Державний навчальний заклад
«Центр професійної освіти інформаційних технологій,
поліграфії та дизайну М. Києва»
Розглянуто і схвалено Затверджено
на засіданні методичної комісії Заступником директора
Протокол № ___ від __ 2020 р. З Н.Р ____ Зуб Т.А
Голови МК ____ Шуміло Т.Г
Тематичні контрольні роботи
з курсу “Алгебра і початки аналізу ”
I курс, рівень стандарту
Укладач: Дяченко А.В -
- спеціаліст вищої категорії
Контрольна робота № 1 на тему: « Функції, властивості та графіки»
І варіант
І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал
Яка з точок належить графіку функції
а) (-1; -1) б) (2; 10) в) (1; -1) г) (1; 1) д) (-2; 11)
У яких координатних чвертях лежать графік функції
а) І, ІІ б) І, ІІІ в) ІІ, ІІІ г) ІІІ, IV д) I, III, IV
Вершина якої з парабол належить осі абсцис?
а) б) в) г)
д)інша відповідь
Вкажіть нулі функції
а) (3; 0); (0; ) б) (-3; 0); (0; ) в) (0; 3); (; 0) г) (0; -3); (; 0)
д) інша відповідь
Серед вказаних функції вкажіть парну функцію?
а) б) в) г) д)
Вкажіть область визначення функції
а) (-∞; 3) б) (-∞; 3] в) (3; +∞) г) д) інша відповідь
ІІ – частина: кожне завдання – 2 бали
Установити відповідність між функціями завданими формулами (1-4) та їх областю
визначення (А-Д)
Д) R
Побудуйте графік функції, укажіть проміжки зростання і проміжки спадання функції
ІІ варіант
І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал
Знайти координати точки перетину графіка функції з віссю абсцис
а) (0; 15) б) (3; 0) в) (0; 3) г) (-3; 0) д) (0; -3)
У яких координати чвертях лежить графік функції
а) I; IV б) I; II в) II; IV г) I; III д) I, II, III
Вершина якої з парабол лежить на осі ординат?
а) б) в) г)
д) інша відповідь
Вкажіть нулі функції
а) (0; -3); (3;0) б) (0; 3); (0; -3) в) (0; -3); (-3; 0) г) (0; -3); (-3; 0)
д) інша відповідь
Серед вказаних функцій знайдіть непарну функцію
а) б) в) г)
Вкажіть область визначення функції
а) (-∞; 2) б) (-∞; 2] в) (2; +∞) г) [2; +∞) д) інша відповідь
ІІ частина: кожне завдання – 2 бали
Укажіть відповідність між функціями заданими формулами (1-4) та їх областю визначення (А-Д)
Побудуйте графік функції, укажіть проміжки зростання і проміжки спадання функції
Контрольна робота №2 на тему: «Корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показниками. Степенева функція»
І варіант
І частина: кожне завдання оцінюємо в 1 бал
Виконайте тотожне перетворення виразу:
а) 32 б) 8 в) 12 г) 10 д) інша відповідь
Спросити:
а) б) в) г) д)
Виконайте тотожне перетворення:
а) б) в) г) д) інша відповідь
Записати у вигляді степеня вираз
а) б) в) г) д)
Внести множник під знак кореня:
а) б) в) г) д)
Звільнитись від ірраціональності у знаменнику дробу:
а) б) в) г) д) інша відповідь
ІІ частина: оцінюється по 2 бали кожне завдання
Установити відповідність між рівняннями (1-4) та відповідями (А-Д)
розв’язати нерівності:
а)
б) (4-3х)
ІІ варіант
І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал
Виконайте тотожні перетворення виразу
а) б) 3 в) 9 г) 3 д)
Спростити
а) б) в) г) д)
Виконайте тотожне перетворення:
а) б) в) г) д) інша відповідь
Спростити вираз
а) б) в) г) д)
Винести множник з-під знака кореня:
а) б) в) г) д)
Звільніться від ірраціональності у знаменнику дробу:
а) б) в) г) д) інша відповідь
ІІ частина: оцінюється по 2 бали кожне завдання
Установити відповідність між рівняннями (1-4) та відповідями (А-Д)
Розв’язати нерівності:
а)
б)
Контрольна робота № 3 на тему: «Тригонометричні функції числового аргументу. Основні тригонометричні формули. Тригонометричні функції»
І варіант
І частина: кожне завдання оцінюється в 1 бал
Чому дорівнює градусна міра кута, радіанна міра якого дорівнює :
а) б) в) г) д)
Який знак має вираз:
а) б) в) г) д)
Знайти значення виразу:
а) 3 б) в) г) д) інша відповідь
Обчислити:
а) б) в) г) д) 1
Чому дорівнює значення виразу:
а) б) в) г) д) інша відповідь
Перетворити у добуток:
а) б) в) г)
д) інша відповідь
ІІ частина: кожне завдання 2 бали
Спростити:
Довести тотожність:
ІІ варіант
І частина: кожне завдання оцінюємо в 1 бал
В якій чверті знаходиться точка одиничного кола, отримана при повороті точки
на кут:
а) І б) ІІ в) ІІІ г) ІV д) інша відповідь
Який знак має вираз:
а) б) в) г) д)
Знайти значення виразу:
а) б) 1 в) г) 2 д) -2
Обчислити:
а) 1 б) в) г) д)
Чому дорівнює значення виразу:
а) 3 б) -1 в) 1 г) 2 д) інша відповідь
Перетворити у добуток:
а) б) в) г)
д) інша відповідь
ІІ частина: оцінюється по 2 бали
Спростити:
Довести тотожність:
Контрольна робота №4 на тему: “Перетворення найпростіших тригонометричних виразів. Найпростіші тригонометричні рівняння ”
І варіант
І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)
Розв’язати рівняння:
а) б) в) г)
д)
Розв’язати рівняння:
а) б) в) г)
д) інша відповідь
Розв’яжіть рівняння:
а) б) в) г)
д)
Обчислити:
а) б) в) г)
Розв’язати нерівність:
а) б)
в) г)
д) інша відповідь
ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)
Розв’язати рівняння:
Розв’язати нерівність:
ІI варіант
І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)
Розв’язати рівняння:
а) б) в) г)
д)
Розв’язати рівняння:
а) б) в) г)
д)
Розв’яжіть рівняння:
а) б) в) г)
д)
Обчислити:
а) б) в) г)
Розв’язати нерівність:
а) б)
в) г)
д) інша відповідь
ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)
Розв’язати рівняння:
Розв’язати нерівність:
Підсумкова контрольна робота за рік
І варіант
І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)
Яка область визначення функції ?
а)R б) в) (-∞; 1] г) [-1; 1]
Знайти нулі функції
а) 4 б) -2; 2 в) -4; 4 г) 2
Знайти значення виразу:
а) 2 б) 3 в) 4 г)5
Скоротити дріб :
а) ab б) в) a+b г)
Спростити вираз:
а) -1 б) 1 в) г)
Розв’язати рівняння
а) б) в) г) коренів немає
ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)
Розв’язати рівняння
Спростити вираз
ІI варіант
І частина: (кожне завдання оцінюється по 1 балу)
Яка область визначення функції ?
а) R б) (-∞; -2)(2+∞) в) г) (2+∞)
Яка з даних функцій є зростаючою на множині R?
а) б) в) г)
Знайти значення виразу
а) б) в) г)
Скоротити дріб:
а) б) в) г)
Спростити вираз:
а) 2 cos 4α б) cos 4α в) 2 cos 3α г) cos 3α
Розв’язати рівняння:
а) б) в) г)
ІІ частина: (по 3 бали за кожне завдання)
Розв’язати рівняння:
Спростити вираз: