2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Анатолій Качан "Хвилювалось море" , " Розмова з пароплавом"

Про матеріал
вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності, уяву, фантазію, збагачувати лексичний запас; виховувати любов до природи, до художнього слова, до прекрасного.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Анатолій Леонтійович Качандитячий український письменник ,співець моря!

Номер слайду 2

Відгадай загадку!Поле синє,Вівці білі. На полі пасуться,До берега несуться.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Тема уроку: Вірш «Хвилювалось море»

Номер слайду 5

Словникова робота. Рейд- стоянка кораблів. Лащилось- ніжно горнулося. Якір-пристрій для утримання суден . Скелі- гори зі срімкими схилами.

Номер слайду 6

ПЛАТАН

Номер слайду 7

Хвилювалось море,Лащилось до скель,Бо на рейді якір. Кинув корабель.

Номер слайду 8

Ось зійшли на берег. Браві моряки,На вітрах засмаглі,Горді та стрункі.

Номер слайду 9

В моряків ще граєМоре у очахІ синіють смужки. Неба на плечах.

Номер слайду 10

Шелестить до мене. Юний ще платан,В голові зеленій —Море запитань:

Номер слайду 11

Звідки повернулись. Ці морські орли?Сині смужки неба. Де вони взяли?

Номер слайду 12

Мабуть, морякам цим. Плавать довелось. Там, де синє море. З небом обнялось.

Номер слайду 13

Домашнє завданняс.78 навчитися виразно читати Вірш «Хвилювалось море»

Номер слайду 14

Тема уроку: Анатолій Качан. Вірш «Розмова з пароплавом»

Номер слайду 15

скоромовка. Ластівки над річкою. Носяться щодня. Ластівка ластівку. З криком доганя.

Номер слайду 16

-Рі-рі-рі - що ти бачиш у горі?-Рю-рю-рю - бачу ясную зорю!-Ні-ні-ні - ще що бачиш в далині?-Ве-ве-ве - пароплав морем пливе.

Номер слайду 17

ПРИЧАЛ

Номер слайду 18

— Пароплав, пароплав,Де ти плавав, де бував? — Нещодавно в теплім краї Я на якорі стояв.— Пароплав, пароплав,Ти й на полюс запливав? — Запитайте в мене краще, Скільки бур я подолав.— Пароплав, пароплав,Скільки ж бур ти подолав? — Запитайте в мене краще, Як я в морі сумував.— Пароплав, пароплав,А за ким ти сумував? — За оцим причалом, звідки Я мандрівку починав.

Номер слайду 19

Робота в зошиті с.46

Номер слайду 20

Домашнє завдання -намалювати пароплав-дати йому назву-придумати розповідь про його пригоди

pptx
Додано
29 лютого
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку