Календарне планування І семестр 3 клас НУШ розроблене за програмою О.Савченко

Про матеріал
Календарне планування І семестр 3 клас НУШ розроблене за програмою О.Савченко за підручниками: Математика - Н.Лимтопад, Українська мова - К.Пономарьова, Читання - О.Савченко, Я досліджую світ - Н.Бібік
Перегляд файлу

3

клас

 

Календарне планування

(І семестр)

Вчитель: Мельник О.П.

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»

Зав. філією

___________/   Г. О Бірук/

«_____»__________2023р

 

Календарне планування

                        3 клас

(І семестр)

 

Відповідно Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 3 – 4 класи, затверджено Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273 Розробленої під керівництвом О. Савченко

 

 

 

 

Владиславівська філія

Вчитель:Мельник О.П.

 

 

Розклад уроків

І семестр

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

Розклад дзвінків

 

 

            

Структура навчального року

Семестри

І семестр

 

ІІ семестр

 

Канікули

 

 

 

 

 

Українська мова

(3,5 год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

Звуки і букви

 

 

  1.               

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну

 

 

  1.               

Повторення знань про голосні і приголосні звуки (впр.1-8, с. 3-5)

 

 

  1.               

Розпізнаю м які приголосні звуки(впр.1-12, с. 6-7)

 

 

  1.               

Написання слів з апострофом і звуками дж, дз(впр.1-10, с. 8-9)

 

 

  1.               

Вхідна діагностувальна робота

 

 

  1.               

Написання слів з сумнівними приголосними звуками(впр.1-8, с. 12-13)

 

 

  1.               

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок»

 

 

  1.               

Розпізнавання слів з ненаголошеними звуками [е], [и] (впр.1-11, с. 14-15)

 

 

  1.               

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. (впр.1-11, с. 16-17)

 

 

  1.         

Повторення і застосування правил переносу слів. (впр.1-7, с. 18-19)

 

 

  1.         

Пригадування і застосування алфавіту(впр.1-9, с. 19-21)

 

 

  1.         

Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. (впр.1-7, с. 21-22)

 

 

  1.         

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку

 

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами осінь

 

 

  1.         

Діагностувальна робота. Діалог

 

 

 

 

Слово. Значення слова

 

 

  1.         

Вживання слів у прямому й переносному значеннях (впр.1-9, с. 23-24)

 

 

  1.         

Розпізнавання синонімів(впр.1-6, с.25-26)

 

 

  1.         

Вправляння у доборі синонімів(впр.1-7, с. 27-28)

 

 

  1.         

Розпізнавання і добір антонімів(впр.1-7, с. 28-30)

 

 

  1.         

Розпізнавання слів, які мають кілька значень, і пояснення цих значень(впр.1-8, с. 30-32)

 

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про пікнік

 

 

  1.         

Спостереження за словами, які звучать однаково, але мають різні значення(впр.1-7, с. 32-33)

 

 

  1.         

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова                           

 

 

  1.         

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

 

Будова слова

 

 

  1.         

Аналіз діагностувальної роботи. Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова(впр.1-7, с. 34-35)

 

 

  1.         

Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня(впр.1-8, с. 36-37)

 

 

  1.         

Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів(впр.1-8 с. 37-39)

 

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту

 

 

 

  1.         

Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів(впр.1-8, с.39-41)

 

 

  1.         

Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням(впр.1-9, с. 41-43)

 

 

  1.         

Визначення закінчень у словах. (впр.1-7, с. 43-45)

 

 

  1.         

Спостереження за призначенням закінчень у мовленні(впр.1-7, с. 45-47)

 

 

  1.         

Визначення основи слова(впр.1-10, с. 47-48)

 

 

  1.         

Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова(впр.1-8, с. 49-50)

 

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст

 

 

  1.         

Визначення префікса в словах(впр.1-7, с. 51-52)

 

 

  1.         

Утворення слів за допомогою префіксів(впр.1-8, с. 53-54)

 

 

  1.         

Розрізнення префіксів і службових слів(впр.1-7, с. 54-56)

 

 

  1.         

Спостереження за написанням слів з префіксами роз-, без-(впр.1-9, с. 56-57)

 

 

  1.         

Дослідження написання слів з префіксами з-, с-(впр.1-8, с. 3-5)

 

 

  1.         

Спостереження за вживанням апострофа після префіксів(впр.1-10, с. 58-59)

 

 

  1.        Д

Діагностувальна робота. Письмовий переказ

 

 

  1.         

Аналіз діагностувальної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Складаю розповідь за коміксом

 

 

  1.         

Перенос слів з апострофом після префіксів(впр.1-8, с. 61-63)

 

 

  1.         

Визначення суфікса у словах(впр.1-10, с. 63-65)

 

 

  1.         

Утворення слів за допомогою суфіксів(впр.1-9, с. 65-67)

 

 

  1.         

Визначення будови слова(впр.1-8, с. 67-68)

 

 

  1.         

Вправляння у розборі слів за будовою(впр.1-9, с. 69-70)

 

 

  1.         

Формування уявлення про орфограму. Розпізнавання слів з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою(впр.1-7, с. 71-72)

 

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами зиму

 

 

  1.         

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів(впр.1-12, с. 72-74)

 

 

  1.         

Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях(впр.1-11, с. 74-76)

 

 

  1.         

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником(впр.1-6, с. 76-77)

 

 

  1.         

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

  1.         

Аналіз діагностувалбної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту

 

 

 

  1.         

Діагностувальна робота. Списування

 

 

  1.         

 

 

 

 

  1.         

 

 

 

 

  1.         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

(3,5 год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

 

 

 

  1.  

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...» (с. 4-5).

 

 

  1.  

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі» (с. 6-7).

 

 

  1.  

Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел) (с. 7-8).

 

 

  1.  

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці» (с, 9-10).

 

 

  1.  

Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді Муді знайомиться з новим учителем» (с. 11-14).

 

 

  1.  

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» (с. 14-15).

 

 

  1.  

Урок позакласного читання.  О. Лущевська «Півонія, Аль і я», «Пташка», «Літо»

 

 

  1.  

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? (с. 16-17).

 

 

  1.  

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою  (с.18). Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

 

 

 

  1.                                                                                                                                     

Наша мова — безцінний скарб.

А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу (с. 19-23).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника» (с. 25-28).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено) (с.29-31).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Урок позакласного читання. В Рутківський «Внутрішній голос»

 

 

  1.                                                                                                                                     

Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику (с.32).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено) (с.33-34). 

 

 

  1.                    17

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга» (с.34-35).

 

 

  1.                                                                                                                                    18

Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати  (с.36-37).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Для чого читають книжки? Л. Повх  «У бібліотеці». Інсценізація вірша (с. 38-39).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. Діагностувальна робота . Навичка читання мовчки

 

 

 

  1.                                                                                                                                     

Урок позакласного читання. Ірен Роздобутько «Я зніматимусь в кіно», «Підкидьок»

 

 

  1.                                                                                                                                     

Робота з науково-пізнавальною і довідковою літературою для дітей. Невідоме і цікаве про світ природи і техніки.

 

 

  1.                                                                                                                                     

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми.

 

 

  1.                                                                                                                                     

«Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя (с. 41-42).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження).

 

 

  1.                                                                                                                                     

«Кирило Кожум’яка» .Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки (с.43-45).             

 

 

  1.                                                                                                                                     

Розширення читацького досвіду дітей. Сайт «Українська казка». Аудіокнига для дітей на сайті Національної бібліотеки України для дітей ім. Януша Корчака.

 

 

  1.                                                                                                                                     

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки (с.46).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). (с. 47-49).

 

 

  1.                                                                                                                                     

«Вечірник, Полуночник і Світанок». Дійові особи. Послідовність подій (с. 47-49).

 

 

  1.                     

Урок позакласного читання. Маряна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя»

 

 

  1.                                                                                                                                     

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору (с. 49-51).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня) (с.52-53).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда) (с.53-55).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. (с. 56).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Пряме і переносне значення змісту прислів’їв (напам’ять)

 

 

  1.                                                                                                                                     

Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок (напам’ять)(с.57-58).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок (с. 58).

 

 

  1.                                                                                                                                     

Урок позакласного читання. Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці»

 

 

  1.                                                                                                                                     

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою .Діагностувальна робота . Усний переказ прочитаного твору

 

 

 

  1.                                                                                                                                     

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу.

 

 

  1.                                                                                                                                     

 Краса природи у її різноманітності В.Сухомлинський  «Сонячний день узимку» (с.60-61)

 

 

  1.                                                                                                                                     

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять)  (с. 62)

 

 

  1.                                                                                                                                     

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Визначення жанру твору (с.62-64)

 

 

  1.                                                                                                                                     

Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка». Визначення послідовності подій (с. 65)

 

 

  1.                                                                                                                                     

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка» (с. 66-67)

 

 

  1.                                                                                                                                     

Урок позакласного читання. Маряна Савка «Казка про Старого Лева»

 

 

  1.                                                                                                                                     

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою (с. 68-69)

 

 

  1.                                                                                                                                     

Зимові картини і «зимові» слова.

Г. Малик «Грудень» (напам’ять). (с. 70)

 

 

  1.                                                                                                                                    49

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі. Визначення жанру (с. 71-72)

 

 

  1.                                                                                                                                    50

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (продовження). (с. 72-74).

 

 

  1.                                                                                                                                    51

Словесне малювання епізоду казки. Придумування продовження казки (с. 72-74)

 

 

  1.                                                                                                                                    52

Картина художниці Світлани Косенко “Святвечірˮ. (с.75) Естетичний та емоційний розвиток учнів. Як «прочитати» картину? Настрій. Кольори. Композиція. Розповідь про враження від побаченого.

 

 

  1.                                                                                                                                    53

Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». С. Косенко “Святвечірˮ (с.76)

 

 

  1.                                                                                                                                    54

Урок позакласного читання. Саша Кочубей «Володарка лісу»

 

 

  1.                                                                                                                                    55

Григорій Фалькович «Щедрий комар». Розвиток творчих здібностей; образного мовлення, почуття гумору. Розповіді учнями смішних новорічних історій.

 

 

  1.                                                                                                                                    56

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (напам’ять) І.Жиленко «Здійсниться все...».

 

 

  1.                                                                                                                                    57

Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки. Пошанування народних традицій. Розвиток уміння виразно читати.

 

 

  1.                                                                                                                                    58

Діагностувальна робота . Читання вголос

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

(5год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

Повторення вивченого за 2 клас

 

 

  1.  

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні

 

 

  1.  

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника

 

 

  1.  

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника

 

 

  1.  

Вхідна діагностувальна робота

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.  

Арифметична дія віднімання та компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок

 

 

  1.  

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр

 

 

  1.  

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника.

 

 

  1.  

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення.

 

 

  1.  

Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів

 

 

  1.  

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням.

 

 

  1.  

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами.

 

 

  1.  

Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник.

 

 

  1.  

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника.

 

 

  1.  

Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі.

 

 

  1.  

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці.

 

 

  1.  

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел.

 

 

  1.  

Діагностувальна робота 1. Повторення вивченого у 2 класі.

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Табличне множення і ділення

 

 

  1.  

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом.

 

 

  1.  

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником.

 

 

  1.  

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал.

 

 

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій.

 

 

  1.  

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій.

 

 

  1.  

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій.

 

 

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь.

 

 

  1.  

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми.

 

 

  1. 30

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач.

 

 

  1. 31

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел.

 

 

  1. 32

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра.

 

 

  1. 33

Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння.

 

 

  1. 34

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка.

 

 

  1. 35

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.

 

 

  1.  

Діагностувальна робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7.

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1. 36

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь.

 

 

  1. 37

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь.

 

 

  1. 38

Творча робота над задачами. Периметр трикутника.

 

 

  1. 39

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів.

 

 

  1.  

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10.

 

 

  1.  

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа.

 

 

  1.  

Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною.

 

 

  1.  

Знаходження частини від числа та числа за його частиною.

 

 

  1.  

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь.

 

 

  1.  

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

Резервний урок.

 

 

 

  1.  

Діагностувальна робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9.

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Нумерація трицифрових чисел

 

 

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними.

 

 

  1.  

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі.

 

 

  1.  

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені виази.

 

 

  1.  

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду.

 

 

  1.  

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами.

 

 

  1.  

Резервний урок.

 

 

 

  1.  

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань.

 

 

  1.  

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі.

 

 

  1.  

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу.

 

 

  1.  

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

 

 

  1.  

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначенн тривалості події, часу початку.

 

 

  1.  

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

 

 

  1.  

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

 

  1.  

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

Діагностувальна робота 4. Нумерація трицифрових чисел.

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.  

Задачі геометричного змісту.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання.

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

(1год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

 

 

 

  1. 1.

Літні враження. Створення сюжетної композиції про літні враження (улюблені художні матеріали)

 

 

  1. 2.

Краса народного мистецтва.   Створення геометричного орнаменту у смузі (кольорові олівці, фломастери)

 

 

  1. 3.

Краса народного мистецтва. Створення рослинного орнаменту в крузі

 

 

  1. 4.

Краса народного мистецтва.  Ліплення веселого коника із застосуванням декору

 

 

  1. 5.

Розмаїття кольорів і мелодій. Малювання композиції «Кружляє листопад»

 

 

  1. 6.

Розмаїття кольорів і мелодій.  Створення композиції «Дарунки осені»

 

 

  1. 7.

Розмаїття  кольорів і мелодій. Малювання хмар в сонячну або дощову погоду з застосуванням розбілу та затемнення кольорів

 

 

  1. 8.

Чарівність графіки і вокальної музики. Створення композиції «Штрихи осені»   

 

 

  1.  

Чарівність графіки і вокальної музики.  Лінія горизонту. Зображення на одному аркуші двох композицій «Пригоди Вітерця» (у тиху і вітряну погоду)

 

 

  1.                    9.

Чарівність графіки і вокальної музики. Створення образу осені в аплікації з природних матеріалів

 

 

  1.                    10.

Веселий зоопарк . Ліплення тварини за вподобанням із застосуванням фактури для надання образу виразності (пластилін) Колективна робота: композиція «Веселий зоопарк»

 

 

  1.                    11.

Веселий зоопарк.  Створення рельєфу із зображенням тварин

 

 

  1.                    12.

Зимові фантазії .  Уявлення про ахроматичні кольори. Створення композиції «Зимова фантазія»

 

 

  1.                    13.

Зимові фантазії .   Виготовлення казкового замку в об’ємі

 

 

  1.                    14.

Зимові фантазії . Зображення людини в русі. Зображення зимових розваг дітей

 

 

  1.                    15.

Урок узагальнення . Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів

 

 

  1.                    16.

Урок узагальнення . Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

(1год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

   Подорожуємо і відкриваємо світ

 

 

1.

Спогади про літо. Виготовлення композиції з метеликами за зразком

 

 

2.

Витинанка. Виготовлення витинанки

«Вазон» за зразком

 

 

3.

Мій сонячний дім – моя Україна. Виготовлення аплікації «Моя Україна»

 

 

4.

Кораблик – мандрівничок. Виготовлення композиції «Кораблик – мандрівничок» у техніці квілінгу

 

 

 

      Між минулим і майбутнім

 

 

5.

Мамонтенятко Монті. Виготовлення аплікації «Мамонтенятко Монті» за зразком

 

 

6.

Виготовлення саморобки- вдяганки для головних героїв казки – Попелюшки та Принца

 

 

7.

Пухнасті айстри з бабусиного саду. Виготовлення осіннього букету у техніці квілінгу за зразком

 

 

 

          Чарівні перетворення

 

 

8.

Кленові листочки. Виготовлення кленових листочків з кольорового паперу за зразком

 

 

9.

Гілка горобини. Виготовлення об’ємної пластилінової композиції за зразком

 

 

10.

Осінній букет. Виготовлення барвистого осіннього букета за зразком

 

 

11.

Подорож дощової краплини. Виготовлення книжечки – хмаринки, що розповідає про подорож краплинки

 

 

 

                      Енергія

 

 

12.

Новорічні прикраси з дроту. Виготовлення ялинкових прикрас з дроту за зразком

 

 

13.

Різдвяний ангелик. Виготовлення різдвяної композиції за зразком

 

 

14.

Вертеп. Виготовлення лялькового вертепу із паперу та картону за зразком

 

 

15.

Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна. Виготовлення новорічної аплікації з веселим пінгвінятком за зразком

 

 

 

 

                   Світ невідомий

 

 

16.

Сніговичок з ниточок. Виготовлення сніговичка з ниток за зразком

 

 

17.

Пташки взимку. Виготовлення пташок з ниток за зразком

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я Д С

(3 год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

 

 

 

  1.  

Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5).

 

 

  1.  

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6).

 

 

  1.  

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7).

 

 

  1.  

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8).

 

 

  1.  

Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10).

 

  1.  

Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12).

 

  1.  

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях (Ч. 1, с. 13).

 

 

  1.  

Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15).

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 1.

 

 

  1.  

Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17).

 

 

  1.  

Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19).

 

 

  1.  

Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).

 

 

  1.  

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона (Ч. 1, с. 22).

 

 

  1.  

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24).

 

 

  1.  

Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28).

 

 

  1.  

Вода (Ч. 1, с. 29-30).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31).

 

 

  1.  

Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33).

 

 

  1.  

Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34).

 

 

  1.  

Повітря (Ч. 1, с. 35).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37).

 

 

  1.  

Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41).

 

 

  1.  

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44).

 

 

  1.  

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46).

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань- учнів. Діагностувальна робота № 2.

 

 

  1.  

Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

 

 

  1.  

Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51).

 

 

  1.  

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни (Ч. 2, с. 51-53).

 

 

  1.  

Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56).

 

 

  1.  

Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57).

 

 

  1.  

Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння (Ч. 1, с. 61-62).

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 3.

 

 

  1.  

Тварини (Ч. 1, с. 63-64).

 

 

  1.  

Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тварина­ми. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74).

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота № 4.

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

(3год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

  1.  

Руховий режим дня молодших школярів. Спортивний інвен­тар для різних видів спорту. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети

 

 

  1.  

Вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів

 

 

  1.  

Історія  виникнення  Олімпійських  ігор Рухливі ігри, естафети

 

 

  1.  

Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Рухливі ігри та естафети

 

 

  1.  

Перешикування. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави

 

 

  1.  

Перешикування. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри та естафети

 

 

  1.  

Перешикування. Біг до 30 м

 

 

  1.  

Вправи для розвитку швидкості. Біг до 30 м

 

 

  1.  

Вправи для розвитку швидкості. Біг до 30 м

 

 

  1.                     

Вправи для розвитку швидкості. Біг до 30 м

 

 

  1.                     

Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем

 

 

  1.                     

Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем

 

 

  1.                     

Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем

 

 

  1.                     

Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг почерго­во з ходьбою до 1200 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем

 

 

  1.                     

Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м. Вправи для формування навичок володіння малим м'ячем

 

 

  1.                     

Стрибки «у кроці». Стрибки у довжину

 

 

  1.                     

Стрибки у «кроці». Стрибки у довжину

 

 

  1.                     

Вправи для розвитку координації. Стрибки у «кроці». Стри­бки у довжину

 

 

  1.                     

Вправи для розвитку координації. Рівно­мірний біг почергово з ходьбою до 1200 м

 

 

  1.                     

Вправи для розвитку витривалості. Рівно­мірний біг почергово з ходьбою до 1200 м

 

 

  1.                     

Вправи для розвитку витри­валості. Рівномірний біг почергово з ходьбою до  1200 м

 

 

  1.                     

Правила техніки безпеки під час занять із великим м'ячем. Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол.

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол

 

 

  1.                     

Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Гра в міні-баскетбол

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцюваль­ні імпровізаційні вправи босоніж

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцюваль­ні імпровізаційні вправи босоніж

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцюваль­ні імпровізаційні вправи босоніж

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцюваль­ні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежа­чи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками.  Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними крока­ми. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтягу­вання у висі лежачи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтя­гування у висі лежачи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для фор­мування правильної постави. Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтя­гування у висі лежачи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтя­гування у висі лежачи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. Підтя­гування у висі лежачи на низькій перекладині

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакал­кою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

 

1

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку