Алгебра і початки аналізу І курс

Про матеріал
Контрольні роботи складені з програми: "Алгебра і початки аналізу", за підручником Г. Бевз, програма стандарт.
Перегляд файлу

Державний навчальний заклад

«Центр професійної освіти інформаційних технологій,

поліграфії та дизайну М. Києва»

 

Розглянуто і схвалено        Затверджено
на засіданні методичної комісії      Заступником директора
Протокол № ___ від __ 2020 р.      З Н.Р ____ Зуб Т.А
Голови МК ____ Шуміло Т.Г

 

 

 

 

Тематичні контрольні роботи
з курсу “Алгебра і початки аналізу ”
I курс, рівень стандарту

 

 

 

 

 

 

Укладач: Дяченко А.В -
- спеціаліст вищої категорії


Контрольна робота № 1 на тему: « Функції,  властивості та графіки»

І варіант

І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал

Яка з точок належить графіку функції 

а) (-1; -1) б) (2; 10) в) (1; -1) г) (1; 1)  д) (-2; 11)

У яких координатних чвертях лежать графік функції

а) І, ІІ  б) І, ІІІ  в) ІІ, ІІІ  г) ІІІ, IV  д) I, III, IV

Вершина якої з парабол належить осі абсцис?

а)   б)  в)   г)  
д)інша відповідь  

Вкажіть нулі функції 

а) (3; 0); (0; )  б) (-3; 0); (0; ) в) (0; 3); (; 0)   г) (0; -3); (; 0)  
д) інша відповідь

Серед вказаних функції вкажіть парну функцію?

а)  б)  в)  г)   д)

Вкажіть область визначення функції 

а) (-∞; 3) б) (-∞; 3] в) (3; +∞) г)   д) інша відповідь

ІІ – частина: кожне завдання – 2 бали

Установити відповідність між функціями завданими формулами (1-4) та їх областю
визначення (А-Д)

  1.   А) (9; +∞)
  2.   Б) (-∞; 10)
  3.   В)
  4.   Г)

Д) R

Побудуйте графік функції, укажіть проміжки зростання і проміжки спадання функції

 


ІІ варіант

І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал 

Знайти координати точки перетину графіка функції з віссю абсцис

а) (0; 15) б) (3; 0)  в) (0; 3)  г) (-3; 0) д) (0; -3)

У яких координати чвертях лежить графік функції 

а) I; IV  б) I; II  в) II; IV  г) I; III  д) I, II, III

Вершина якої з парабол лежить на осі ординат?

а)  б)  в)   г)
д) інша відповідь

Вкажіть нулі функції 

а) (0; -3); (3;0)  б) (0; 3); (0; -3)  в) (0; -3); (-3; 0)  г) (0; -3); (-3; 0)
д) інша відповідь

Серед вказаних функцій  знайдіть непарну функцію

а)   б)   в)   г)

Вкажіть область визначення функції

а) (-∞; 2) б) (-∞; 2] в) (2; +∞) г) [2; +∞) д) інша відповідь

ІІ частина: кожне завдання – 2 бали

Укажіть відповідність між функціями заданими формулами (1-4) та їх областю визначення (А-Д)

  1.  A: R
  2.  Б:
  3.  B:
  4.  Г: (-∞; 5)
                                Д:

Побудуйте графік функції, укажіть проміжки зростання і проміжки спадання функції


Контрольна робота №2  на тему: «Корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показниками. Степенева функція»

І варіант

І частина: кожне завдання оцінюємо в 1 бал

Виконайте тотожне перетворення виразу:

а) 32 б) 8 в) 12 г) 10 д) інша відповідь

Спросити:

а)   б)   в)  г)   д)  

Виконайте тотожне перетворення:  

а)   б)  в)   г)   д) інша відповідь 

Записати у вигляді степеня вираз

а)  б)  в)   г)  д)

Внести множник під знак кореня: 

а)  б) в) г) д)

Звільнитись від ірраціональності у знаменнику дробу: 

а)  б)  в)  г) д) інша відповідь

ІІ частина: оцінюється по 2 бали кожне завдання

Установити відповідність між рівняннями (1-4) та відповідями (А-Д)

  1.    А. {9; 4}
  2.   Б. {3; 2}
  3.    В. {}
  4.      Г. { }
                                                             Д. {}

розв’язати нерівності:

а)

б) (4-3х)


ІІ варіант

І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал

Виконайте тотожні перетворення виразу

а)   б) 3  в) 9  г) 3  д)

Спростити

а)   б)   в)   г)   д)

Виконайте тотожне перетворення:  

а)   б)  в)   г)   д) інша відповідь

Спростити вираз

а)   б)  в)  г)  д)

Винести множник з-під знака кореня:

а)  б) в)   г) д)

Звільніться від ірраціональності у знаменнику дробу:  

а) б)  в)  г) д) інша відповідь

ІІ частина: оцінюється по 2 бали кожне завдання

Установити відповідність між рівняннями (1-4) та відповідями (А-Д)

  1.     А. {6}
  2.     Б. {} 
  3.    В. {-1; 125}
  4.       Г. Ø
                                                              Д. {-1; 5}

Розв’язати нерівності:

а)

б)


Контрольна робота № 3  на тему: «Тригонометричні функції числового аргументу. Основні тригонометричні формули. Тригонометричні функції»

І варіант

І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал

Чому дорівнює градусна міра кута, радіанна міра якого дорівнює :

а)   б)  в)  г)  д)

Який знак має вираз:

а)   б) в) г)  д)

Знайти значення виразу:

а) 3   б)  в) г)  д) інша відповідь

Обчислити:

а)  б)  в)  г)   д) 1

Чому дорівнює значення виразу:  

а)    б)  в)  г)  д) інша  відповідь

Перетворити у добуток: 

а)  б) в) г)
д) інша відповідь

ІІ частина: кожне завдання 2 бали

Спростити:

Довести тотожність:


ІІ варіант

І частина: кожне завдання оцінюємо в 1 бал

В якій чверті знаходиться точка одиничного кола, отримана при повороті точки
на кут:

а) І  б) ІІ  в) ІІІ  г) ІV  д) інша відповідь

Який знак має вираз:

а)  б) в)  г)   д)

Знайти значення виразу:

а)   б) 1  в)  г) 2  д) -2

Обчислити:

а) 1  б)  в)  г)   д)

Чому дорівнює значення виразу:  

а) 3  б) -1  в) 1  г) 2  д) інша відповідь

Перетворити у добуток:  

а)   б)  в) г)
д) інша відповідь

ІІ частина: оцінюється по 2 бали

Спростити:   

Довести тотожність:


Контрольна робота №4 на тему: “Перетворення найпростіших тригонометричних виразів. Найпростіші тригонометричні рівняння ”

І варіант

І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)

Розв’язати рівняння:

а)   б)  в)  г)  
д)

Розв’язати рівняння:

а)   б)  в)  г)
д) інша відповідь

Розв’яжіть рівняння:

а)   б)  в)  г)
д)

Обчислити:

а)   б) в)  г)

Розв’язати нерівність:

а) б)  
в)  г)
д) інша відповідь

ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)

Розв’язати рівняння:

Розв’язати нерівність:


ІI варіант

І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)

Розв’язати рівняння:

а)   б)  в)  г)  
д)

Розв’язати рівняння:

а)   б)  в)  г)
д)

Розв’яжіть рівняння:

а)   б)  в)  г)
д)

Обчислити:

а)   б) в)  г)

Розв’язати нерівність:

а) б)  
в)  г)
д) інша відповідь

ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)

Розв’язати рівняння:

Розв’язати нерівність:


Підсумкова контрольна робота за рік

 

І варіант

І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)

Яка область визначення функції ?

а)R  б)  в) (-∞; 1]  г) [-1; 1]

Знайти нулі функції 

а) 4  б) -2; 2   в) -4; 4   г) 2

Знайти значення виразу: 

а) 2  б) 3   в) 4   г)5

Скоротити дріб :  

а) ab  б)  в) a+b   г)

Спростити вираз:

а) -1  б) 1  в)  г)

Розв’язати рівняння

а)   б)   в)  г) коренів немає

ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)

Розв’язати рівняння

Спростити вираз


 

ІI варіант

І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)

Яка область визначення функції ?

а)  R  б) (-∞; -2)(2+∞)  в)  г) (2+∞)

Яка з даних функцій є зростаючою на множині R?

а)  б)   в)  г)

Знайти значення виразу

а)  б)   в)   г)

Скоротити дріб:  

а)  б)   в)   г)

Спростити вираз:

а) 2 cos 4α   б) cos 4α  в) 2 cos 3α  г) cos 3α

Розв’язати рівняння:    

а)   б)   в)  г)

ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)

Розв’язати рівняння: 

Спростити вираз: