Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділи VІІ, VІІІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту восьмого розділу повісті А.Чайковського "За сестрою", розвивати память, логічне мислення, інтерес дітей та підлітків до творів на історичну тему, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, виховувати любов до рідного краю. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділи VІІ, VІІІ. Тест

                                                     І варіант

1.Коли Павлуся послали працювати в степ до табунів, він боявся, мов огню

А  биття по спині   Б  гніву Муйо  В татарської нагайки

2.Оглядаючи табуни, Сулейманів син Мустафа А похвалив хлопця  Б застав коло коней великий порядок   В  вирішив повернути Павлуся до покоїв

3.Готуючись таємно до втечі, Павлусь   А  став нещирим, утаємниченим ,  замисленим   Б був покірний, слухняний, усім служив охоче, щоб ніхто його                  не запідозрював  В навчився хитрувати

4.Утекти від татарви Павлусеві допомогли  А бажання досягти успіху  Б любов до сестри й бажання її визволити   В хитрість, систематична й планомірна підготовка, велика любов до сестри

5. Татарин упіймав хлопця тому, що Павлусь   А   назвав інакше улус, звідки буцімто виїхав  Б  був неправдивим  В не зумів здаватися щирим, відвертим

6.Вирватися з рук підступного татарина хлопцеві допомогли   А  почуття обов’язку   Б  хитрість, винахідливість, кмітливість  В  бажання вижити

7.Коли Павлусь повернувся, Мустафа призначив покарання  А  прив’язати до стовпа й наказати різками  Б  биття нагайками по спині   В  двадцять дротянок і продати

8.Павлусь не був покараний, тому що   А  мулла забрав його до Девлет-гірея Ібрагіма   Б  покарання відмінили   В  у місті змінилися обставини

9.Девлет-гірей мешкав у  А Криму  Б  Бахчисараї  В  Каджамбаку

10.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю

  Персонаж                      Опис зовнішності, характеру

1.Павлусь         А Вона була одягнена в гарну турецьку одежу. Козир-дівка!

2.Дівлет-гірей  Б  Був веселий, і за це всі його полюбили. Їздив на коні, стріляв

                              із лука та рушниці.

3.Мустафа   В Це був чоловік дужий та вже старший, з довгою сивою бородою.

4.Ганна   Г Татарин, пійманий у петлю, випустив із руки ножа, він був дужий…

                Д Павлусь і Ганна переглянулися з жалем, що їх розлучали знову.

11. У реченні   «Татари погнались за ними стрілою, залишивши гарбу з татаркою»  автор використав  художній засіб  А епітет Б метафору В порівняння

12.Поясніть значення слова товмач  А той, хто займається перекладами з однієї мови на іншу; пояснює значення, ситуацію тощо   Б  виклад своїми словами чогось  В класти, складати, укладати щось чи у щось

13. Поміркуй і вислови свої побажання Павлусеві та Ганні.

Андрій Чайковський, повість «За сестрою». Розділи VІІ, VІІІ. Тест

                                                     ІІ варіант

1.Коли Павлуся послали працювати в степ до табунів, він боявся, мов огню

А татарської нагайки   Б биття по спині  В  гніву Муйо

2. Оглядаючи табуни, Сулейманів син Мустафа А застав коло коней великий порядок   Б вирішив повернути Павлуся до покоїв  В  похвалив хлопця

3.Готуючись таємно до втечі, Павлусь  А був покірний, слухняний, усім служив охоче, щоб ніхто його не запідозрював  Б  навчився хитрувати   В став нещирим,

утаємниченим, замисленим

4.Утекти від татарви Павлусеві допомогли  А  любов до сестри й бажання її визволити   Б хитрість, систематична й планомірна підготовка, велика любов до сестри  В бажання досягти успіху

5.Татарин упіймав хлопця тому, що Павлусь  А  був неправдивим  Б не зумів здаватися щирим, відвертим   В  назвав інакше улус, звідки буцімто виїхав

6.Вирватися з рук підступного татарина хлопцеві допомогли   А  хитрість, винахідливість, кмітливість    Б   бажання вижити   В  почуття обов’язку

7.Коли Павлусь повернувся, Мустафа призначив покарання   А  прив’язати до стовпа й наказати різками Б двадцять дротянок і продати   В  биття нагайками по спині

8.Павлусь не був покараний, тому що  А  у місті змінилися обставини  Б  мулла забрав його до Девлет-гірея Ібрагіма   В  покарання відмінили

9.Девлет-гірей мешкав у  А  Бахчисараї  Б  Каджамбаку  В Криму

10.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю

  Персонаж                        Опис зовнішності, характеру

1.Девлет-гірей  А Мені весь час товкли в голову цю татарщину, аж обридло.

2.Павлусь      Б Це був чоловік дужий та вже старший, з довгою сивою бородою,

                         грізний погляд його зазирав у душу…

3.Мустафа     В Вироблялася у хлопця завзята козацька вдача. У нього була

                        шабля й два пістолі.

4.Ганна          Г Павлусь посадив сестру на коня, а сам миттю сів на свого.

                       Д Він сидів бадьоро на гарнім коні й усміхався до батька

11. У реченні «Перед ними лежало місто – столиця турецького ханства »  автор використав  художній засіб   А епітет    Б  метафору     В порівняння

12.Підберіть синонім до слова тлумачити   А   рятуватися від переслідувань                       Б давати пояснення, роз’яснювати, з’ясовувати  В відсутність шуму, розмов

13.Поміркуй і вислови свої побажання Павлусеві та Ганні.

 

docx
Додано
25 серпня 2020
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку