№ |
Тема уроку |
Дата |
|
|||
І семестр |
||||||
Повторення та закріплення вивченого у 2 класі Мова і мовлення |
||||||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Мова в житті народу. Усне та писемне мовлення. |
05.09 |
Впр. 1-9 |
|||
|
Культура мовлення. Слова ввічливості |
08.09 |
Впр. 10-13 |
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №1 . Складання діалогу. Спогади про літо. |
12.09 |
|
|||
|
Діагностична робота. Діалог |
15.09 |
|
|||
Слово. Значення слова |
||||||
|
Слова з прямим і переносним значенням Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням |
19.09 |
Впр. 14-25 |
|||
|
Слова, близькі за значенням (синоніми) Слова , протилежні за значенням (антоніми) |
22.09 |
Впр. 26-35 |
|||
|
Закріплення вивченого матеріалу з теми «Слово. Значення слова». |
26.09 |
с .7-8 |
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №2. Складання розповіді за малюнком. Ти і твій співрозмовник |
29.09 |
|
|||
|
Діагностична робота. Списування. |
03.10 |
|
|||
Будова слова |
||||||
|
Аналіз діагностичної роботи. Спільнокореневі слова. Корінь слова |
06.10 |
Впр. 36-41 |
|||
|
Закінчення слова, його роль у реченні
|
10.10 |
Впр. 42-51 |
|||
|
Основа слова. Частини основи. |
13.10 |
Впр. 52-57 |
|||
|
Будова слова. Закріплення. |
17.10 |
Впр. 58-62 |
|||
|
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. |
20.10 |
Впр. 63-73 |
|||
|
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у коренях слів |
31.10 |
Впр. 74-79 |
|||
|
Перевірка правильності написання слів з ненагошеними голосними [е], [и] способом словозміни та добору спільнокореневих слів, також, що не перевіряються наголосом. |
03.11 |
Впр. 80-91 |
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №3 Гра в слова. Складаємо загадки «Золотий вогонь горить» |
07.11 |
|
|||
|
Вимова і правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками |
10.11 |
Впр. 92-96 |
|||
|
Явища заміни у коренях слів дзвінких звуків глухими і навпаки. |
14.11 |
Впр. 97-107 |
|||
|
Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів. Префікси і прийменники. Розрізнення значень і написання однозвучних префіксів і прийменників. |
17.11 |
Впр. 108-119 |
|||
|
Правопис префіксів роз-, без-. Апостроф після префіксів |
21.11 |
Впр. 120-140 |
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення № 4. Працюємо з текстом. «Квіти українського віночка» |
24.11 |
|
|||
|
Суфікс. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Повторення і закріплення матеріалу по темі «Будова слова» |
28.11 |
Впр. 144-150 |
|||
|
Діагностична робота. Мовна тема. Будова слова. |
01.12 |
|
|||
Частини мови |
||||||
|
Аналіз діагностичної роботи. Загальне уявлення про частини мови: іменник, прикметник, дієслово, числівник, прийменник |
05.12 |
Впр. 151-161 |
|||
|
Діагностична робота. Диктант. |
08.12 |
|
|||
Іменник |
||||||
|
Аналіз діагностичної роботи. Загальне поняття про іменник. Іменники — назви істот та неістот. |
12.12 |
Впр. 162-166; |
|||
|
Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. |
15.12 |
Впр. 172-177 |
|||
|
Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників та дієслів. Вправи на творення іменників від прикметників і дієслів. Змінювання іменників за числами (однина і множина). |
19.12 |
Впр. 178-182 |
|||
|
Діагностична робота. Письмовий переказ.
|
22.12 |
|
|||
ІІ семестр |
||||||
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. |
09.01 |
Впр. 195-199 |
|||
|
Змінювання іменників за питаннями. |
12.01 |
Впр. 200-203 |
|||
|
Закріплення вивченого матеріалу з теми «Іменник». |
16.01 |
|
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення № 5 Складання тексту на тему « Моє місто» |
19.01 |
Ст.20-21 |
|||
Прикметник |
||||||
|
Загальне поняття про прикменник (питання, значення, роль у реченні). Значення прикметників у мовленні. |
23.01 |
Впр. 204-208 |
|||
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників за числами та питаннями. |
26.01 |
Впр. 209-218 |
|||
|
Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників. |
30.01 |
Впр. 219-224 |
|||
|
Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми. |
02.02 |
Впр. 225-34 |
|||
|
Спостереження за вживанням прикметників у прямому і переносному значеннях. |
06.02 |
Впр. 235-239 |
|||
|
Узагальнення й закріплення знань про прикметник |
09.02 |
Впр. 240-244 |
|||
|
Діагностична робота. Мовна тема |
13.02 |
|
|||
Числівник |
||||||
|
Формування поняття про числівник. |
16.02 |
Впр. 245-250 |
|||
|
Вимова і правопис числівників.
|
20.02 |
Впр. 251-262 |
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення № 6 Складання казки за уявою |
23.02 |
Ст.22-23 |
|||
|
Діагностична робота. Диктант |
27.02 |
|
|||
Дієслово |
||||||
|
Загальне поняття про дієслово. |
01.03 |
Впр. 263-267 |
|||
|
Спостереження за роллю дієслів у реченні. Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками у тексті. |
05.03 |
Впр. 268-272 |
|||
|
Змінювання дієслів за числами. |
08.03 |
Впр. 273-277 |
|||
|
Змінювання дієслів за часами. |
13.03 |
Впр. 278-287 |
|||
|
Вправи на розрізнення часових форм дієслів. |
15.03 |
Впр. 288-292 |
|||
|
Змінювання дієслів за часами |
19.03 |
Впр. 293-301 |
|||
|
Написання не з дієсловами. Закріплення вивченого матеріалу з теми «Дієслово». |
22.03 |
Впр. 302-306 |
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення № 7 Переказуємо детально |
02.04 |
Ст.27-28 |
|||
|
Діагностична робота. Диктант |
05.04 |
|
|||
Речення |
||||||
|
Види речень за метою висловлювання. Звертання. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками. |
09.04 |
Впр. 307-311 |
|||
|
Члени речення. Головні та другорядні члени речення. |
12.04 |
Впр. 312-317 |
|||
|
Зв’язок слів у реченні. |
16.04 |
Впр. 318-327 |
|||
Текст |
||||||
|
Розвиток уявлень про текст. Заголовок. Найважливіші в тексті слова. |
19.04 |
Впр. 329-337 |
|||
|
Діагностична робота. Списування |
23.04 |
|
|||
|
Тема і головна думка (мета) тексту. |
26.04 |
Впр. 338-343 |
|||
|
Текст-розповідь.. |
30.04 |
Впр. 344-347 |
|||
|
Текст-опис. Текст-міркування |
03.05 |
Впр 348- 357 |
|||
|
Есе.
|
07.05 |
Впр. 358-362 |
|||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення № 8 Текст - міркування. Есе |
10.05 |
Ст.35-36 |
|||
|
Діагностична робота. Мовна тема |
14.05 |
|
|||
Повторення вивченого матеріалу |
||||||
|
Повторення матеріалу «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос» «Слово. Значення слова» |
17.05 |
|
|||
|
Повторення матеріалу «Будова слова» |
21.05 |
|
|||
|
Повторення матеріалу «Іменник», «Прикметник»,«Числівник», «Дієслово» |
24.05 |
|
|||
|
Повторення матеріалу «Речення», «Текст» |
28.05 |
|
|||
|
Підсумковий урок за рік. |
31.05 |
|
|||
За програмою - 70 Фактично - _________
І семестр - 30 І семестр - _________
ІІ семестр - 40 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
І семестр |
|||
ДЯКУЄМО ЛІТУ ЗА ЩАСЛИВІ ДНІ |
|||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Робота з віршованими творами. Літо — чудова пора! Марія Чумарна «Ми знову стрілися у школі». Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник». |
04.09. |
4-7 |
|
Краплинки-росинки. Василь Сухомлинський «Краплина роси». Мандруємо Україною. Легенди «Хто Дні стер?», «Кий, що заснував Київ». |
07.09 |
8-10 |
ОСІНЬ СВІТ ПОЗОЛОТИЛА |
|||
|
Настала осіння пора. Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло», Марія Іваненко «Казкова осінь світ позолотила». (напам’ять) |
11.09 |
11 |
|
Летять у вирій журавлі. «Всесвітній день журавля» (стаття). Мирослава Кулик «Пахне ліс осінній». |
14.09 |
12-13 |
|
Катерина Білокур. Стаття «Вона любила світ живим». «Здвиження» Василь Скуратівський |
18.09 |
13-15 |
|
Хто влітку скаче, той взимку плаче. Леонід Глібов «Коник-стрибунець».. (напам’ять) |
21.09 |
15-16 |
|
Мурашка-трудівниця. «Дуже різні мурахи» (за матеріалами «Вікіпедії»). Марія Іваненко «Хто це?». Народні прикмети. |
25.09 |
16-18 |
|
Урок позакласного читання. «Осінній карнавал» |
28.09 |
|
|
Діагностична робота. Аудіювання. А. Потапова «Чемний Миколка»
|
02.10 |
|
СЛОВО ТВОРИТЬ І ГОВОРИТЬ |
|||
|
Яке прекрасне рідне слово! Стаття «Коли народилося слово». Марія Чумарна «Дерево мови». |
05.10 |
19-20 |
|
Матінка Мови. «Казка — матінка Мови» (стаття). Володимир Забаштанський «Як нема без зірок небозводу», Павло Тичина «Слово». |
09.10 |
21-23 |
|
Чи є у звірів рідна мова? Марія Іваненко «Тук-тук». Марія Чумарна «Вірші-загадки». ПЧ «Наші захисники» «Розвідник Дніпро і героїчний пес Трофей» О. Давидова |
12.10 |
23-24
|
КАЗКА КАЗОК |
|||
|
Казки чарівний клубок. Марія Чумарна «Чарівний клубок». «З уст і до серця» (стаття). |
16.10 |
25-26 |
|
Світ чарівної казки. «Красносвіт» (українська народна казка). |
19.10 |
26-30 |
|
Уміти бачити серцем. «Ключі до таємниць» (стаття). Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня» |
30.10 |
30-35 |
|
Уміти бачити серцем. Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня» |
02.11 |
31-35 |
|
А вдома найкраще. Галина Малик «Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома». |
06.11 |
35-39 |
|
Діагностична робота. Усний переказ Українська народна казка «Бульбашка, соломинка й личак» |
09.11 |
|
ЧИ Є У КНИГИ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ |
|||
|
Незвичні листи. «Малюнкове письмо» (стаття). «Листи-подарунки» (стаття). Незвичні листи. |
13.11 |
40-42 |
|
Перші писані книги. «Перші писані тексти та книги» (стаття). «Перші друковані книги» (стаття) |
16.11 |
42-44 |
|
Як з’явилася перша книга. ПЧ «Любіть книгу» |
20.11 |
45-46 |
БАЙКА – РОЗПОВІДАЙКА |
|||
|
Друзі пізнаються в біді. «Що таке байка» (стаття),«Про дружбу». «Як миша віддячила левові» (байки) |
23.11 |
47-49 |
|
Цар звірів. Цікаве про левів (стаття) |
27.11 |
49-50 |
|
Іван Франко «Королик і ведмідь» (байка). |
30.11 |
51-56 |
|
Урок позакласного читання «Народна творчість» Казка «Дідусь і бабуся» |
04.12 |
|
ЩО ЄДНАЄ СВІТ |
|||
|
Дивне — поряд! Олександр Копиленко «Дивовижна дружба». Про друзів і дружбу (стаття). Прислів’я. Притча про дружбу. |
07.12 |
57-60 |
|
Діагностична робота. Читання мовчки В. Сухомлинський «Добре слово». |
11.12 |
|
НА ПОРОЗІ РІК НОВИЙ |
|||
|
Хитрощі їжачка. Іван Андрусяк «Третій сніг» (уривок). Віра Паронова «Зустріч з Миколаєм». (напам’ять) |
14.12 |
61-63 |
|
Подарунок від святого Миколая. «Подарунок від святого Миколая» (казка) за Юлією Хандожинською. |
18.12 |
64-67 |
|
На поріг уже ступає Новий рік. Марія Іваненко «Хто танцює на морозі». Дива Нового року» (стаття), «Новорічне віншування», «Коза»
Діагностична робота. Читання вголос «Смачний носик» О. Зубер. |
21.12 |
68-71 |
ІІ семестр |
|||
РІЗДВЯНІ ВІЗЕРУНКИ |
|||
|
Ходить зима рідним краєм. Марія Іваненко «Ніжна-білосніжна». |
08.01 |
72 |
|
Різдвяні дива. Галина Пагутяк Катерина Перелісна «Колядка». «Різдво на хуторі». Галина Пагутяк «Різдво на хуторі». |
11.01 |
73-80 |
ЗИМІВЛЯ ПРИРОДИ |
|||
|
«Колиска серед снігу» за Анатолієм Давидовим. Загадки. |
15.01 |
81-82 |
|
Друзі пізнаються в біді. Мирослава Чорна «Друга в скруті пізнаєш» (казка). |
18.01 |
83-85 |
|
Зима — важке випробування для пернатих. «Птахи взимку», (журнал «Птах»). Дмитро Павличко «Синиця». Народні прикмети |
22.01 |
86-89 |
|
Урок позакласного читання. «веселі пригоди». І. Роздобудько «Я зніматимусь в кіно» |
25.01 |
|
НАТОМИЛАСЯ ЗИМА |
|||
|
Літо зиму доглядає. Легенда «Літо Зиму доглядає». «Зима з літом зустрічається» (стаття). «Стрітення» за Олексою Воропаєм. Народні прикмети. |
29.01 |
90-93 |
|
Вчитаймося в Лесине слово іскристе. «Леся Українка» (про неї). Олена Пчілка «До діточок». (напам’ять)
|
01.02 |
94 |
|
Леся Українка — дітям. Леся Українка «Тішся, дитино», «Була весна». |
05.20 |
95-96 |
|
Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко «В Палаці Чарівних Казок». |
08.02 |
96-100 |
|
Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко «Братик Сяйвик». |
12.02 |
100-103 |
А ВЖЕ ВЕСНА СКРЕСЛА |
|||
|
«Розлилися води» (веснянка). «Чому він Чумацький?» (стаття) |
15.02 |
104-106 |
|
Там, де залізні стовпи небо підпирають. «Задивлений у небо» Оксана Іваненко «Чорний шлях» (уривок з повісті «Тарасові шляхи»). |
19.02 |
107-113 |
|
Урок позакласного читання. Слово про Тараса Шевченка |
22.02 |
109-114 |
|
Діагностична робота. Читання мовчки В. Ковалюк «Тарасів сон» |
26.02 |
Зош.с 14-16 |
|
Козацькому роду — нема переводу. Оксана Сенатович «Малий Віз» (казка). Гостинець з дороги» (притча). |
29.02 |
114-117 |
ЛЕТІТЬ ДОДОМУ, ПТАШЕНЯТА! |
|||
|
«Пташок викликаю з далекого краю» (стаття). |
04.03 |
118 |
|
«Жайворонок» (легенда). |
07.03 |
119-120 |
|
Марія Чумарна «Коли хто спить» (п’єса на дві дії). |
11.03 |
120-124 |
|
Дмитро Павличко «Джміль». |
14.03 |
125 |
ВЕЛИКОДНЯ ПИСАНКА |
|||
|
Василь Скуратівський «Ой весно, весно, днем красна». |
18.03 |
126-128 |
|
Надія Гуменюк «Писанка», Анатолій Костецький «Квіткові сни» (напам’ять) |
21.03 |
128-129 |
|
Юрій Ярмиш «Дрібний дощик». Леся Українка «Пісенька весняної води», Микола Вінграновський «Грім». |
01.04 |
129-131 |
|
Казка не знає кордонів. Джанні Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок). |
04.04 |
132-141 |
|
Урок позакласного читання. «Ми уміємо дружити» А. Григорук «Найкраща сестричка» |
08.04 |
|
|
Діагностична робота. Аудіювання. Є. Шморгун «Лісова копанка» |
11.04 |
|
ДЕНЬ НА ЛІТО ПОВЕРТАЄ |
|||
|
«Уроки природи» (стаття). «Як важливо бути терплячим» (стаття). Уроки природи. Цікавинка |
15.04 |
142-144 |
|
Диво материнської любові. Василь Сухомлинський «Крила матері». |
18.04 |
144-146 |
|
Для кожної мами її дитина найгарніша.«Материнська любов» (українська народна казка). «Мамин день в календарі» (стаття). Галина Малик «Хустка». Вадим Крищенко «Вишиванка». (напам’ять) |
22.04 |
146-148 |
|
Добре, що ти є. Олександр Дерманський «Теплий віршик для мами». Микола Сингаївський «Найбільше я хочу». |
25.04 |
149 |
|
Урок позакласного читання. «Моя рідна матуся» казка «Мамине серденько» |
29.04 |
|
|
Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.Марія Пономаренко «Горнятко меду». |
02.05 |
150-153 |
|
Усе моє, все зветься Україна. Костецький «Все починається з мами».Надія Гуменюк «Україна». Марія Чумарна «Моя свята земля». (напам’ять) |
06.05 |
154-155 |
|
Урок позакласного читання. «Здрастуй літечко» |
09.05 |
|
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором. «Велика подорож маленького мишеняти» |
13.05 |
|
|
Урок позакласного читання. «Казки українських письменників». З. Живка «Про Квасолинку, яка мріяла побачти Сонце" |
16.05 |
51-56 |
|
Діагностична робота. Читання вголос. Б. Харчук «Калина» |
20.05 |
|
|
Робота з літературним твором «Ведмедикова малина» |
23.05 |
|
|
Робота над текстом А. Литвин «Цвіркун» (аудіювання) |
27.05 |
|
|
Підсумковий урок за рік |
30.05 |
|
За програмою - 70 Фактично - _________
І семестр - 30 І семестр - _________
ІІ семестр - 40 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
І семестр |
|||
Повторення та поглиблення матеріалу за 2 клас |
|||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Додавання і віднімання в межах сотні. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Календар. Периметр прямокутника. Буквені вирази. |
06.09 |
С.4-5 |
|
Перевірка додавання і віднімання. Множення і ділення. Прості задачі на множення і ділення |
07.09 |
С.6-7 |
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. |
13.09 |
С.7-9 |
Табличне множення і ділення |
|||
|
Таблиця множення числа 4. Ускладнені задачі на знаходження третього доданка Складені задачі, які включають дію множення |
14.09 |
С.10-13 |
|
Таблиця ділення на 4. Прості задачі на ділення на рівні частини і на вміщення. Визначення вартості за малюнками |
20.09 |
С.13-15 |
|
Таблиця множення числа 5 Закріплення вивчених таблиць множення і ділення |
21.09 |
С.16-19 |
|
Таблиця ділення на 5. Складання задач за схемами. Складання обернених задач. Обернені задачі |
27.09 |
С.19-22 |
|
Порівняння частин. Числові вирази. Закріплення вивченого матеріалу. |
28.09 |
С. 24 - 25 |
|
Діагностична робота № 1 |
04.10 |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Таблиця множення числа 6. Рівняння. |
05.10 |
С. 26 - 28 |
|
Рівняння на знаходження невідомого доданка. Робота з даними за таблицею. |
11.10 |
С. 28 - 29 |
|
Порядок виконання дій у виразах. Робота з даними. Таблиця ділення на 6. Складання і розв’язування задач за схемами. |
12.10 |
С. 30 - 32 |
|
Задачі на знаходження суми двох добутків. Перетворення іменованих чисел. |
18.10 |
С. 32 - 33 |
|
Таблиця множення числа 7. Розв’язування геометричних задач. |
19.10 |
С. 33 - 35 |
|
Складання рівнянь. Задачі на складання рівнянь. Розв’язування задач поступовим складанням виразу. |
01.11 |
С. 36 - 38 |
|
Таблиця ділення на 7. Вибір виразу розв’язання задачі. Розв’язування геометричних задач. |
02.11 |
С. 38 - 40 |
|
Таблиця множення числа 8. Закріплення вивченого матеріалу. Побудова діаграми. |
08.11 |
С. 40 - 433 |
|
Задачі з буквеними даними. Складання і розв’язування обернених задач. |
09.11 |
С. 43 - 44 |
|
Порівняння цілого і його частини. Розв’язування виразом задачі на знаходження суми двох добутків. Таблиця ділення на 8. |
15.11 |
С. 44 - 46 |
|
Рівняння на знаходження невідомого від’ємника. Обернена задача до задачі на знаходження суми двох добутків. |
16.11 |
С.47 - 48 |
|
Таблиця множення числа 9. Задачі на знаходження різниці двох добутків. |
22.11 |
С.49 - 50 |
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного (вид 1). Вирази з двома буквами Таблиця ділення на 9. Вирази з двома буквами. Числові і буквені вирази. Побудова кола. |
23.11 |
С. 50 – 51; 53 – 54; |
|
Діагностична робота № 2 |
29.11 |
|
Нумерація трицифрових чисел |
|||
|
Аналіз діагностичної роботи. Ознайомлення із числами в межах 199. Читання трицифрових чисел. Утворення числа 200. Розрядні трицифрові числа. |
30.11 |
С. 61 - 63 |
|
Задачі на знаходження частки двох добутків Читання чисел у межах 1000. Запис трицифрових чисел без таблиці. |
06.12 |
С. 63 -65 |
|
Розкладання трицифрового числа на розрядні доданки. Порівняння трицифрових чисел. Додавання і віднімання круглих сотень |
07.12 |
С. 66 - 68 |
|
Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел. Міліметр. Кілометр. |
13.12 |
С. 72 - 75 |
|
Діагностична робота № 3 |
14.12 |
|
Усне додавання і віднімання круглих чисел |
|||
|
Додавання і віднімання круглих десятків. Додавання і віднімання виду 360 ± 30; 560 ± 200. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (вид 2). |
20.12 |
С. 80 - 81 С. 83 - 84 |
|
Додавання і віднімання виду 320+80; 500–60. Додавання і віднімання виду 540+90; 540–90. Визначення порядку дій у виразах. Складання і розв’язування задач за таблицею |
21.12 |
С.86-66 |
|
ІІ семестр |
|
|
|
Додавання і віднімання виду 530+270; 600–280. Розв’язуванн задач з геометричним змістом. |
10.01 |
С. 91 - 92 |
|
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Перетворення іменованих чисел, виражених у мірах часу. |
11.01 |
С. 95 |
|
12-ти і 24-годинний відлік часу. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу |
17.01 |
С. 4-6 |
|
Порівняння частин, записаних у вигляді дробу. |
18.01 |
С. 8 - 9 |
|
Знаходження частини від числа. Робота з буквеними виразами. Задачі на знаходження частини від числа. Перетворення іменованих чисел |
24.01 |
С. 9 - 12 |
|
Діагностична робота № 4 |
25.01 |
|
Позатабличне множення і ділення |
|||
|
Множення з числами 10 і 100. Задача на знаходження чисел за відомою сумою трьох доданків та сумами двох доданків. |
31.01 |
С. 14 - 15 |
|
Ділення на 10 і 100. Задачі, що включають знаходження частини від числа. |
01.02 |
С. 15 - 16 |
|
Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного. Розв’язування задач. |
07.02 |
С. 21 - 22 |
|
Множення на розрядне число. Розв’язування задач |
08.02 |
С. 22 - 23 |
|
Ділення круглого числа на розрядне. Задача на знаходження четвертого пропорційного з буквеним даним. Задача на подвійне зведення до одиниці |
14.02 |
С. 23 - 24 |
|
Множення двоцифрового і круглого трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування практично зорієнтованих задач. |
15.02 |
С. 27 - 28 |
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове число. Задача, обернена до задачі на подвійне зведення до одиниці. |
21.02 |
С. 30 - 31 |
|
Рівняння на знаходження невідомого діленого. Пояснення виразів, складених за змістом задачі. |
22.02 |
С. 31 - 32 |
|
Ділення виду 48 : 2, 460 : 2. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу. Ділення виду 48 : 3, 50 : 2, 840 : 3. Задачі на знаходження продуктивності спільної роботи. |
28.02 |
С. 34 - 37 |
|
Задачі з пропорційними величинами. Пояснення до виразів, складених за змістом задачі. Перевірка правильності виконання дії ділення. Розв’язування задач з геометричним змістом. |
29.02 |
С. 37 - 40 |
|
Розв’язування практично зорієнтованих задач. Перетворення іменованих чисел. |
06.03 |
С. 41 - 42 |
|
Перевірка правильності виконання дії множення. Розв’язування рівнянь. |
07.03 |
С. 42 - 43 |
|
Діагностична робота № 5 |
13.03 |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі, що включають знаходження частини від числа. |
14.03 |
С. 46 - 47 |
|
Рівняння на знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач з геометричним змістом.
|
20.03 |
С. 47 -48 |
|
Ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Порівняння остачі та дільника. |
21.03 |
С. 48 - 52 |
|
Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Складання задач за виразом. |
03.04 |
С. 52 - 53 |
|
Рівняння, у яких права частина — числовий вираз. Складання запитань до умови задачі за поданими виразами. |
04.04 |
С. 54 - 55 |
|
Знаходження невідомих компонентів при діленні з остачею. Задачі з дробами. |
10.04 |
С. 55 - 56 |
|
Діагностична робота № 6. |
11.04 |
|
Письмове додавання і віднімання |
|||
|
Аналіз діагностичної роботи. Ознайомлення із письмовим додаванням. Прості задачі із записом письмового додавання. |
17.04 |
С. 58 - 59 |
|
Ознайомлення із письмовим відніманням. Прості задачі із записом письмового віднімання. |
18.04 |
С. 59 - 61 |
|
Письмове додавання у випадку, коли в сумі утворюється один нуль. Розв’язування рівнянь із виконанням письмових обчислень. Письмове віднімання у випадку, коли зменшуване містить один нуль. |
24.04 |
С. 61 - 63 |
|
Письмове додавання з одним переходом через розряд. Робота над задачею з буквеними даними. Дії з іменованими числами. |
25.04 |
С. 65 - 68 |
|
Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль одиниць/ десятків. Повторення різницевого і кратного порівняння чисел. |
01.05 |
С. 72 - 74 |
|
Письмове віднімання від розрядного трицифрового числа. Визначення порядку виконання дій у виразах. Перевірка сформованості усних обчислень. |
02.05 |
С. 74 - 75 |
|
Письмове віднімання з нулями у зменшуваному (закріплення). Складання задач за коротким записом. |
08.05 |
С. 75 - 76 |
|
Письмове додавання у випадку трьох доданків. Робота над діаграмою |
09.05 |
С. 77 - 78 |
|
Діагностична робота №7 |
15.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення табличного множення і ділення. |
16.05 |
С. 83 - 84 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи |
22.05 |
С. 84 - 85 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи |
23.05 |
С. 85 |
|
Діагностична робота № 8 |
29.05 |
|
|
Підсумковий урок. Повторення вивченого матеріал |
30.05 |
|
За програмою - 70 Фактично - _________
І семестр - 30 І семестр - _________
ІІ семестр - 40 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
І семестр |
|||
1 |
Первинний інструктаж з БЖД. Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок |
05.09 |
с. 3-6 з. 3-4 |
2 |
Як уникнути конфлікту. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій Небезпечні ситуації в школі. Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі. Небезпечні ситуації на вулиці |
12.09 |
с. 9-16 з. 6-7 |
3 |
Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосун-ки між поколіннями. Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Дозвілля в сім’ї. Небезпечні ситуації вдома Діагностична робота. № 1 |
19.09 |
с.17-19 з.12 с.22-26
|
4 |
Природа - частина навколишнього світу.Тіла та явища природи |
26.09 |
с.31-34 з.18-19 |
5 |
