Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ ІІІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту третього розділу повісті А.Чайковського "За сестрою", розвивати память, логічне мислення, інтерес дітей та підлітків до творів на історичну тему, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою, історією України. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ ІІІ. Тест

                                                     І варіант

1.Під час спостереження Семена Непорадного за рухом татар з боку Спасівки проявляються його риси характеру  А спостережливість, кмітливість, уважність Б  відповідальність, сміливість, надійність   В досвідченість, компетентність, сміливість

2.Як досвідчений козак Семен Непорадний найкраще орудував 

А шаблею  Б арканом  В ножем

3. У реченні «У Непорадного бігали руки, як у ткача» автор використав  художній засіб  А епітет  Б метафору  В  порівняння

4. Хитрощі татарина з сідлом допоміг розгадати

А Андрій Недоля  Б Семен Непорадний  В Остап Тріска

5.Обидва ватажки дійшли згоди й постановили:  А  підійти під татарський кіш   Б усім дотримуватись наміченого плану В прислухатися до думки діда Панаса

6. Основні риси характеру татарина А жадібність, хитрість  Б  несправедливість, брехливість, жорстокість   В жорстокість, хитрість, підступність

7.Установіть відповідність між персонажем та описом його зовнішності

  Персонаж                            Опис зовнішності, характеристика

1.Татарин       А Козак мотав усе на вус і підсміхався, бо вже мав у голові план.

2.Остап Тріска  Б Хлоп високий і плечистий, він засукав рукави своєї свитки,

                            поправив шапку і витягнув з-за пояса довгого ножа.

3.Андрій Недоля  В Коли йшло діло про сестру, то Павлусь не жалів нічого.

4.Непорадний    Г Попереду виїхав сотник на буланому турецькому коні.

5.Дід Панас      Д Він вмить відв’язав від сідла свій аркан і скочив за могилу...

                          Е Хай буде один ватажок, бо де дві газдині, там хата неметена.

8.Павлусь, побачивши татарина  А дуже злякався  Б  здивувався  В  зрадів

9. Хлопець осмілів, коли один із козаків  А  залишився поряд із ним  Б пояснив йому психологічні особливості боротьби з ворогом В заспокоїв і підтримав його

10.Основна думка даного розділу   А  любов до рідної землі та ненависть до ворогів – рушійна сила в боротьбі з поневолювачами  Б козацькому роду нема переводу   В  козацьке військо сильне своєю вправністю, військовою підготовкою, дружбою та взаємовиручкою й розумним керівництвом

11.Поясніть значення фразеологізму  як гриби після дощу   А  дуже швидко з’являтися Б несподівано  В  енергійно, з піднесенням

12Хто із зображених козаків заслуговує на ваше особливе захоплення та повагу?

Переконливо доведи це конкретними прикладами.

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ ІІІ. Тест

                                                     ІІ варіант

1. Під час спостереження Семена Непорадного за рухом татар з боку Спасівки проявляються його риси характеру  А досвідченість, компетентність, сміливість Б спостережливість, кмітливість, уважність В  відповідальність, сміливість, надійність

2.Як досвідчений козак Семен Непорадний найкраще орудував 

А  арканом  Б  ножем  В  шаблею

3.У реченні «Збились, мов вівці над сіном, та й про світ забули. А де вартові?» автор використав  художній засіб   А епітет  Б метафору  В  порівняння

4.Хитрощі татарина з сідлом допоміг розгадати

А Семен Непорадний   Б  Остап Тріска  В  дід Панас

5.Обидва ватажки дійшли згоди й постановили:  А прислухатися до думки діда Панаса  Б  підійти під татарський кіш  В  усім дотримуватись наміченого плану

6.Основні риси характеру татарина   А жорстокість, хитрість, підступність          Б  жадібність, хитрість   В несправедливість, брехливість, жорстокість

7.Установіть відповідність між персонажем та описом його зовнішності

  Персонаж                         Опис зовнішності, характеристика

1.Остап Тріска  А Тепер від променів сонця степова трава сама із собою мовить.

2.Андрій Недоля   Б Чужинець був голодний, мов вовк, і жваво їв кашу.

3.Татарин   В Митець був арканом орудувати, у цьому найбільша його заслуга.

4.Непорадний   Г  Його я знаю добре й кажу вам: бравий козак.

5.Дід Панас   Д А ти, козаче, сховай свою шаблю для кого іншого, я обох знаю.

                       Е На якого біса нам удень сторожі? Хіба ми посліпли?

8. Павлусь, побачивши татарина   А зрадів   Б дуже злякався   В здивувався

9.Хлопець осмілів, коли один із козаків А заспокоїв і підтримав його Б поряд із ним залишився  В пояснив йому психологічні особливості боротьби з ворогом 

10. Основна думка даного розділу А козацьке військо сильне своєю вправністю, військовою підготовкою, дружбою та взаємовиручкою й розумним керівницт-вом  Б любов до рідної землі та ненависть до ворогів – рушійна сила в боротьбі з поневолювачами  В козацькому роду нема переводу

11.Поясніть значення фразеологізму  як корова язиком злизала   А  повільно, не поспішаючи  Б  дуже швидко зникати  В доречно, влучно

12Хто із зображених козаків заслуговує на ваше особливе захоплення та повагу?

Переконливо доведи це конкретними прикладами.

 

 

docx
Додано
17 серпня 2020
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку