Аналіз контрольної роботи може бути використаний учителями, що викладають будь-які шкільні предмети та мають на меті перевірити якісний рівень засвоєння учнями програмового матеріалу
Аналіз
контрольної роботи
за текстами адміністрації
з
клас
ЗОШ
Вчитель:
І семестр 2018-2019 н.р.
Аналіз контрольної роботи
Предмет _____________________клас ________
Вчитель:
Тема уроку: контрольна робота за текстами адміністрації __________________
Мета уроку: перевірити якісний рівень засвоєння учнями програмового матеріалу.
Кількість учнів за списком _______. Присутніх ______. Відсутніх _________.
Завдання:____________________________________________________________________________
К-сть учнів у класі |
К-сть учнів, що вик. роботу |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||
Початковий рівень |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
|||||||||||||||
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Якість навчальних досягнень, % |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
К-сть учнів у класі |
К-сть учнів, що вик. роботу |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||
Початковий рівень |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
|||||||||||||||
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Якість навчальних досягнень, % |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Оцінку підтвердили |
Покращили результат |
Погіршили результат |
|||
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
Загал. к-сть |
% |
|
|
|
|
|
|
Типові помилки:___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки: _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________