3
клас
Календарне планування
(І семестр)
Вчитель: Мельник О.П.
«Затверджую»
Зав. філією
___________/ Г. О Бірук/
«_____»__________2023р
Календарне планування
3 клас
(І семестр)
Відповідно Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 3 – 4 класи, затверджено Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273 Розробленої під керівництвом О. Савченко
Владиславівська філія
Вчитель:Мельник О.П.
Розклад уроків
І семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
Розклад дзвінків
Структура навчального року
Семестри |
І семестр
|
ІІ семестр
|
Канікули |
|
|
Українська мова
(3,5 год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Звуки і букви |
|
|
|
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну |
|
|
|
Повторення знань про голосні і приголосні звуки (впр.1-8, с. 3-5) |
|
|
|
Розпізнаю м які приголосні звуки(впр.1-12, с. 6-7) |
|
|
|
Написання слів з апострофом і звуками дж, дз(впр.1-10, с. 8-9) |
|
|
|
Вхідна діагностувальна робота |
|
|
|
Написання слів з сумнівними приголосними звуками(впр.1-8, с. 12-13) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок» |
|
|
|
Розпізнавання слів з ненаголошеними звуками [е], [и] (впр.1-11, с. 14-15) |
|
|
|
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. (впр.1-11, с. 16-17) |
|
|
|
Повторення і застосування правил переносу слів. (впр.1-7, с. 18-19) |
|
|
|
Пригадування і застосування алфавіту(впр.1-9, с. 19-21) |
|
|
|
Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. (впр.1-7, с. 21-22) |
|
|
|
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами осінь |
|
|
|
Діагностувальна робота. Діалог
|
|
|
|
Слово. Значення слова |
|
|
|
Вживання слів у прямому й переносному значеннях (впр.1-9, с. 23-24) |
|
|
|
Розпізнавання синонімів(впр.1-6, с.25-26) |
|
|
|
Вправляння у доборі синонімів(впр.1-7, с. 27-28) |
|
|
|
Розпізнавання і добір антонімів(впр.1-7, с. 28-30) |
|
|
|
Розпізнавання слів, які мають кілька значень, і пояснення цих значень(впр.1-8, с. 30-32) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про пікнік |
|
|
|
Спостереження за словами, які звучать однаково, але мають різні значення(впр.1-7, с. 32-33) |
|
|
|
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова |
|
|
|
Діагностувальна робота. Диктант
|
|
|
|
Будова слова |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова(впр.1-7, с. 34-35) |
|
|
|
Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня(впр.1-8, с. 36-37) |
|
|
|
Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів(впр.1-8 с. 37-39) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту
|
|
|
|
Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів(впр.1-8, с.39-41) |
|
|
|
Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням(впр.1-9, с. 41-43) |
|
|
|
Визначення закінчень у словах. (впр.1-7, с. 43-45) |
|
|
|
Спостереження за призначенням закінчень у мовленні(впр.1-7, с. 45-47) |
|
|
|
Визначення основи слова(впр.1-10, с. 47-48) |
|
|
|
Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова(впр.1-8, с. 49-50) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст |
|
|
|
Визначення префікса в словах(впр.1-7, с. 51-52) |
|
|
|
Утворення слів за допомогою префіксів(впр.1-8, с. 53-54) |
|
|
|
Розрізнення префіксів і службових слів(впр.1-7, с. 54-56) |
|
|
|
Спостереження за написанням слів з префіксами роз-, без-(впр.1-9, с. 56-57) |
|
|
|
Дослідження написання слів з префіксами з-, с-(впр.1-8, с. 3-5) |
|
|
|
Спостереження за вживанням апострофа після префіксів(впр.1-10, с. 58-59) |
|
|
|
Діагностувальна робота. Письмовий переказ |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Складаю розповідь за коміксом |
|
|
|
Перенос слів з апострофом після префіксів(впр.1-8, с. 61-63) |
|
|
|
Визначення суфікса у словах(впр.1-10, с. 63-65) |
|
|
|
Утворення слів за допомогою суфіксів(впр.1-9, с. 65-67) |
|
|
|
Визначення будови слова(впр.1-8, с. 67-68) |
|
|
|
Вправляння у розборі слів за будовою(впр.1-9, с. 69-70) |
|
|
|
Формування уявлення про орфограму. Розпізнавання слів з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою(впр.1-7, с. 71-72) |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами зиму |
|
|
|
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів(впр.1-12, с. 72-74) |
|
|
|
Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях(впр.1-11, с. 74-76) |
|
|
|
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником(впр.1-6, с. 76-77) |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
|
Аналіз діагностувалбної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Списування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Літературне читання
(3,5 год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
|
|
|
|
Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...» (с. 4-5). |
|
|
|
Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі» (с. 6-7). |
|
|
|
Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел) (с. 7-8). |
|
|
|
Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці» (с, 9-10). |
|
|
|
Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді Муді знайомиться з новим учителем» (с. 11-14). |
|
|
|
Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» (с. 14-15). |
|
|
|
Урок позакласного читання. О. Лущевська «Півонія, Аль і я», «Пташка», «Літо» |
|
|
|
Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? (с. 16-17). |
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с.18). Діагностувальна робота. Аудіювання.
|
|
|
|
Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу (с. 19-23). |
|
|
|
Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25). |
|
|
|
Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника» (с. 25-28). |
|
|
|
Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено) (с.29-31). |
|
|
|
Урок позакласного читання. В Рутківський «Внутрішній голос» |
|
|
|
Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику (с.32). |
|
|
|
Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено) (с.33-34). |
|
|
|
Для чого читають книжки? В. Сухомлинський «Спляча книга» (с.34-35). |
|
|
|
Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати (с.36-37). |
|
|
|
Для чого читають книжки? Л. Повх «У бібліотеці». Інсценізація вірша (с. 38-39). |
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. Діагностувальна робота . Навичка читання мовчки
|
|
|
|
Урок позакласного читання. Ірен Роздобутько «Я зніматимусь в кіно», «Підкидьок» |
|
|
|
Робота з науково-пізнавальною і довідковою літературою для дітей. Невідоме і цікаве про світ природи і техніки. |
|
|
|
Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. |
|
|
|
«Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя (с. 41-42). |
|
|
|
Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). |
|
|
|
«Кирило Кожум’яка» .Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки (с.43-45). |
|
|
|
Розширення читацького досвіду дітей. Сайт «Українська казка». Аудіокнига для дітей на сайті Національної бібліотеки України для дітей ім. Януша Корчака. |
|
|
|
Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки (с.46). |
|
|
|
Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). (с. 47-49). |
|
|
|
«Вечірник, Полуночник і Світанок». Дійові особи. Послідовність подій (с. 47-49). |
|
|
|
Урок позакласного читання. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя» |
|
|
|
Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору (с. 49-51). |
|
|
|
Народні пісні. Тематика народних пісень. «Три товариша» (українська народна пісня) (с.52-53). |
|
|
|
Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда) (с.53-55). |
|
|
|
Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. (с. 56). |
|
|
|
Пряме і переносне значення змісту прислів’їв (напам’ять) |
|
|
|
Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок (напам’ять)(с.57-58). |
|
|
|
Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок (с. 58). |
|
|
|
Урок позакласного читання. Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці» |
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою .Діагностувальна робота . Усний переказ прочитаного твору
|
|
|
|
Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу. |
|
|
|
Краса природи у її різноманітності В.Сухомлинський «Сонячний день узимку» (с.60-61) |
|
|
|
Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять) (с. 62) |
|
|
|
Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Визначення жанру твору (с.62-64) |
|
|
|
Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка». Визначення послідовності подій (с. 65) |
|
|
|
Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка» (с. 66-67) |
|
|
|
Урок позакласного читання. Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева» |
|
|
|
Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою (с. 68-69) |
|
|
|
Зимові картини і «зимові» слова. Г. Малик «Грудень» (напам’ять). (с. 70) |
|
|
|
Найкращий песик на світі. М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі. Визначення жанру (с. 71-72) |
|
|
|
Найкращий песик на світі. М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (продовження). (с. 72-74). |
|
|
|
Словесне малювання епізоду казки. Придумування продовження казки (с. 72-74) |
|
|
|
Картина художниці Світлани Косенко “Святвечірˮ. (с.75) Естетичний та емоційний розвиток учнів. Як «прочитати» картину? Настрій. Кольори. Композиція. Розповідь про враження від побаченого. |
|
|
|
Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». С. Косенко “Святвечірˮ (с.76) |
|
|
|
Урок позакласного читання. Саша Кочубей «Володарка лісу» |
|
|
|
Григорій Фалькович «Щедрий комар». Розвиток творчих здібностей; образного мовлення, почуття гумору. Розповіді учнями смішних новорічних історій. |
|
|
|
Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (напам’ять) І.Жиленко «Здійсниться все...». |
|
|
|
Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки. Пошанування народних традицій. Розвиток уміння виразно читати. |
|
|
|
Діагностувальна робота . Читання вголос
|
|
|
Математика
(5год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Повторення вивченого за 2 клас |
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні |
|
|
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника |
|
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
|
|
|
Вхідна діагностувальна робота |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Арифметична дія віднімання та компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок |
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр |
|
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. |
|
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
|
|
|
Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів |
|
|
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. |
|
|
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. |
|
|
|
Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. |
|
|
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. |
|
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. |
|
|
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. |
|
|
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. |
|
|
|
Діагностувальна робота 1. Повторення вивченого у 2 класі. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Табличне множення і ділення |
|
|
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. |
|
|
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. |
|
|
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. |
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. |
|
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. |
|
|
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. |
|
|
|
Діагностувальна робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
|
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
|
|
Діагностувальна робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Нумерація трицифрових чисел |
|
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. |
|
|
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені виази. |
|
|
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. |
|
|
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
|
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. |
|
|
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. |
|
|
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
|
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. |
|
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначенн тривалості події, часу початку. |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
Діагностувальна робота 4. Нумерація трицифрових чисел. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Задачі геометричного змісту. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Образотворче мистецтво
(1год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
|
|
|
|
Літні враження. Створення сюжетної композиції про літні враження (улюблені художні матеріали) |
|
|
|
Краса народного мистецтва. Створення геометричного орнаменту у смузі (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
|
Краса народного мистецтва. Створення рослинного орнаменту в крузі |
|
|
|
Краса народного мистецтва. Ліплення веселого коника із застосуванням декору |
|
|
|
Розмаїття кольорів і мелодій. Малювання композиції «Кружляє листопад» |
|
|
|
Розмаїття кольорів і мелодій. Створення композиції «Дарунки осені» |
|
|
|
Розмаїття кольорів і мелодій. Малювання хмар в сонячну або дощову погоду з застосуванням розбілу та затемнення кольорів |
|
|
|
Чарівність графіки і вокальної музики. Створення композиції «Штрихи осені» |
|
|
|
Чарівність графіки і вокальної музики. Лінія горизонту. Зображення на одному аркуші двох композицій «Пригоди Вітерця» (у тиху і вітряну погоду) |
|
|
|
Чарівність графіки і вокальної музики. Створення образу осені в аплікації з природних матеріалів |
|
|
|
Веселий зоопарк . Ліплення тварини за вподобанням із застосуванням фактури для надання образу виразності (пластилін) Колективна робота: композиція «Веселий зоопарк» |
|
|
|
Веселий зоопарк. Створення рельєфу із зображенням тварин |
|
|
|
Зимові фантазії . Уявлення про ахроматичні кольори. Створення композиції «Зимова фантазія» |
|
|
|
Зимові фантазії . Виготовлення казкового замку в об’ємі |
|
|
|
Зимові фантазії . Зображення людини в русі. Зображення зимових розваг дітей |
|
|
|
Урок узагальнення . Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів |
|
|
|
Урок узагальнення . Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів |
|
|
Дизайн і технології
(1год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Подорожуємо і відкриваємо світ |
|
|
1. |
Спогади про літо. Виготовлення композиції з метеликами за зразком |
|
|
2. |
Витинанка. Виготовлення витинанки «Вазон» за зразком |
|
|
3. |
Мій сонячний дім – моя Україна. Виготовлення аплікації «Моя Україна» |
|
|
4. |
Кораблик – мандрівничок. Виготовлення композиції «Кораблик – мандрівничок» у техніці квілінгу |
|
|
|
Між минулим і майбутнім |
|
|
5. |
Мамонтенятко Монті. Виготовлення аплікації «Мамонтенятко Монті» за зразком |
|
|
6. |
Виготовлення саморобки- вдяганки для головних героїв казки – Попелюшки та Принца |
|
|
7. |
Пухнасті айстри з бабусиного саду. Виготовлення осіннього букету у техніці квілінгу за зразком |
|
|
|
Чарівні перетворення |
|
|
8. |
Кленові листочки. Виготовлення кленових листочків з кольорового паперу за зразком |
|
|
9. |
Гілка горобини. Виготовлення об’ємної пластилінової композиції за зразком |
|
|
10. |
Осінній букет. Виготовлення барвистого осіннього букета за зразком |
|
|
11. |
Подорож дощової краплини. Виготовлення книжечки – хмаринки, що розповідає про подорож краплинки |
|
|
|
Енергія |
|
|
12. |
Новорічні прикраси з дроту. Виготовлення ялинкових прикрас з дроту за зразком |
|
|
13. |
Різдвяний ангелик. Виготовлення різдвяної композиції за зразком |
|
|
14. |
Вертеп. Виготовлення лялькового вертепу із паперу та картону за зразком |
|
|
15. |
Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна. Виготовлення новорічної аплікації з веселим пінгвінятком за зразком |
|
|
|
Світ невідомий |
|
|
16. |
Сніговичок з ниточок. Виготовлення сніговичка з ниток за зразком |
|
|
17. |
Пташки взимку. Виготовлення пташок з ниток за зразком |
|
|
Я Д С
(3 год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
|
|
|
|
Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5). |
|
|
|
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6). |
|
|
|
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7). |
|
|
|
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8). |
|
|
|
Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10). |
|
|
|
Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12). |
|
|
|
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях (Ч. 1, с. 13). |
|
|
|
Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 1. |
|
|
|
Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17). |
|
|
|
Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19). |
|
|
|
Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21). |
|
|
|
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона (Ч. 1, с. 22). |
|
|
|
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24). |
|
|
|
Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28). |
|
|
|
Вода (Ч. 1, с. 29-30). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31). |
|
|
|
Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33). |
|
|
|
Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34). |
|
|
|
Повітря (Ч. 1, с. 35). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37). |
|
|
|
Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41). |
|
|
|
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44). |
|
|
|
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань- учнів. Діагностувальна робота № 2. |
|
|
|
Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49). |
|
|
|
Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51). |
|
|
|
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (Ч. 2, с. 51-53). |
|
|
|
Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56). |
|
|
|
Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57). |
|
|
|
Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння (Ч. 1, с. 61-62). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 3. |
|
|
|
Тварини (Ч. 1, с. 63-64). |
|
|
|
Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізична культура
(3год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Руховий режим дня молодших школярів. Спортивний інвентар для різних видів спорту. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
Вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів |
|
|
|
Історія виникнення Олімпійських ігор Рухливі ігри, естафети |
|
|
|
Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
Перешикування. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави |
|
|
|
Перешикування. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
Перешикування. Біг до 30 м |
|
|
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг до 30 м |
|
|
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг до 30 м |
|
|
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг до 30 м |
|
|
|
Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем |
|
|
|
Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем |
|
|
|
Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем |
|
|
|
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем |
|
|
|
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем |
|
|
|
Стрибки «у кроці». Стрибки у довжину |
|
|
|
Стрибки у «кроці». Стрибки у довжину |
|
|
|
Вправи для розвитку координації. Стрибки у «кроці». Стрибки у довжину |
|
|
|
Вправи для розвитку координації. Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м |
|
|
|
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м |
|
|
|
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м |
|
|
|
Правила техніки безпеки під час занять із великим м'ячем. Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол. |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол |
|
|
|
Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
1