Дата проведенння Клас Предмет Кількість учнів Відсоток присутніх учнів за списком присутніх 06.09.2018 р. 1 Я досліджую світ 5 5 100 % Тема уроку: Символи держави –прапор, герб , гімн. Мета уроку: Формувати первинне уявлення про державні символи України; прищеплювати любов до української мови, розкривати її красу; виховувати шанобливе ставлення до укр. держ. Символів, повагу до Конституції. Обладнання: «Державні символи» Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу. Мета відвідування: Класно-узагальнюючий контроль. Організація освітнього простору ( НУШ), рівень сформованості навчальних компетенцій . Формування в учнів позитивних мотивів навчання.
Аналіз уроку
Вчитель: Тесліцька Н.К.
І. Загальні відомості про урок
Дата проведенння |
Клас |
Предмет |
Кількість учнів |
Відсоток присутніх учнів |
|
за списком |
присутніх |
||||
06.09.2018 р. |
1 |
Я досліджую світ |
5 |
5 |
100 % |
Тема уроку: |
Символи держави –прапор, герб , гімн. |
||||
Мета уроку: |
Формувати первинне уявлення про державні символи України; прищеплювати любов до української мови, розкривати її красу; виховувати шанобливе ставлення до укр. держ. Символів, повагу до Конституції. |
||||
Обладнання: |
«Державні символи» |
||||
Тип уроку: |
Урок вивчення нового матеріалу. |
||||
Мета відвідування: |
Класно-узагальнюючий контроль. Організація освітнього простору ( НУШ), рівень сформованості навчальних компетенцій . Формування в учнів позитивних мотивів навчання. |
ІІ. ВИСНОВКИ.
Структура обраного типу уроку відповідає даній темі доцільне її застосування.
Урок проводиться за календарним планом — творчим робочим документом учителя
1.ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
Стан класу: чисто, провітрено, освітленість добра , учні готові до уроку (наявні підручники, зошитиі т.д.) .
Підготовлене обладнання до уроку: наочні посібники, роздатковий матеріал, таблиці ,картки для індивідуальної роботи, ноутбук.
Дошка готова до роботи: чиста,наявна крейда, губка та записи на дошці підготовлені вчителем .
Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.
Урок розпочатий одразу після дзвоника
2. АКТИВІЗАЦІЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель відтворює раніше вивчений матеріал, відновлює в пам’яті опорні знання учні використовуючи таблиці , картки ,малюнки,сценки.
Використанні методи диференціації при актуалізації опорних знань.
Цікаві завдання,робота з підручником,картками,завдання на дошці.
3.МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
. Мотивація навчання характеризує пізнавальні мотиви .
4. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Вивчення нового матеріалу має високий ідейно-науковий рівень спостерігається динамічний перехід від одного виду роботи до іншого,учитель намагається одночасно працює з різними учнями .
Матеріал уроку викладено доступно,чітко формулювалися висновки.
Урок має високий зв'язок з життям.
Наявні міжпредметні зв’язки .
Використано такі принципи навчання: п.виховуючого навчання, п.розвиваючого навчання, науковість, доступність, наочність, наступність, зв'язок з практикою, систематичність та послідовність, самостійність учнів, свідомість засвоєння знань, цілеспрямованість.
На уроці спостерігається індивідуальний підхід до навчання .
ЗАСОБИ НАВЧАННЯ:а) підручник: текст, певні розділи, малюнки та схеми, питання до параграфа б) використання довідникової та допоміжної літератури в) бесіда та розповідь.
МЕТОДИ НАВЧАННЯ: а) виконавчі б) репродуктивні в)частково пошукові г) пошукові
МОВА УЧИТЕЛЯ: багата, грамотна, "чиста", небагатослівна, дохідлива, мовленнєва активність учителя не перебивала цілісного сприймання матеріалу учнями
ТЕМП І ТОН РОБОТИ: спокійний , швидкий.
Навчальним матеріалом вчитель володіє відмінно.
Проводилася активація учнів при поясненні нового матеріалу в формі бесіди: опитано всіх учнів.
Приступаючи до вивчення нового матеріалу, учитель систематично створює пошукові ситуації, спонукаючи дітей самостійно знаходити шляхи до виконання завдання і, що дуже важливо, доводити їх правильність.
Урізноманітнює тренувальні вправи на уроці, застосовуючи дидактичні матеріали.
Раціонально використано час на уроці.
На уроці наявна самостійна робота учнів.
Учитель мотивує навчальну діяльність кожного учня, підкреслюючи необхідність знань у повсякденному житті.Здійснює індивідуальний підхід до кожного учня. Домагається, щоб на кожному уроці працював кожен учень.
ПЕРВИННЕ ОСМИСЛЕННЯ, ЗАСВОЄННЯ ПРОГРАМНОГО МАТЕРІАЛУ.
Забезпечення зворотнього зв’язку здійснюється методом безперервного зв'язку, опитуванням з місця.
Учні своїли програмовий матеріал добре. Використана наочність достатня.
Технічні засоби не використовувалися.
Практикувались технології : індивідуальний підхід, проблемні ситуації тощо, що забезпечило високий рівень активності учнів, чітке розуміння поставлених завдань та якісне їх виконання.
Учні вміють самостійно працювати з підручником, вибирати головне, аналізувати, співставляти й узагальнювати.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ УРОКУ:
Урок ефективний, відповідає календарному плану ,програмі. Наявний конспект уроку.
Триєдина мета реалізована. Вчитель показав вміння володіти класом, хорошу ерудицію, етикет, такт, доброзичливість ,зовнішній вигляд. Ємоційний стан уроку спокійний, враховано вікові особливості учнів.
Урок має раціональну структуру. Застосовувалися різноманітні методи, прийоми. Раціонально розподілено урок на етапи, чітко визначаю дидактичну мету кожного етапу уроку, її дотримано. Здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання. Забезпечуються міжпредметні зв'язки.
Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оцінювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю.
Висока результативність уроку.
Учитель самоаналізує проведення і результати уроку.
Отже, урок проведено на високому рівні.
Загальна оцінка уроку 10 балів.
Ознайомлена _____________Н.К.Тесліцька
06.09.2018 р.