БІОЛОГІЧНИЙ КВЕС
Мета заходу: закріплення, повторення та поглиблення знань учнів з матеріалу вивченому за рік, розвиток уваги, пам’яті, спостережливості та логічного мислення. Розширення активного словника учнів. Формування пізнавальної активності у вивченні біології, вміння швидко реагувати.
Обладнання: картки з завданнями – 4 шт., оголошення на дошку, муляж шлунку, три пробірки з етикетками кислот, зображення зі туберкульозом легень, фотографія ключа, літери для складання слова «імунітет», призи для учнів – 9 шт.
Хід заходу
На дошці напис « Прямуйте до вестибюлю школи»
На столі знаходиться макет шлунку та три пробірки з етикетками «HCl», «H2SO4», «H3PO4».
Вчитель: «Вітаю вас на анатомічному квесті. На парті знаходиться муляж органа, який містить кислоту. Виберіть пробірку з кислотою, що у ньому міститься.»
Після обрання пробірки «HCl», учням видається записка:
Учням видається зображення легень та наступна записка:
«У людини тривалий час кашель із кров’ю, втрата апетиту, занепад сил. Лікарі зробили рентген легень, який перед вами. Діагностуйте захворювання – отримаєте наступну підказку.»
Коли учні діагностують захворювання їм видають фотографію дверей із замком , позаду якої напис:
«Шукайте власника».
Діти отримують наступну записку:
«Сфотографуйте місце де знаходиться найбільша концентрація енергії в вашій школі, де діти швидко змінюють положення свого тіла та духу.»
Вручається записка «Прямуйте до кабінету в якому найбільша концентрація макетів та мікроскопів»
Місце локації: кабінет біології.
Записка « Що за об’єкт представлений під мікроскопом»
Відповідь: КРОВ
Після отримання правильної відповіді, учні отримують наступне завдання.
Записка « Знайдіть послання сховане в кабінеті»
В кабінеті сховані букви «ВИ ПЕРЕМОГЛИ»
Учні повинні скласти «ВИ ПЕРЕМОГЛИ».
На столі знаходиться макет шлунку та три пробірки з етикетками
«HCl», «H2SO4», «H3PO4».