Алгебра-інформатика. Квадратична функція.

Про матеріал
закріпити вміння будувати графіки квадратичної функції і за графіком визначати її основні властивості , використовуючи властивості квадратичної функції розв’язувати завдання, підвищувати рівень навчальної мотивації з використанням комп’ютерних технологій , розвивати логічне мислення..
Перегляд файлу

Предмет: Алгебра                                                                                       Вчитель: Околіта М. В.

Клас 9

Тема: Квадратична функція

Мета: закріпити вміння будувати графіки квадратичної функції і за графіком

визначати її основні властивості ,  використовуючи властивості квадратичної функції

розв’язувати завдання,  підвищувати рівень навчальної мотивації з використанням

комп’ютерних технологій , розвивати логічне мислення..

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок..

Хід уроку

І. Організаційний етап.

- привітання;

- перевірка готовності учнів до уроку;

- налаштування на робочу обстановку;

- проведення інструктажу з техніки БЖ в комп’ютерному класі.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Учні отримують аркуші з розв’язком домашнього завдання. Після чого, вони проводить самоперевірку, обговорюємо розв’язки вправ, з’ясовуємо питання, які виникли при розв’язування домашнього завдання..

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Учням потрібно заповнити пропуски, щоб вийшло вірне твердження або правильне формулювання визначення правила.

  • Функція у = aх 2  + bx + c , де а , b , c - задані дійсні числа , а ≠ 0 ,

х - дійсна змінна, називається ... функцією.

  • Графік функції у = ах 2  при будь-якому а ≠ 0 називають ...
  • Функція у = х 2  є ... ( зростаючою, спадною) на проміжку х < 0 .
  • Значення х , при яких квадратична функція дорівнює нулю ,

називають ... функції .

  • Точку перетину параболи з віссю симетрії називають ...

параболи .

  • При а > 0 вітки параболи у = ах 2  спрямовані ....
  • .Якщо а <0 і х ≠ 0 , функція у = ах 2  приймає ...

/ додатні, від’ємні/ значення.

IV. Формулювання мети і завдань уроку.

Темою нашого уроку являється «Квадратична функція».  Сьогодні ми вдосконалимо раніше набуті знання про квадратичну функцію.

V. Застосування знань, умінь та навичок.

Завдання виконуємо в усній формі.

  •  Знайдіть координати вершини параболи у = х 2  -4х +4
  •  Знайдіть нулі квадратичної функції у = х 2  + х - 2
  • Не виконуючи побудова графіка , визначте , найбільше або

найменше значення приймає квадратична функція у = 2 - 5х- 3х 2

  • За графіком знайдіть значення х , при яких значення функції

у = х 2  - 5х + 6 додатні, від’ємні, дорівнюють нулю. Знайдіть проміжки зростання та спадання функції .

 

  http://3.bp.blogspot.com/--I07r66tHus/Ush_xPycN1I/AAAAAAAAAM4/XXTu43E7yOc/s1600/kv008.jpg

Клас ділиться на 3 групи.

Завдання

1 група. Не виконуючи побудови графіка функції у = х2 - 4х + 6 , знайти її найбільше або найменше значення .

 

2 група. Знайти значення х , при яких квадратична функція у = 2х2 - 5х +3 приймає значення, рівне 1.

3 група. Знайдіть координати точок перетину параболи у = х2 + х - 12 з осями координат.

VI. Підсумок уроку.

Робота з програмою Advanced Grapher.

Учням потрібно вирішити графічно нерівність

Після цього проводиться тестування на MyTestStudent.

 

VII. Домашнє завдання.

1. Знайти значення х , при яких квадратична функція у = 2х2 - 5х +3 приймає значення, рівне 1 . Перевірита за допомогою програми Advanced Grapher

2 . Знайдіть координати точок перетину параболи у = х2 + х – 12 зосями координат. Перевірита за допомогою програми Advanced Grapher

 

docx
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку