1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Аналіз навчально-виховної роботи у 1 класі

Про матеріал
Аналіз навчально-виховної роботи у 1 класі за 2 семестр на допомогу молодому вчителю початківцю.
Перегляд файлу

Аналіз  навчально-виховної роботи  у 1 класі за ІІ семестр 2016-2017 н. р. В 1 класі 11 учнів: 7 дівчаток і 4 хлопчиків. Роботу з кожним учнем починала з вивчення його індивідуальних особливостей. Виявляла інтереси, нахили, здібності, з врахуванням вікових та індивідуальних особливостей планую навчально-виховну роботу, щоб в ній переважали прийоми, що викликають позитивні емоції у дітей( заохочення, схвалення, переконання, моральна підтримка).

На формування в молодших школярів уміння вчитися націлює оновлена програма та Державний стандарт початкової загальної освіти.

     Метою навчання математики в початковій школі є формування в учнів математичної компетентності, яка полягає у здатності застосовувати досвід навчальної математичної діяльності.

       Важливим завданням навчання в 1класі, є формування в учнів усвідомлених і міцних обчислювальних навичок.

       Першокласники вивчають таблиці додавання і віднімання у межах 10, вчаться коментувати дії, вчаться розв’язувати задачі, додавати і віднімати числа частинами, а також відтворювати пропущені цифри.

      У програмі з української мови навчально –організаційні уміння і навички представлені організацією робочого місця , організацією навчальної діяльності, взаємодією з іншими учасниками навчального процесу.        Формування організованості розпочинається з перших днів навчання дитини в школі. З цією метою ефективними будуть такі засоби:мотиваційні ситуації ;організаційні хвилинки; завдання на уважність; завдання на швидкість; парні та групові форми роботи.

        Щоб першокласники не забували цього робити, я запроваджую організаційні хвилинки на початку кожного уроку. Під час їх проведення запитую: «Який предмет вивчатимемо на цьому уроці? Яке навчальне приладдя для цього треба мати?»

       Великий вплив на організованість учнів має розвиток їхньої уваги .

Тому дуже цінними, особливо в 1 класі, є завдання на уважність 

        Важливу роль для розвитку уваги на уроках навчання грамоти відіграють завдання  з аудіювання-слухання і розуміння почутої інформації. Ефективним для розвитку уваги школярів є ігрові ситуації, що зацікавлює учнів на уроках.

       Важливим засобом формування організованості школярів є завдання на швидкість. Основна мета цих завдань – сформувати  уміння орієнтуватися в часі та привчити всіх учнів класу працювати в одному темпі.

Саме для цього доцільним є в 1 класі письмо під рахунок : раз і, два і, що люблять дуже учні.

        Цінними компетентнісно орієнтованими засобами формування навчально-організаційних умінь і навичок є парні та групові форми роботи. Однак, перш ніж пропоную учням виконувати завдання в парі чи групі, вчу їх, як це робити. Для роботи в групі добираю завдання, які потребують кілька операційних дій, щоб кожний учасник групи мав змогу виконати хоча б одну із них, а не залишився пасивним спостерігачем.

     На закінчення І семесту учні першого класу , на мою думку, мають такі результати:

 

 

 

Навчання грамоти

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Кащеєва

Юлія, Кравчук

Вікторія,

Суганяка Даніїл. 

Гончарова

Мілана, Фурт

Яніна, Ягодка

Маргарита, Заворітня Софія.

Мороз

Микола,

Бєлий Богдан, Громова

Ангеліна.

Шевченко Тимофій

 

Математика

Фурт Яніна,

Кащеєва

Юлія,

Кравчук

Вікторія,

Суганяка

Даніїл,

Заворітня Софія, Ягодка Маргарита.

 

Бєлий Богдан, Громова

Ангеліна.

Гончарова

Мілана, Мороз

Микола

Шевченко Тимофій

 

      Одним з основних навчальних предметів вважаю читання і розвиток мовлення. Це справжня школа виховання почуттів, мислення, самостійних пошуків. Крім того, діти, які добре читають і мають багатий мовний запас, можуть успішно вивчати інші предмети. 

Досвід показує, що на вироблення темпу читання вливають не тривалість,а частота тренувальних вправ. 

Перевіряючи техніку читання виявила, що більше норми читають 2 учнів

(Фурт Яніна та Кащеєва Юлія). 6 учнів вкладаються в норму -Кравчук Вікторія, Ягодка Маргарита, Заворітня Софія, Громова Ангеліна, Суганяка

Даніїл, Бєлий Богдан .  Але є і 3( Мороз Микола, Гончарова Мілана та Шевченко Тимофій.) учні, які читають менше норми.

                Згідно з виховними цілями робота в 1 класі спрямована на виховання патріотизму і формування почуття поваги до історії держави, формування моральних якостей особистості, толерантного ставлення до інших людей, виховання поваги до людей старшого покоління, пропаганду здорового способу життя, правове виховання, підвищення адаптивних можливостей учнів.

      Протягом І семестру мною були проведені бесіди, заходи щодо поліпшення мотивації учнів до навчання, години спілкування, підготовка до розважальних та виховних заходів, які вплинули на розвиток особистості учнів, їх творчих та фізичних здібностей.

      Взаємовідносини між учнями класу можна назвати доброзичливими.

Відношення учнів до старших поважне.

       Учні класу були зацікавлені у проведенні класних заходів. Зокрема вдало пройшли:  «Свято 1 вересня», свято «Козацькому роду нема переводу» (посвята в козачата), конкурс знавців української мови «Наша мова калинова», спортивні змагання «Швидше, спритніше..», до 6 грудня конкурс

"Ми - справжні чоловіки", перегляд мультфільму про права дітей , «Свято Миколая», Новорічний ранок «Зимова казка». А також була проведена «Творча майстерня» по виготовленню новорічних прикрас для шкільної зали учнями 1 класу разом з їхніми батьками.

      Особлива увага приділяється основам безпеки життєдіяльності учнів.

У цьому напрямку були проведені бесіди з :

    - Правил вуличного руху, пожежної безпеки, правила поведінки з газо- та електроприладами, поведінка біля водойм,  гігієна харчування. Профілактика харчових отруєнь.

     Батьки учнів класу розуміють потребу у виховній роботі з дітьми. Вони підтримують зв ’язок з класним керівником, реагують на зауваження з боку вчителів. Батьки є партнерами і учасниками навчального процесу, ціную їхні ідеї та прислухаюся до них. Вони мої перші помічники у створенні навчальної бази, в проведенні свят і в створенні затишної класної кімнати. Бо ніхто інший не в змозі зробити те на що здатна сім’я, яка розуміє всю міру своєї відповідальності за результат виховання дитини.

Бачу в кожній дитині особистість, сприймаю близько до серця її проблеми, шукаю засоби теплого спілкування з нею.

 

Класний керівник: 

Лозуватської філіі

Ертман Катерина Григорівна