Алгоритми та виконавці

Про матеріал
Підсумковий тест з теми "Алгоритми і програми" для учнів 6 класу. Повторення, узагальненя знань.
Перегляд файлу

Алгоритми та виконавці 6 клас
1.Команда – це
1) повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії
2) повідомлення, яке є розповідним реченням
3) повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії
4) план дій
2. Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається
1) командиром
2) виконавцем
3) новим об’єктом
4) планом
3. Алгоритм – це
1) певна дія
2) скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі
3) певний план
4) об’єкт
4.Комп’ютерна програма
1) Скретч
2) команда
3) інструкція
4) результат
5.Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку
1) синій прапорець
2) червоний квадрат
3) зелений прапорець
4) червоний прапорець
6.Команди групи “Рух” використовують для
1) закінчення дії на сцені
2) переміщення виконавця на сцені
3) керування об’єктом
4) створення зображення на полі
7.Меню “Файл” використовують,
1) щоб створити і відкрити проект
2) щоб видалити об’єкт
3) щоб об’єкт рухався
4) щоб змінити програму
8.Виконавець команд у програмі Скетч
1) Синій кіт
2) Білий кіт
3) Рудий кіт
4) Зелений кіт
9.Проект –
1) файл, створений у ОС Windows
2) файл, створений у середовищі Скретч
3) файл, переміщений у папку
4) файл, збережений на зовнішньму носії
10.Спрайтами називають
1) об’єкти, створені у графічному середовищі
2) виконавців алгоритму в середовищі Скретч
3) програму Скретч
4) ОС Windows
11.Набір команд, які може виконати виконавець, – це
1) програма
2) алгоритм
3) команда
4) система команд
12.Алгоритм не може виконувати
1) людина
2) комп’ютер
3) стіл
4) робот
13.Алгоритмом є
1) заява на відпустку
2) кулінарний рецепт
3) розклад руху поїздів
4) список книжок у шкільній бібліотеці
 

Алгоритми та виконавці 6 клас
1.Команда – це
1) повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії
2) повідомлення, яке є розповідним реченням
3) повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії
4) план дій
2. Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається
1) командиром
2) виконавцем
3) новим об’єктом
4) планом
3. Алгоритм – це
1) певна дія
2) скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі
3) певний план
4) об’єкт
4.Комп’ютерна програма
1) Скретч
2) команда
3) інструкція
4) результат
5.Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку
1) синій прапорець
2) червоний квадрат
3) зелений прапорець
4) червоний прапорець
6.Команди групи “Рух” використовують для
1) закінчення дії на сцені
2) переміщення виконавця на сцені
3) керування об’єктом
4) створення зображення на полі
7.Меню “Файл” використовують,
1) щоб створити і відкрити проект
2) щоб видалити об’єкт
3) щоб об’єкт рухався
4) щоб змінити програму
8.Виконавець команд у програмі Скетч
1) Синій кіт
2) Білий кіт
3) Рудий кіт
4) Зелений кіт
9.Проект –
1) файл, створений у ОС Windows
2) файл, створений у середовищі Скретч
3) файл, переміщений у папку
4) файл, збережений на зовнішньму носії
10.Спрайтами називають
1) об’єкти, створені у графічному середовищі
2) виконавців алгоритму в середовищі Скретч
3) програму Скретч
4) ОС Windows
11.Набір команд, які може виконати виконавець, – це
1) програма
2) алгоритм
3) команда
4) система команд
12.Алгоритм не може виконувати
1) людина
2) комп’ютер
3) стіл
4) робот
13.Алгоритмом є
1) заява на відпустку
2) кулінарний рецепт
3) розклад руху поїздів
4) список книжок у шкільній бібліотеці
 

 

docx
Додано
7 вересня 2021
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку