Анкета для самоаналізу педагогів щодо організації та здійснення мовленнєвого розвитку
1. Я знаю, що мовленнєва компетенція – це_______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Мовленнєва компетенція складається з таких компонентів (підкреслити правильне)
фонетичний лексичний граматичний комунікативний організаційний монологічний діалогічний
3. Вирішальним фактором у розвитку мовлення дітей є мовленнєве середовище
Стихійне середовище – це_________________________
________________________________________________
Стимульоване середовище – це_____________________
________________________________________________
3. Я вважаю, що мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку у ЗДО відбувається у двох формах: під час організованих занять та у повсякденному житті. Так чи ні? (підкреслити правильне)
4. Зазвичай я проводжу заняття з розвитку мовлення, яке має таку структуру:_______________________________
_______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________
5. У повсякденному житті я можу організовувати роботу щодо розвитку мовлення дитини під час______________
_______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________
6. Для розвитку звʾязного монологічного та діалогічного мовлення можна використовувати наступні методи____
_______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________
7. Для розвитку звукової культури мовлення можна використовувати наступні методи_______________________
_______________________________________________________________________________________________________
8. Для навчання дітей граматики в моїй «скарбничці» є такі дидактичні ігри (назвати 5 і більше):_____________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Планую зробити\розробити\створити\провести…________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________ до ___________ 20____року
10. Я думаю, що мені треба поглибити знання про ________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________