Аналіз модельних навчальних програм« Історія України 7-9 класи» та«Всесвітня історія 7―9 класи»

Про матеріал
Аналіз модельних навчальних програм« Історія України 7-9 класи» та«Всесвітня історія 7―9 класи»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналіз модельних навчальних програм« Історія України 7-9 класи» та«Всесвітня історія 7―9 класи»Виконала: Вчитель історії Ковальська Н. П.

Номер слайду 2

Модельна навчальна програма«Історія України 7-9 класи»для закладів загальної середньої освіти(авт. Гісем О. В., Бойко В.І., Василенко Я. Л., Даниленко В. М., Мартинюк О. О., Охредько О. Е) 

Номер слайду 3

Номер слайду 4

У пояснювальній записці висвітлено мету, компетентнісний потенціал, принципи побудови програми,її пріорітети , розподіл тем за змістовими лініями та шляхи реалізації програми. Основна частина -розділи програми. Прикінцева частина- рекомендації щодо оцінювання

Номер слайду 5

Навчальна або основна частинапредставлена у вигляді таблиці Перша колонка пропонує перелік очікуваних результатів навчання, сформульованих на основі запропонованих Державним стандартом базової середньої освіти орієнтирів для оцінювання досягнень учнів

Номер слайду 6

Друга колонка програми описує пропонований зміст, на основі опрацювання якого можна досягнути зазначених результатів навчання. Структура курсу «Історія України. 7 клас» Повторення. Вступ. Розділ I. Велике розселення слов’янства. Зміна населення причорноморських степів. Розділ II. Становлення Київської держави. Русь. Розділ ІІІ. Русь у період розквіту. Початок децентралізаціїРозділ ІV. Землі-князівства Русі-України у ХІІ—ХІІІ ст. Розділ V. Монгольська експансія. Королівство Руське. Розділ VІ. Боротьба за спадщину Русі та Королівства Руського. Утворення Кримського ханату Кожен розділ має практичну роботу та узагальнення знань

Номер слайду 7

Структура курсу «Історія України. 8 клас»Повторення. Вступ. Розділ І. Українські землі у складі сусідніх держав. Люблінська унія. Розділ ІІ. Релігійне життя. Братський рух. Берестейська церковна унія. Розділ ІІІ. Козацтво від боротьби за станові інтереси до творення держави. Розділ ІV. Військо Запорозьке (Гетьманщина) та інші українські землі в другій половині ХVІІ ― на початку ХVІІІ ст. Розділ V. Розподіл українських земель між імперіями. Загибель Козацької держави та Кримського ханату

Номер слайду 8

Структура курсу «Історія України. 9 клас» Повторення. Вступ Розділ І. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст. Розділ ІІ. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст. Розділ ІІІ. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. Розділ ІV. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. Розділ V. Українські землі на початку ХХ ст.

Номер слайду 9

Слід звернути увагу!!!Курси «Історія України» для 7―9 класів є продовженням систематичного вивчення курсів історії в закладах загальної середньої освіти. Його особливостями є: по-перше, курс відповідає вимогам систематичного вивчення історії та громадянської освіти; по-друге, вивчення історичного матеріалу здійснюється в широких хронологічних межах — V— початок ХХ ст.; по-третє, матеріал укладено за хронологічним і змістово-логічним принципом; по-четверте, у курсах простежується вплив подій світової історії на події на теренах України, а також подій на теренах України на події світової історії; по-пʼяте: події, які стосуються історії України, розглядаються з урахуванням територіальної цілісності України

Номер слайду 10

Зміст курсів. Структурований за проблемно-тематичним принципом. Виклад історичного матеріалу відбувається лінійно. Проблематику історії України подано у світовому, а насамперед у європейському історичному контексті.

Номер слайду 11

Третя колонка- види навчальної діяльності, та організації освітнього процесу в класі та поза межами класного приміщення. Тут досить вдало запропоновано форми роботи до кожного уроку

Номер слайду 12

Модельна навчальна програма«Всесвітня історія. 7―9 класи»для закладів загальної середньої освіти (авт. Гісем О. В., Бойко В. І., Василенко Я. Л., Даниленко В. М.,Мартинюк О. О., Охредько О. Е., Сирцова О. М.)

Номер слайду 13

Повторення. Вступ. Розділ І. Раннє Середньовіччя (кінець V — середина XI ст.)Розділ ІІ. Зріле (Високе) Середньовіччя (середина XI — середина XIV ст.)Розділ ІІІ. Пізнє Середньовіччя (середина ХІV — ХV ст.)Структура курсу «Всесвітня історія. 7 клас»

Номер слайду 14

Структура курсу «Всесвітня історія 8 клас»Повторення. Вступ. Розділ І. Європа і світ на початку Ранньомодерної доби. Розділ ІІ. Європа і світ наприкінці ХVІ — у ХVІІ ст. Розділ ІІІ. Європа і світ у ХVІІІ ст.

Номер слайду 15

Структура курсу «Всесвітня історія. 9 клас»Повторення. Вступ. Розділ І. Європа, Америка і світ наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст. Розділ ІІ. Європа, Америка і світ у 50—70-ті рр. ХІХ ст. Розділ ІІІ. Європа, Америка і світ наприкінці ХІХ — на початку ХХ ст.

Номер слайду 16

Слід звернути увагу!!! Зазначені розділи курсу синхронізуються з відповідними розділами програми курсу з історії України. Наприклад: Всесвітня історія 7 клас. Розділ І. Раннє Середньовіччя (кінець V — середина. XI ст.)Історія України Розділ I. Велике розселення слов’янства. Зміна населення причорноморськихстепів. Розділ II. Становлення Київської держави. Русь. Розділ ІІІ. Русь у період розквіту. Початок децентралізації

Номер слайду 17

Бажаю всім миру, натхнення, успіхів!

pptx
Додано
18 лютого
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку