20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

"Анкета для самоаналізу педагогів щодо організації та здійснення мовленнєвого розвитку"

Про матеріал
Анкета для самоаналізу педагогів щодо організації та здійснення мовленнєвого розвитку, яка допоможе вихователю-методисту\ директору з'ясувати, рівень освіченості вихователів щодо мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку та напрям їх діяльності щодо організації роботи з даного питання. Може використовуватися як самостійне анкетування, так і підчас різних видів перевірок.
Перегляд файлу

Анкета для самоаналізу педагогів щодо організації та  здійснення мовленнєвого розвитку

1. Я знаю, що мовленнєва компетенція – це_______________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Мовленнєва компетенція складається з таких компонентів (підкреслити правильне)

фонетичний лексичний граматичний  комунікативний організаційний  монологічний   діалогічний

3. Вирішальним фактором у розвитку мовлення дітей  є мовленнєве середовище


Стихійне середовище – це_________________________

________________________________________________

Стимульоване середовище – це_____________________

________________________________________________


3. Я вважаю, що мовленнєвий розвиток  дітей дошкільного віку у ЗДО відбувається у двох формах: під час організованих занять та у повсякденному житті. Так чи ні? (підкреслити правильне)

4. Зазвичай я проводжу заняття з розвитку мовлення, яке має таку структуру:_______________________________

_______________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

5. У повсякденному житті я можу організовувати роботу щодо розвитку мовлення дитини під час______________

_______________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

6. Для розвитку звʾязного монологічного та діалогічного мовлення можна використовувати наступні методи____

_______________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

7. Для розвитку звукової культури  мовлення можна використовувати наступні методи_______________________

_______________________________________________________________________________________________________

8. Для навчання дітей граматики  в моїй «скарбничці» є такі дидактичні ігри (назвати 5 і більше):_____________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Планую зробити\розробити\створити\провести…________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________ до ___________  20____року

10. Я думаю, що мені треба поглибити знання про ________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
31 липня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку