Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми "Усне додавання і віднімання в межах 1000"

Про матеріал
Сьогодні ми з вами закінчуємо вивчати тему «Усне додавання і віднімання в межах 1000». Пригадаємо, що вивчали, проаналізуємо діагностувальну роботу Тільки у математичних офісах ми матимемо змогу: актуалізувати знання про нумерацію трицифрових чисел; закріпити поняття розряду як основи нумерації чисел; узагальнити різні способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел в межах 1000, повторити обчислення значень виразів зі змінною, рівнянь, ; розв'язувати задачі; розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення, пам’ять, вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати уважність, повагу до однокласників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми "Усне додавання і віднімання в межах 1000" 3 клас. Вчитель початкових класів Підлиманської гімназії – філії ОЗ «Борівський ліцей» БСР Шеремет О. І.

Номер слайду 2

Привітання. Дзвінок до роботи уже кличе нас. Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі,Щоб всі молодці були у кінці.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Вправа «Мікрофон»Яких правил повинні дотримуватись учні на уроці?Що ви очікуєте від уроку?

Номер слайду 5

«Математична фірма 1000» Сьогодні ми з вами закінчуємо вивчати тему «Усне додавання і віднімання в межах 1000». Пригадаємо, що вивчали, проаналізуємо діагностувальну роботу Тільки у математичних офісах ми матимемо змогу: актуалізувати знання про нумерацію трицифрових чисел; закріпити поняття розряду як основи нумерації чисел; узагальнити різні способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел в межах 1000, повторити обчислення значень виразів зі змінною, рівнянь, ; розв'язувати задачі; розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення, пам’ять, вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати уважність, повагу до однокласників.

Номер слайду 6

Хвилинка каліграфії 627 322

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Вправа «Код доступу» 20310+240 550420-400360600 – 1599624 – 4 800680 - 320 620820 - 20

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Порівняй (>,<, =) 610__450+110 270-120__150 430__780-430 690-540__120+130 770+120__120+760

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Знайди значення виразуа +(с – 40), якщо а = 140, с = 300 Якщо а = 140,с = 300, то а + (с - 40)= 140 + (300 – 40) = = 400

Номер слайду 16

Рівняння Х – 80 = 750 540 + с = 610 Х = 750 + 80 Х = 830 830 - 80 = 750750 = 750 С = 610 - 540 С = 70540 + 70 = 610610 = 610

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Задача. У магазині було 180 кг картоплі, привезли ще моркви 5 ящиків по 8 кг . Скільки всього кілограмів овочів стало в магазині?

Номер слайду 20

Закріплення знань Інтерактивна вправа«Знайди правильну відповідь»https://wordwall.net/uk/resource/28173075

Номер слайду 21

Рефлексія

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Виконати тестове завдання за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7938048 Тест буде відкритий до 31 січня до 22.00

Номер слайду 24

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 березня
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку