Аналіз уроку ( НУШ) з мистецької освітньої галузі

Про матеріал
В даному матеріалі представлено досвід аналізу уроку ( НУШ) з мистецької освітньої галузі
Перегляд файлу

Аналіз уроку ( НУШ) з мистецької освітньої галузі

 

Дата______________   Клас______  Урок _____________________   Кількість учнів________

ПІП вчителя _____________________________________

Тема уроку:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку _________________________________________________________________________

Мета відвідування:__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ

В

Д

С

Н

  1. Організація освітньої діяльності
  2.  

1.1

Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,)

 

 

 

 

1.2

Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку)

 

 

 

 

1.3

Забезпечення дидактичним та роздатковис матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій

 

 

 

 

1.4

Темп уроку, мова вчителя

 

 

 

 

1.5

Гігієна  розумової праці (чергування навантаження I та II сигнальна система) 10; 35 хв.

 

 

 

 

2.               Формування  предметної   компетентності

2.1

Змістова лінія «Художньо-практична діяльність» (формування умінь застосовувати різні виражальні засоби для творення художніх образів, імпровізування та естетичного перетворення довкілля, а також формування уявлень про можливість і способи впливати на емоційний стан завдяки мистецькій діяльності)

 

 

 

 

2.2

Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» (формування умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати, оцінювати мистецтво, виявляючи до нього емоційно-ціннісне ставлення, а також формування уявлень про можливість і способи впливати на свій емоційний стан завдяки сприйманню творів мистецтва)

 

 

 

 

2.3

Змістової лінія «Комунікація через мистецтво» (формування умінь презентувати себе і свої досягнення, критично їх оцінювати, взаємодіяти з іншими через мистецтво у середовищі, зокрема в різних культурно-мистецьких заходах, обговореннях тощо)

 

 

 

 

3.     Реалізаціяосновних компонентів концепції «Нова Українська школа»

 

3.1

Формування предметних компетентностей та ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість;

соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

3.2

Дотриання вчителем принципів партнерства:

 

 

 

 

3.3

повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство

 

 

 

 

3.4

постійне залучення дитини до спільної діяльності

 

 

 

 

3.5

Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті

 

 

 

 

3.6

Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів

 

 

 

 

3.7

Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі

 

 

 

 

3.8

Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами

( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні

 

 

 

 

3.9

Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

 

 

 

3.10

Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні)

 

 

 

 

3.11

Дотримання вимог до вербального оцінювання, використання зворотнього зв’язку

 

 

 

 

 

Висновок, зауваження:_________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3 аналізом уроку ознайомлений:     _______________________________________

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
1299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку