Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ VІІ. Тест
І варіант
1.Павлусь разом із татарами їде в А Крим Б Київ В Спасівку
2.Татарин нагодував його А солодощами Б паляницею та молоком В фруктами
3.Спілкуючись із татарами, Павлусь А розповів їм про себе Б більше слухав, ніж говорив В помагав татарам у всьому і вчився татарської мови
4.Між татарами Павлусь почував себе А боязко, невпевнено Б комфортно, не знав, що між ними такі добрячі люди бувають В упевнено, спокійно
5.Татари купці запропонували хлопцеві А залишитися з ними, прийняти їхню віру, зректися хреста Б бути, жити в Криму назавжди В прийняти їхню віру
6.Павлусь запитав, чи його теж продадуть у Криму на базарі, відповідь: А буде видно по обставинах Б ні, не можна людей своєї віри продавати: за це велика кара В добрих хлопців ніхто не продає, а держить при собі
7.Павлусь не хотів розлучатися з купцями тому, що А з ними веселіше буде Б буде їздити по всьому Криму й відшукає сестру В безпечно, не страшно буде
8.Татари дуже здивувалися, коли Павлусь А розмовляючи з чумаками, не просився викупити його та взяти додому Б проявляв інтерес до їхньої культури В був допитливим, добре співав
9.Насправді Павлусь по дорозі в Крим А був замкнутим, але дуже уважним Б дуже сумував за рідним краєм В пильно придивлявся до всього, намагався запам’ятати все те, по чому цю дорогу можна було б упізнати
10.За Перекопом хлопчині стало А сумно Б страшно В весело
11.В оселі Сулеймана-ефенді Павлусь помітив А багатьох людей з України Б багато нового й невідомого для себе В що всі вікна нагорі були заслонені густою дерев’яною решіткою
12.З турецьким паном Павлусь говорив А прямо й відверто Б без страху В вільно, з посмішкою
13.Мустафа наказав потурнаку-наставнику А не спускати з Павлуся очей Б зухвалого хлопця випарити й до конюхів дати В не давати йому їсти
14.Земляк Остап А дав гарні поради Б розповів про особливості життя в домі В скинув з хлопця сорочку і помастив маззю рани після нагайки
15. У реченні «Хлопець від нього не втече, а буде держатися його, мов реп’ях » автор використав художній засіб А епітет Б метафору В порівняння
16.Висловіть власні враження про те, що ви дізналися про життя Павлуся в оселі турецького пана.
Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділ VІІ. Тест
ІІ варіант
1.Павлусь разом із татарами їде в А Спасівку Б Крим В Київ
2.Татарин нагодував його А фруктами Б солодощами В паляницею та молоком
3.Спілкуючись із татарами, Павлусь А більше слухав, ніж говорив Б вивчивши татарські слова, послуговувався ними в розмові для вправи В розповів про себе
4.Між татарами Павлусь почував себе А комфортно, не знав, що між ними такі добрячі люди бувають Б упевнено, спокійно В невпевнено, боязко
5.Татари купці запропонували хлопцеві А поміркувати над прийняттям їхньої віри Б бути з ними, прийняти їхню віру, зректися хреста В залишитися жити в Криму назавжди
6.Павлусь запитав, чи його теж продадуть у Криму на базарі, відповідь: А добрих хлопців ніхто не продає, а держить при собі Б буде видно по обставинах В ні, не можна людей своєї віри продавати: за це велика кара
7.Павлусь не хотів розлучатися з купцями тому, що А з ними безпечно, не страшно, Б з ними веселіше В буде їздити по всьому Криму й відшукає сестру
8. Татари дуже здивувалися, коли Павлусь А був допитливим, добре співав Б розмовляючи з чумаками, не просився викупити його та взяти додому В проявляв інтерес до їхньої культури
9.Насправді Павлусь по дорозі в Крим А пильно придивлявся до всього, намагався запам’ятати все те, по чому цю дорогу можна було б упізнати
Б був замкнутим, але дуже уважним В дуже сумував за рідним краєм
10. За Перекопом хлопчині стало А весело Б сумно В страшно
11.В оселі Сулеймана-ефенді Павлусь помітив А багато нового й невідомого для себе Б багатьох людей, які говорять українською мовою В всі вікна нагорі були заслонені густою дерев’яною решіткою
12.З турецьким паном Павлусь говорив А вільно, з посмішкою Б прямо й відверто В без страху
13.Мустафа наказав потурнаку-наставнику А зухвалого хлопця випарити й до конюхів дати Б не давати йому їсти В не спускати з Павлуся очей
14.Земляк Остап А розповів про особливості життя в домі Б дав гарні поради В скинув з хлопця сорочку і помастив маззю рани після нагайки
15.У реченні «Він сидів на землі нерухомо, мов колода » автор використав художній засіб А епітет Б метафору В порівняння
16.Висловіть власні враження про життя Павлуся в оселі турецького пана.