Шановні старшокласники! Просимо, Вас, взяти участь в анкетуванні. Уважно прочитайте запитання і виберіть варіант, який Вам підходить.
Анкета «Мотивація до навчальної діяльності»
Мета: визначення мотивації до навчальної діяльності учнів старших класів на уроках математики.
1.Чи любите ви математику як предмет?
а) Так, дуже
б) Так, але не завжди
в) Ні, але вона мені подобається
г) Ні, я її взагалі не люблю
2. Як ви оцінюєте свою здатність до математики?
а) Дуже впевнено
б) Загалом впевнено
в) Трохи сумніваюсь
г) Це не мій сильний бік
3. Що заохочує вас вивчати математику?
а) Бажання здобувати знання
б) Потрібність для майбутньої професії
в) Стимулюючі бали або нагороди
г) Інше __________________________________________________________________
4. Як ви ставитеся до виконання домашніх завдань з математики?
а) Завжди виконую їх добре
б) Часом зволікаю, але завжди виконую
в) Не завжди виконую, бо не бачу сенсу
г) Часто не виконую через брак часу або з інших причин
5. Як ви оцінюєте ефективність викладання математики у вашому класі?
а) Дуже ефективно
б) Ефективно, але є недоліки
в) Не дуже ефективно
г) Не ефективно зовсім
6. Чи готові ви звертатися за додатковою допомогою до вчителя чи інших джерел, якщо у вас виникають складнощі з математикою?
а) Так, завжди
б) Так, але не завжди
в) Ні, стараюся вирішувати проблеми самостійно
г) Ні, бо не бачу сенсу у такому підході
7. Чи маєте ви досвід участі в олімпіадах, конкурсах з математики або математичних гуртках?
а) Так, регулярно
б) іноді
в) Ні, не маю
8. Що саме вам подобається в навчанні математики? (Виберіть всі відповіді, які відповідають вашим переконанням)
а) Виконання вправ і задач
б) Розв’язування складних математичних задач
в) Вивчення нових тем
г) Робота з геометричними фігурами
д) Використання математичних формул та прийомів
9. Що, на вашу думку, може підвищити ваш інтерес до математики? (Виберіть всі відповіді, які відповідають вашим переконанням)
а) Цікаві інтерактивні уроки
б) Практичне застосування математичних знань у реальному житті
в) Розв'язування складних завдань
г) Використання різноманітних методів викладання матеріалу (відеоуроки, ігри, вправи)
10. Чи вважаєте ви математику корисною для свого майбутнього?
а) Так
б) Ні
в) Складно відповісти
Дякуємо за участь!