Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ VІІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту сьомого розділу повісті А.Чайковського "За сестрою", розвивати память, логічне мислення, інтерес дітей та підлітків до творів на історичну тему, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ VІІ. Тест

                                                     І варіант

1.Павлусь разом із татарами їде в  А Крим  Б Київ  В  Спасівку

2.Татарин нагодував його  А солодощами Б паляницею та молоком  В фруктами

3.Спілкуючись із татарами, Павлусь   А розповів їм про себе  Б  більше слухав, ніж говорив   В помагав татарам у всьому і вчився татарської мови

4.Між татарами Павлусь почував себе  А боязко, невпевнено Б  комфортно, не знав, що між ними такі добрячі люди бувають   В  упевнено, спокійно

5.Татари купці запропонували хлопцеві   А залишитися з ними, прийняти їхню віру, зректися хреста Б бути,  жити в Криму назавжди  В  прийняти їхню віру

6.Павлусь запитав, чи його теж продадуть у Криму на базарі, відповідь: А буде видно по обставинах  Б  ні, не можна людей своєї віри продавати: за це велика кара  В добрих хлопців ніхто не продає, а держить при собі

7.Павлусь не хотів розлучатися з купцями тому, що  А  з ними веселіше буде               Б буде їздити по всьому Криму й відшукає сестру В безпечно, не страшно буде

8.Татари дуже здивувалися, коли  Павлусь  А   розмовляючи з чумаками, не просився  викупити його та взяти додому  Б  проявляв інтерес  до їхньої культури  В  був допитливим, добре співав

9.Насправді Павлусь по дорозі в Крим  А  був замкнутим, але дуже уважним              Б  дуже сумував за рідним краєм   В пильно придивлявся до всього, намагався запам’ятати все те, по чому цю дорогу можна було б упізнати

10.За Перекопом хлопчині стало   А  сумно  Б  страшно  В весело

11.В оселі Сулеймана-ефенді Павлусь  помітив  А  багатьох людей з України     Б  багато нового й невідомого для себе  В що всі вікна нагорі були заслонені густою дерев’яною решіткою

12.З турецьким паном Павлусь говорив  А прямо й відверто  Б без страху                     В  вільно, з посмішкою

13.Мустафа наказав потурнаку-наставнику  А не спускати з Павлуся очей                  Б зухвалого хлопця випарити й до конюхів дати  В не давати йому їсти

14.Земляк Остап  А дав гарні поради  Б  розповів про особливості життя в домі В скинув з хлопця сорочку і помастив маззю рани після нагайки

15. У реченні «Хлопець від нього не втече, а буде держатися його, мов реп’ях »  автор використав  художній засіб   А епітет    Б  метафору    В порівняння 

16.Висловіть власні враження про те, що ви дізналися про життя Павлуся в оселі турецького пана.                

 

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ VІІ. Тест

                                                     ІІ варіант

1.Павлусь разом із татарами їде в  А  Спасівку  Б Крим  В Київ  

2.Татарин нагодував його  А фруктами  Б солодощами В паляницею та молоком 

3.Спілкуючись із татарами, Павлусь  А більше слухав, ніж говорив  Б  вивчивши татарські слова, послуговувався ними в розмові для вправи В розповів про себе

4.Між татарами Павлусь почував себе  А  комфортно, не знав, що між ними такі добрячі люди бувають   Б  упевнено, спокійно  В  невпевнено, боязко

5.Татари купці запропонували хлопцеві   А поміркувати над прийняттям їхньої віри  Б  бути з ними, прийняти їхню віру, зректися хреста  В залишитися жити в Криму назавжди

6.Павлусь запитав, чи його теж продадуть у Криму на базарі, відповідь:                        А добрих хлопців ніхто не продає, а держить при собі    Б  буде видно по обставинах  В ні, не можна людей своєї віри продавати: за це велика кара                     

7.Павлусь не хотів розлучатися з купцями тому, що  А  з ними безпечно, не страшно, Б з ними  веселіше В  буде їздити по всьому Криму й відшукає сестру

8.  Татари дуже здивувалися, коли  Павлусь  А  був допитливим, добре співав     Б  розмовляючи з чумаками, не просився  викупити його та взяти додому                   В  проявляв інтерес  до їхньої культури

9.Насправді Павлусь по дорозі в Крим  А пильно придивлявся до всього, намагався запам’ятати все те, по чому цю дорогу можна було б упізнати

Б   був замкнутим, але дуже уважним     В  дуже сумував за рідним краєм

10. За Перекопом хлопчині стало   А   весело  Б сумно   В  страшно

11.В оселі Сулеймана-ефенді Павлусь  помітив  А багато нового й невідомого для себе  Б багатьох людей, які говорять українською мовою   В всі вікна нагорі були заслонені густою дерев’яною решіткою

12.З турецьким паном Павлусь говорив   А  вільно, з посмішкою   Б  прямо й відверто  В без страху

13.Мустафа наказав потурнаку-наставнику  А зухвалого хлопця випарити й до конюхів дати Б  не давати йому їсти   В не спускати з Павлуся очей

14.Земляк Остап  А розповів про особливості життя в домі Б дав гарні поради    В скинув з хлопця сорочку і помастив маззю рани після нагайки

15.У реченні «Він сидів на землі нерухомо, мов колода »  автор використав  художній засіб   А епітет    Б  метафору     В порівняння

16.Висловіть власні враження про  життя Павлуся в оселі турецького пана.                

                 

 

docx
Додано
21 серпня 2020
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку