник з естафетною міткою в руці, долає відстань до точки розвороту, огинає її та повертається до старту/фінішу. На старті/фініші передає естафетну мітку наступному учаснику і все повторюється. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 17

Флеш (слалом) Першим стартує учасник з естафетною міткою в руці, долає відстань до точки розвороту, огинаючи кожну стійку-перешкоду, огинає точку розвороту та повертається до старту/фінішу. На старті/фініші передає естафетну мітку наступному учаснику і все повторюється. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 18

Ткач За сигналом учасник стартує, передає естафету партнеру в острівці та займає його місце. Учасник, який був в острівці, після «звільнення» передає естафету партнеру, що стоїть на старті/фініші. Останній учасник не залишається в «острівці», обидва повертаються та перетинають лінію фінішу разом. Естафета зупиняється, коли коли фінішує останній учасник команди.

Номер слайду 19

Конвеєр За командою перший учасник підіймає м’яч, призначений своїй команді, з підлоги та передає його учаснику, який стоїть за ним. Учасник команди, який замикає колону, отримує м’яч і запускає його по землі між ногами учасників своєї команди в напрямку до початку строю, а сам одночасно рухається вздовж колони до її початку. Під час прокатування м’яча підлогою, кожен з учасників команди має право спрямовувати його. Перший учасник колони ловить м’яч і передає в руки учаснику, який віддав цей «пас» та завершує рух від кінця колони до її початку. Цей учасник очолює колону спиною до неї і знову передає м’яч. Все повторюється.

Номер слайду 20

Після кожної естафети останній учасник натискає фінальну кнопку!!!

Номер слайду 21

Ці естафети є у всіх вікових девізіонах. Для ІІІ девізіону є ще декілька активностей:

Номер слайду 22

Біг джамп За командою учасники рухаються стрибками на фітболах вздовж лінії руху, огинають точку розвороту та повертаються на старт/фініш. Після перетину фінішу учасник передає фітбол іншому учаснику. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 23

Великі складнощі За сигналом стартує пара. Кожна пара рухається паралельно вздовж лінії руху, передаючи м’яч один одному – один учасник відбиває м’яч від підлоги партнеру, той одночасно перекидає свій м’яч верхом. Першою стартує пара з фітболами, долає відстань до опорної точки, огинає її та повертається до старту/фінішу. На старті/фініші передає м’яч наступній парі і все повторюється. Естафета закінчується, коли остання пара перетинає старт/фініш.

Номер слайду 24

Черепаха За командою перший учасник кожної команди стартує, веде гімнастичною палицею обруч, в якому лежить м’яч до точки розвороту, огинає її і таким самим чином повертається до команди. Там передає обруч наступному учаснику. Все повторюється. Естафета завершується, коли вся команда подолала маршрут та останній учасник пересік фініш.

Номер слайду 25

Хватько За командою перший учасник кожної команди стартує, несе м’яч на ракетці до точки розвороту, огинає її і таким самим чином повертається до команди. Там передає ракетку наступному учаснику. Якщо учасник губить м’ячик, то він наздоганяє його, повертається в місце, де втратив і продовжує рух. Місце втрати фіксує суддя. Все повторюється. Естафета завершується, коли вся команда подолала маршрут та останній учасник пересік фініш.

Номер слайду 26

Не спіши щоб встигнути За командою учасник стартує і рухається вздовж лінії руху до точки розвороту, підштовхуючи кульку палицею, огинає точку розвороту та повертається на старт/фініш. Заборонено тримати кульку. Дозволено лише штовхати. На старті/фініші учасник передає кульку наступному члену команди і все повторюється. Естафета закінчується, коли останній учасник команди перетинає лінію фінішу.

Номер слайду 27

Класики За командою учасник стартує і стрибками долає «класики» таким чином, щоб наступити ногами в кожний обруч, після проходження всієї фігури, з останнього обруча не розвертається і проходить класики в зворотньому напрямку спиною вперед. Якщо під час руху учасник торкається обруча, він повинен повернути його у вихідне положення, якщо він зсунув обруч, або торкнутися його рукою, імітуючи відновлення положення, якщо обруч не зсунувся з місця. Після завершення він торкається руки наступного учасника – передає естафету. Все повторюється. Естафета закінчується, коли останній учасник команди пройшов весь маршрут та перетнув лінію фінішу.

Номер слайду 28

Дякую всім за увагу. Впроваджуйте Cool Games на уроках!!! Зробіть їх цікавішими та крутими.

pptx
Додав(-ла)
Малець Сергій
Додано
3 березня 2023
Переглядів
3384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку