Аналіз виконання навчальної програми з фізики (7-11 класи )та інформатики(4-11 класи) за І семестр 2019/2020 н.р.

Про матеріал
Аналіз виконання навчальної програми з фізики (7-11 класи )та інформатики(4-11 класи) за І семестр 2019/2020 н.р.
Перегляд файлу

 Аналіз виконання навчальної програми з фізики за І семестр 2019/2020 н.р.

Якість виконання навчальних програм з фізики перевірялася у 8,9,10 класах

8 клас

Програма розрахована на 2 год на тиждень ( 70 год ). Заплановано 32 год, вичитано 32 год.

Лабораторні роботи

Контрольні роботи

Навчальний проєкт

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

2

2

2

2

1

1

  • Учні 8 класу  вміють розв'язувати задачі на визначення фізичних величин в темі “ Теплові явища”, розуміють  процеси плавлення та кристалізації речовин, розрізняють види теплопередач та реакції випромінення. Описують спостережувані явища й процеси, застосовуючи фізичну термінологію, вміють обирати необхідне обладнання та вимірювальні прилади під час виконання лабораторних робіт. Труднощі виникають під час пошуку зв'язків і співвідношень між відомими та невідомими величинами.

Рівні навчальних досягнень учнів 8 класу:

  • Високий рівень-2 ;
  • Достатній рівень-3;
  • Середній рівень - 4;
  • Початковий -0.

 

9 клас

Програма розрахована на 3 год на тиждень ( 105 год ). Заплановано 47 год, вичитано 47 год.

Лабораторні роботи

Контрольні роботи

Навчальний проєкт

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

6

6

3

3

2

2

 

Учні 9 класу розуміють механізми магнітної взаємодії, електромагнітної індукції, магнітної левітації, матеріальність магнітного поля. Гіпотезу Ампера, поняття світлового променю, умови утворення механічних та електромагнітних хвиль. Учні використовують формули взаємозв'язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі, формулу сили Ампера під час розв'язування задач різних типів. Труднощі виникають під час графічної побудови зображення з використанням збиральної чи розсіюваної лінз.

Рівні навчальних досягнень учнів 9 класу:

  • Високий рівень-1;
  • Достатній рівень-5;
  • Середній рівень - 2;
  • Початковий -3.

10 клас

Програма розрахована на 3 год на тиждень ( 105 год ). Заплановано 46год, вичитано 46 год.

Лабораторні роботи

Контрольні роботи

Навчальний проєкт

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

5

5

2

26

1

1

 

Учні 10 класу оперують основними  поняттями і термінами про основні етапи розвитку фізики, основними поняттями кінематики: простір і час, механічний рух, його відносність, системи відліку, способи опису руху, траєкторію, шлях, переміщення, розв'язують задачі з використанням формул гравітаційної взаємодії та гравітаційного поля, сили тяжіння та інших видів сил. Вміють застосовувати закони динаміки Ньютона, алгоритм розв'язання задач динаміки, закони збереження в механіці, умови рівноваги тіл, знаходять характеристики коливань найпростіших коливальних систем та встановлюють зв'язок між ними. Труднощі виникають під час самостійного розв’язування задач.

Рівні навчальних досягнень учнів 10 класу:

  • Високий рівень-2;
  • Достатній рівень-6;
  • Середній рівень – 2.

 

Якість виконання навчальних програм з інформатики перевірялася у 2,3,4,5,6,7,8,10,11класах.

2 клас

Програма розрахована на 1 год на тиждень ( 35 год ). Заплановано 16 год, вичитано 16 год.

За результатами вичитаної програми учні другого класу знають : правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Вміють :працювати з клавіатурою, пристроями вводу та виводу інформації. Позитивно засвоїли знання з комп'ютерної графіки.

3 клас

Програма розрахована на 1 год на тиждень ( 35 год ). Заплановано  16год, вичитано16 год

За результатами вичитаної програми учні третього класу позитивно засвоїли інформаційні процеси і комп'ютер. Вміють: користуватися браузером та знаходити потрібну інформацію. Розуміють яку роль відіграє інформація в житті людини та в усьому суспільстві.

4 клас

Програма розрахована на 1 год на тиждень ( 35 год ). Заплановано 16год, вичитано 16 год

За результатами вичитаної програми учні четвертого класу вміють: створювати папки, копіювати та видаляти файли та папки, вміють створювати графічні зображення. Вивчили: правила безпечного користування Інтернетом.

5 клас

Програма розрахована  1 год. на тиждень ( 35 год ). Заплановано 16 год, вичитано 16 год.

 Учні вміють самостійно опрацьовувати текстові дані в текстовому редакторі. Засвоїли  правила безпечного користування мережею Інтернет, знають етику  спілкування в соціальних мережах Інтернету. Вміють створювати власні пайки з файлами.

Рівень знань

Високий рівень – 0

Достатній рівень – 3

Середній – 0

Початковий – 0

6 клас

Програма розрахована на 1 год на тиждень ( 35 год ). Заплановано 16 год, вичитано 16 год.

Практичні роботи

Контрольні роботи

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

4

4

2

2

Результати контрольного зрізу знань у 6 класі показав, що

учні  писали зріз знань з таких тем: “ Комп'ютерна графіка”, Комп'ютерні презентації”. Учні знають правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Розуміють суть поняття текстовий процесор, вміють опрацьовувати текст в процесорі, нумерувати сторінки, вставляти графічні об'єкти, схеми та діаграми. Учні виконують алгоритми пошуку інформаційних матеріалів, повідомлень. Вивчили та засвоїли правила безпечного користування Інтернетом.

Рівні навчальних досягнень учнів 6 класу:

  • Високий рівень-1;
  • Достатній рівень-4;
  • Середній рівень- 0;
  • Початковий рівень

 

8 клас

 

Програма розрахована на 2 год на тиждень ( 70 год ). Заплановано 31год, вичитано 31 год.

Практичні роботи

Контрольні роботи

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

10

10

4

4

Результати контрольного зрізу знань у 8 класі

учні  писали зріз знань з таких тем: « Кодування даних», « Апаратно- програмне забезпечення комп'ютера», “ Опрацювання текстових даних”, “ Опрацювання об'єктів мультимедіа” . Учні знають правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Засвоїли навички кодування символів та даних за допомогою онлайн генератора кодувань у QR-кодуванні. Вміють створювати, редагувати та форматувати таблиці та текстові дані. Використовують програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа.

Рівні навчальних досягнень учнів 8 класу:

  • Високий рівень-1;
  • Достатній рівень-7;
  • Середній рівень- 1;
  • Початковий рівень – 0.

 

9 клас

Програма розрахована на 2 год на тиждень (70 год ). Заплановано 32 год, вичитано 32 год.

Практичні роботи

Контрольні роботи

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

7

7

2

2

Результати контрольного зрізу знань у 10 класі показав, що

учні  писали зріз знань з таких тем: « Інформаційні технології у суспільстві », « Мережеві технології», “Комп'ютерні презентації”, “ Основи  інформаційної безпеки”, “ Табличні величини та їх опрацювання”. Учні знають правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Розуміють сутність призначення функцій табличного процесора , принципи функціювання електронної пошти. Вміють використовувати автоматичні та розширенні фільтри, проміжні підсумки та зведені таблиці, працювати з середовищем створення презентацій з додаванням слеш анімацій та друкувати презентації. Труднощі виникали під час  опрацювання та виконання пошуку мінімальних та максимальних значень в таблицях.

Рівні навчальних досягнень учнів 9 класу:

  • Високий рівень-3;
  • Достатній рівень-4;
  • Середній рівень- 3;
  • Початковий рівень – 1.

 

10 клас

Програма розрахована на 1год на тиждень ( 35 год ) базовий модуль. Заплановано16год, вичитано 16 год.

Учні 10 класу писали зріз знань з таких тем:  «Інформаційні технології в суспільстві»,  «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних». Учні знають правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Засвоїли вміння дослідження математичної моделі за допомогою комп'ютера . Вміють створювати найпростіші моделі та з'ясовують зв’язок між вхідними даними й результатами, виражений у вигляді математичних співвідношень . Слабо аналізують роботи готових програм та виникають труднощі під час виділення із загального набору записів підмножини, що відповідають певним умовам .

 

Практичні роботи

Контрольні роботи

Заплановано

Вичитано

Заплановано

Вичитано

0

0

1

1

    Рівні навчальних досягнень учнів 10класу:

  • Високий рівень-1;
  • Достатній рівень-7.
  • Середній рівень-2;
  • Початковий рівень -0.

Зрізи знань

 

    Якість виконання навчальних програм з фізики перевірялася у 8,9,10класах. Із 11 учнів 8 класу контрольний зріз писали 11 учнів.

Із 11 учнів 8 класу контрольний зріз писали 11 чоловік. Учні 8 класу можуть назвати творців молекулярно-кінетичного учення про будову речовини та її стани; наводять приклади рідких кристалів, аморфних і кристалічних тіл, полімерів; здатні спостерігати пароутворення і конденсацію, твердіння та плавлення тіл як фізичних явищ. Учні можуть розв’язувати задачі з визначення кількості теплоти. Труднощі виникали з застосуванням додаткових формул, для виведення основних під час розв'язування задач здебільшого високого рівня.

Рівні навчальних досягнень учнів 8 класу:

  • Високий рівень 2;
  • Достатній рівень-3;
  • Середній рівень - 4
  • Початковий -0.

Із 11 учнів 9 класу контрольний зріз писали 11 учнів. Учні можуть самостійно наводити  приклади магнітного поля та його існування, розуміють значення електромагнітів та їх використовування в побуті та техніці . Розуміють суть існування світлових явищ, та знають закони заломлення та відбивання світла, вміють використовувати фізичні прилади для експериментального підтвердження механічних та електромагнітних хвиль. Усвідомлюють основи  роботи сучасних бездротових засобів зв'язку. Труднощі виникли під час вивчення теми “Світлові явища”, а саме графічне зображення заломлювання та відбивання променя та розв'язання задач на збільшене уявне та реальне зображення. 

Рівні навчальних досягнень учнів 9 класу:

  • Високий рівень-1;
  • Достатній рівень-5;
  • Середній рівень - 2;
  • Початковий -3 .

Із 10 учнів 10 класу контрольний зріз писали 10 чоловік. Учні 10 класу писали зріз знань з таких тем: «Кінематика»,  «Динаміка», « Механічні коливання і хвилі». Знають властивості механічного руху, вміють розрізняти види механічного руху та характеризувати кожен із видів. Учні вміють застосовувати формули відносно законів Ньютона, розрізняють види сил та вміють застосовувати набуті знання під час розв'язування кількісних та якісних задач. Здатні розв’язувати фізичні задачі на визначення довжини механічної та звукової  хвиль, задачі на закони Ньютона. Найкраще засвоїли матеріал з теми  «Кінематика». Труднощі виникають під час самостійного розв’язування задач.

Рівні навчальних досягнень учнів 10 класу:

  • Високий рівень-2;
  • Достатній рівень-6;
  • Середній рівень- 2;
  • Початковий рівень -0.

   Якість виконання навчальних програм з інформатики перевірялася у 8,9,10класах.

   Учні 8 класу писали зріз знань з таких тем: «Кодування даних»,  «Апаратно — програмне забезпечення комп’ютера»,  «Опрацювання текстових даних», «Опрацювання об’єктів мультимедіа»,  «Основи подійно - та об’єкто -орієнтованого програмування». Учні знають правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Засвоїли поняття кодування, декодування, архітектура комп’ютера, пам’ять комп’ютера, пристрої введення та виведення ,інсталяція та деінсталяція програмного забезпечення, архівування даних. Вміють створювати та редагувати таблиці, графічні об’єкти , формули в текстовому документі; вміють користуватися програмами для створення аудіо- та віодеоматеріалів. Засвоїли навички роботи з елементами програмування  в програмному середовищі Pascal. Найкраще засвоїли діти матеріал з теми  «Апаратно — програмне забезпечення комп’ютера», труднощі виникали під час створення програм з елементами керування.

Рівні навчальних досягнень учнів 8 класу:

  • Високий рівень-1
  • Достатній рівень-7
  • Середній рівень -1;
  • Початковий -0.

  Учні 9класу писали зріз знань з таких тем: «Інформаційні технології у суспільстві»,  «Мережеві технології”, “Комп'ютерні презентації”, “Основи інформаційної безпеки”, “ Комп'ютерне моделювання”, “Табличні величини та алгоритми їх опрацювання”. Учні вміють створювати презентації за допомогою електронних ресурсів які знаходяться в інтернеті, знають правила безпеки та поведінки в комп'ютерному кабінеті,розуміють алгоритм складання алгоритму опрацювання та виконання пошуку мінімальних та максимальних значень в таблицях.

Рівні навчальних досягнень учнів 9класу:

  • Високий рівень-3;
  • Достатній рівень-4;
  • Середній рівень- 3;
  • Початковий -1.

Учні 10 класу писали зріз знань з таких тем:  «Інформаційні технології в суспільстві»,  «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних». Учні знають правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Засвоїли вміння дослідження математичної моделі за допомогою комп'ютера . Вміють створювати найпростіші моделі та з'ясовують зв’язок між вхідними даними й результатами, виражений у вигляді математичних співвідношень . Слабо аналізують роботи готових програм та виникають труднощі під час виділення із загального набору записів підмножини, що відповідають певним умовам .

Рівні навчальних досягнень учнів 10класу:

  • Високий рівень-1;
  • Достатній рівень-7.
  • Середній рівень-2;
  • Початковий рівень -0.

Клас

Кількість учнів що виконували контр.

роб.

Вчитель  Кривенко Н.І.

предмет

Високий

Достатній

Середній

Початковий

Середній бал

 

%

 

%

 

%

 

%

 

8

9

фізика

2

22

3

33

4

44

0

0

 

9

11

фізика

1

9

5

45

2

18

3

27

 

10

10

фізика

2

20

6

60

2

20

0

0

 

8

9

інформатика

1

11

7

77

1

11

0

0

 

9

11

інформатика

3

27

4

36

3

27

1

9

 

10

10

інформатика

1

10

7

70

2

20

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
17 березня 2021
Переглядів
1025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку