Анкета для учнів
«Мої життєві та професійні плани»
Прізвище, ім’я _____________________________________________
Дата народження «__» _________ _____ Стать ______ Вік ______
Школа __________________________ Клас ______________________
Дата опитування «___» _________ 20 _____ Час ____ год. ______ хв.
Моя майбутня професія ______________________________________
Інструкція: Просимо уважно ознайомитися з питаннями та різноманітними варіантами відповідей на кожне з них, а потім зазначити ті варіанти, які співпадають з Вашою думкою. Бажано в кожному випадку вибирати лише один варіант відповіді. Можливою, але менш бажаною є відповідь, що складається з 2-3-х варіантів. Свій вибір зазначте, поставивши хрестик (Х) у клітинці – навпроти потрібної Вам відповіді, а якщо обираєте більше, ніж 1 варіант (але не більше 3-х), то зазначте свій вибір у клітинках не хрестиком, а цифрами 1, 2, 3, починаючи з того варіанту, який є, на Вашу думку, найважливішим (тобто, проранжуйте обрані відповіді).
Якщо жоден з вказаних варіантів Вам не підодить, запишіть власну відповідь, проте вдавайтеся до цього якнайменшее.
Дякуємо за щирі відповіді та співпрацю!
-
Чи обрали Ви вже професію, вид діяльності, – те, чим Ви будете займатися по закінченні школи?
-
o Так, я добре собі це уявляю;
-
o маю певні плани, але ще сумніваюся у виборі;
-
o ні, хоча час від часу розмірковую про це;
-
o навіть не замислювався над цим;
Свій варіант: ____________________________________________
-
Що буде для Вас визначальним при виборі подальшого навчання чи конкретного фаху?
-
o власні уподобання, реалізація своїх основних інтересів та захоплень;
-
o високий рівень заробітної плати;
-
o висока вірогідність працевлаштування;
-
o високий престиж професії;
-
o порада чи вказівка батьків або інших родичів;
-
o порада товаришів;
-
o ще не знаю;
що ще _________________________________________________
-
З яких джерел Ви отримуєте найбільше інформації про різні професії?
-
o вдома, – від батьків чи родичів;
-
o від друзів, знайомих однолітків;
-
o в школі, – від учителів чи спеціально запрошених представників різних професій психолога чи соціального педагога
-
o на підставі власних життєвих спостережень;
-
o з книг, кінофільмів;
-
o із засобів масової інформації (газет, радіо, телебачення та ін..);
-
o з реклами, оголошень;
-
o з випадково почутих розмов;
інше __________________________________________________
-
Що приваблює Вас у майбутній професії?
-
o реалізація своїх інтересів, нахилів та здібностей;
-
o самостійний і творчий характер праці;
-
o ЇЇ престижність;
-
o можливість стати самостійною і незалежною особистістю;
-
o можливість отримати матеріальну незалежність, жити в достатку;
-
o ЇЇ важливість осягнути високу посаду, набути ваги в суспільстві;
-
o можливість самоствердження;
що ще _________________________________________________
-
Наскільки серйозним і обдуманим вважаєте Ви своє рішення щодо подальшого навчання та вибору конкретного фаху?
-
o остаточним і безповоротним;
-
o дуже серйозним, обґрунтованим вагомими аргументами;
-
o достатньо серйозним на даний момент;
-
o не дуже серйозним, але мені воно здається цікавим;
-
o випадковим, але можливо, з цього буде певна користь;
-
o я не надаю жодного значення подібному питанню;
що ще _________________________________________________
-
Як Ви оцінюєте рівень своєї поінформованості про майбутню професію?
-
o як високий, – є досвід практичної роботи в даній області;
-
o як досить високий (в тому числі – і за розповідями осіб, що працюють у цій області), але без власного практичного досвіду;
-
o як невисокий, отриманий лише з довідників для вступників (чи джерел масової інформації);
-
o як низький, що ґрунтується на випадкових відомостях;
-
o як майже відсутній;
інше __________________________________________________
-
Чи намагаєтеся Ви активно розшукувати інформацію про обрану Вами професію?
-
o так, постійно читаю книги, розпитую людей, стежу за будь-якою інформацією на цю тему;
-
o активно – ні, але при нагоді можу про щось запитати, уточнити, взяти до уваги;
-
o ні;
-
o це зайве, оскільки я вже пробував працювати за обраною спеціальністю;
що ще _________________________________________________
-
Чи розмовляєте Ви з батьками про те, що збираєтеся робити по закінченні школи?
-
o так, часто;
-
o час від часу, – при нагоді;
-
o майже ні;
-
o ніколи;
Свій варіант___________________________________________
-
Як ставляться родичі до Ваших планів по закінченні школи?
-
o цілком схвально, і обіцяють підтримку;
-
o в цілому – позитивно;
-
o нейтрально: не дуже вдоволені, але й не заперечують;
-
o байдуже, хоч і знають про них;
-
o не схвалюють, але і не протидіють;
-
o категорично проти, і пропонують свої варіанти;
-
o вдома взагалі не знають про мої плани;
інше __________________________________________________
-
До якого роду занять Ви, на Вашу думку, більше схильні?
-
o до педагогічної, виховної роботи;
-
o до наукової діяльності;
-
o до організаторської, адміністративної, громадської діяльності, до керівної роботи;
-
o до роботи, пов’язаної з певним видом художньої творчості (література, драматургія, образотворче мистецтво та ін.);
-
o до спокійної роботи з конкретним колом завдань, виконуваної за встановленим планом, без «несподіванок»;
-
o до створення конкретних речей власними руками;
-
o до розпорядження і рекламування товарів;
-
o до організації власної справи;
-
o точно не можу сказати, у мене немає конкретних нахилів;
Свій варіант_____________________________________________
-
Який стиль роботи Вам більше імпонує?
-
o працювати як підлеглий, виконуючи конкретні завдання;
-
o працювати як підлеглий, але з завданнями, що допускають вияв власної ініціативи;
-
o працювати спільно з групою;
-
o працювати самостійно, відокремлено, щоб ніхто не втручався;
-
o очолювати роботу, бути організатором, адміністратором;
-
o бути «генератором ідей» чи «аналітиком», але не адміністратором;
-
o не знаю, не замислювався над подібним питанням;
інше __________________________________________________
-
Від чого насамперед, на Вашу думку, залежить успіх людини у житті?
-
o від її характеру та здібностей;
-
o від спеціальної освіти;
-
o від зв’язків з «корисними» людьми;
-
o від везіння, щасливої долі, «фарту»;
-
o від щасливого випадку; збігу обставин
-
o не знаю;
інше __________________________________________________
-
Проаналізуйте зазначені нижче цінності і пронумеруйте їх числами від 1 до 14: від найважливішої – до найменш важливої, на Вашу думку (проранжуйте)
-
o мати надійних і цікавих друзів;
-
o виховати в собі сильний характер;
-
o отримати матеріальну незалежність;
-
o досягти хорошого фізичного розвитку: бути «в хорошій формі»; o отримати цікаву професію;
o розвинути і реалізувати свої творчі можливості;
o отримати вищу освіту;
o стати інтелігентною людиною;
o жити в достатку, без побутових проблем;
o створити щасливу сім’ю;
o стати порядною, чесною людиною;
o досягти високого духовного розвитку;
o розширити свій світогляд, розвинути ерудицію;
o досягти високої посади, набути значимості в суспільстві.
-
Я думаю, що по закінченні школи … _________________________