3
клас
Календарне планування
(ІІ семестр)
Вчитель: Мельник О.П.
«Затверджую»
Зав. філією
___________/ Г. О Бірук/
«_____»__________2024р
Календарне планування
3 клас
(ІІ семестр)
Відповідно Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 3 – 4 класи, затверджено Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273 Розробленої під керівництвом О. Савченко
Владиславівська філія
Вчитель:Мельник О.П.
Розклад уроків
ІІ семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
ЯДС |
ЯДС |
Укр.мова |
ЯДС |
Англ.мова |
2 |
Матем. |
Матем. |
Фіз.культ. |
Матем. |
Матем. |
3 |
Фіз.культ. |
Укр.мова |
Матем. |
Літ.чит. |
Укр.мов/чит. |
4 |
Англ.мова |
Літ.чит. |
Англ.мова |
Муз.мист. |
Фіз.культ. |
5 |
Укр.мова |
Обр.мист |
Літ.чит. |
Інформат. |
|
6 |
|
|
|
|
|
Розклад дзвінків
Структура навчального року
Семестри |
І семестр
|
ІІ семестр
|
Канікули |
|
|
Українська мова
(3,5 год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Досліджую іменники |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту
|
08.01 |
|
|
Формуємо поняття про іменник. Розрізняємо іменники – назви істот і неістот |
09.01 |
|
|
Розрізняємо власні і загальні назви |
10.01 |
|
|
Записуємо власні назви з великої букви |
15.01 |
|
|
Розпізнаємо іменники, які утворилися від дієслів і прикметників |
16.01 |
|
|
Визнвчаємо рід іменників |
17.01 |
|
|
Змінюємо іменники за числами |
19.01 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про враження від свята |
22.01 |
|
|
Дізнаємося про іменники, які не змінюються за числами |
23.01 |
|
|
Повторення і закріплення знань про іменник. |
24.01 |
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
29.01 |
|
|
Досліджую прикметники |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Формуємо поняття про прикметники. Розпізнаємо прикметники |
30.01 |
|
|
Встановлюємо зв’язок прикметників з іменниками. Будуємо словосполучення |
31.01 |
|
|
Встановлюємо граматичний зв’язок прикметників з іменниками за допомогою питань |
02.02 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст |
05.02 |
|
|
Змінюємо прикметники за числами |
06.02 |
|
|
Змінюємо прикметники за родами |
07.02 |
|
|
Визначаємо родові закінчення прикметників |
12.02 |
|
|
Визначаємо закінчення прикметників у множині |
13.02 |
|
|
Прикрашаємо своє мовлення прикметниками |
14.02 |
|
|
Досліджуємо роль прикметників у мовленні |
16.02 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про друга |
19.02 |
|
|
Повторення і закріплення знань про прикметник. |
20.02 |
|
|
Діагностувальна робота. Диктант |
21.02 |
|
|
Розпізнаю числівники |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Пригадуємо числівники |
26.02 |
|
|
Правильно наголошуємо і записуємо числівники |
27.02 |
|
|
Правильно читаємо числові вирази |
28.02 |
|
|
Досліджуємо вимову і правопис числівників |
01.03 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту |
04.03 |
|
|
Повторення і закріплення знань про числівник. |
05.03 |
|
|
Діагностувальна робота. Усний твір |
06.03 |
|
|
Дізнаюся більше про дієслова |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Формуємо поняття про дієслово. Розпізнаємо дієслова |
11.03 |
|
|
Правильно записуємо дієслова на –ться, шся |
12.03 |
|
|
Розрізняємо часові форми дієслів |
13.03 |
|
|
Змінюємо дієслова за часами |
15.03 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про свою сім’ю |
18.03 |
|
|
Правильно пишемо не з дієсловами |
19.03 |
|
|
Встановлюємо зв’язок дієслів з іменниками |
20.03 |
|
|
Досліджуємо дієслова – антоніми і синоніми |
01.04 |
|
|
Вживаємо дієслова з прямим і переносним значенням у власних висловлюваннях |
02.04 |
|
|
Повторення і закріплення знань про дієслово. |
03.04 |
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
05.04 |
|
|
Розпізнаю службові слова Розпізнаю службові слова |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю,як турбуюсь про своє здоров’я |
08.04 |
|
|
Пригадуємо службові слова |
09.04 |
|
|
Розпізнаємо прийменники |
10.04 |
|
|
Розрізняємо частини мови |
15.04 |
|
|
Використовуємо частини мови і службові слова у мовленні |
16.04 |
|
|
Повторення і закріплення знань про службові слова |
17.04 |
|
|
Діагностувальна робота. Диктант |
19.04 |
|
|
Будую речення |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Опис художній і науково-популярний |
22.04 |
|
|
Розрізняємо речення за метою висловлювання: розповідні, питальні та спонукальні |
23.04 |
|
|
Розрізняємо речення за інтонацією: окличні й неокличні |
24.04 |
|
|
Вживаємо речення зі звертаннями |
29.04 |
|
|
Діалог. Оформлення діалогу на письмі |
30.04 |
|
|
Визначаємо головні та другорядні члени речення |
01.05 |
|
|
Встановлюємо зв’язок слів у реченні |
03.05 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст |
06.05 |
|
|
Утворюємо словосполучення |
07.05 |
|
|
Будуємо різні види речень |
08.05 |
|
|
Узагальнюємо знання про речення |
13.05 |
|
|
Діагностувальна робота. Списування |
14.05 |
|
|
Досліджуємо текст |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Пригадуємо будову тексту |
15.05 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту |
17.05 |
|
|
Розрізняємо тексти: розповідь, опис, міркування |
20.05 |
|
|
Будуємо текст-міркування |
21.05 |
|
|
Складаємо ЕСЕ |
22.05 |
|
|
Визначаємо тему і мету тексту, добираємо заголовок. Складаємо план тексту. |
24.05 |
|
|
Визначаємо типи текстів |
27.05 |
|
|
Спостерігаємо за зв’язком речень у тексті. Розрізняємо тексти різних стилів |
28.05 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом
|
29.05 |
|
Літературне читання
(3,5 год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Як не любить свій край |
|
|
|
Урок позакласного читання. Саша Кочубей «Володарка лісу» |
09.01 |
|
|
Вступ до розділу. Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». |
10.01 |
|
|
Рідний край — земний рай. О. Палійчук «Київ» (напам’ять) |
11.01 |
|
|
Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» |
12.01 |
|
|
Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту |
16.01 |
|
|
Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». |
17.01 |
|
|
Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» (напам’ять) |
18.01 |
|
|
Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка |
23.01 |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» |
24.01 |
|
|
Урок позакласного читання. Г. Ткачук «Нерозмінна монета» |
25.01 |
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
26.01 |
|
|
Літературні казки. П’єса-казка. Байки |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце» |
30.01 |
|
|
Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) |
31.01 |
|
|
Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) |
01.02 |
|
|
Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (уривок напам’ять) |
06.02 |
|
|
Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження) |
07.02 |
|
|
Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення) |
08.02 |
|
|
Урок позакласного читання. В. Рудківський «Угода» |
09.02 |
|
|
Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
13.02 |
|
|
Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
14.02 |
|
|
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). |
15.02 |
|
|
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). |
20.02 |
|
|
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). |
21.02 |
|
|
Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? |
22.02 |
|
|
Урок позакласного читання. В. Вздульська «Потяги» |
23.02 |
|
|
Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів |
27.02 |
|
|
Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (напам ’ять) |
28.02 |
|
|
Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб». Інсценізування байки |
29.02 |
|
|
Краще першим завжди привітатись! А. Костецький «Добра порада» |
05.03 |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки» |
06.03 |
|
|
Діагностувальна робота .Читання мовчки |
07.03 |
|
|
Поезії про дивосвіт природи |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Урок позакласного читання. Твори А. Качана |
08.03 |
|
|
Картини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». |
12.03 |
|
|
Оновлене коло читання. Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка). |
13.03 |
|
|
Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» |
14.03 |
|
|
Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле» |
19.03 |
|
|
Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (напам ’ять) |
20.03 |
|
|
Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». |
21.03 |
|
|
Урок позакласного читання.Г. Вдовченко «Найдовші вуса» |
22.03 |
|
|
Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» |
02.04 |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» |
03.04 |
|
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
04.04 |
|
|
Все добре переймай, а недобре-виправляй |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». |
09.04 |
|
|
Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Телефонна розмова». Інсценізування вірша |
10.04 |
|
|
На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору |
11.04 |
|
|
Цінність дружби. «Я друзів не продаю» |
12.04 |
|
|
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» |
16.04 |
|
|
Урок позакласного читання. С. Дерманський «Мрія Маляки» |
17.04 |
|
|
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» |
18.04 |
|
|
Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало» |
23.04 |
|
|
Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша |
24.04 |
|
|
Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» |
25.04 |
|
|
Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» |
26.04 |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» |
30.04 |
|
|
Урок позакласного читання. Л. Воронина «Пригоди голубого папуги» |
01.05 |
|
|
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
02.05 |
|
|
Іскринки творчості |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». |
07.05 |
|
|
Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» |
08.05 |
|
|
Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» |
09.05 |
|
|
Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». |
10.05 |
|
|
Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» |
14.05 |
|
115 |
Урок позакласного читання. Твори В. Голобородько |
15.05 |
|
116 |
Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь |
16.05 |
|
117 |
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» |
21.05 |
|
118 |
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» |
22.05 |
|
119-120 |
Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» |
23.05 24.05 |
|
121 |
Урок позакласного читання. Світ пригод у творах зарубіжних письменників |
28.05 |
|
122 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» |
29.05 |
|
123 |
Підсумковий урок |
30.05 |
|
Математика
(5год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту |
|
|
|
Задачі геометричного змісту |
|
|
|
Додавання і віднімання в межах 1000 |
|
|
|
Повторення вивченого Лічба сотнями. Розкладання на розрядні доданки. Задачі на знаходження маси (№ 1-11) |
|
|
|
Обернена задача. Додавання та віднімання чисел десятками. Знаходження значень виразів зі змінною (№ 12-24) |
|
|
|
Додавання виду 430+260. Складання виразів за схемами. Переставна властивість додавання. Розв’язування обернених задач (№25-36) |
|
|
|
Різні способи додавання чисел виду 420+230. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування задач на додавання та обернені до них (37-46) |
|
|
|
Віднімання виду 960-420. Розв’язування задач за блок-схемою. Розв’язування рівнянь (№ 47-58) |
|
|
|
Різні способи віднімання чисел виду 970-230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами (№59-66) |
|
|
|
Додавання виду 450+50. Перевірка віднімання додаванням. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження суми(67-78) |
|
|
|
Віднімання виду 400-80. Порівняння виразів. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження невідомого доданка (№ 79-89) |
|
|
|
Додавання виду 260+370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101) |
|
|
|
Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Знаходження різниці різними способами. Розв’язування задач двома способами (№ 102-110) |
|
|
|
Коло. Радіус і діаметр кола. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач виразом (№ 111-121) |
|
|
|
Побудова кола. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130) |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 131-141) |
|
|
|
Діагностувальнана робота |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 124+222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152) |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Збільшення та зменшення чисел на декілька десятків. Розв’язування задач (№ 153-163) |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування рівнянь і задач (№ 131-141) |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137+256 (з переходом через розряд). Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173-182) |
|
|
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191) |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268+295. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 192-202) |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Письмове виконання виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 203-212) |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354-138. Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222) |
|
|
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Розв’язування рівнянь та задач (№ 223-231) |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623-347 Перевірка додавання відніманням. Розв’язування нерівностей та задач (№ 232-240) |
|
|
|
Обчислення виразів. Складання і розв’язування рівнянь Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 241-250) |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками |
|
|
|
Розв’язування задач. Знаходження суми трьох послідовних чисел |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу |
|
|
|
Множення і ділення в межах 1000 |
|
|
|
Повторення властивостей множення на 10 і 100. Порівняння і обчислення виразів |
|
|
|
Множення на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом |
|
|
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2·50. Розв’язування задач із зайвими даними |
|
|
|
Ділення круглих чисел виду 60:3, 600:3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач |
|
|
|
Ділення круглих чисел виду 60:30, 900:300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом |
|
|
|
Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач двома способами. Самостійна робота |
|
|
|
Ділення круглих чисел виду 800:200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач |
|
|
|
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами за блок-схемами. Робота з діаграмою |
|
|
|
Множення чисел на виду 15•3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою |
|
|
|
Множення суми на число. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою |
|
|
|
Множення чисел на виду 4•16. Знаходження значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач |
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування рівнянь і задач |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Ділення суми на число. Обчислення виразів. Розв’язування задач складанням виразу двома способами |
|
|
|
Ділення чисел виду 36:3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач |
|
|
|
Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розв’язування задач |
|
|
|
Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою |
|
|
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач |
|
|
|
Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів Розв’язування рівнянь і задач. |
|
|
|
Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№464-473) |
|
|
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№474-483) |
|
|
|
Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494) |
|
|
|
Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504) |
|
|
|
Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514) |
|
|
|
Перевірка правильності ділення остачею. Розв’язування задач (№№ 515-523) |
|
|
|
Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№524-530) |
|
|
|
Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра многокутника. Розв’язування задач (№-533) |
|
|
|
Розв’язування прикладів і задач |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням. |
|
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№534-542) |
|
|
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№543-551) |
|
|
|
Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 552-559) |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573) |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число виду 102•3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585) |
|
|
|
Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне чисел виду 13•60. Розв’язування нерівностей (№ 586-596) |
|
|
|
Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609) |
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92:4. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 610-619) |
|
|
|
Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628:4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 620-630) |
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141:3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№№ 631-641) |
|
|
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650) |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658) |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667) |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота за календарем (№ 668-675) |
|
|
|
Письмове виконання виразів. Робота з календарем. Розв’язування задач |
|
|
|
Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач |
|
|
|
Математичний диктант. Короткі записи до задач. Розв’язування нерівностей |
|
|
|
Діагностувальна робота(перевірка навичок усних обчислень) |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
|
|
|
Письмове множення і ділення трицифрового числа на одноцифрове |
|
|
|
Усне і письмове знаходження частки. Розв’язування задач |
|
|
|
Розв’язування прикладів і задач |
|
|
|
Розв’язування прикладів і задач |
|
|
|
Розв’язування прикладів і задач |
|
|
|
Задачі геометричного змісту |
|
|
|
Задачі геометричного змісту |
|
|
|
Задачі геометричного змісту |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік |
|
|
Я Д С
(3 год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70) |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70) |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72) |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72) |
|
|
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Гриби (Частина 1, с. 75-76) |
|
|
|
Природні угруповання. Природне угруповання — ліс (Ч. 1, с. 77-79) |
|
|
|
Природні угруповання. Природне угруповання — ліс (Ч. 1, с. 77-79) |
|
|
|
Природне угруповання — луки (Ч. 1, с. 80-81) |
|
|
|
Природне угруповання — луки (Ч. 1, с. 80-81) |
|
|
|
Природне угруповання — прісна водойма (Ч. 1, с. 81-83) |
|
|
|
Природне угруповання — море (Ч. 1, с. 83-85) |
|
|
|
Природне угруповання — море (Ч. 1, с. 83-85) |
|
|
|
Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» (Ч. 1, с. 85) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
|
Діагностувальна робота
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
Людина. Організм людини (Ч. 1, с. 86-87) |
|
|
|
Догляд за тілом (Ч. 1, с. 88-89) |
|
|
|
Як ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 90-91) |
|
|
|
Як бути здоровими (Ч. 1, с. 92-93) |
|
|
|
Людина — частина природи і суспільства (Ч. 1, с. 94-95) |
|
|
|
Символіка. Що це таке ? (Ч. 1, с. 96-97) |
|
|
|
Державні символи нашої країни (Ч. 1, с. 98-99) |
|
|
|
Українська мова— державна мова України (Ч. 1, с. 99- 100) |
|
|
|
Проект-дослідження «Ми— громадяни України» (Ч. 1, с. 101-102) |
|
|
|
Розповідаю про себе та інших (Ч. 1, с. 103—104) |
|
|
|
Зовнішність людини (Ч. 1, с. 105) |
|
|
|
Що таке характер? (Ч. 1, с. 106-107) |
|
|
|
Я маю право на права. Декларація прав дитини (Ч. 1, с. 108) |
|
|
|
Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують (Ч. 1, с. 109-110) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
|
Діагностувальна робота
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 111-113).Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115) |
|
|
|
Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116) |
|
|
|
Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116) |
|
|
|
Проект-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118) |
|
|
|
Збережемо довкілля (Ч. 1, с. 119) |
|
|
|
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120—121) |
|
|
|
Ти і світ людей (Ч. 1, с. 122-123) |
|
|
|
Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123) |
|
|
|
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124) |
|
|
|
Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї (Ч. 1, с. 125) |
|
|
|
Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127) |
|
|
|
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про дру- га/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1, с. 128) |
|
|
|
Моє ставлення до інших (Ч. 1, с. 129) |
|
|
|
Народні ремесла (Ч. 1, с. 130) |
|
|
|
Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки (Ч. 1, с. 131) |
|
|
|
Святковий календар (Ч. 1, с. 132—133) |
|
|
|
Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133) |
|
|
|
Україна і світ (Ч. 1, с. 134-135) |
|
|
|
Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука) |
|
|
|
Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? Складання мапи маршруту цих товарів (Ч. І, с. 135) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
|
Діагностувальна робота
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|
|
Образотворче мистецтво
(1год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
|
|
|
|
Зимові фантазії . Зображення людини в русі. Зображення зимових розваг дітей |
|
|
|
Секрети жанрів і форм . Малювання зимового сільського пейзажу |
|
|
|
Секрети жанрів і форм. Створення аплікації «Ранковий натюрморт» із посуду для чаювання |
|
|
|
Секрети жанрів і форм. Створення у певному форматі симетричної або асиметричної композиції «Квіти на підвіконні» |
|
|
|
Секрети жанрів і форм. Зображення натюрморту з улюблених фруктів (гуаш). Колективна робота: виставка малюнків «Смачний десерт» у шкільній їдальні |
|
|
|
Портрет і пейзаж. Зображення автопортрета. Передавання в ньому свого настрою . Колективна робота: «Моя шкільна родина |
|
|
|
Портрет і пейзаж. Зображення автопортрета. Передавання в ньому свого настрою . Колективна робота: «Моя шкільна родина |
|
|
|
Тварини у світі мистецтва. Малювання улюбленої тварини. |
|
|
|
Тварини у світі мистецтва .Малювання фантастичної тварини |
|
|
|
Тварини у світі мистецтва Стилізоване зображення тварини. |
|
|
|
Магія театру. Виготовлення предмета бутафорії до вистави на вибір |
|
|
|
Магія театру. Виготовлення предмета бутафорії до вистави на вибір |
|
|
|
Магія театру. Виготовлення театральної ляльки. |
|
|
|
Магія театру. Виготовлення театральної ляльки. |
|
|
|
Зустрічаємо літо. Ліплення бджілки – трудівниці |
|
|
|
Зустрічаємо літо. Колаж «Король тортів» |
|
|
|
Зустрічаємо літо. Колаж «Король тортів» |
|
|
|
Літні мрії. Виставка художніх робіт учнів |
|
|
|
Художні роботи до Міжнародного дня захисту дітей |
|
|
|
Урок узагальнення .Участь в оформленні шкільного свята. Виставка художніх робіт учнів |
|
|
Дизайн і технології
(1год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Світ невідомий |
|
|
17 |
Пташки взимку. Виготовлення синички і снігура за зразком |
|
|
18 |
Зимова казка. Виготовлення аплікації «Зимова казка за зразком |
|
|
19 |
Біла сова. Виготовлення білих совенят із шишок за зразком |
|
|
20 |
Морозиво-ріжок. Виготовлення морозива за зразком |
|
|
21 |
Восьминіг та рибки. Виготовлення восьминога та рибок у техніці оригамі |
|
|
22 |
Жабенятко. Виготовлення жабенятки за зразком |
|
|
23 |
День-ніч. Виготовлення об’ємної аплікації «День-ніч» за зразком
|
|
|
|
Приховані можливості речей |
|
|
24 |
Як красиво скласти серветки. Королівська лілія. Ірис. Листок |
|
|
25 |
Співучі пташки. Виготовлення пташок у техніці оригамі |
|
|
26 |
Піаніно. Виготовлення піаніно у техніці оригамі |
|
|
27 |
Кульбабки. Виготовлення композиції з кульбабок |
|
|
|
Погода вдома |
|
|
28 |
Курчатко із сюрпризом. Виготовлення листівки у техніці оригамі за зразком
|
|
|
29 |
Подарунок до Великодня. Виготовлення сувенірної писанки та подарункової коробочки за зразком |
|
|
30 |
Смачне чаювання. Виготовлення аплікації в техніці оригамі за зразком
|
|
|
31 |
Рамочка для фото. Виготовлення рамочки для фотографії за зразком
|
|
|
32 |
Незвичайна фотосесія. Виготовлення аксесуарів для фотосесії за зразком.
|
|
|
|
Я- людина |
|
|
33 |
Сердечко. Виготовлення двох різних сердечок із дроту за зразком
|
|
|
34 |
Брелок-смайлик. Виготовлення брелка за зразком |
|
|
35 |
Рудий клоун Бім. Виготовлення веселого клоуна з пластиліну за зразком
|
|
|
Фізична культура
(3год)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Приміт |
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості |
|
|
|
Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
|
|
Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
|
|
Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
|
|
Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
|
|
Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
|
|
Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
|
|
Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши |
|
|
|
Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши |
|
|
|
Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши |
|
|
|
Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно |
|
|
|
Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи |
|
|
|
Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи |
|
|
|
Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи |
|
|
|
Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши |
|
|
|
Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши |
|
|
|
Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши |
|
|
|
Елементи акробатики: два перекиди вперед зл |
|
|
|
Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи |
|
|
|
Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи |
|
|
|
Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи |
|
|
|
Передача м'яча двома руками від грудей. Ведення м'яча на місці двома руками |
|
|
|
Передача м'яча двома руками від грудей. Ведення м'яча на місці двома руками. Ведення м'яча на місці однією рукою |
|
|
|
Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча) |
|
|
|
Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча) |
|
|
|
Передача м'яча з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу |
|
|
|
Передача м'яча з ударом об підлогу. Ведення м'яча однією рукою під час бігу.Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться |
|
|
|
Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками) |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками) |
|
|
|
Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками) |
|
|
|
Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. |
|
|
|
Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. |
|
|
|
Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. |
|
|
|
Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. |
|
|
|
Ведення м'яча носком ноги і середньою частиною підйому, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. Навчальна гра у футбол за спрощеними правилами. |
|
|
|
Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця |
|
|
|
Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця |
|
|
|
Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця |
|
|
|
Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця |
|
|
|
Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця |
|
|
|
Біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. |
|
|
|
Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
Стрибки у довжину з місця. Естафети |
|
|
|
Стрибки у довжину з місця. Естафети |
|
|
1