Узагальнюючий тест по темі "Алгоритми та виконавці" для 6 класу на 28 завдань
Алгоритми та виконавці
Завдання #1
Запитання:
Команда – це
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії
2) повідомлення, яке є розповідним реченням
3) повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії
4) план дій
Завдання #2
Запитання:
Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) командиром
2) виконавцем
3) новим об’єктом
4) планом
Завдання #3
Запитання:
Алгоритм – це
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) певна дія
2) скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі
3) певний план
4) об’єкт
Завдання #4
Запитання:
Форми подання алгоритму
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) візуальна і словесна
2) візуальна і графічна
3) словесна і графічна
4) графічна і звукова
Завдання #5
Запитання:
Комп’ютерна програма
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) Скретч
2) команда
3) інструкція
4) результат
Завдання #6
Запитання:
Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) синій прапорець
2) червоний квадрат
3) зелений прапорець
4) червоний прапорець
Завдання #7
Запитання:
Команди групи “Рух” використовують для
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) закінчення дії на сцені
2) переміщення виконавця на сцені
3) керування об’єктом
4) створення зображення на полі
Завдання #8
Запитання:
Меню “Файл” використовують,
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) щоб створити і відкрити проект
2) щоб видалити об’єкт
3) щоб об’єкт рухався
4) щоб змінити програму
Завдання #9
Запитання:
Виконавець команд у програмі Скетч
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) Синій кіт
2) Білий кіт
3) Рудий кіт
4) Зелений кіт
Завдання #10
Запитання:
Проект –
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) файл, створений у ОС Windows
2) файл, створений у середовищі Скретч
3) файл, переміщений у папку
4) файл, збережений на зовнішньму носії
Завдання #11
Запитання:
Спрайтами називають
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) об’єкти, створені у графічному середовищі
2) виконавців алгоритму в середовищі Скретч
3) програму Скретч
4) ОС Windows
Завдання #12
Запитання:
Набір команд, які може виконати виконавець, – це
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) програма
2) алгоритм
3) команда
4) система команд
Завдання #13
Запитання:
Алгоритм не може виконувати
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) людина
2) комп’ютер
3) стіл
4) робот
Завдання #14
Запитання:
Алгоритмом є
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) заява на відпустку
2) кулінарний рецепт
3) розклад руху поїздів
4) список книжок у шкільній бібліотеці
Завдання #15
Запитання:
Алгоритм – це
Оберіть один із 3 варіантів відповідей
1) будь-яка послідовність команд для розв’язування задачі
2) скінчення послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі
3) певна послідовність деяких команд
Завдання #16
Запитання:
Виконавець алгоритму – це
Оберіть один із 3 варіантів відповідей
1) об’єкт, здатний виконати команди алгоритму
2) будь-який пристрій
3) домашня тварина
Завдання #17
Запитання:
Алгоритмічна структура слідування – це структура, за якою
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) команди виконуються послідовно, виконання кожної наступної команди розпочинається після завершення попередньої і здійснюється тільки один раз
2) команди виконуються послідовно, виконання кожної наступної команди розпочинається після завершення попередньої і здійснюється кілька разів
3) команди виконуються непослідовно, кожна виконується один раз
4) команди виконуються непослідовно і кожна виконується кілька разів
Завдання #18
Запитання:
Алгоритм можна подати у формі
Оберіть декілька варіантів:
1) словесній
2) графічній
3) правильній
4) спеціальній
Завдання #19
Запитання:
Встанови відповідність між виконавцем та командою, яку він може виконати
Укажіть відповідність для усіх 4 варіантів:
1) Сидіти
2) Прати
3) Заварити чай
4) Друкувати
__ Принтер
__ Людина
__ Собака
__ Пральна машина
Завдання #20
Запитання:
Встанови послідовність команд, щоб відновити правильний порядок виконання дій у алгоритмі
“Вивчення вірша напам’ять”
Укажіть послідовність для усіх 4 варіантів:
__ Вивчити вірш напам’ять
__ Розказати вірш
__ Відкрити книжку
__ Знайти вірш для вивчення
Завдання #21
Запитання:
Встанови послідовність команд, щоб відновити правильний порядок виконання дій у алгоритмі
“Придбання товару в крамниці”
Укажіть послідовність для усіх 4 варіантів:
__ Оплатити товар
__ Підійти до прилавка
__ Підійти до каси
__ Вибрати потрібний товар
Завдання #22
Запитання:
Виконавцем алгоритму може бути лише людини
Оберіть один із 2 варіантів відповідей
1) погоджуюсь
2) не погоджуюсь
Завдання #23
Запитання:
Виконавець алгоритму формально виконує команди
Оберіть один із 2 варіантів відповідей
1) погоджуюсь
2) не погоджуюсь
Завдання #24
Запитання:
Комп’ютерна програма – це
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) настільна гра, яку купили в магазині
2) алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером
3) спеціальний запис, який зберігається на комп’ютері
4) немає правильної відповіді
Завдання #25
Запитання:
У комп’ютерному середовищі виконавець має
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) свої алгоритми
2) систему команд
3) особливий дизайн
4) спеціальний інтерфейс
Завдання #26
Запитання:
Файл, створений у середовищі Скретч, називають
Оберіть один із 5 варіантів відповідей
1) програмою
2) алгоритмом
3) проектом
4) контейнером
5) сценою
Завдання #27
Запитання:
Команди, об’єднані в групи, в середовищі Скретч називають
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) контейнером
2) скриптом
3) проектом
4) програмою
Завдання #28
Запитання:
Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?
Оберіть один із 4 варіантів відповідей
1) кока-кола
2) пепсі
3) спрайт
4) лимонад