Презентація дистанційного уроку "Комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресій"

Про матеріал
Презентація дистанційного уроку "Комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресій". Мета уроку: - формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Арифметична та геометрична прогресії», удосконалити вміння та навички розв’язувати задачі, що поєднують комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресій, показати практичне застосування теми під час розв’язування прикладних задач; - формування ключових компетентностей: формувати вміння аналізувати, аргументувати і доводити правильність тверджень, генерувати нові ідеї, вирішувати проблеми, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності, сприяти розвитку критичного мислення, усвідосленню значення математики для повноцінного життя у суспільстві, свідомого ставлення до навчання та підготовки до ДПА, и вихованню відповідальності та наполегливості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційний урок алгебри у 9 класі«Комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресії. Розв’язування задач»

Номер слайду 2

Інтерактивна вправа «Знайди пару»

Номер слайду 3

Інтерактивна вправа «Знайди пару»

Номер слайду 4

Систематизуємо формули у вигляді таблиці

Номер слайду 5

Прогресії допомагають нам:розрахувати вартість поїздки у таксі, вартість доставки певного товару;визначити період, протягом якого нам потрібно заощаджувати кошти на втілення своїх мрій;

Номер слайду 6

Прогресії допомагають нам:визначити, чи вигідні умови кредитування банку, умови надання послуг певною фірмою;оцінити, на який період вистачить запасів кисню в атмосфері, лісових насаджень;

Номер слайду 7

Прогресії допомагають нам:розрахувати кількість шкідливих речовин, які осідають в легенях курця за рік, розв’язати «Задачу брудних рук».

Номер слайду 8

Прогресії допомагають нам:визначити тривалість лікування та кількість необхідних ліків на курс лікування;зробити розрахунки для будівництва та інженерної справи.

Номер слайду 9

Розум – це не тільки знання, а й уміння застосовувати знання на ділі. Арістотель. Двадцяте січня. Класна робота. Комплексне застосування арифметичної та геометричної прогресії. Розв’язування задач

Номер слайду 10

Гра «Кола на воді» Ми візьмемо з собою… П - Р - О - Г –Р - Е - С - І –Я -

Номер слайду 11

Задача №1 (здоров’я і безпека) Гальмуючи, легковий автомобіль за першу секунду проїхав 15 м, а за кожну наступну – на 3 м менше, ніж за попередню. Сучасний електрокар Tesla Model X, (рухаючись зі швидкістю 100 км/год) гальмуючи, за першу секунду проїжджає 24м, а за кожну наступну у 2 рази менше ніж за попередню. Знайдіть: Гальмівний шлях легкового автомобіля Гальмівний шлях Tesla Model X. Чи безпечно рухатися зі швидкістю 100 км/год?Що б ви порадили компанії Ілона Маска?

Номер слайду 12

Задача №1. Гальмуючи, легковий автомобіль за першу секунду проїхав 15 м, а за кожну наступну – на 3 м менше, нід за попередню. Сучасний електрокар Tesla Model X, (рухаючись зі швидкістю 100 км/год) гальмуючи, за першу секунду проїжджає 24 км, а за кожну наступну у 2 рази менше ніж за попередню. Знайдіть: Гальмівний шлях легкового автомобіля Гальмівний шлях Tesla Model X.

Номер слайду 13

Задача №2 (екологічна безпека і сталий розвиток, підприємливість і фінансова грамотність) Два товариші Максим та Артем вирішили здавати макулатуру до пунктів прийому протягом 5 днів. За 1 кг паперу платять 3 грн. Скільки грошей заробить кожен хлопець, якщо Максим першого дня здасть 1 кг паперу, а потім щодня буде збільшувати масу на 2 кг, а Артем у перший день занесе 2 кг сировини, а далі буде збільшувати масу у 2 рази щодня? Скільки дерев вдасться врятувати хлопцям, якщо 100 кг макулатури рятує 1 дерево? Скільки дерев за таких умов врятує 9 клас, у якому навчається 30 учнів?

Номер слайду 14

Задача №2. Два товариші Максим та Артем вирішили здавати макулатуру до пунктів прийому протягом 5 днів. За 1 кг паперу платять 3 грн. Скільки грошей заробить кожен хлопець, якщо Максим першого дня здасть 1 кг паперу, а потім щодня буде збільшувати масу на 2 кг, а Артем у перший день занесе 2 кг сировини, а далі буде збільшувати масу у 2 рази щодня? Скільки дерев вдасться врятувати хлопцям, якщо 100 кг макулатури рятує 1 дерево? Скільки дерев за таких умов врятує 9 клас, у якому навчається 30 учнів?

Номер слайду 15

Психологічна розминка Щоб зняти втому, напругу очей, зробимо перерву в роботі. Візьміть олівець, закрийте очі і намалюйте у відведеному місці технологічної картки одну із запропонованих геометричних фігур: коло, трикутник, квадрат, ламана. Результати розминки ви дізнаєтеся наприкінці уроку. Я дихаю вільно. Моє тіло стає легким, наповнюється життєдайним повітрям. М’язи відпочивають. Мені приємно на душі. Я бажаю собі і всім людям добра, миру, любові і здоров’я.

Номер слайду 16

Задача №3 (підприємливість і фінансова грамотність) Дохід сім’ї Петренків, що складається з батька, матері та доньки-студентки становить 10773 грн на місяць. Числа, яким пропорційні доходи кожного члена сім’ї, утворюють геометричну прогресію, третій член якої дорівнює 12. Якщо замість 12 поставити 9, то числа утворять арифметичну прогресію. Скільки коштів заробляє кожен член сім’ї, якщо найбільше заробляє батько, а найменше – донька?

Номер слайду 17

Задача №3. Дохід сім’ї Петренків, що складається з батька, матері та доньки-студентки становить 10773 грн на місяць. Числа, яким пропорційні доходи кожного члена сім’ї, утворюють геометричну прогресію, третій член якої дорівнює 12. Якщо замість 12 поставити 9, то числа утворять арифметичну прогресію. Скільки коштів заробляє кожен член сім’ї, якщо найбільше заробляє батько, а найменше – донька?

Номер слайду 18

Онлайн-тестування на платформі Classtime(командна гра «Допоможіть Міжнародній космічній станції») Необхідно поповнити запаси! Астронавти Міжнародної космічної станції очікують на їжу та паливо. Та й наукові експерименти не будуть зайвими. Давайте спробуємо допомогти - запустимо ракету з місією! Та, у випадку, якщо ви не слідкуєте за новинами: ракетні прискорювачі тепер можна використовувати повторно, тож подбайте про те, щоб безпечно повернути ракету на Землю. Вперед до майбутнього!

Номер слайду 19

Психологічна розминка. Квадрат – асоціюється з такими рисами характеру, як наполегливість,  твердість характеру, іноді принциповість, упевненість в собі. Трикутник – наполегливість, впевненість в собі, вміння вислуховувати іншого, прислуховуватися до порад та впевнено йти до поставленої мети. Круг, коло – емоційність, схильність приймати проблеми інших як свої, співчувати, доброзичливість, відвертість. Ламана – непостійність, невпевненість у собі, пошук себе, часта зміна настрою, але разом з цим чуйність і щирість.

Номер слайду 20

Рефлексія. Вправа «6 капелюхів»

Номер слайду 21

Домашнє завдання. Завдання за підручником (Алгебра 9 клас, А. Г. Мерзляк та ін.): № 18.52. Завдання «Крок до ДПА» (Збірник завдань, О. Істер та ін. 2020 р.): варіант 21 № 3.2, варіант 44 № 3.2. Роздрукувати або переписати таблицю з формулами, поповнити довідник з математики.4. Для тих, хто хоче знати більше: переглянути відеоурок «Як перетворити нескінченні періодичні дроби в звичайні?», виконати тренувальні завдання до уроку. https://www.youtube.com/watch?v=kmd. HZ_pq. Z_k

Номер слайду 22

Урок на сьогодні завершено,Але кожен повинен знати: Прогресії неперевшені!Прогресу без прогресій не бувати!Дякую усім!

pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку