Анатомічний квест для учнів 8 9 класу

Про матеріал
БІОЛОГІЧНИЙ КВЕС Мета заходу: закріплення, повторення та поглиблення знань учнів з матеріалу вивченому за рік, розвиток уваги, пам’яті, спостережливості та логічного мислення. Розширення активного словника учнів. Формування пізнавальної активності у вивченні біології, вміння швидко реагувати. Обладнання: картки з завданнями – 4 шт., оголошення на дошку, муляж шлунку, три пробірки з етикетками кислот, зображення зі туберкульозом легень, фотографія ключа, літери для складання слова «імунітет», призи для учнів – 9 шт.
Перегляд файлу

 

 

БІОЛОГІЧНИЙ КВЕС

Мета заходу: закріплення, повторення та поглиблення знань учнів з матеріалу вивченому за рік, розвиток уваги, пам’яті, спостережливості та логічного мислення. Розширення активного словника учнів. Формування пізнавальної активності  у вивченні біології, вміння швидко реагувати.

Обладнання: картки з завданнями – 4 шт., оголошення на дошку, муляж шлунку, три пробірки з етикетками кислот, зображення зі туберкульозом легень, фотографія ключа, літери для складання слова «імунітет», призи для учнів – 9 шт.

Хід заходу

  • Місце локації: класна кімната  класу.

На дошці напис « Прямуйте до вестибюлю школи»

  • Місце локації: вестибюль школи.

На столі знаходиться макет шлунку та три пробірки з етикетками «HCl», «H2SO4», «H3PO4».

Вчитель: «Вітаю вас на анатомічному квесті. На парті знаходиться муляж органа, який містить кислоту. Виберіть пробірку з кислотою, що у ньому міститься.»

Після обрання пробірки «HCl», учням видається записка:

  1. «Шукайте місце у нашій школі, де ми змушуємо цей орган працювати. Правильно обрана пробірка – ключ до наступного завдання.»
  • Місце локації: їдальня.

Учням видається зображення легень та наступна записка:

«У людини тривалий час кашель із кров’ю, втрата апетиту, занепад сил. Лікарі зробили рентген легень, який перед вами. Діагностуйте захворювання – отримаєте наступну підказку.»

Коли учні діагностують захворювання їм видають фотографію дверей із замком , позаду якої напис:

«Шукайте власника».

  • Місце локації: кабінет психолога.

Діти отримують наступну записку:

«Сфотографуйте місце де знаходиться найбільша концентрація енергії в вашій школі, де діти швидко змінюють положення свого тіла та духу.»

  • Місце локації: спортивна зала.

Вручається записка «Прямуйте до кабінету в якому найбільша концентрація макетів та мікроскопів»

Місце локації: кабінет біології.

Записка « Що за об’єкт представлений під мікроскопом»

Відповідь: КРОВ

Після отримання правильної відповіді, учні отримують наступне завдання.

Записка « Знайдіть послання сховане в кабінеті»

В кабінеті сховані букви «ВИ ПЕРЕМОГЛИ»

Учні повинні скласти «ВИ ПЕРЕМОГЛИ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На столі знаходиться макет шлунку та три пробірки з етикетками

«HCl», «H2SO4», «H3PO4».

  1. «Шукайте місце у нашій школі, де ми змушуємо цей орган працювати. Правильно обрана пробірка – ключ до наступного завдання.»
  2. «У людини тривалий час кашель із кров’ю, втрата апетиту, занепад сил. Лікарі зробили рентген легень, який перед вами. Діагностуйте захворювання – отримаєте наступну підказку.»
  3. «Сфотографуйте місце де знаходиться найбільша концентрація енергії в вашій школі, де діти швидко змінюють положення свого тіла та духу.»
  4. «Прямуйте до кабінету в якому найбільша концентрація макетів та мікроскопів»
  5. « Що за об’єкт представлений під мікроскопом»
  6. « Знайдіть послання сховане в кабінеті»
  7.                     «В И П Е Р Е М О Г Л И».

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
30 листопада 2023
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку