Контрольна робота №1 (за підручником Скворцова)

Про матеріал
Контрольна робота № 1 з теми: "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас"
Перегляд файлу

Прізвище, імʼя _____________________________________________________________

Дата ______________________________________________________________________

 

Діагностична контрольна робота  №1

Варіант І

 

Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас.

 

1. Запиши числа: (5 б.)

5 дес. 7 од. -    1 дес. 2 од. -   5 дес. 9 од. -

 9 дес. 4 од. -    7 дес. 6 од. - 

 

2. Обведи число, яке можна поділити на 3, на 4, на 6, на 8. (5 б.)

 

30,  27,  24, 12.

 

3. Познач вираз, в якому правильно визначено порядок дій. (5 б.)

           1      2                                           1        2      3                              3        1      2
А) 9 + 12 : 3   Б) (38 + 4) – 8 : 4   В) 37 + (5 · 6 – 19)

 

4. Порівняй вирази, не виконуючи обчислень: (10 б.)

57 + 28 ____ 28 + 57     6 · 9 _____ 6 + 9

45 – 17 _____ 45 – 38     24 : 8 _____ 24 : 6

5. Знайди добуток чисел c і 9, якщо с=7. (10 б.)

 

 

6. Виконай обчислення. (20 б.)

63 : 7 · 6 – 5 =      19 + 42 : 6 · 1 =

(67 + 4) – 72 : 8 =      (100 – 17) - 8 · 4 =

 

 

7. Знайди значення виразу по діях. (20 б.)

62 – (5 · 7 – 20) + 42 = _____

  1.      
  2.      
  3.      
  4.      

8. Розвʼяжи задачу. (25 б.)

Для гербарію Марічка засушила 64 листки, а Наталка – у 8 разів менше, ніж Марічка. Ігор засушив на 40 листків менше, ніж Марічка і Наталка разом. Скільки листків для гербарію засушив Ігор?

Прізвище, імʼя _____________________________________________________________

Дата ______________________________________________________________________

 

Діагностична контрольна робота  №1

Варіант ІІ

 

Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас.

 

1. Запиши числа: (5 б.)

1 дес. 9 од. -    6 дес. 5 од. -   4 дес. 3 од. -

 8 дес. 2 од. -    2 дес. 9 од. - 

 

2. Обведи число, яке можна поділити на 3, на 4, на 6, на 2. (5 б.)

 

30,  21,  18, 12.

 

3. Познач вираз, в якому правильно визначено порядок дій. (5 б.)

           1      2                                           1        3      2                              3        1      2
А) 18 - 12 : 3   Б) (38 + 4) – 8 : 4   В) (37 + 5) · 6 + 19

 

4. Порівняй вирази, не виконуючи обчислень: (10 б.)

45 + 18 ____ 48 + 18     5 · 8 _____ 8 · 5

36 – 19 _____ 27 – 19     12 : 6 _____  12 : 3

5. Знайди добуток чисел c і 6, якщо с=9. (10 б.)

 

 

6. Виконай обчислення. (20 б.)

64 : 8 · 7 – 5 =      22 + 36 : 9 · 5 =

(55 + 39) - 49 : 7 =     (70 – 59) + 6 · 8 =

 

 

7. Знайди значення виразу по діях. (20 б.)

(50 – 26) : 6 · 7 – 14 = _____

  1.      
  2.      
  3.      
  4.      

8. Розвʼяжи задачу. (25 б.)

Онуки допомагали дідусеві копати картоплю. Андрій викопав 50 картоплин, а Володя – на 19 картоплин менше, ніж Андрій. Маленька Аня викопала в 9 разів менше картоплин, ніж Андрій і Володя разом. Скільки картоплин викопала Аня?

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
28 березня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку