Технологічна карта дистанційного уроку "Комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресії"

Про матеріал
Дистанційний урок застосування знань, умінь і навичок. Мета уроку: - формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Арифметична та геометрична прогресії», удосконалити вміння та навички розв’язувати задачі, що поєднують комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресій, показати практичне застосування теми під час розв’язування прикладних задач; - формування ключових компетентностей: формувати вміння аналізувати, аргументувати і доводити правильність тверджень, генерувати нові ідеї, вирішувати проблеми, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності, сприяти розвитку критичного мислення, усвідосленню значення математики для повноцінного життя у суспільстві, свідомого ставлення до навчання та підготовки до ДПА, и вихованню відповідальності та наполегливості.
Перегляд файлу

 

 

Дистанційний урок алгебри у 9 класі

Прогресс Стоковые иллюстрации. 249 790 Прогресс клипарты и иллюстрации на  условиях «роялти-фри» для поиска от тысяч авторов векторных клипартов в  формате EPS и стоковых изображений. «Комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресії»

 

 

 

 

 

 

 

Кубики Пластмастер цветные 14001 — купить по выгодной цене на Яндекс.МаркетеЗадача о зёрнах на шахматной доске — Википедия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

  

Вчитель

Технологічна карта

дистанційного уроку алгебри у 9 класі

 

  

 

Тема уроку

Комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресії. Розв’язування задач

Мета уроку

  • формування предметних компетентностей:

узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Арифметична та геометрична прогресії», удосконалити вміння та навички розв’язувати задачі, що поєднують комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресій, показати практичне застосування теми під час розв’язування прикладних задач;

  • формування ключових компетентностей:

формувати вміння аналізувати, аргументувати і доводити правильність тверджень, генерувати нові ідеї, вирішувати проблеми, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності, сприяти розвитку критичного мислення, усвідосленню значення математики для повноцінного життя у суспільстві, свідомого ставлення до навчання та підготовки до ДПА, и вихованню відповідальності та наполегливості.

Тип уроку

Урок застосування знань, умінь і навичок

Завдання уроку

  • повторити означення, властивості, формули з теми «Арифметична та геометрична прогресії»;
  • розв’язати задачі практичного змісту на комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресії.

Наскрізні лінії компетентностей, які реалізуються

  • екологічна безпека та сталий розвиток;
  • здоров’я і безпека;
  • підприємливість і фінансова грамотність

Обладнання та ресурси:

ноутбук, графічний планшет, презентація, підручник (Алгебра, 9 кл., А. Г. Мерзляк та ін.), збірник завдань для ДПА (О. С. Істер та ін., 2020 р.), онлайн-дошка liveboard, GoogleMeet, додаток google classroom, classtime, Learningapps.org, сканер QR-кодів.


 

Хід уроку

 

№ з/п

Етап уроку

Час

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Очікувані результати

1.

Організаційний етап

2 хв

Привітання з учнями, налагодження технічного процесу.

Підключення до уроку, налаштування на навчання.

https://meet.google.com/

Створення сприятливої психологічної атмосфери на уроці, готовність учнів до уроку.

2.

Актуалізація опорних знань

3 хв

Учитель організовує виконання інтерактивної вправи «Знайди пару»

з обговоренням за методом «Увімкнений мікрофон» на платформі Learningapps.org (https://learningapps.org/display?v=pa193xhoc21), проводить корекцію знань учнів.

Повторюють формули, відповідають на запитання учителя, визначають, які з вказаних формул, понять, властивостей відносяться до зазначених видів прогресій.

Чітко структурований матеріал сприяє кращому засвоєнню знань, активізує пізнавальну діяльність учнів.

3.

Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

3 хв

Учитель презентує матеріали

«Прогресії навколо нас», показує необхідність комплексного застосування арифметичної та геометричної прогресії. Мотивує до активної роботи на уроці з використанням дидактичної гри «Кола на воді» методом «Увімкнений мікрофон».

Повідомляє учням тему, мету, завдання уроку.

Осмислюють застосування  прогресій у житті.

Виконують праву «Кола на воді» (називають емоції, настрій, почуття) знайомляться з девізом уроку, записують дату та тему уроку в зошити.

Краще розуміння зв'язку між математикою і повсякденним життям, можливості застосування математичних знань, умінь та навичок. Мотивація до активної роботи на уроці.

4.

Застосування знань, умінь та навичок

14 хв

Робота з графічним планшетом на онлайн-дошці liveboard: фронтальне розв’язування прикладних задач на комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресій, координація роботи учнів у ході розв’язання завдань, допомога учням у формулюванні висновків до прикладних задач.

Учні роблять записи в зошиті, визначають, як побудувати математичну модель задачі, пропонують способи розв’язання, самостійно виконують відповідні  обчислення, аналізують отримані розв’язки, роблять висновки.

Розв’язання даних завдань сприяє глибокому вивченню теми, погляд на неї з різних сторін, узагальненню та систематизації основних понять, властивостей, способів дій, формуванню вмінь та навичок застосувавати знання в нестандартних ситуаціях.

Учитель проводить психологічну розминку.

Учні беруть олівець, закривають очі і намалюють на папері одну із запропонованих геометричних фігур: коло, трикутник, квадрат, ламана.

Зняття втоми та напруги очей, розслаблення м’язів.

4 хв

Учитель проводить самостійну роботу в режимі реального часу у формі тестування (командна гра «Запуск ракети») на платформі Classtime https://www.classtime.com/code/7ZEP3K (код сесії 7ZEP3K), визначає типові помилки, проводить корекцію знань  та вмінь учнів.

Учні виконують самостійну роботу в режимі реального часу, виконують роботу над помилками.

Організація учнів до самостійної роботи. Можливість для учнів зробити самооцінку своїх знань та умінь, спряє вихованню відповідальності за результати роботи команди.

5.

Підсумки уроку, рефлексія

2 хв

Учитель проводить аналіз активності учнів на уроці, повідомляє учням оцінки (тестування+робота на уроці) Повідомляє результати психологічної розминки, пропонує учням виконати рефлексію за допомогою інтерактивної вправи

«6 капелюхів».

Учні дізнаються результати психологічної розминки, рефлексують за допомогою інтерактивної вправи

«6 капелюхів».

Урок підходить до логічного завершення, діти роблять свої висновки, що дає змогу вчителю краще оцінити якість проведення уроку. Врахувати коментарі учнів при відборі матеріалу на наступний урок.

6.

Повідомлення домашнього завдання

(«Крок до ДПА»)

2 хв

Учитель повідомляє домашнє завдання, дедлайни виконання. Виконати з підручника №18.52, зі збірника завдань для ДПА варіант 21 № 3.2, варіант 44 № 3.2), роздрукувати або переписати таблицю з формулами, поповнити довідник з математики. Додаткове завдання для тих, хто хоче знати більше:опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=kmdHZ_pqZ_k, виконати тренувальні завдання до уроку.

Завдання передаються через Googleclassroom до наступного уроку.

Учні виконують завдання, фотографують і пересилають через Googleclassroom до наступного уроку, позначають як виконане, отримують оцінку.

Домашнє завдання є диференційованим, включає вправи зі збірника завдань для ДПА мотивує учнів відповідально виконувати домашнє завдання, готуватися до ДПА.

 

 

 

 

 


Інструкція для учнів

 

 До початку дистанційного уроку:

 

  1. Повторити означення, властивості, формули з теми «Арифметична та геометрична прогресії».
  2. Завантажити та встановити на свій смартфон додаток для сканування

 QR-кодів.

  1. Завантажити та встановити на свій смартфон додаток  GoogleMeet.

 

Дистанційний урок:

 

1.

Підключення до уроку за покликанням https://meet.google.com/

2.

Інтерактивна вправа «Знайди пару».

https://learningapps.org/display?v=pa193xhoc21

Сервіс LearningApps 

3.

Задача 1.

Гальмуючи, легковий автомобіль за першу секунду проїхав 15 м, а за кожну наступну – на 3 м менше, ніж за попередню. Сучасний електрокар Tesla Model X, (рухаючись зі швидкістю 100 км/год) гальмуючи, за першу секунду  проїжджає 24м, а за кожну наступну у 2 рази менше ніж за попередню.

Знайдіть:

  1. Гальмівний шлях легкового автомобіля
  2. Гальмівний шлях Tesla Model X.

Чи безпечно рухатися зі швидкістю 100 км/год?

Що б ви порадили компанії Ілона Маска?

 

Задача 2.

Два товариші Максим та Артем вирішили здавати макулатуру до пунктів прийому протягом 5 днів. За 1 кг паперу платять 3 грн. Скільки грошей заробить кожен хлопець, якщо  Максим першого дня здасть 1 кг паперу, а потім щодня буде збільшувати масу на 2 кг, а Артем у перший день занесе 2 кг сировини, а далі буде збільшувати масу у 2 рази щодня? Скільки дерев вдасться врятувати хлопцям, якщо 100 кг макулатури рятує 1 дерево?  Скільки дерев за таких умов врятує 9 клас, у якому навчається 30 учнів?

 

Задача 3.

Дохід сім’ї Петренків, що складається з батька, матері та доньки-студентки становить 10773 грн на місяць. Числа, яким пропорційні доходи кожного члена сім’ї, утворюють геометричну прогресію, третій член якої дорівнює 12. Якщо замість 12 поставити 9, то числа утворять арифметичну прогресію. Скільки коштів заробляє кожен член сім’ї, якщо найбільше заробляє батько, а найменше – донька?

 

4.

Онлайн-тестування на платформі Classtime

(командна гра «Допоможіть Міжнародній космічній станції»). https://www.classtime.com/code/7ZEP3K

(код сесії 7ZEP3K)

 

Classtime Reviews 2021: Details, Pricing, & Features | G2 

 

 

     Домашнє завдання (дедлайн – до наступного уроку):

 

  1. Завдання за підручником (Алгебра 9 клас, А.Г. Мерзляк та ін.): № 18.52.
  2. Завдання «Крок до ДПА» (Збірник завдань, О. Істер та ін. 2020 р.):

варіант 21 № 3.2, варіант 44 № 3.2.

  1. Роздрукувати або переписати таблицю з формулами, поповнити довідник з математики.
  2. Для тих, хто хоче знати більше: переглянути відеоурок «Як перетворити нескінченні періодичні дроби в звичайні?», виконати тренувальні завдання до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=kmdHZ_pqZ_k

Google Classroom в Украине: Как пользовать образовательным сервисом

Виконані завдання надіслати через Googleclassroom,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку