Аналіз роботи школи молодого вчителя

Про матеріал
Аналіз роботи школи молодого вчителястане в нагоді наставнику молодого спеціаліста.
Перегляд файлу

Аналіз роботи ШМВ

Павлівської НСЗШ

за 2014-2015 н.р.

 

 У ШМВ Павлівської НСЗШ протягом 2014-2015 року проходив навчання один молодий спеціаліст – Косенко Андрій Андрійович (вчитель фізичної культури та основ здоров’я). Школа молодого вчителя сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу, формуванню професійної компетентності молодого учителя.

 Молодий педагог був ознайомлений з нормативно-правовими документами про освіту. Робота з удосконалення професійного та методичного рівнів проводилася шляхом ознайомлення з новою літературою та поповнення власного навчально-методичного банку. Проводилася цілеспрямована робота щодо підвищення теоретичного рівня з питань педагогіки та психології. Молодий вчитель володіє навичками роботи з комп’ютером. Брав участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, методичних нарад, педагогічних читань, психолого-педагогічних семінарів.

 Для молодого вчителя в межах роботи ШМВ проведено семінари, тренінги, ділові ігри, підготовлено методичні рекомендації, памятки. Організовано відвідування уроків адміністрацією школи, наставника з метою надання методичної допомоги. Для молодого вчителя проведено індивідуальні консультації:

  • Розвиток особистості учня: вікові кризи і кофлікти із самим собою та оточенням
  • Вимоги до професійних та особистісних якостей вчителя у сфері педагогічної підтримки
  • Методи діагностики утруднень учнів
  • Формування конфліктологічної компетенції дитини як одне з найважливіших завдань педагогічної підтримки учнів

Проведені: ділова гра «Моделюваня структури уроку відповідно до обраного типу», тренінг «Інноваційні технології, методи навчання», рольова гра «Мистецтво ораторства», інтелектуальна гра «Видатні педагоги».

 З метою надання методичної допомоги молодому вчителю:

- проаналізовано календарні та поурочні плани

- відвідано уроки та позакласні заходи

- перевірено матеріально-технічний стан навчальних кабінетів

- перевірено методичне забезпечення уроків

- перевірено робочі та контрольні зошити

- проведено співбесіди щодо методики проведення уроків в умовах компетентнісно-орієнтованого навчання

 - організовано різні види контролю за станом викладання навчальних предметів згідно з графіком внутрішкільного контролю.

 Молодий вчитель провів відкриті уроки та позакласні заходи:

  • урок фізичної культури з нестандартними вправами на координацію рухів (8 клас);
  • урок основ здоровя «Профілактика туберкульозу у підлітків» (8 клас)
  • усний журнал «Здоровя – це скарб» (5 клас).

  Молодому вчителю слід більше уваги приділити використанню нових педагогічних технологій, дотримуватися єдиних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, щоб унеможливити завищення оцінок і об’єктивно оцінити рівень знань школярів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 лютого 2019
Переглядів
1185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку