Аналіз роботи ШМВ
Павлівської НСЗШ
за 2014-2015 н.р.
У ШМВ Павлівської НСЗШ протягом 2014-2015 року проходив навчання один молодий спеціаліст – Косенко Андрій Андрійович (вчитель фізичної культури та основ здоров’я). Школа молодого вчителя сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу, формуванню професійної компетентності молодого учителя.
Молодий педагог був ознайомлений з нормативно-правовими документами про освіту. Робота з удосконалення професійного та методичного рівнів проводилася шляхом ознайомлення з новою літературою та поповнення власного навчально-методичного банку. Проводилася цілеспрямована робота щодо підвищення теоретичного рівня з питань педагогіки та психології. Молодий вчитель володіє навичками роботи з комп’ютером. Брав участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, методичних нарад, педагогічних читань, психолого-педагогічних семінарів.
Для молодого вчителя в межах роботи ШМВ проведено семінари, тренінги, ділові ігри, підготовлено методичні рекомендації, пам’ятки. Організовано відвідування уроків адміністрацією школи, наставника з метою надання методичної допомоги. Для молодого вчителя проведено індивідуальні консультації:
Проведені: ділова гра «Моделюваня структури уроку відповідно до обраного типу», тренінг «Інноваційні технології, методи навчання», рольова гра «Мистецтво ораторства», інтелектуальна гра «Видатні педагоги».
З метою надання методичної допомоги молодому вчителю:
- проаналізовано календарні та поурочні плани
- відвідано уроки та позакласні заходи
- перевірено матеріально-технічний стан навчальних кабінетів
- перевірено методичне забезпечення уроків
- перевірено робочі та контрольні зошити
- проведено співбесіди щодо методики проведення уроків в умовах компетентнісно-орієнтованого навчання
- організовано різні види контролю за станом викладання навчальних предметів згідно з графіком внутрішкільного контролю.
Молодий вчитель провів відкриті уроки та позакласні заходи:
Молодому вчителю слід більше уваги приділити використанню нових педагогічних технологій, дотримуватися єдиних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, щоб унеможливити завищення оцінок і об’єктивно оцінити рівень знань школярів.