Мета: Формувати навички вживання нових лексичних одиниць,вимови та граматичних явищ(розбір та засвоєння правил, які лежать в основі навички). Вдосконалювати навички читання, письма та усного мовлення, сприйняття інформації на слух та візуально. Розвивати культуру спілкування й мовленнєву реакцію учнів. Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
Тип уроку. Урок формування навичок і вмінь. Перевірка домашнього завдання,актуалізація і корекція опорних знань, навичок та умінь; повідомлення теми,цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів; вивчення нового матеріалу(вступні, мотиваційні та пізнавальні вправи); первинне застосування нових знань(пробні вправи); самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях(тренувальні вправи за зразком,інструкцією, завданням); творче перенесення знань і навичок у нові ситуації (творчі вправи); підсумки та повідомлення домашнього завдання.
What adjectives do we need to describe different kinds of transport? Fast - faster- the fastest. Slow – slower- the slowest. Cheap – cheaper –the cheapest. Expensive – more expensive- the most expensive. Safe – safer- the safest. Exciting – more exciting- the most exciting. Healthy – healthier- the healthiest
Agree or disagree with the statements. Travelling by plane is a very fast way It is cheap to fly by plane. Travelling by ship is cheap. All people can sail by ship. You don’t depend on the time table driving your own car. If you want to enjoy the country view you should travel by bus
Phrasal verbs have two parts: a verb and one or two prepositions. They are very common in English. Get in Get out of We use get in and get out of with a car and taxi. We use get on and get off with a train, a plane, a tram, a ship, a motorbike and a scooter.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type