Дослідження природи. Джерела інформації про природу та способи її представлення Обладнання для вивчення природи |
03.10 |
с.38-42 з.22-24 с.47-48
|
6 |
Спостереження. Вимірювання. Експеримент (дослід). Вправляння у проведенні вимірювань, спостережень, експеременту. |
10.10 |
с.52-57 з.27-29 |
7 |
Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. |
17.10 |
с.62-64 з.31-32 с.68-70
|
8 |
Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води Колообіг води в природі. Очищення води. Способи очищення води. |
31.10 |
с.71-80 з.34 |
9 |
Повітря. Властивості повітря. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря. Гірські породи, їх властивості. |
07.11 |
с.81-84 з.36 |
10 |
Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами. Ґрунт. Склад і утворення ґрунту. |
14.11 |
с.87-89 з.38-39 с.90-93
|
11 |
Значення води, повітря і ґрунту в природі та ді-яльності людей, їх охорона Діагностична робота. № 2 |
21.11 |
с.97-99 з. 42-43 |
12 |
Організми — тіла живої природи. Різноманітність рослин. Дихання і живлення рослин |
28.11 |
с.100-102 з. 44-45 |
13 |
Квіткові рослини. Розмноження, ріст і розвиток рослин Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існування. |
05.12 |
с.108-111 с.116-117
з. 47 |
14 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. № 3 |
12.12 |
с.13-16 |
15 |
Аналіз діагностичної роботи. Тварини — організми. Комахи. Риби. Земноводні. Плазуни. |
19.12 |
118–119 З. 50 – 51 С.120–129
|
ІІ семестр
16 |
Птахи. Звірі Середовище існування тварин. Пристосування тварин до способу життя. Виявлення пристосування тварин до способу життя. |
09.01 |
132 – 135 З. 58- 62 |
17 |
Гриби. Бактерії. Значення організмів у природі та житті людини. Охорона рослинного і тваринного світу. |
16.01 |
4–10 З. 3 – 6 |
18 |
Ліс — природне угруповання. Луки — природне угруповання. |
23.01 |
13–19 З. 7 – 10 |
19 |
Прісна водойма — природне угруповання. Море — природне угруповання Червона книга України. |
30.01 |
18–25 З. 11 - 15 |
20 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №4 |
06.02 |
|
21 |
Аналіз діагностичної роботи. Людина — частина природи. Роль природи в житті людини. Вплив людини на природу. Професії, пов’язані з діяльністю людини в природі. Властивості матеріалів. Використання матеріалів. |
13.02 |
28–39 З. 16-19 |
22 |
Техніка та технології. Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. |
20.02 |
40–45 З. 20-21 |
23 |
Правила поведінки в природі. Ощадливе використання природних ресурсів. Охорона природи. |
27.02 |
46–53
З. 22 - 26 |
24 |
Організм людини. Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Догляд за шкірою. |
05.03 |
54–57 З. 27-29 |
25 |
Скелет і м’язи людини, їх значення. Запобігання захворюванням скелета та м’язів. Органи травлення людини, їх значення Правила здорового харчування. |
12.03 |
61–66
З. 30 - 33 |
26 |
Головний і спинний мозок людини, їх значення. |
19.03 |
69–75 З. 34-37 |
27 |
Органи чуття людини, їх значення Розвиток людини протягом життя. Умови здорового способу життя. Зовнішність людини. |
02.04 |
78–87 З. 38 - 41 |
28 |
Риси характеру, які сприяють досягненню успіху. Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими. Пізнання себе та своїх можливостей Навчання — складова життєвого успіху. |
09.04 |
88–97
З. 42 - 47 |
29 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №5 |
16.04 |
|
30 |
Аналіз діагностичної роботи. Людина — частина суспільства. Стосунки людей у суспільстві Україна — незалежна держава. |
23.04 |
104–111 З. 50-52 |
31 |
Державні свята України. Пам’ятні події та народні свята України. |
30.04 |
114–117 З. 53-54 |
32 |
Праця людей різних професій Господарська діяльність людей рідного краю. Сучасні народні ремесла рідного краю. |
07.05 |
118–125 З. 55-57 |
33 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №6
|
14.05 |
|
34 |
Аналіз діагностичної роботи.Земля — спільний дім для всіх людей. Україна на карті світу. Україна — європейська держава. |
21.05 |
132–137 З. 60-61 |
35 |
Узагальнення і систематизація знань учнів.. |
28.05 |
|
За програмою - 35 Фактично - _________
І семестр - 15 І семестр - _________
ІІ семестр - 20 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
І семестр |
|||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Бесіда «Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами». Інтерактивний урок. Спортивна країна. |
04.09 |
|
|
Загальнорозвивальні вправи. Бесіда «Правильне дихання під час виконання фізичних вправ» Інтерактивний урок. Ранкова зарядка Фіз-куль-Туру. |
18.09 |
|
|
Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний урок. Спортивні речі учасника Фіз-куль-Туру. Режим дня учасника Фіз-куль-Туру. |
02.10 |
|
|
Основні правила гри у футбол. Школа розвитку фізичних якостей. |
16.10 |
|
|
Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний урок. Основні правила загартування.
|
06.11 |
|
|
Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний урок.Постава і здоров’я.
|
20.11 |
|
|
Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний урок.Школа постави.
|
04.12 |
|
|
Загальнорозвивальні вправи. Інтерактивний урок. Вправи для зміцнення м’язів стопи. |
18.12 |
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс вправ на відчуття правильної постави. Рухливі ігри «Заборонений рух», «До своїх прапорців». |
15.01 |
|
|
Інтерактивний урок. Олімпійські ігри.
|
29.01 |
|
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки: «вихилястик», «припадання», ритмічні завдання. Рухлива гра «Невід». |
12.02 |
|
|
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Вправи з малим м'ячем: перекидання м'яча правою рукою в ліву через плече за спиною; метання м'яча «із-за спини через плече»,стоячи на одному,двох колінах. Рухливі ігри. |
26.02 |
|
|
Інтерактивний урок. Веселі гонки.
|
11.03 |
|
|
Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави. Елементи футболу. Рухливі ігри. |
01.04 |
|
|
Різновиди бігу та ходьби. Загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри,естафети. |
15.04 |
|
|
Інтерактивний урок. Рухливі ігри
|
29.04 |
|
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри. |
13.05 |
|
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підсумковий урок за рік. |
27.05 |
|
За програмою - 18 Фактично - _________
І семестр - 8 І семестр - _________
ІІ семестр - 10 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.
Тема уроку |
Дата |
|
І семестр
|
||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Подорожуємо і відкриваємо світ. Витинанка. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Практична робота: силуетна витинанка «Спогади про літо» ( стор. 1, 5, 7) |
11.09 |
|
Подорожуємо і відкриваємо світ. Аплікація « Мій сонячний дім – це моя Україна» ( стор. 7, 9, 11) |
25.09 |
|
Подорожуємо і відкриваємо світ. Композиція у техніці квілінгу «Кораблик – мандрівник» ( стор. 12, 13, 15) |
09.10 |
|
Чарівні перетворення. Кленові листочки. ( стор. 26, 27) |
30.10 |
|
Чарівні перетворення. Робота з пластичними матеріалами. Практична робота: виготовлення об’ємної композиції «Гілка горобини». ( стор. 29) |
13.11 |
|
Енергія. Композиція «Різдвяний ангел» ( стор.35, 37, 39) |
27.11 |
|
Світ невідомий. Аплікація зимова казка» ( стор. 52, 53, 55) |
11.12 |
|
ІІ семестр
|
|
|
Світ невидимий. Морозиво- ріжок. ( стор. 55, 58)
|
08.01 |
|
Світ невидимий. Робота з папером. «Жабенятко» ( стор. 62 – 63) |
22.01 |
|
Приховані можливості речей. Як красиво скласти серветки. ( стор. 68) |
05.02 |
|
Світ невидимий. Обємна аплікація «День – ніч» ( стор. 63, 65, 67) |
19.02 |
|
Приховані можливості речей. Техніка орігамі. Співучі пташки. ( стор. 69, 71) |
04.03 |
|
Погода вдома. Листівка в техніці орігамі « Курчатко із сюрпризом» ( стор. 74)
|
18.03 |
|
Погода вдома. Сувенір «Подарунок до Великодня» ( стор. 77, 79)
|
08.04 |
|
Погода вдома. Аплікація « Смачне чаювання» ( стор. 80, 81, 83)
|
22.04 |
|
Я – людина. Рудий клоун Бім. ( пластилін) ( стор. 93, 83)
|
06.05 |
|
Я – людина. Підсумковий урок. На полонині. ( стор. 83, 95)
|
20.05 |
За програмою - 17 Фактично - _________
І семестр - 7 І семестр - _________
ІІ семестр - 10 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.
№ |
Тема уроку
|
Дата |
І семестр |
||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Ілюстрація до своєї казки: «Містечко художників».(стор. 2 -3) |
08.09 |
|
Графічні матеріали. Портретна галерея. Портрет улюбленого героя з казки.( стор. 4 -5) |
15.09 |
|
Ліричні персонажі. Портрет казкового героя або героїні на повний зріст. Персонажі улюбленої казки. ( стор. 6 – 7) |
22.09 |
|
Людина і природа – єдині. Створення пейзажу,передавання настрою моря (акварель). Композиція «Вітрильники в морі».( стор. 8 – 9) |
29.09 |
|
Людина і природа - єдині (продовження). Осінній пейзаж. ( стор. 10 – 11) |
06.10 |
|
Дружба та братство - наше багатство. «Мій чотирилапий друг»( пластилін). ( стор. 12) |
13.10 |
|
Дружба та братство - наше багатство. «Веселий папуга»(пластилін). ( стор. 13) |
20.10 |
|
Буквиця. Створення декоративної літери. ( стор. 14 – 15) |
03.11 |
|
Богатирі в мультиплікації.Портрет веселого Котигорошка. ( стор. 16 – 17) |
10.11 |
|
Козацькому роду нема переводу. Сувенір-магніт з веселим козаком (пластилін) (стор. 18) |
17.11 |
|
Наша слава, краса і велич. Барельєф «Дерево життя» (пластилін). ( стор. 19) |
24.11 |
|
Новорічний калейдоскоп.Паперопластика. Створення різдвяного будиночку. (стор. 20 – 21) |
01.12 |
|
Новорічні вітання. Виготовлення різдвяної листівки. ( стор. 23 – 25) |
08.12 |
|
Чарівні дива. Композиція «Палац Снігової Королеви» ( стор. 30 – 31) |
15.12 |
|
Чарівні дива. Зимова казка. ( стор. 32 – 33) |
22.12 |
|
ІІ семестр |
|
|
У світі сучасних технологій.Мій помічник – робот. ( стор. 26 – 27)
|
12.01 |
|
Чарівний світ казки. Фантастичний персонаж.( стор. 28 – 29) |
19.01 |
|
У світі уявного та реального. Пташка серед квітів. ( стор. 34 – 35) |
26.01 |
|
У світі уявного та реального. Декоративна рибка. (пластилін) ( стор. 36) |
02.02 |
|
Картинки з виставки. Фантастичні дракони. ( пластилін) (стор. 37) |
09.02 |
|
Картинки з виставки. Чарівний натюрморт. (акварель) ( стор. 38 – 39) |
16.02 |
|
Подорож до театру. Декорації до вистави. ( стор. 40 – 41) |
23.03 |
|
Політ фантазії. Космічний пейзаж.(акварель) ( стор. 42 -43) |
01.03 |
|
Гумор у мистецтві. Шарж «Веселі клоуни.» ( стор. 44 – 45) |
08.03 |
|
Гумор у мистецтві. Комікс «Кумедний Вінні-Пух.» ( стор. 46 – 47) |
15.03 |
|
Великодні візерунки. Композиція «Підставка-курочка» ( стор. 48 – 49) |
22.03 |
|
Ляльки – іграшки в житті та мистецтві. Орігамі «Іграшка-киця» ( стор. 51 – 53) |
05.04 |
|
Мистецька подорож до Європи. Пальчиковий театр «Ходить Гарбуз по городу» (стор. 54) |
12.04 |
|
Мистецька подорож до Європи. Вуличні музиканти. ( стор. 55) |
19.04 |
|
Мистецтво танцю. Запальні танці. (стор. 56 – 57) |
26.04 |
|
Свято мами. Аплікація «Подарунок мамі» ( стор. 58 – 59 – 51) |
03.05 |
|
Літні фантазії. Смачна суничка.(пластилін) (стор. 61) |
10.05 |
|
Літні фантазії. Танок метеликів ( стор. 62 – 63) |
17.05 |
|
Літні фантазії. Композиція «Незабаром літо» |
24.05 |
|
Підсумок за рік. |
31.05 |
За програмою - 35 Фактично - _________
І семестр - 15 І семестр - _________
ІІ семестр - 20 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.
№ |
Тема уроку
|
Дата |
|
І семестр |
|||
Hello |
|||
1 |
Первинний інструктаж з БЖД Як справи? Кольори. Рахунок 1-10. |
06.09 |
|
2 |
Зовнішність. Smart kids Майно |
13.09 |
|
|
Welcome |
|
|
3 |
Our word Уподобання та хобі Хобі Let’s play. Я і моє оточення |
20.09 |
|
4 |
Project. Моя родина Story time. Revision 1 |
27.09 |
|
5 |
Підсумковий урок з теми «Welcome» |
04.10 |
|
|
Every day – Щоденні справи . |
|
|
6 |
Щоденні справи Професії |
10.10 |
|
7 |
Let’s play. Project. Мій розпорядок дня |
18.10 |
|
8 |
Підсумковий урок з теми « Щоденні справи » |
01.11 |
|
|
Out and about - Дозвілля |
|
|
9 |
Дозвілля Відпочинок на фермі |
08.11 |
|
10 |
Our world. Знаки. Знаки заборони Let’s play. Час |
15.11 |
|
11 |
Підсумковий урок з теми « Дозвілля » |
22.11 |
|
|
Year in, year out |
|
|
12 |
Дні тижня |
29.11 |
|
13 |
Місяці року |
06.12 |
|
14 |
Пори року та дозвілля |
13.12 |
|
15 |
Підсумковий урок з теми « Year in, year out ». Підсумковий урок за І семестр. |
20.12 |
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
My new house |
|
|
16 |
Мій будинок. Кімнати в будинку |
10.01 |
|
17 |
Будинок. Меблі |
17.01 |
|
18 |
Out world. Моя улюблена кімната Project. Моя кімната |
24.01 |
|
19 |
Підсумковий урок з теми « My new house». Revision |
31.01 |
|
|
Food, please! |
|
|
20 |
Продукти харчування |
07.02 |
|
21 |
Продукти харчування. Smart kids |
14.01 |
|
22 |
Страви в різних країнах світу. Our wotld |
21.02 |
|
23 |
Кулінарні змагання Revision |
28.02 |
|
24 |
Підсумковий урок з теми « Food, please! ». |
06.03 |
|
|
Where were you yesterday? |
|
|
25 |
Вільний час. Sing a song |
13.03 |
|
26 |
Вільний час. Smart kids |
20.03 |
|
27 |
Природні явища. Our wotld |
03.04 |
|
28 |
Місця для відвідування в місті. Let’s play. |
10.04 |
|
29 |
Підсумковий урок з теми « Where were you yesterday? ». |
17.04 |
|
|
On holiday |
|
|
30 |
Природа. Sing a song |
24.04 |
|
31 |
Природа. Smart kids |
01.05 |
|
32 |
Канікули. Project. |
08.05 |
|
33 |
Підсумковий урок з теми « On holiday ». |
15.05 |
|
34 |
Повторення вивченого матеріалу. Story time |
22.05 |
|
35 |
Підсумковий урок за рік |
29.05 |
|
За програмою - 35 Фактично - _________
І семестр - 15 І семестр - _________
ІІ семестр - 20 ІІ семестр - ________
Календарне планування розроблено вчителем початкових класів (педагогічний патронаж) ліцею №6 НМР Іриною МАМРЕНКО з урахуванням пояснювальної записки до оновлених програм з вивчення предметів у початковій школі у 2023-2024 н.р.