Аналіз уроку ( НУШ) з громадянської та історичної освітньої галузі

Про матеріал
В даному матеріалі представлено алгоритм проведення аналізу уроку НУШ громадянської та історичної освітньої галузі
Перегляд файлу

Аналіз уроку ( НУШ) з громадянської та історичної освітньої галузі

 

Дата______________   Клас______  Урок _____________________   Кількість учнів________

ПІП вчителя _____________________________________

Тема тижня ________________________________________________________________________

Тема уроку:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку _________________________________________________________________________

Мета відвідування:__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ

В

Д

С

Н

  1. Організація освітньої діяльності

 

1.1

Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,)

 

 

 

 

1.2

Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку)

 

 

 

 

1.3

Забезпечення дидактичним та роздатковис матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій

 

 

 

 

1.4

Темп уроку, мова вчителя

 

 

 

 

1.5

Гігієна  розумової праці (чергування навантаження I та II сигнальна система) 10; 35 хв.

 

 

 

 

2.               Формування  предметної   компетентності

2.1

Змістова лінія «Я – Людина» (усвідомлення власних потреб, уподобань, здібностей та інтересів, заохочення  обирати цілі особистісного зростання (бути відповідальним, чесним тощо), допомагати початковому усвідомленню гідності та неповторності будь-якої людини).

 

 

 

 

2.2

Змістова лінія «Я серед людей» (набуття досвіду громадянської поведінки та свідомому виборові норм і моделей поведінки, часто за певними взірцями).

 

 

 

 

2.3

Змістова лінія «Моя культурна спадщина» (розуміння значущості та різноманітності культурних надбань людства, формуванню умінь пізнавати минуле).

 

 

 

 

2.4

Змістова лінія «Моя шкільна і місцева громади» (вироблення вмінь висловлювати та обстоювати свою думку та приймати інших, висувати власні ініціативи, планувати й організовувати посильні для дітей молодшого шкільного віку громадські справи).

 

 

 

 

2.5

Змістова лінія «Ми – громадяни України. Ми – європейці» (на прикладі відомих історичних постатей та національних героїв усвідомлення  цінності патріотизму, активної громадянської позиції, самоповаги та ін.)

 

 

 

 

3.     Реалізація основних компонентів концепції «Нова Українська школа»

 

3.1

Формування предметних компетентностей та ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість;

соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

3.2

Дотриання вчителем принципів партнерства:

 

 

 

 

3.3

повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство

 

 

 

 

3.4

постійне залучення дитини до спільної діяльності

 

 

 

 

3.5

Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті

 

 

 

 

3.6

Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів

 

 

 

 

3.7

Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі

 

 

 

 

3.8

Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами ( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні

 

 

 

 

3.9

Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

 

 

 

3.10

Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні)

 

 

 

 

3.11

Дотримання вимог до вербального, формувального  оцінювання, використання зворотнього зв’язку

 

 

 

 

 

Висновок, зауваження:_________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3 аналізом уроку ознайомлений:     _______________________________________

 

 

 

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
1131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку