Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ ІІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту другого розділу повісті А.Чайковського "За сестрою", розвивати память, логічне мислення, інтерес дітей та підлітків до творів на історичну тему, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ ІІ. Тест

                                                     І варіант

1.Розділ ІІ повісті «За сестрою» Андрія Чайковського починається  А описом

 широкого й прекрасного українського степу  Б  роздумами Павлуся  про сенс життя  В  спогадами про рідних людей, які загинули в боротьбі з ворогом

2. Могила над одною з найменших річок, які вливаються в Самару, має назву                  А Самійлова  Б Свиридова  В Степанова

3. Семен Непорадний на січі мав славу А веселого та кмітливого оповідача                  Б розумного й поважного чоловіка    В неабиякого силача

4.Побачивши дитину, Семен Непорадний негайно  А приніс у боклазі води й став промивати рану   Б   спробував нагодувати хлопця, поговорити з ним               В  заніс його на свою лежанку і вкрив кожухом

5.По-хазяйськи припнувши коня та знявши важке сідло, Семен Непорадний

А доварив кашу й скуштував її  Б замислився  В знайшов у сідлі сховані гроші

6. Установіть відповідність між персонажем та описом його зовнішності

  Персонаж                            Опис зовнішності

1.Павлусь        А Він причісував свій довгий оселедець,  закрутив його за вухо.

                            на ногах добрі шкапові чоботи. Сорочка подерта і замащена…

2.Семен Непорадний Б Мале хлоп’я в білій свиті на чорному татарському коні

3.Дід Панас     В Не питай, а на вус мотай. Нам би краще ось танець завести…

4.Брат Петро   Г Сонце підходило вище і стало припікати.

                  Д Стріляв з рушниці так, що птиці під час льоту не промахнув; голив

                      чисто лоб і голову, заплітав по-молодецьки свого сивого чуба…

7.Семен Непорадний, кремезний козак, за характером: А товариський, сильний, хазяйновитий, дотепний  Б розумний, сміливий, спостережливий, кмітливий , надійний    В турботливий, хитрий, життєрадісний

8.Ставлення козаків до діда Панаса А люблять, поважають, цінують його думку, прислухаються до неї  Б упереджене ставлення   В бояться, не довіряють

9. У реченні «Татарин, навантажений здобиччю, лізе, мов рак» автор використав  художній засіб   А епітет  Б метафору  В  порівняння

10.Несподівано в козачому гурті Павлусь зустрів свого

 А справжнього друга  Б рідного брата  В сусіда по селу

11.Дід Панас – А мудрий, розсудливий, турботливий, товариський                                      Б  знаючий, кмітливий, досвідчений  В спостережливий, дотепний, розумний

12.З якою метою письменники й сьогодні звертаються до зображення минулого

українського народу? Наведи приклади.

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ ІІ. Тест

                                                     ІІ варіант

1. Розділ ІІ повісті «За сестрою» Андрія Чайковського починається

 А  спогадами про рідних людей, які загинули в борні  Б  описом  широкого й прекрасного українського степу  В   роздумами Павлуся  про сенс життя

2.Могила над одною з найменших річок, які вливаються в Самару, має назву                  А Степанова  Б  Самійлова  В Свиридова

3.Семен Непорадний на січі мав славу  А неабиякого силача  Б веселого та кмітливого оповідача  В розумного й поважного  чоловіка

4. Побачивши дитину, Семен Непорадний негайно  А заніс його на свою лежанку і вкрив кожухом  Б приніс у боклазі води й став промивати рану               В спробував нагодувати хлопця, поговорити з ним

5. По-хазяйськи припнувши коня та знявши важке сідло, Семен Непорадний

А знайшов у сідлі сховані гроші  Б доварив кашу й скуштував її  В замислився

6.Установіть відповідність між персонажем та описом його зовнішності

  Персонаж                            Опис зовнішності

1.Семен Непорадний А Він лежав із заплющеними очима, лице було бліде…

2.Дід Панас  Б Ось чого він сумний був, мов сова в полудень…

3.Павлусь  В Кремезний козак літ тридцяти. Одягнений у широчезні, як море,

                     червоні штани, підперезані широким шовковим поясом.

4.Брат Петро Г Йому було 80 літ зроду, він не давався старості, грав на бандурі,

                   чесав довгі, на аршин, вуса, що двома мітлами звисали аж на груди.

                   Д На небі не було ні одної хмарки: позабирав вітрець і поніс далеко.

7. Семен Непорадний, кремезний козак, за характером:  А турботливий, хитрий,  життєрадісний   Б розумний, сміливий, спостережливий, кмітливий, надійний             В товариський, сильний, хазяйновитий, дотепний, життєрадісний

8.Ставлення козаків до діда Панаса А люблять, поважають, цінують його думку, прислухаються до неї   Б не довіряють, бояться  В  упереджене ставлення

9. У реченні «Вогонь палахкотів весело, бризкаючи іскорками на всі боки» автор використав  художній засіб  А епітет  Б метафору  В  порівняння

10.Несподівано в козачому гурті Павлусь зустрів свого

А сусіда по селу   Б гарного друга  В рідного брата

11.Дід Панас – А спостережливий, дотепний, розумний  Б мудрий, розсудливий, турботливий, товариський   В  знаючий, кмітливий, досвідчений

12. З якою метою письменники й сьогодні звертаються до зображення минулого

українського народу? Наведи приклади.

 

docx
Додано
17 серпня 2020
Переглядів
916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку