Календарне планування ІІ семестр 3 клас НУШ розроблене за програмою О.Савченко

Про матеріал
Календарне планування ІІ семестр 3 клас НУШ розроблене за програмою О.Савченко за підручниками: Математика - Н.Лимтопад, Українська мова - К.Пономарьова, Читання - О.Савченко, Я досліджую світ - Н.Бібік
Перегляд файлу

3

клас

 

Календарне планування

(ІІ семестр)

Вчитель: Мельник О.П.

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»

Зав. філією

___________/   Г. О Бірук/

«_____»__________2024р

 

Календарне планування

                        3 клас

(ІІ семестр)

 

Відповідно Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 3 – 4 класи, затверджено Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273 Розробленої під керівництвом О. Савченко

 

 

 

 

Владиславівська філія

Вчитель:Мельник О.П.

 

 

Розклад уроків

ІІ семестр

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1

ЯДС

ЯДС

Укр.мова

ЯДС

Англ.мова

2

Матем.

Матем.

Фіз.культ.

Матем.

Матем.

3

Фіз.культ.

Укр.мова

Матем.

Літ.чит.

Укр.мов/чит.

4

Англ.мова

Літ.чит.

Англ.мова

Муз.мист.

Фіз.культ.

5

Укр.мова

Обр.мист

Літ.чит.

Інформат.

 

6

 

 

 

 

 

Розклад дзвінків

 

 

            

Структура навчального року

Семестри

І семестр

 

ІІ семестр

 

Канікули

 

 

 

 

 

Українська мова

(3,5 год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

Досліджую іменники

 

 

  1.                   

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту

 

08.01

 

  1.         

Формуємо поняття про іменник. Розрізняємо іменники – назви істот і неістот

09.01

 

  1.         

Розрізняємо власні і загальні назви

10.01

 

  1.         

Записуємо власні назви з великої букви

15.01

 

  1.         

Розпізнаємо іменники, які утворилися від дієслів і прикметників

16.01

 

  1.         

Визнвчаємо рід іменників

17.01

 

  1.         

Змінюємо іменники за числами

19.01

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про враження від свята

22.01

 

  1.         

Дізнаємося про іменники, які не змінюються за числами

23.01

 

  1.         

Повторення і закріплення знань про іменник.

24.01

 

  1.         

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

29.01

 

 

 

Досліджую прикметники

 

 

  1.         

Аналіз діагностичної роботи. Формуємо поняття про прикметники. Розпізнаємо прикметники

30.01

 

  1.         

Встановлюємо зв’язок прикметників з іменниками. Будуємо словосполучення

31.01

 

  1.         

Встановлюємо граматичний зв’язок прикметників з іменниками за допомогою питань

02.02

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст

05.02

 

  1.         

Змінюємо прикметники за числами

06.02

 

  1.         

Змінюємо прикметники за родами

07.02

 

  1.         

Визначаємо родові закінчення прикметників

12.02

 

  1.         

Визначаємо закінчення прикметників у множині

13.02

 

  1.         

Прикрашаємо своє мовлення прикметниками

14.02

 

  1.         

Досліджуємо роль прикметників у мовленні

16.02

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про друга

19.02

 

  1.         

Повторення і закріплення знань про прикметник.

20.02

 

  1.         

Діагностувальна робота. Диктант

21.02

 

 

 

Розпізнаю числівники

 

 

  1.         

Аналіз діагностичної роботи. Пригадуємо числівники

26.02

 

  1.         

Правильно наголошуємо і записуємо числівники

27.02

 

  1.         

Правильно читаємо числові вирази

28.02

 

  1.         

Досліджуємо вимову і правопис числівників

01.03

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту

04.03

 

  1.         

Повторення і закріплення знань про числівник.

05.03

 

  1.         

Діагностувальна робота. Усний твір

06.03

 

 

 

Дізнаюся більше про дієслова

 

 

  1.         

Аналіз діагностичної роботи. Формуємо поняття про дієслово. Розпізнаємо дієслова

11.03

 

  1.         

Правильно записуємо дієслова на –ться, шся

12.03

 

  1.         

Розрізняємо часові форми дієслів

13.03

 

  1.         

Змінюємо дієслова за часами

15.03

 

  1.         

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про свою сім’ю

18.03

 

  1.         

Правильно пишемо не з дієсловами

19.03

 

  1.         

Встановлюємо зв’язок дієслів з іменниками

20.03

 

  1.         

Досліджуємо дієслова – антоніми і синоніми

01.04

 

  1.         

Вживаємо дієслова з прямим і переносним значенням у власних висловлюваннях

02.04

 

  1.         

Повторення і закріплення знань про дієслово.

03.04

 

  1.         

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

05.04

 

 

Розпізнаю службові слова Розпізнаю службові слова

 

 

  1.         

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю,як турбуюсь про своє здоров’я

08.04

 

  1.         

Пригадуємо службові слова

09.04

 

  1.         

Розпізнаємо прийменники

10.04

 

  1.    

Розрізняємо частини мови

15.04

 

  1.    

Використовуємо частини мови і службові слова у мовленні

16.04

 

  1.    

Повторення і закріплення знань про службові слова

17.04

 

  1.    

Діагностувальна робота. Диктант

19.04

 

 

 

Будую речення

 

 

  1.    

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Опис художній і науково-популярний

22.04

 

  1.    

Розрізняємо речення за метою висловлювання: розповідні, питальні та спонукальні

23.04

 

  1.    

Розрізняємо речення за інтонацією: окличні й неокличні

24.04

 

  1.    

Вживаємо речення зі звертаннями

29.04

 

  1.    

Діалог. Оформлення діалогу на письмі

30.04

 

  1.    

Визначаємо головні та другорядні члени речення

01.05

 

  1.    

Встановлюємо зв’язок слів у реченні

03.05

 

  1.    

Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст

06.05

 

  1.    

Утворюємо словосполучення

07.05

 

  1.    

Будуємо різні види речень

08.05

 

  1.    

Узагальнюємо знання про речення

13.05

 

  1.    

Діагностувальна робота. Списування

14.05

 

 

 

Досліджуємо текст

 

 

  1.    

Аналіз діагностичної роботи. Пригадуємо будову тексту

15.05

 

  1.    

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту

17.05

 

  1.    

Розрізняємо тексти: розповідь, опис, міркування

20.05

 

  1.    

Будуємо текст-міркування

21.05

 

  1.    

Складаємо ЕСЕ

22.05

 

  1.    

Визначаємо тему і мету тексту, добираємо заголовок. Складаємо план тексту.

24.05

 

  1.    

Визначаємо типи текстів

27.05

 

  1.    

Спостерігаємо за зв’язком речень у тексті. Розрізняємо тексти різних стилів

28.05

 

  1.    

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом

 

29.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

(3,5 год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

Як не любить свій край

 

 

  1.                                                                                                                                   

Урок позакласного читання. Саша Кочубей «Володарка лісу»

09.01

 

  1.                                                                                                                                   

Вступ до розділу. Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край».

10.01

 

  1.                                                                                                                                   

Рідний край — земний рай. О. Палійчук «Київ» (напам’ять)

11.01

 

  1.                                                                                                                                   

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Геро­ям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну»

12.01

 

  1.                                                                                                                                   

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Перека­зування уривка тексту

16.01

 

  1.                                                                                                                                   

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар».

17.01

 

  1.                                                                                                                                   

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...» (напам’ять)

18.01

 

  1.                                                                                                                                   

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка

23.01

 

  1.                                                                                                                                   

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край»

24.01

 

  1.                                                                                                                                   

Урок позакласного читання. Г. Ткачук «Нерозмінна монета»

25.01

 

 

  1.                                                                                                                                   

Діагностувальна робота. Аудіювання

26.01

 

 

 

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

 

 

  1.                                                                                                                                   

Аналіз діагностувальної роботи. Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце»

30.01

 

  1.                                                                                                                                   

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)

31.01

 

  1.                                                                                                                                   

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення)

01.02

 

  1.                                                                                                                                   

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу голов­ного героя. С. Дерманський «Білянок» (уривок напам’ять)

06.02

 

  1.                                                                                                                                   

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження)

07.02

 

  1.                                                                                                                                   

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення)

08.02

 

  1.                                                                                                                                  1

Урок позакласного читання. В. Рудківський «Угода»

09.02

 

  1.                                                                                                                                   

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

13.02

 

  1.                                                                                                                                   

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

14.02

 

  1.                                                                                                                                   

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но).

15.02

 

  1.                                                                                                                                   

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но).

20.02

 

  1.                                                                                                                                   

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но).

21.02

 

  1.                                                                                                                                   

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави?

22.02

 

  1.                                                                                                                                   

Урок позакласного читання. В. Вздульська «Потяги»

23.02

 

  1.                                                                                                                                   

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів

27.02

 

  1.                                                                                                                                   

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (на­пам ’ять)

28.02

 

  1.                                                                                                                                   

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

Інсценізування байки

29.02

 

  1.                                                                                                                                   

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада»

05.03

 

  1.                                                                                                                                   

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літе­ратурні казки. П’єса-казка. Байки»

06.03

 

  1.                                                                                                                                   

Діагностувальна робота .Читання мовчки

07.03

 

 

 

Поезії про дивосвіт природи

 

 

  1.                                                                                                                                   

Аналіз діагностувальної роботи. Урок позакласного читання. Твори А. Качана

08.03

 

  1.                                                                                                                                   

Кар­тини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...».

12.03

 

  1.                                                                                                                                   

Оновлене коло читання. Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка).

13.03

 

  1.                                                                                                                                   

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...»

14.03

 

  1.                                                                                                                                   

Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле»

19.03

 

  1.                                                                                                                                   

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...»            (на­пам ’ять)

20.03

 

  1.                                                                                                                                   

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...».

21.03

 

  1.                                                                                                                                   

Урок позакласного читання.Г. Вдовченко «Найдовші вуса»

22.03

 

  1.                                                                                                                                   

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки кни­жки «Мій улюблений вірш»

02.04

 

  1.                                                                                                                                   

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи»

03.04

 

  1.                                                                                                                                   

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

04.04

 

 

 

Все добре переймай, а недобре-виправляй

 

 

  1.                                                                                                                                   

Аналіз діагностувальної роботи. Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло».

09.04

 

  1.                                                                                                                                   

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Теле­фонна розмова». Інсценізування вірша

10.04

 

  1.                                                                                                                                   

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дру­жок і Образа». Визначення головної думки твору

11.04

 

  1.                                                                                                                                   

Цінність дружби. «Я друзів не продаю»

12.04

 

  1.                                                                                                                             

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури»

16.04

 

  1.                                                                                                                            4

Урок позакласного читання. С. Дерманський «Мрія Маляки»

17.04

 

  1.                                                                                                                            5

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури»

18.04

 

  1.                                                                                                                            5

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало»  

23.04

 

  1.                                                                                                                            5

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсце­нізування вірша

24.04

 

  1.                                                                                                                            5

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ»

25.04

 

  1.                                                                                                                            5

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни»

26.04

 

  1.                                                                                                                            5

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй»

30.04

 

  1.                                                                                                                            5

Урок позакласного читання. Л. Воронина «Пригоди голубого папуги»

01.05

 

  1.                                                                                                                            5

Діагностувальна робота. Читання вголос.

02.05

 

 

 

Іскринки творчості

 

 

  1.                                                                                                                            5

Аналіз діагностувальної роботи. Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис».

07.05

 

  1.                                                                                                                            6

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене»

08.05

 

  1.                                                                                                                            6

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене»

09.05

 

  1.                                                                                                                            6

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...». В. Ткаченко «Лісове коріння».

10.05

 

  1.                                                                                                                             

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...»

14.05

 

115

Урок позакласного читання. Твори В. Голобородько

15.05

 

116

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь

16.05

 

117

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка»

21.05

 

118

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка»

22.05

 

119-120

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш»

23.05

24.05

 

121

Урок позакласного читання. Світ пригод у творах зарубіжних письменників

28.05

 

122

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості»

29.05

 

123

Підсумковий урок

30.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

(5год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.  

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту

 

 

  1.  

Задачі геометричного змісту

 

 

 

 

Додавання і віднімання в межах 1000

 

 

  1.  

Повторення вивченого Лічба сотнями. Розкладання на розрядні доданки. Задачі на знаходження маси (№ 1-11)

 

 

  1.  

Обернена задача. Додавання та віднімання чисел десятками. Знаходження значень виразів зі змінною (№ 12-24)

 

 

  1.  

Додавання виду 430+260. Складання виразів за схемами. Переставна властивість додавання. Розв’язування обернених задач (№25-36)

 

 

  1.  

Різні способи додавання чисел виду 420+230. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування задач на додавання та обернені до них (37-46)

 

 

  1.  

Віднімання виду 960-420. Розв’язування задач за блок-схемою. Розв’язування рівнянь (№ 47-58)

 

 

  1.  

Різні способи віднімання чисел виду 970-230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами (№59-66)

 

 

  1.  

Додавання виду 450+50. Перевірка віднімання додаванням. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження суми(67-78)

 

 

  1.  

Віднімання виду 400-80. Порівняння виразів. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження невідомого доданка (№ 79-89)

 

 

  1.  

Додавання виду 260+370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101)

 

 

  1.  

Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Знаходження різниці різними способами. Розв’язування задач двома способами (№ 102-110)

 

 

  1.  

Коло. Радіус і діаметр кола. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач виразом (№ 111-121)

 

 

  1.  

Побудова кола. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130)

 

 

  1.  

Дії з іменованими числами. Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 131-141)

 

 

  1.  

Діагностувальнана робота

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

Письмове додавання і віднімання

 

 

  1.  

Письмове додавання трицифрових чисел виду 124+222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152)

 

 

  1.  

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Збільшення та зменшення чисел на декілька десятків. Розв’язування задач  (№ 153-163)

 

 

  1.  

Письмове віднімання трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування рівнянь і задач (№ 131-141)

 

 

  1.  

Письмове додавання трицифрових чисел виду 137+256 (з переходом через розряд). Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173-182)

 

 

  1.  

Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191)

 

 

  1.                  

Письмове додавання трицифрових чисел виду 268+295. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 192-202)

 

 

  1.                  

Розв’язування рівнянь. Письмове виконання виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 203-212)

 

 

  1.                  

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354-138.  Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222)

 

 

  1.                  

Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Розв’язування рівнянь та задач (№ 223-231)

 

 

  1.                  

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623-347 Перевірка додавання відніманням. Розв’язування нерівностей та задач (№ 232-240)

 

 

  1.                 3

Обчислення виразів. Складання і розв’язування рівнянь Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 241-250)

 

 

  1.                 3

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками

 

 

  1.                 3

Розв’язування задач. Знаходження суми трьох послідовних чисел

 

 

  1.                 3

Діагностувальна робота

 

 

  1.                 3

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.                  

Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 Множення і ділення в межах 1000

 

 

  1.                  

Повторення властивостей множення на 10 і 100. Порівняння і обчислення виразів

 

 

  1.                  

Множення на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач

 

 

  1.                 3

Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом

 

 

  1.                 3

Множення круглих чисел. Множення виду 2·50. Розв’язування задач із зайвими даними

 

 

  1.                 3

Ділення круглих чисел виду 60:3, 600:3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач

 

 

  1.                 3

Ділення круглих чисел виду 60:30, 900:300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом

 

 

  1.                  

Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач двома способами. Самостійна робота

 

 

  1.                  

Ділення круглих чисел виду 800:200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач

 

 

  1.                  

Множення суми на число.  Розв’язування задач двома способами за блок-схемами. Робота з діаграмою

 

 

  1.                  

Множення чисел на виду 15•3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою

 

 

  1.                  

Множення суми на число. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою

 

 

  1.                  

Множення чисел на виду 4•16. Знаходження значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею

 

 

  1.                  

Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач

 

 

  1.                  

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування рівнянь і задач

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.                  

Ділення суми на число. Обчислення виразів. Розв’язування задач складанням виразу двома способами

 

 

  1.                  

Ділення чисел виду 36:3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач

 

 

  1.                  

Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розв’язування задач

 

 

  1.                  

Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою

 

 

  1.                  

Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач

 

 

  1.                  

Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів Розв’язування рівнянь і задач.

 

 

  1.                  

Складання і обчислення значення виразів за таблицею.  Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№464-473)

 

 

  1.                  

Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№474-483)

 

 

  1.                  

Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494)

 

 

  1.                  

Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504)

 

 

  1.                  

Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514)

 

 

  1.                  

Перевірка правильності ділення  остачею. Розв’язування задач  (№№ 515-523)

 

 

  1.                  

Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№524-530)

 

 

  1.                  

Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра многокутника. Розв’язування задач (№-533)

 

 

  1.                  

Розв’язування прикладів і задач

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

Повторення вивченого за рік.

Ознайомлення з письмовим множенням і діленням.

 

 

  1.                  

Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач        (№534-542)

 

 

  1.                  

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач     (№543-551)

 

 

  1.                  

Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задач із буквеними даними        (№ 552-559)

 

 

  1.                  

Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач        (№ 560-573)

 

 

  1.                  

Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число виду 102•3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585)

 

 

  1.                  

Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне чисел виду 13•60. Розв’язування нерівностей (№ 586-596)

 

 

  1.                  

Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609)

 

 

  1.                  

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92:4. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 610-619)

 

 

  1.                  

Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628:4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 620-630)

 

 

  1.                  

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141:3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№№ 631-641)

 

 

  1.                  

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650)

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658)

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667)

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота за календарем (№ 668-675)

 

 

  1.                  

Письмове виконання виразів. Робота з календарем. Розв’язування задач

 

 

  1.                  

Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач

 

 

  1.                  

Математичний диктант. Короткі записи до задач. Розв’язування нерівностей

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота(перевірка навичок усних обчислень)

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням

 

 

  1.                  

Письмове множення і ділення трицифрового числа на одноцифрове

 

 

  1.                  

Усне і письмове знаходження частки. Розв’язування задач

 

 

  1.                  

Розв’язування прикладів і задач

 

 

  1.                  

Розв’язування прикладів і задач

 

 

  1.                  

Розв’язування прикладів і задач

 

 

  1.                  

Задачі геометричного змісту

 

 

  1.                  

Задачі геометричного змісту

 

 

  1.                  

Задачі геометричного змісту

 

 

  1.                  

Повторення вивченого матеріалу за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я Д С

(3 год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

  1.                     

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70)

 

 

  1.                     

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70)

 

 

  1.                     

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72)

 

 

  1.                     

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72)

 

 

  1.                     

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тварина­ми. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74)

 

 

  1.                     

Узагальнення і систематизація знань учнів

 

 

  1.                     

Діагностувальна робота

 

 

  1.                     

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.                     

Гриби (Частина 1, с. 75-76)

 

 

  1.                     

Природні угруповання. Природне угруповання — ліс (Ч. 1, с. 77-79)

 

 

  1.                     

Природні угруповання. Природне угруповання — ліс (Ч. 1, с. 77-79)

 

 

  1.                     

Природне угруповання — луки (Ч. 1, с. 80-81)

 

 

  1.                     

Природне угруповання — луки (Ч. 1, с. 80-81)

 

 

  1.                     

Природне угруповання — прісна водойма (Ч. 1, с. 81-83)

 

 

  1.                     

Природне угруповання — море (Ч. 1, с. 83-85)

 

 

  1.                     

Природне угруповання — море (Ч. 1, с. 83-85)

 

 

  1.                     

Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» (Ч. 1, с. 85)

 

 

  1.                     

Узагальнення і систематизація знань учнів

 

 

  1.                     

Діагностувальна робота

 

 

 

  1.                     

Аналіз діагностичної роботи

 

 

  1.                     

Людина. Організм людини (Ч. 1, с. 86-87)

 

 

  1.                     

Догляд за тілом (Ч. 1, с. 88-89)

 

 

  1.                     

Як ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 90-91)

 

 

  1.                     

Як бути здоровими (Ч. 1, с. 92-93)

 

 

  1.                     

Людина — частина природи і суспільства (Ч. 1, с. 94-95)

 

 

  1.                     

Символіка. Що це таке ? (Ч. 1, с. 96-97)

 

 

  1.                     

Державні символи нашої країни (Ч. 1, с. 98-99)

 

 

  1.                     

Українська мова— державна мова України (Ч. 1, с. 99- 100)

 

 

  1.                     

Проект-дослідження «Ми— громадяни України» (Ч. 1, с. 101-102)

 

 

  1.                     

Розповідаю про себе та інших (Ч. 1, с. 103—104)

 

 

  1.                     

Зовнішність людини (Ч. 1, с. 105)

 

 

  1.                     

Що таке характер? (Ч. 1, с. 106-107)

 

 

  1.                     

Я маю право на права. Декларація прав дитини (Ч. 1, с. 108)

 

 

  1.                     

Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують (Ч. 1, с. 109-110)

 

 

  1.                     

Узагальнення і систематизація знань учнів

 

 

  1.                     

Діагностувальна робота

 

 

 

  1.                     

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.                     

У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 111-113).Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115)

 

 

  1.                     

Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116)

 

 

  1.                     

Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116)

 

 

  1.                     

Проект-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118)

 

 

  1.                     

Збережемо довкілля (Ч. 1, с. 119)

 

 

  1.                     

Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120—121)

 

 

  1.                     

Ти і світ людей (Ч. 1, с. 122-123)

 

 

  1.                     

Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123)

 

 

  1.                     

Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124)

 

 

  1.                     

Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї (Ч. 1, с. 125)

 

 

  1.                     

Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127)

 

 

  1.                     

Моє ставлення до інших. Складання розповіді про дру- га/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1, с. 128)

 

 

  1.                     

Моє ставлення до інших (Ч. 1, с. 129)

 

 

  1.                     

Народні ремесла (Ч. 1, с. 130)

 

 

  1.                     

Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки (Ч. 1, с. 131)

 

 

  1.                     

Святковий календар (Ч. 1, с. 132—133)

 

 

  1.                     

Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133)

 

 

  1.                

Україна і світ (Ч. 1, с. 134-135)

 

 

  1.                

Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука)

 

 

  1.                

Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? Складання мапи маршруту цих товарів (Ч. І, с. 135)

 

 

  1.                

Узагальнення і систематизація знань учнів

 

 

  1.                

Діагностувальна робота

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

(1год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

 

 

 

  1.                    1

Зимові фантазії . Зображення людини в русі. Зображення зимових розваг дітей

 

 

  1.                    2

Секрети жанрів і форм . Малювання зимового сільського пейзажу

 

 

  1.                    3

Секрети жанрів і форм.

  Створення аплікації «Ранковий натюрморт» із посуду для чаювання

 

 

  1.                    4

Секрети жанрів і форм.

  Створення у певному форматі симетричної або асиметричної композиції «Квіти на підвіконні»

 

 

  1.                    5

Секрети жанрів і форм. Зображення натюрморту з улюблених фруктів (гуаш). Колективна робота: виставка малюнків «Смачний десерт» у шкільній їдальні

 

 

  1.                    6

Портрет і пейзаж.  Зображення автопортрета. Передавання в ньому свого настрою . Колективна робота: «Моя шкільна родина

 

 

  1.                    7

Портрет і пейзаж.  Зображення автопортрета. Передавання в ньому свого настрою . Колективна робота: «Моя шкільна родина

 

 

  1.                    8

Тварини у світі мистецтва. Малювання улюбленої тварини.

 

 

  1.                     

Тварини у світі мистецтва .Малювання фантастичної  тварини

 

 

  1.                    9

 Тварини у світі мистецтва Стилізоване зображення тварини.

 

 

  1.                    1

Магія театру. Виготовлення предмета бутафорії до вистави на вибір

 

 

  1.                     

Магія театру. Виготовлення предмета бутафорії до вистави на вибір

 

 

  1.                    1

 Магія театру. Виготовлення театральної ляльки.

 

 

  1.                     

Магія театру. Виготовлення театральної ляльки.

 

 

  1.                    1

Зустрічаємо літо. Ліплення бджілки – трудівниці

 

 

  1.                    1

Зустрічаємо літо. Колаж «Король тортів»

 

 

  1.                    1

Зустрічаємо літо. Колаж «Король тортів»

 

 

  1.                    1

Літні мрії. Виставка художніх робіт учнів

 

 

  1.                    1

Художні роботи до Міжнародного дня захисту дітей

 

 

  1.                     

Урок узагальнення .Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

(1год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

 

Світ невідомий

 

 

17

Пташки  взимку.                                                                  Виготовлення  синички  і  снігура  за  зразком   

 

 

18

Зимова  казка.                                                                              Виготовлення  аплікації  «Зимова  казка  за  зразком                                                                                     

 

 

19

Біла сова.                                                                                 Виготовлення  білих  совенят  із  шишок  за  зразком                                                                                    

 

 

20

Морозиво-ріжок.                                                                  Виготовлення  морозива  за  зразком                       

 

 

21

Восьминіг  та  рибки.                                                                 Виготовлення  восьминога  та рибок  у  техніці  оригамі                                                                                        

 

 

22

Жабенятко.                                                                                  Виготовлення  жабенятки  за  зразком                    

 

 

23

День-ніч.                                                                                    Виготовлення  об’ємної  аплікації «День-ніч»  за  зразком

                                                                                        

 

 

 

Приховані можливості речей

 

 

24

Як  красиво  скласти  серветки.                                                      Королівська  лілія.  Ірис.  Листок                                 

 

 

25

Співучі  пташки.                                                                      Виготовлення  пташок  у  техніці оригамі

 

 

26

Піаніно.                                                                                 Виготовлення  піаніно  у техніці  оригамі

 

 

27

Кульбабки.                                                                               Виготовлення  композиції  з  кульбабок

 

 

 

Погода вдома

 

 

28

Курчатко  із  сюрпризом.                                                                Виготовлення  листівки  у  техніці  оригамі  за  зразком

                                                                                              

 

 

29

Подарунок  до  Великодня.                                                      Виготовлення  сувенірної  писанки  та  подарункової коробочки  за  зразком

 

 

30

Смачне  чаювання.                                                               Виготовлення  аплікації  в  техніці  оригамі  за  зразком

 

 

 

31

Рамочка  для  фото.                                                                   Виготовлення  рамочки  для  фотографії  за  зразком

                                                                                        

 

 

32

Незвичайна  фотосесія.                                                        Виготовлення  аксесуарів  для  фотосесії  за  зразком.

 

 

 

 

Я- людина

 

 

33

Сердечко.                                                                                Виготовлення  двох  різних  сердечок  із  дроту  за  зразком

 

 

 

34

Брелок-смайлик.                                                                          Виготовлення  брелка  за  зразком

 

 

35

Рудий  клоун  Бім.                                                                  Виготовлення  веселого  клоуна  з  пластиліну  за  зразком

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

(3год)

з/п

Тема уроку

Дата

Приміт

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості

 

 

  1.                     

Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

 

 

  1.                     

Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

 

 

  1.                     

Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

 

 

  1.                     

Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

 

 

  1.                     

Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

 

 

  1.                     

Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно

 

 

  1.                     

  Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи   

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи 

 

 

  1.                     

  Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши  

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: два перекиди вперед зл 

 

 

  1.                     

  Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи

 

 

  1.                     

Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи 

 

 

  1.                     

 Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи

 

 

  1.                     

  Передача м'яча  двома руками від грудей. Ведення м'яча  на місці двома руками

 

 

  1.                     

  Передача м'яча  двома руками від грудей. Ведення м'яча  на місці двома руками. Ведення м'яча на місці однією рукою  

 

 

  1.                     

  Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча)             

 

 

  1.                     

  Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча)             

 

 

  1.                     

    Передача м'яча  з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу

 

 

  1.                     

Передача м'яча  з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу.Рухливі ігри та естафети.

 

 

  1.                     

 Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться

 

 

  1.                     

Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні

 

 

  1.                     

   Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками)

 

 

  1.                     

 Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками)

 

 

  1.                     

  Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками)

 

 

  1.                     

  Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця.  Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. 

 

 

  1.                     

  Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця.  Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. 

 

 

  1.                     

  Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця.  Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. 

 

 

  1.                     

  Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця.  Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. 

 

 

  1.                     

  Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця.  Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. 

 

 

  1.                     

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця

 

 

  1.                     

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця

 

 

  1.                     

Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця

 

 

  1.                     

Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця

 

 

  1.                     

  Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця

 

 

  1.                

Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

 

 

  1.                

Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги».

  Рухливі ігри та естафети

 

 

  1.                

Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги».

  Рухливі ігри та естафети

 

 

  1.                

Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги».

  Рухливі ігри та естафети

 

 

  1.                

Стрибки у довжину з місця. Естафети

 

 

  1.                

Стрибки у довжину з місця. Естафети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
3546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку