Аналітичний звіт асистента вчителя за І семестр 2023-2024 н.р. про досягнення та розвиток учня з особливими освітніми потребами 3 класу (з затримкою мовного розвитку)

Про матеріал
Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня з особливими освітніми потребами 3 класу (з затримкою мовного розвитку, інтелектуальними порушеннями)
Перегляд файлу

Аналітичний звіт асистента вчителя за І семестр 2023-2024 н.р. про досягнення та розвиток учня з особливими освітніми потребами 3 класу _________

    На І семестр нами були поставлені такі завдання: збагачувати активний та пасивний словник дитини, сприяти кращому розумінню мови, формувати навички читання та письма, виконувати математичні дії з допомогою карток-підказок та розв’язувати прості математичні задачі, продовжувати розвивати комунікативні навички, формувати позитивне ставлення до освітнього процесу, формувати здоровий спосіб життя та подальшу соціалізацію, удосконалювати навички самообслуговування, брати участь у спільних іграх під час перерв та на прогулянці, у класних виховних заходах.

    ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_______засвоїв знання у формі окремих фактів та елементарних уявлень Деякі теми з різних предметів взагалі не може опанувати. Більшість завдань виконує з допомогою асистента вчителя. Дещо покращилось розуміння мовлення, але розуміння переважно ситуативне. Словниковий запас досить малий, речення майже відсутні. Під час спілкування користується мімікою та жестами. Вивчив не всі букви, часто їх плутає. Частково читає склади, деякі прості слова. Пише за зразком письмовими та друкованими літерами.

     Учень додає та віднімає в межах 100 без переходу через розряд з допомогою лічильного  матеріалу та лінійки, деякі приклади розв’язує самостійно, знає склад чисел. Розв’язує приклади на 1 та 2 дії , вміє додавати та віднімати у стовпчик, порівнює числа в межах 100. Приклади на множення та ділення виконує за допомогою калькулятора, таблиці множення. Розв’язує  прості задачі з унаочненням з допомогою асистента вчителя. Креслить відрізки заданої довжини та геометричні фігури( квадрат, прямокутник, трикутник). З допомогою асистента знаходить периметр фігур. Розрізняє грошові купюри.

     На уроках англійської мови повторює деякі слова за вчителем, записує літери алфавіту. Дуже подобаються уроки з образотворчого мистецтва. Створює малюнки за власним задумом та за зразком самостійно. Любить ліпити з пластиліну. На уроках з дизайну та технологій виконує вироби за інструкцією з допомогою асистента. Подобаються уроки з фізичної культури. Разом з  дітьми виконує загально-розвиваючі вправи, бере участь в естафетах та рухливих іграх. Із задоволенням відвідує уроки інформатики та музики.

     ________ перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, бере участь у позашкільних заходах, спільних іграх.

Навичками особистої гігієни володіє на достатньому рівні.

   Учень потребує додаткової мотивації та заохочення, зосередження уваги на завданнях, візуальної підтримки, розвитку фонематичного слуху, розуміння мовлення, збагачення словникового запасу, розвитку навичок читання та письма, розвитку математичних компетентностей, активізації соціальної сфери.

 

 

Асистент вчителя _______________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левченко Татьяна
    В аналітичному звіті зібрані характеристики вчителів, які викладають у даному класі. Це зручно для перевіряючих, щоб не читати кожну характеристику окремо. Все в одному звіті. .
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
17475
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку