Аналіз уроку "Шкільне життя. Шкільні предмети. Поняття інформаційних технологій мовою оригіналу. Опрацювання текстових даних."

Про матеріал
Аналіз уроку-конкурсу з англійської мови у 5 класі на тему "Шкільне життя. Шкільні предмети. Поняття інформаційних технологій мовою оригіналу. Опрацювання текстових даних."
Перегляд файлу

Аналіз уроку  англійської мови

 

Вчитель:  Лутченко Олена Микитівна

Дата: 18.02.2020

Клас: 5-А

Форма заходу: бінарний урок англійська-інформатика

Тип заходу: урок-конкурс

Тема: Шкільне життя.  Шкільні предмети. Поняття інформаційних технологій мовою оригіналу. Опрацювання текстових даних.

Мета заходу: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів з новою лексикою з теми та комп`ютерними командами. Розвивати навички роботи з текстом на комп`ютері. Удосконалювати техніку аудіювання, читання та говоріння та письма.  Розвивати в учнів інтерес до предмету та підтримувати високий рівень мотивації до вивчення англійської мови. Формувати творче мислення та естетичний смак; розширити кругозір учнів щодо можливостей комп`ютера . Розвивати репродуктивні граматичні навички, навички спілкування, логічне мислення; тренувати пам’ять, увагу. Викликати у дітей бажання вчитися, співпрацювати. Формувати доброзичливу атмосферу в класі та толерантність один до одного. Виховувати почуття відповідальності, взаємодопомоги, вміння працювати в команді.

Аналіз

Урок проходив у цікавій формі, у формі конкурсу. Застосовувались такі форми роботи як індивідуальна, групова, хорова. Діти потрапили у Королівство Комп`ютерних Знань, де вони мали застосувати вже набуті знання, отримати нові знання та вирішити цікаві завдання. Учні працювали в командах, виконували завдання на комп`ютерах та паралельно один учень з команди на інтерактивній дошці. Урок почався з фонетичної та мовної розминки. Серед завдань було розгадати криптограму та назвати якомога більше виразів щодо застосування комп`ютера, де учні мали використати вже набуті знання. Далі - етап роботи над новою лексикою з теми та завдання на лексику. Наступний етап - комп`ютерні команди. Діти отримали список команд з перекладом та опрацювали їх, до того як виконати нове завдання. Командам потрібно було з`єднати команду та її переклад. Для роботи з текстом та опрацюванням текстових даних потрібні були нові знання, які учні отримали, подивившись відео про форматування тексту. Для застосування нових знань діти отримали цікаве завдання зробити напис на різдвяну листівку на комп`ютері. Ще одним завданням було повторити дієслівні форми Present Simple та Present Continuous та виділити в тексті дієслова в Present Simple жовтим кольором, а в Present Continuous зеленим кольором. В кінці уроку діти розгадували кросворд та відгадували загадки проспівали пісеньку на закріплення нової лексики. Заключний етап уроку - рефлексія. Учні обговорили та оцінили свою роботу, порахувавши зароблені бали. Всі команди отримали призи.

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку