Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ V. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту пятого розділу повісті А.Чайковського "За сестрою", розвивати память, інтерес дітей та підлітків до творів на історичну тему, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, цінувати дружбу, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді;одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою, історією Укрвїни. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ V. Тест

                                                     І варіант

1.Татарські бранці в коші зміркували, що  А недалеко козаки, блиснула надія: їх визволять Б діється щось незрозуміле  В  їхньому життю загрожує небезпека

2.Стан бранців такий: А байдужі до всього, кволі  Б вони були дуже змучені й відчували велику спрагу  В  перебували на грані життя і смерті

3.Серед бранців був    А  Петро Білик, друг Павлуся   Б Іван Самара, сусід                             В  Степан Судак, Павлусів тато

4.Думаючи про дружину та доньку, Степан вважав   А краще, щоб їх убили               Б  така неволя гірше смерті  В  найгірше – невідомість: він не може допомогти

5.Лежачи безпорадним, Степан міркував  А як вирватися з неволі Б як звільнити руки  В  як знайти дружину та доньку

6.Степан допоміг бранцям   А  утекти від татар   Б  розправитися з ворогами           В звільнити руки і втекти від татар

7.Несподівано Павлусь та Петро зустрілися з  А  дідусем Б батьком  В сусідом

8.Після звільнення Степан Судак   А вирішив повернутися додому Б  хотів порадитись із синами    В узяв зброю татарську й пристав до козаків

9.Дізнавшись про те, що Ганну забрали в полон, Павлусь  А  рвав волосся з голови й  страшенно плакав  Б не знаходив собі місця  В  дуже тужив

10.У реченні «Козаки злетіли на них, мов яструби» автор використав     художній засіб   А епітет  Б порівняння В метафору

11.Павлусь звернувся до батька з проханням   А  разом повернутися додому         Б  відпустити його в Крим  В поїхати втрьох у Крим і визволити сестру

12.Павлусь твердо вирішив:  А  узяти з собою брата   Б самому їхати в Крим і визволити сестру  В  не питати батька про Крим

13.Стала в пригоді хлопцеві наука   А батькова  Б дідусева  В мамина

14.Слова «Як хлопець з цього вийде цілий, то знайте, що з нього кошовий буде»

належать  А  Андрію Недолі  Б Семенові Непорадному   В дідові Панасу

15.Установіть відповідність між персонажем та рисами його характеру

  Персонаж                         Риси характеру

1.Павлусь                А  розсудливий, мудрий, сміливий, дружелюбний

2.Андрій Недоля    Б   спритний, кмітливий, розумний, меткий

3.Непорадний         В  люблячий, рішучий, сміливий, доброзичливий

4.Дід Панас             Г досвідчений, знаючий, уважний, сміливий

                                 Д  підступний, боягузливий, рішучий, жорстокий

16.Чи хотіли б ви мати такого товариша, як Павлусь? Чому? Аргументуйте.

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ V. Тест

                                                     ІІ варіант

1.Татарські бранці в коші зміркували, що  А їхньому життю загрожує небезпека  Б недалеко козаки, блиснула надія: їх визволять  В діється щось незрозуміле 

2.Стан бранців такий: А перебували на грані життя та смерті    Б байдужі до всього, кволі   В  вони були дуже змучені й відчували велику спрагу

3.Серед бранців був  А Степан Судак, Павлусів тато   Б Іван Самара, сусід                      В Петро Білик, друг Павлуся

4. Думаючи про дружину та доньку, Степан вважав   А найгірше – невідомість: він не може допомогти  Б краще, щоб їх убили  В  така неволя гірше смерті 

5. Лежачи безпорадним, Степан міркував   А  як знайти дружину та доньку                      Б   як вирватися з неволі   В як розв’язати руки

6. Степан допоміг бранцям  А звільнити руки і втекти від татар  Б розправитися з ворогами   В  утекти від татар

7.Несподівано Павлусь та Петро зустрілися з  А дідусем Б  сусідом В батьком

8.Після звільнення Степан Судак  А вирішив повернутися додому Б узяв зброю татарську й пристав до козаків  В  радився з синами

9.Дізнавшись про те, що Ганну забрали в полон, Павлусь  А  рвав волосся з голови й страшенно плакав  Б дуже тужив  В не знаходив собі місця

10.У реченні «З очей сипались іскри, а сам почервонів, мов буряк»  автор використав  художній засіб   А епітет  Б порівняння В метафору, порівняння

11. Павлусь звернувся до батька з проханням   А поїхати втрьох у Крим і визволити сестру Б  разом повернутися додому   В відпустити його в Крим

12.Павлусь твердо вирішив   А  не питати батька   Б  узяти з собою брата                        В самому їхати в Крим і визволити сестру

13.Стала в пригоді хлопцеві наука   А  дідусева  Б  мамина  В батькова

14.Слова «Як хлопець з цього вийде цілий, то знайте, що з нього кошовий буде»

належать  А дідові Панасу  Б Андрію Недолі  В Семенові Непорадному

15.Установіть відповідність між персонажем та рисами його характеру

  Персонаж                         Риси характеру

1.Дід Панас             А люблячий, рішучий, сміливий, доброзичливий

2.Павлусь                Б  досвідчений, знаючий, уважний, сміливий

3.Андрій Недоля    В  розсудливий, мудрий, сміливий, дружелюбний

4.Непорадний         Г  підступний, непередбачуваний, рішучий, жорстокий

                                 Д  спритний, кмітливий, розумний, меткий                            16. Чи хотіли б ви мати такого товариша, як Павлусь? Чому? Аргументуйте .

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сергієнко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 серпня 2020
Переглядів
845
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку